Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sikerült kicserélnem. Nem a hátravezető szakadt el, hanem a kézifékkarhoz menő rövid, 30 cm-es darab... Szerencsére a hővédő lemez elég hajlékony és a kezem befért alája.... igy elég könnyen kicserélhető. Egy a baj, akna kell hozzá.... és rájöttem hogy az egyik hátravezetőnek a burkolása megrepedt és bizony ott beszorult.... Azthiszem teljes generálra fog szorulni lassan a kézifékrendszer (tárcsa, betét, bowden...)

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!

Na, megvettem az izzókat végre, érden a balatoni úton az autólámpaboltban volt szerencsére.

Beletettem, megy klafán. Összerakom, hát nem kiégett a műszerfal lámpa is? grr. szétszedni újra, szerencsére szomszédban van autószerelő garázs, és volt nekik hozzá izzó. beleteszem, faja.

Viszont nem tudjátok, hogy van-e ilyen izzókból kék színű? Mert ok, hogy smd ledekkel a szép, de nem akarok forrasztgatni. Nincs ilyen sima izzókból kék vagy más színű? Vagy ha befújom spray-el az izzót akkor elég fénye lesz még utána?

Aztán valszeg hátul csapágyas a kicsike, tényleg drága b vectrához a csere? Nem lenne szép:(

Amúgy hülye vagyok, tudom, de mit jelent az hogy csapágyas? Tudom, hogy mi az a csapágy, de ilyenkor mi van, elkopik a görgő benne? És mennyire gáz ez? Volt műszaki órám, csak mindet végig laptopoztam..:lol:

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!

Na, megvettem az izzókat végre, érden a balatoni úton az autólámpaboltban volt szerencsére.

Beletettem, megy klafán. Összerakom, hát nem kiégett a műszerfal lámpa is? grr. szétszedni újra, szerencsére szomszédban van autószerelő garázs, és volt nekik hozzá izzó. beleteszem, faja

Viszont nem tudjátok, hogy van-e ilyen izzókból kék színű?.....

Műszerfal kékítéshez:

Én még anno az A Vectrámat kezdtem el így kékíteni. Izzókat helyettesítő nagy fényű LED-eket foglalatba építve a Praktikerben vettem, valami 1000 forint körüli összegért a 4 darabot.

Tapasztalat:

Kevés az a 4 darab ami gyárilag benne van ha LED világít benne és nem izzó! Az óracsoport teteje egészen halvány volt, plusz 3 darab LED beépítése után az eredmény:

100_0636_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A piros mezők külön felragasztott piros LED-ek

Link to comment
Megosztás:

Műszerfal kékítéshez:

Én még anno az A Vectrámat kezdtem el így kékíteni. Izzókat helyettesítő nagy fényű LED-eket foglalatba építve a Praktikerben vettem, valami 1000 forint körüli összegért a 4 darabot.

Tapasztalat:

Kevés az a 4 darab ami gyárilag benne van ha LED világít benne és nem izzó! Az óracsoport teteje egészen halvány volt, plusz 3 darab LED beépítése után az eredmény:

100_0636_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A piros mezők külön felragasztott piros LED-ek

hm, nemtom, ledeket nem akarok berakni, aztán elszúrom. vagy annyira nem gázos? Forrasztópálka van meg ilyenek, de aztán úgyis elszúrok valamit. sokkal egyszerűbben hangzik egy izzócsere simán:D

Link to comment
Megosztás:

hm, nemtom, ledeket nem akarok berakni, aztán elszúrom. vagy annyira nem gázos? Forrasztópálka van meg ilyenek, de aztán úgyis elszúrok valamit. sokkal egyszerűbben hangzik egy izzócsere simán:D

Ha gondolod próbáld ki csak az izzók helyére rakni LED-eket, utána még mindíg szétszedheted, ha nem tetszik, vagy visszarakod az izzókat. Nekem A-ban egy délutánomba került a kékítés, vezetékelés ... Ha csak kéket raksz bele, számolhatsz vele, hogy a piros mezők nem látszanak pirosnak.

Egy két oldal ahol hasznos infókat találsz (talán nem sértődnek meg a tulajok ha ajánlom az oldalaikat):

http://www.opel-magazin.hu/belter/opel-vec...atalakitas.html

http://mumtaz.uw.hu/

http://www.aty.hu/kek/

Link to comment
Megosztás:

Ha gondolod próbáld ki csak az izzók helyére rakni LED-eket, utána még mindíg szétszedheted, ha nem tetszik, vagy visszarakod az izzókat. Nekem A-ban egy délutánomba került a kékítés, vezetékelés ... Ha csak kéket raksz bele, számolhatsz vele, hogy a piros mezők nem látszanak pirosnak.

Egy két oldal ahol hasznos infókat találsz (talán nem sértődnek meg a tulajok ha ajánlom az oldalaikat):

http://www.opel-magazin.hu/belter/opel-vec...atalakitas.html

http://mumtaz.uw.hu/

http://www.aty.hu/kek/

Köszi! Asszem akkor megpróbálkozok a forrasztással azért..

Szóval veszek led-et kábelt és ellenállást, összeforrasztgatom és okés? Vagy csak a 3mm-eresre kell ellenállás? Mert erről nem láttam infót

Csapágynak utána néztem, bontottba 5.000Ft/db és ad rá nekem 1000km garanciát, amúgy 2000 utáni angol vectrából bontanak. Utángyártott 15e ft, márkás pedig 30e/db körüli. Igazából 60e-ret nem akarok rászánni két keréknél... Melyik legyen szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Asszem akkor megpróbálkozok a forrasztással azért..

Szóval veszek led-et kábelt és ellenállást, összeforrasztgatom és okés? Vagy csak a 3mm-eresre kell ellenállás? Mert erről nem láttam infót

A led-ekre mindegyikre kell ellenállás, különben 12-13V-on végük van. Nekem a 470-560 Ohmossal világítottak megfelelő fényerővel. Ha led-et veszel mindenképpen nagyfényerejű tipust válassz, lehetőleg a sugárzása ne 6-8 fok legyen hanem szélesebb, így jobban szórja a fényt.

A piros led-eknek elég a 820 ohm 1 kohm ellenállás mert az a plexilapra ragasztod hátulról.

Mielőtt nekiállsz nézz körül led ügyben pl itt:

http://www.ledmaster.hu/ vagy itt:

http://www.ledfutar.atw.hu/

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

van egy kis problémám. 96-os 1.6-os vectra B-met most fúrták, és azóta azt csinálja, hogy menet közben egyszer csak gondol egyet és leáll a motor, kigyulladnak a lefulladáskor szokásos visszajelzők. pedig stabil gázzal, rendesen mentem ahogy szoktam, tehát nem lefullad. olyan mintha egyszercsak elmenne a gyújtás. újraindítás után minden oké, egy darabig. múlt kedden kaptam vissza a kocsit, és pár napja előjött ez a dolog, és azóta volt hogy naponta többször is. de volt olyan nap is amikor nem. mindenesetre tök életveszélyes mert ilyenkor megszűnik a kormányszervo, a fékrásegítés és mentem át kanyarban a szembesávba mert hirtelen nem tudtam tekerni a kormányt, meg fékezni se tudtam. egy kicsit kivert a víz. nincs valami ötletetek?

előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Motorvezérlőtől kezdve a kontaktos csatiig bármi lehet.Motorkontrol lámpa világít?

Igen. motor, akksi, olaj. ez a három világít. nem tudom segít-e valamit, de mostanában mindenféle ilyen baja volt, hogy pl. abs visszajelző is néha kigyulladt, úgy vettem észre akkor amikor kicsit jobban pörgettem a motort. de ezt már pár hónapja nem láttam, igaz nem is pörgettem annyira. aztán a belső levegőkeringetés nem áll le ha leveszem a gyújtást, ettől le is szopta az akksit párszor. aztán a külső levegőt nem zárja le ha megnyomom a gombot, illetve úgy vettem észre csak akkor zárja le ha kicsit rátekerem a fűtést, illetve hacsak egy kicsit is a leghidegebbtől visszább veszem. a levegőgombok nem világítanak, csak néha, a külső levegőt lezáró gomb háttérvilágítása is a legtöbbször sötét, a visszajelző működik.

Link to comment
Megosztás:

nincs valami ötletetek?

Van . Szerelőhöz vissza, nézze át újbul, hogy mit b..ott el, ha nem talál semmit, akkor vállalja át annak a költségét, hogy ugyanezt 1 márkaszerviz is megtegye. Gondolom nem szeretné ha balesetet szenvednél 1 műszakilag alkalmatlan kocsival az ő hibájából.

Link to comment
Megosztás:

Van . Szerelőhöz vissza, nézze át újbul, hogy mit b..ott el, ha nem talál semmit, akkor vállalja át annak a költségét, hogy ugyanezt 1 márkaszerviz is megtegye. Gondolom nem szeretné ha balesetet szenvednél 1 műszakilag alkalmatlan kocsival az ő hibájából.

A fentiek ismeretében én is ezt javaslom, mert ez a gép nagyon "nemjól" lett öszerakva...

Link to comment
Megosztás:

Holnapután vezműszijcsere. Kicsit szkeptikus lettem... Beszéltem 1 autószerelő barátommal ( nem ő csinálja a melót ), ő azt mondta hogy a gates elqrvult és hogy a kinaiak hamisitják. Látott már 1.6 os opel mocin 7000 km után vezműszijszakadást. Vélemények?

Vizpumpa: Erről azt az infót kaptam hogy csak olaszt ne. Szeretnek beszarni. Ha valaki tud, dobjon már 1 kommentet, arról hogy milyen alkatrészek váltak be. Nagyon nem akarnék 1 összeakadt mocit ( x18xe1 ) 1bként az alkatrészek a meteorból lesznek, olaj meg a start autóból: Valvoline Maxlife 10w40 Köszi

Link to comment
Megosztás:

Holnapután vezműszijcsere. Kicsit szkeptikus lettem... Beszéltem 1 autószerelő barátommal ( nem ő csinálja a melót ), ő azt mondta hogy a gates elqrvult és hogy a kinaiak hamisitják. Látott már 1.6 os opel mocin 7000 km után vezműszijszakadást. Vélemények?

Vizpumpa: Erről azt az infót kaptam hogy csak olaszt ne. Szeretnek beszarni. Ha valaki tud, dobjon már 1 kommentet, arról hogy milyen alkatrészek váltak be. Nagyon nem akarnék 1 összeakadt mocit ( x18xe1 ) 1bként az alkatrészek a meteorból lesznek, olaj meg a start autóból: Valvoline Maxlife 10w40 Köszi

Na megvannak az alkatrészek:

Vezműszíj: Gyári Opel ( Igaz, hogy Gates de legalább számlával tudom igazolni ha idő előtt elszakad és a dugók szétverik a szelepeket. Az Opel ad rá 2 év gar-t plusz ott az eredeti jelzés a számlán, és akkor megúszható a 200000 e forintos szerelés kb 0 Ft ból ) 20% Kövesdán kedvesség ( mindenkinek !!! ) 6899 Ft csak 1 ezressel drágább mint a Meteoros

Görgők: SNR francia: Jóóóó gyári minőség

Vízpumpa: Na az olasz... és műanyag rotoros... de a srácoknál a Meteorba még nem érkezett olyan visszajelzés, hogy szar lenne, fémrotorost egyszerűen képtelenség szerezni. ( A Meteorba nekem nem hazudnak, mert szerencsére a mi üzletünk mellett van az ő üzletük és elég baráti a viszony )

Olajszűrő: Purolator középminőség, rosszat nem hallottam róla.

Olaj: Valvoline Maxlife 10w40

Plusz: Agip Hűtőfolyadék ( kék ) 1 liter

Így mindennel együtt: 37 ropi. Hangsúlyozom, hogy céges kedvességgel. Ha már az ember csapágyszaküzletbe dolgozik akkor használja is ki !!! :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na megvannak az alkatrészek:

Vezműszíj: Gyári Opel ( Igaz, hogy Gates de legalább számlával tudom igazolni ha idő előtt elszakad és a dugók szétverik a szelepeket. Az Opel ad rá 2 év gar-t plusz ott az eredeti jelzés a számlán, és akkor megúszható a 200000 e forintos szerelés kb 0 Ft ból ) 20% Kövesdán kedvesség ( mindenkinek !!! ) 6899 Ft csak 1 ezressel drágább mint a Meteoros

Görgők: SNR francia: Jóóóó gyári minőség

Vízpumpa: Na az olasz... és műanyag rotoros... de a srácoknál a Meteorba még nem érkezett olyan visszajelzés, hogy szar lenne, fémrotorost egyszerűen képtelenség szerezni. ( A Meteorba nekem nem hazudnak, mert szerencsére a mi üzletünk mellett van az ő üzletük és elég baráti a viszony )

Olajszűrő: Purolator középminőség, rosszat nem hallottam róla.

Olaj: Valvoline Maxlife 10w40

Plusz: Agip Hűtőfolyadék ( kék ) 1 liter

Így mindennel együtt: 37 ropi. Hangsúlyozom, hogy céges kedvességgel. Ha már az ember csapágyszaküzletbe dolgozik akkor használja is ki !!! :lol: :lol: :lol:

Opel gyári vez. szett 21500 Ft, Graf (fém lapátos) vízpumpa 9600 Ft, Ebből lejön 15% Klubos kedvezmény. (SNR sose szállított be az Opelnek, de valóban jó minőség)

Kék fagyálló nem ajánlott, gyári piros 1160/l,

Olajszűrő gyári 1500 FT.

www.csergoe.hu

Link to comment
Megosztás:

Opel gyári vez. szett 21500 Ft, Graf (fém lapátos) vízpumpa 9600 Ft, Ebből lejön 15% Klubos kedvezmény. (SNR sose szállított be az Opelnek, de valóban jó minőség)

Kék fagyálló nem ajánlott, gyári piros 1160/l,

Olajszűrő gyári 1500 FT.

www.csergoe.hu

Szopóka nyalóka volt a köbön... 9:00 környékén hív a szerelő, aszonygya: A vezműszíjon és a vízpumpán kívül minden szar... A nagykerbe az Opel gyári programban alváz és motorszám szerint néztük ott a szíjfeszítő snr száma: GT353.17 ebben nincs az a 3mm es hegesztett alátét az alján, a cseredarab SNR GT353.16, A szíjfeszítőre is szar méretet hozott az Opel progi : SNR GE353.09, és SNR GE353.10 ezzel szemben a jó alkatrész 2 db ugyanolyan szíjvezető melynek száma: SNR GE353.07... Megoldottam a problémát kb 15 percen belül vittem neki a cserealkatrészeket ( pislogott rendesen ). Most hívott, hogy kész van csak vigyek még 1 liter olajat mert nem 4 l kell bele hanem 4,5. 4 lityuval csak a nívó alsó jele fölé ér. Hja Opeléknél nem szokás az olajszűrőben lévő olajat is számolni.

Konklúzió: Elhoztam. Nagyon meg vagyok elégedve az elvégzett munka minőségével. Minden korrektül összerakva meghúzva, letörölgetve. Munkadíj: Vezműcsere a görgőkkel, vízpumpával + olajcsere úgy, hogy reggel 8-ra vittem és 15h-kor hoztam el: 14000.- Ft Alkatrészek, olajjal szűrővel 1ütt: 36727.-Ft. Ez kb annyira jön ki mint neked, klub kedvezmény nélkül. Sajnos én még nem vagyok klubtag ezért nekem nem jár a csergőnél kedvesség :lol: , na meg aztán messze is van innen a 11ker-ből a Teve u.

Üdv : Oki

Link to comment
Megosztás:

Hja Opeléknél nem szokás az olajszűrőben lévő olajat is számolni.

Ó dehogynem. Történetesen a B Vectra kezelésikönyvében csak az olajszűrőcserével együtt szükséges mennyiség van feltüntetve (még ha kicsit zagyván is), bár a lap tetején a címben azért ott szerepel a varázsszó hogy "kb." :lol:

08525843821.JPG

Link to comment
Megosztás:

Szopóka nyalóka volt a köbön... 9:00 környékén hív a szerelő, aszonygya: A vezműszíjon és a vízpumpán kívül minden szar... A nagykerbe az Opel gyári programban alváz és motorszám szerint néztük ott a szíjfeszítő snr száma: GT353.17 ebben nincs az a 3mm es hegesztett alátét az alján, a cseredarab SNR GT353.16, A szíjfeszítőre is szar méretet hozott az Opel progi : SNR GE353.09, és SNR GE353.10 ezzel szemben a jó alkatrész 2 db ugyanolyan szíjvezető melynek száma: SNR GE353.07... Megoldottam a problémát kb 15 percen belül vittem neki a cserealkatrészeket ( pislogott rendesen ). Most hívott, hogy kész van csak vigyek még 1 liter olajat mert nem 4 l kell bele hanem 4,5. 4 lityuval csak a nívó alsó jele fölé ér. Hja Opeléknél nem szokás az olajszűrőben lévő olajat is számolni.

Konklúzió: Elhoztam. Nagyon meg vagyok elégedve az elvégzett munka minőségével. Minden korrektül összerakva meghúzva, letörölgetve. Munkadíj: Vezműcsere a görgőkkel, vízpumpával + olajcsere úgy, hogy reggel 8-ra vittem és 15h-kor hoztam el: 14000.- Ft Alkatrészek, olajjal szűrővel 1ütt: 36727.-Ft. Ez kb annyira jön ki mint neked, klub kedvezmény nélkül. Sajnos én még nem vagyok klubtag ezért nekem nem jár a csergőnél kedvesség :lol: , na meg aztán messze is van innen a 11ker-ből a Teve u.

Üdv : Oki

Ok, csak tájékoztató jellegű volt a dolog, nem fikázás, kedvezmény meg megoldható, akár szállítás is. Legközelebb, ha gondolod szólj.

Üdv:Viktor

Link to comment
Megosztás:

A fentiek ismeretében én is ezt javaslom, mert ez a gép nagyon "nemjól" lett öszerakva...

nos végülis elvittem egy autóvillamosságihoz, mert aki csinálta azzal hárított hogy ő nem annyira autóvillamossági, meg hogy ez nem a felfúrástól van. érdekes előtte nem csinálta. na mindegy a srác szétszedte, megnézte amiket gondolt, kipucolta a csatlakozókat, gyújtáselektronikát, bezsírozta stb. de konkrétan a hibát nem találta meg. valami apróság lehetett, valami kontakthiba. mindenesetre azóta nem jött elő! úgyhogy örülök neki! mondta a szerelő hogy különben nagyon kis kellemes kocsi. jóhogy! főleg most! főnököm céges kocsija volt, sose volt törve komolyabban, km se sok (170), miért ne lenne kellemes! mondjuk az olajat már zsír újonnan is ette amikor még a kőkorszakban elhozták a szalonból. de most már majdnem 1000 km benne van a fúrás óta és egy csepp se hiányzik (előtte hetente fél litert legurított a torkán), úgyhogy efelől nem lehet panaszom a szerelőre.

mondta hogy amíg bejáratós addig ne pörgessem 3000 fölé, meg utána se. most mivan? komolyan utána se pörgethetem meg kicsit jobban? nem mintha annyira szadiznám a gépet, de azért dombnak fölfelé el szoktam 4000-4500-ig pörgetni, dehát az nem szabadna hogy probléma legyen! vélemény?

Link to comment
Megosztás:

mondjuk az olajat már zsír újonnan is ette amikor még a kőkorszakban elhozták a szalonból. de most már majdnem 1000 km benne van a fúrás óta és egy csepp se hiányzik (előtte hetente fél litert legurított a torkán), úgyhogy efelől nem lehet panaszom a szerelőre.

mondta hogy amíg bejáratós addig ne pörgessem 3000 fölé, meg utána se. most mivan? komolyan utána se pörgethetem meg kicsit jobban? nem mintha annyira szadiznám a gépet, de azért dombnak fölfelé el szoktam 4000-4500-ig pörgetni, dehát az nem szabadna hogy probléma legyen! vélemény?

1 gond van! A fúrást nem a szerelő csinálta hanem valamilyen gépműhely.( 11 ker-ben pl. a Szakál-Metal ) A fúráshoz meg meg van határozva, hogy milyen gyűrűt kell belerakni. A szerelőnek ezután már csak össze kell legózni. Autószerelő iskola első osztály...

Bejáratós? 3000 fölé olyan 1000 km-ig ne !!! Utánna lehet de én inkább mennék vele 2000 km-t és utánna pakolnám!

5000 km múlva erősen ajánlott 1 olajcsere, mert sajnos itt is van olyan mint az új autóknál, hogy össze kell kopnia a motornak, ezálltal az olajban több lesz a szennyeződés. Ha ez még tovább dolgozik a motorban akkor minek is generáloztuk?

Link to comment
Megosztás:

1 gond van! A fúrást nem a szerelő csinálta hanem valamilyen gépműhely.( 11 ker-ben pl. a Szakál-Metal ) A fúráshoz meg meg van határozva, hogy milyen gyűrűt kell belerakni. A szerelőnek ezután már csak össze kell legózni. Autószerelő iskola első osztály...

Bejáratós? 3000 fölé olyan 1000 km-ig ne !!! Utánna lehet de én inkább mennék vele 2000 km-t és utánna pakolnám!

5000 km múlva erősen ajánlott 1 olajcsere, mert sajnos itt is van olyan mint az új autóknál, hogy össze kell kopnia a motornak, ezálltal az olajban több lesz a szennyeződés. Ha ez még tovább dolgozik a motorban akkor minek is generáloztuk?

igen az olajat cserélni fogjuk 5000-nél ezt a szerelő is így mondta. de most megint előjött a hiba! mentem 300km-t gond nélkül erre tessék. épp most és épp összefutottam a szerelővel és mondtam neki hogy vissza lesz víve hozzá mert így nem okés. mondta hogy átnézik mégegyszer hogy nincs-e valahol vmi kokszosodás. ezt én is olvastam hogy ez is okozhat ilyesit, de akkor is fura lenne hogy egy pillanat alatt leáll a motor. ilyen mechanikus dolgokkal ha probléma van akkor ott valami megelőző vagy járulékos jelenség kéne legyen. teszem föl ha kokszos akkor fulladozna vagy ilyesi nem? mivel sok olajat benyalt előtte ez lehetséges végülis. létezhet hogy a kipufogórendszer van eltömődve és azért? mert végülis ha a motort komplett szétkapták, azt szutykosan tuti hogy nem rakták össze. utána meg már csak a kipufogórendszer van nem?

na mindegy szünet után vissza lesz víve hozzá aztán majd meglátjuk.

utánanéztem amit tudta, másnak is voltak már hasonló problémái, az egyik pont itt az opelfórumon igaz egy mondeonál:

-gyári immobilizer nem valószínű de lehet akár

-Benzinpumpa csatija a hátsó ülés alatt

-a motortérben levő biztosítékdobozban az összes biztit +relét kivenni megvizslatni nem e KH-s (mit jelent az hogy KH-s?)

-Ami a leggyanusabb az pedig a főtengely-helyzetérzékelő csatlakozója (nekem már volt KH-s),valamint a felső holtpont érzékelő csatija (ezek impulzuskimaradása esetén az EEC nem engedi rá a gyújtást.

és egy szamaránál:

-egyszerre állt be az ac és a gyújtáselosztó rotor, mely rögzítőpöcke eltört

nemtom hogy ezek a vectránál hogyan vannak de talán ki lehet indulni belőle.

Link to comment
Megosztás:

létezhet hogy a kipufogórendszer van eltömődve és azért? mert végülis ha a motort komplett szétkapták, azt szutykosan tuti hogy nem rakták össze.

utánanéztem amit tudta, másnak is voltak már hasonló problémái, az egyik pont itt az opelfórumon igaz egy mondeonál:

és egy szamaránál:

nemtom hogy ezek a vectránál hogyan vannak de talán ki lehet indulni belőle.

Ha el lenne tömődve akkor nem járna... ( Járó motornál fogd be a kiput. Le lell álnia ha nem fúj ki sehol )

De... Minden szívfájdalom nélkül összerakhatják szutykosan!

A vectra nem mondeo és nem is samara

Első körben ha benzines az autód alapjárati motor, és fojtószelep tisztítás.

Féktisztító és csavarhúzó kell hozzá

Alapjárati motor leszerel, féktisztítóval megnyomat többször, de ne közelről mert átszakadhat a membrán, ja és hagyd hogy kifolyon belőle a szmötyi, és hagyd megszáradni kb 15 perc. loctite 598 vagy bármilyen ( kivéve fbs mert az nem bírja a hőt ) tömítőpasztával érdemes összerakni, mert a papírtömítése eléggé szar.

Folytószelep: nem szöszöző rongyal kitöröl, és járó motornál féktisztítóval többször megnyomat 2xer 3xor húzd a gázt mert lefullad! összerakás :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.