Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy este alig látok az astrámmal. Gyengének találom a világítást a többi autóhoz képest. Pár hónapja lett a jobboldali újrapolírozva. A baloldali lámpa új. Frissen vannak beállítva. Valami hibája lehet vagy ez tényleg ennyit tud? Pár hónapja vagyok csak astra tulaj ezért nincs tapasztalatom ilyen téren. A kocsi egyébként 2001-es 1.4 16 szelepes. Mit tehetnék e téren? Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy este alig látok az astrámmal. Gyengének találom a világítást a többi autóhoz képest. Pár hónapja lett a jobboldali újrapolírozva. A baloldali lámpa új. Frissen vannak beállítva. Valami hibája lehet vagy ez tényleg ennyit tud? Pár hónapja vagyok csak astra tulaj ezért nincs tapasztalatom ilyen téren. A kocsi egyébként 2001-es 1.4 16 szelepes. Mit tehetnék e téren? Előre is köszönöm.

Szia. Én teljesen meg vagyok az enyimével elégedve. Nem azt mondom, hogy a legjobb, mert vezettem már jobb lámpásat is, de teljesen elfogadhato. Refi nélkül is látok refin meg olvad az aszfalt :) Nekem talán még gyári lámpák vannak de garázsos autó volt, így szép tiszta nincs bemattulva.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy este alig látok az astrámmal. Gyengének találom a világítást a többi autóhoz képest. Pár hónapja lett a jobboldali újrapolírozva. A baloldali lámpa új. Frissen vannak beállítva. Valami hibája lehet vagy ez tényleg ennyit tud? Pár hónapja vagyok csak astra tulaj ezért nincs tapasztalatom ilyen téren. A kocsi egyébként 2001-es 1.4 16 szelepes. Mit tehetnék e téren? Előre is köszönöm.

Tegyél bele növelt fényerejű izzót.Én Osram nightbreakert használtam,de nemrég égett ki.Sajnos nem bírnak sokat kb.1 év.Most Hella van benne,de azzal is látok.Majd télen megint veszek bele jobbat.Nyáron úgysem járok sötétbe:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy este alig látok az astrámmal. Gyengének találom a világítást a többi autóhoz képest. Pár hónapja lett a jobboldali újrapolírozva. A baloldali lámpa új. Frissen vannak beállítva. Valami hibája lehet vagy ez tényleg ennyit tud? Pár hónapja vagyok csak astra tulaj ezért nincs tapasztalatom ilyen téren. A kocsi egyébként 2001-es 1.4 16 szelepes. Mit tehetnék e téren? Előre is köszönöm.

Milyen típusú lámpatest? Nekem Depo volt, nagyon hamar lecseréltem Hella-ra. Azóta látok.

Link to comment
Megosztás:

Tegyél bele növelt fényerejű izzót.Én Osram nightbreakert használtam,de nemrég égett ki.Sajnos nem bírnak sokat kb.1 év.Most Hella van benne,de azzal is látok.Majd télen megint veszek bele jobbat.Nyáron úgysem járok sötétbe:)

Szia. Hasonló úton járok én is. Én is már raktam bele Osram növeltfényerejű izzót is, de 2 hónapig bírta :/ azután valami Tescos hasonló teljesítményű xenon blue izzót, de egyikkel sem voltam megelégedve. Én is várom már a nyarat...

Link to comment
Megosztás:

Nem kell azt feszegetni. A tekerentyű alján van egy kis nyílás. Oda ésszel betolsz el kis csavarhúzót és lehúzod a tekerentyűt. Ezután láthatóvá válik két kis ablakocska oldalt. Itt a füleket kiakasztod és ki tudod húzni az egészet kézzel. Kihúzásnál óvatosan, mert a rögzítő füleknél rugó van. Nekem az egyik megszökött. Így kénytelen voltam egy golyóstoll rugója ott munkára fogni.

Köszi ,megpróbálom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2003 diesel 80le kombim van, picit nehezen indul, indításnál 400-500-nál megáll a fordulatszámmérő, és utána beáll 800 körülre. De sokszor 400-500 fordulat után nem megy 800-re hanem leáll, második indításnál 400-500-után beáll 800-rögtön. Az tuti hogy nem normális. 4-5 sebességnél 1200-1700 fordulat környékén enyhén rángat, nagyon minimálisan érezni de én érzem. Hol tudják megmondani mi a problémám, valami tuti helyet szeretnék, ahol értenek is hozzá. Budapesten lakom.

Köszönöm.

Gyuri

szia. hibakodot nem nyom?keresd WESSZit törökbálinton ö tuti .fenn van az opelfoumon.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Aki már szedte ki a világításkapcsoló egységet, az árulja már el hogy melyik oldalon kell megfeszíteni hogy sérülésmentesen kijöjjön a helyéről?

köszönöm

Két plasztikkártya is tökéletesen alkalmas a feladatra. Ezeket betolva kétoldalt, alul a kis hézagnál fogva könnyedén ki lehet húzni...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Valószínüleg nekem is tönkrement a belső levegőkeringetés állító motorja - párásodik/dott, kinti levegőt (büdöset) nem érzek bent soha, gyújtáson pörög a villanymotor.

Tudom, lerágott csont, de mibe kerül javítani, mit szoktak ilyenkor cserélni, mennyiért? Terveztem szervizbe olajcserére vinni az autót, de csak 1-2000 km múlva lenne esedékes, más problémám meg nincs igazán...

Link to comment
Megosztás:

Valószínüleg nekem is tönkrement a belső levegőkeringetés állító motorja - párásodik/dott, kinti levegőt (büdöset) nem érzek bent soha, gyújtáson pörög a villanymotor.

Tudom, lerágott csont, de mibe kerül javítani, mit szoktak ilyenkor cserélni, mennyiért? Terveztem szervizbe olajcserére vinni az autót, de csak 1-2000 km múlva lenne esedékes, más problémám meg nincs igazán...

Amennyiben csak pörög a motor úgy valami tört. (csekkolni kellene)

Amennyiben néha jó néha nem akkor szerintem így: https://sites.google.com/site/opelrepair/szelloztetes/behr, nekem kb 700 Ft volt és 2-3 óra. (köszi DarthVödör-nek)

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Valószínüleg nekem is tönkrement a belső levegőkeringetés állító motorja - párásodik/dott, kinti levegőt (büdöset) nem érzek bent soha, gyújtáson pörög a villanymotor.

Tudom, lerágott csont, de mibe kerül javítani, mit szoktak ilyenkor cserélni, mennyiért? Terveztem szervizbe olajcserére vinni az autót, de csak 1-2000 km múlva lenne esedékes, más problémám meg nincs igazán...

Vagy az én költséghatékony megoldásom: kivágtam a csappantyú motort, a váltózsalut meg rögzítettem csak kinti állásba. Sosem használtam előtte sem a belső állást, ezért nem is hiányzik. Módosítva : beghyn
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Vagy az én költséghatékony megoldásom: kivágtam a csappantyú motort, a váltózsalut meg rögzítettem csak kinti állásba. Sosem használtam előtte sem a belső állást, ezért nem is hiányzik.

Nekem is eltörött a tengelye (Delphi), a lapátot "fixáltam" (drót) külső levegő állásban, motor vezetéket lehúztam.

Várom a meleget, és ha lesz kedvem javítom a DarthV féle megoldással :D

Annyira nem hiányzik.....

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nekem is eltörött a tengelye (Delphi), a lapátot "fixáltam" (drót) külső levegő állásban, motor vezetéket lehúztam.

Várom a meleget, és ha lesz kedvem javítom a DarthV féle megoldással :D

Annyira nem hiányzik.....

Nálam is így van már vagy egy éve. Ha megállok valami büdös autó mögött, lekapcsolom a fűtőventilátort arra az időre. Akkor nem nagyon jön be füst. Talán majd egyszer foglalkozom vele...

Link to comment
Megosztás:

Hali! EGR szelep hibám van. Valószínűleg elektromos hibája lehet, a számítógép kimutatta a hibát, a szelepeket kézzel könnyű mozgatni, szóval valószínűsítem az elektronikai hibát. Lefalaztam addig is, de nem az igazi, nincs benne olyan nyomaték alacsony fordulaton, és nem tetszik így. Made in USA volt benne (gondolom gyári)... Kérdés a következő: Delphi-vel helyettesíthető? Jó lesz azzal? Köszi előre is!

X16XEL

F_48, F_08

Link to comment
Megosztás:

hi.

segítséget kérnék.

a probléma az,h mikor hideg motorral elindulok kb.1 kilométer után megáll alattam az autó.

kigyullad az aksi lámpa,olaj lámpa.várok vele kicsit,újraindítom és mintha semmi baja nem lenne.

de olyan is előfordul,h hideg motornál elindulok és elkezd rángatni a kocsi és 1ből kigyullad a check engine lámpa v. villog.

trafó csere volt,gyertyák is.

kivillogtatom a kódot és általános gyújtáskimaradást regisztrál és a 4-es hengernél gyújtáskimaradást.

1 ismerős azt mondta,h a benzin adagoló is lehet v. az ehhez kapcsolodó alkatrészek...én nem értek hozzá,de már nagyon zavaró,h megáll alattam az autó.

vkinek volt ilyen préblémája v. mi lehet a gond?

thx.

üdv.

Link to comment
Megosztás:

hi.

segítséget kérnék.

a probléma az,h mikor hideg motorral elindulok kb.1 kilométer után megáll alattam az autó.

kigyullad az aksi lámpa,olaj lámpa.várok vele kicsit,újraindítom és mintha semmi baja nem lenne.

de olyan is előfordul,h hideg motornál elindulok és elkezd rángatni a kocsi és 1ből kigyullad a check engine lámpa v. villog.

trafó csere volt,gyertyák is.

kivillogtatom a kódot és általános gyújtáskimaradást regisztrál és a 4-es hengernél gyújtáskimaradást.

1 ismerős azt mondta,h a benzin adagoló is lehet v. az ehhez kapcsolodó alkatrészek...én nem értek hozzá,de már nagyon zavaró,h megáll alattam az autó.

vkinek volt ilyen préblémája v. mi lehet a gond?

thx.

üdv.

A benzin+levegő+szikra szentháromságból egyet vagy többet nem a megfelelő mértékben kap. Ha a trafó és a gyertyák cserélve lettek, akkor lehet továbballagni az AC pumpa, légtömegmérő, fojtószelep és egyéb üzemanyaggal, levegővel és azok érzékelőihez kapcsolódó alkatrészekhez. Szerintem vidd el egy szerelőhöz, mert látatlanban csak tapogatózunk.

Módosítva : beghyn
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

hi.

segítséget kérnék.

a probléma az,h mikor hideg motorral elindulok kb.1 kilométer után megáll alattam az autó.

kigyullad az aksi lámpa,olaj lámpa.várok vele kicsit,újraindítom és mintha semmi baja nem lenne.

de olyan is előfordul,h hideg motornál elindulok és elkezd rángatni a kocsi és 1ből kigyullad a check engine lámpa v. villog.

trafó csere volt,gyertyák is.

kivillogtatom a kódot és általános gyújtáskimaradást regisztrál és a 4-es hengernél gyújtáskimaradást.

1 ismerős azt mondta,h a benzin adagoló is lehet v. az ehhez kapcsolodó alkatrészek...én nem értek hozzá,de már nagyon zavaró,h megáll alattam az autó.

vkinek volt ilyen préblémája v. mi lehet a gond?

thx.

üdv.

Voltál már fagyizni?

Link to comment
Megosztás:

még annyit,h szinte csak városban használom az autót.

gondolom el van kormolódva sok minden...

az EGR szelepet lehet takarítani?

A benzin+levegő+szikra szentháromságból egyet vagy többet nem a megfelelő mértékben kap. Ha a trafó és a gyertyák cserélve lettek, akkor lehet továbballagni az AC pumpa, légtömegmérő, fojtószelep és egyéb üzemanyaggal, levegővel és azok érzékelőihez kapcsolódó alkatrészekhez. Szerintem vidd el egy szerelőhöz, mert látatlanban csak tapogatózunk.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.