Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

h aalapjáraton ég a lámpa, és az alapjáratit irja ki, akkor szinte biztos hogy falsot sziv.

ugyanis az alapjárati szabályozna, de mivel máshol megy be a levegő, igy az alapjárat nem tud szabályozni. ezért ir alapjárati szabályzó hibát.

meg kell nézni a szivosor tömitést.... illetve minden tömitést.....

Link to comment
Megosztás:

Legyen annyi a stab IC, mint a telefon eredeti töltő tápja.

Ugyanis valszeg a telcsi tápbemenetén is van aktív eszköz, amin

van valamennyi feszültségesés. Tehát ha a töltő 6V-os, akkor 7806.

Ha 7V-os, akkor érdemes kipróbálni 7806-al, de ha nem jól működik,

akkor 7809-es, és sorosan a stabilizált kimenetre 3db 1N4001-es dióda.

Én arra gondoltam, hogy nincs telefon akksi (így szólt a terv)... és ezért nem a töltőbemeneten hanem v.hol az akksi környékén kötik rá a tápot... Na akkor viszont 7805... :)

Egyébként persze full igazad van :)

Link to comment
Megosztás:

erre gyanakodtam éjn is :wink:

ezt hogyan tudom kivitelezn? mármint az ellenőrzést?

járó motornál én féktisztitó sprével körbefujom a szivosor és környékét. ahol változik az alapjárat ott falsot szij. mert beszija A féktisztitót, és attól megfullad a motor.

Link to comment
Megosztás:

Jeee THX!

Figy Ákos szaroztam ma a vassal paraszti ésszel!

Beindítom amig rajta az automata szívató addig ohne problem. Tipikus: melegszik kezd eltünni a szelephang, majd amikor ki kivillan a lámpa akkor vmelyik szelep vagy töke csattog pár másodpercig majd elhalkul újra. Eközben persze emging a fordszám!

(akkor már csak azt mondd meg mellik a szívósor :oops: )

Link to comment
Megosztás:

akkor már csak azt mondd meg mellik a szívósor

ne má'!

:roll:

amelyiken a folytószelepház van és az alatta lévő öntvény. és a folytószelepnél a tömités vagy a szivósor, hengerfej találkozásánál.

de ettől még lehet rossz az alapjárati motor.... de ez is lehetséges...

Link to comment
Megosztás:

Lassan esedékessé válik egy kupluncsere az Astrában.

1. kérdés: gyárira, vagy valami másra (valami minimál tuning van kilátásban 100-110paci max.)?

2. Mitől függ hogy van-e szerelőnyílás a kupluncseréhez, vagy a váltót is ki kell venni?

Link to comment
Megosztás:

Ez a kérdés mikor fogalmazódott meg benned, és milyen események előzték meg :?: :shock: :shock:

:) :) :)

...

Csak egyszer megnéztem hogy be tudom e rakni menet közben olyan sebességfokozatba, amiben már letiltana a motor az aktuális sebesség mellett. De nem ment. Arra voltam kíváncsi hogyha valamikor félálomba jövök-megyek valahová és kissé elnézek egy váltást, akkor az milyen köveztkezményekkel jár majd.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól sejtem akkor a szinkrongyűrűk már nem birják felvenni a fordulatot, és ezért nem is veszi be a sebességet. A ladában az volt a jó, hogy gond nélkül vissza lehetett kapcsolni, majd kuplungról leurani és már ment is a kerékcsikorgás a blokkoló kerkek miatt :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.