Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Motorolaj avagy ki mit és miért ezt az olajat tölti bele?


uhuhu

Recommended Posts

Csak, ha eltörik egy szelep, amit kicseréltethettem volna nagygenerálig, akkor leszek mérges... :rolleyes: DE végülis egy jó állapotú motor is akármikor tönkremehet. :) Szal ez ilyen zsákbamacska, vagy várok nagygenerálig, vagy kicserélem azt, amit jó ha kicserélek és később a nagygenerál után, megint cserélni kell, mert ügye a idősebb mint a nagygenerál. Vagy épp a nagygenerálkor újra cserélni kell...

Mér törne el egy szelep? Csak egyben érdemes megcsinálni... ha balesetben eltörik 3 bordád, akkor neked sem úgy

fogják csinálni hogy először csak egyet, aztán a többi majd ha lesz rá kerete a kórháznak :)

Link to comment
Megosztás:

Pedig az Omi jó lenne sűrgősségi nőgyógyászellátónak. A színe már jó, csak még 1-2 kütyü kéne rá

Nem kell arra semmi, jó csajozós verda az így is :)

Múltkor teszteltem, jól ki lehet fűteni a fagyos éjszakában is ahhoz, hogy a lány ne fázzon meztelenül :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Mér törne el egy szelep? Csak egyben érdemes megcsinálni... ha balesetben eltörik 3 bordád, akkor neked sem úgy

fogják csinálni hogy először csak egyet, aztán a többi majd ha lesz rá kerete a kórháznak :rolleyes:

Értem én hogy benzin. :) Amúgy volt már törve egy szelepe a mocinak... kanyarból kigyorsítás, 1-es, 2-es, 3-as, aztán reccs és akkor sem volt előjele ennek. Akkor még szép halk volt a motorhang. Azóta kicsit kopogós hangyányit. Akkor még nem az én tulajdonomban volt, de ott voltam. Természetesen a leghidegebb napon történt ez és nem fértünk már be az autómentőbe....

Link to comment
Megosztás:

Anyaghiba? Zárvány a fémben? Nem túl gyakori, de előfordulhat. Meg a technika ördöge. Egy ismerős adta el a Peugeot-ját 2 évesen, mert kezdettől fogva rendszeresen leállt. Nem jöttek rá a hiba okára, pedig mindíg a márkaszervízbe vitte/jöttek ki érte, és rádugták a kompúterre. :rolleyes:

Technika ördöge egy F Astrában nincs, csak tudatlan gazda. Egyébként az eredeti szövegben egy jó autóról volt szó.... Zárvány elvtárssal még nem találkoztam.

Különben itt meg fején találtad a szöget, "Egy ismerős adta el a Peugeot-ját"! Hát ez az! Az nem egy jó autó! :)

Viccen kívül, céges pözsó furgonunkkal a kollégám majdnem totálkárt okozott, amikor a kocsi 1 hetes korában 90-es sebességnél belelépett a fékbe, mert előtte a kamion fékezett, oszt padlóig esett a pedál. Eldurrant a főfékhenger.... Ügyes a fiú, kivédte...

3 hétig volt szervizben, mert várták az"anyagot" hozzá! Ráadásul.

Se pardon, se bocsánat, se csere autó, se semmi. Bunkó ügyfél addig járjon taxival szervizelni! :)

Link to comment
Megosztás:

Technika ördöge egy F Astrában nincs, csak tudatlan gazda. Egyébként az eredeti szövegben egy jó autóról volt szó.... Zárvány elvtárssal még nem találkoztam.

Különben itt meg fején találtad a szöget, "Egy ismerős adta el a Peugeot-ját"! Hát ez az! Az nem egy jó autó! :)

Viccen kívül, céges pözsó furgonunkkal a kollégám majdnem totálkárt okozott, amikor a kocsi 1 hetes korában 90-es sebességnél belelépett a fékbe, mert előtte a kamion fékezett, oszt padlóig esett a pedál. Eldurrant a főfékhenger.... Ügyes a fiú, kivédte...

3 hétig volt szervizben, mert várták az"anyagot" hozzá! Ráadásul.

Se pardon, se bocsánat, se csere autó, se semmi. Bunkó ügyfél addig járjon taxival szervizelni! :)

Zárvány elvtársal arra céloztam, hogy lehet hibás, selejtes alkatrész amit beépítünk, és az okoz galibát. Persze nem túl valószinű. Egyértelmü, hogy a legtöbb hibát, lerobbanást az okozza, ha nem foglalkoznak a kocsival. A Paugeot-ról meg annyit hogy mondegy, hogy jó-vagy rossz autó, de hogy a márkaszervizben ne érsenek hozzá?! Amúgy elég sok szerelős történet, tapasztalat van fönn a neten ahhoz, hogy a büdös életbe ne akarjam mesteremberhez vinni a kocsim. Egyáltalán van olyan hiba amit otthon a sufniban ne lehetne megcsinálni az Astrán? Megnyugodnék ha nem lenne. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Zárvány elvtársal arra céloztam, hogy lehet hibás, selejtes alkatrész amit beépítünk, és az okoz galibát. Persze nem túl valószinű. Egyértelmü, hogy a legtöbb hibát, lerobbanást az okozza, ha nem foglalkoznak a kocsival. A Paugeot-ról meg annyit hogy mondegy, hogy jó-vagy rossz autó, de hogy a márkaszervizben ne érsenek hozzá?! Amúgy elég sok szerelős történet, tapasztalat van fönn a neten ahhoz, hogy a büdös életbe ne akarjam mesteremberhez vinni a kocsim. Egyáltalán van olyan hiba amit otthon a sufniban ne lehetne megcsinálni az Astrán? Megnyugodnék ha nem lenne. :rolleyes:

Üdv Márkatársak! Csak annyit szeretnék hozzáfűzni a selejtes alkatrészekhez,hogs nem szabad kis ipari szarságokat venni! Igaz hogy olcsóbb,de zsákbamacska!

Link to comment
Megosztás:

Üdv Márkatársak! Csak annyit szeretnék hozzáfűzni a selejtes alkatrészekhez,hogs nem szabad kis ipari szarságokat venni! Igaz hogy olcsóbb,de zsákbamacska!

Oké-oké, egyértelmű, ha pölö fúrógépet veszek, akkor jobb a Bosch mint a Kínai OK. De én amikor becart az AC, és rákerestem a neten hol mennyiért kapható akkor a legdrágább a Bosch volt 38 ezerért, amit vettem meg egy névtelen 9 ezerért. Egyértelmű, hogy a Bosch az jobb, csak hát egy félmillás kocsiba 38-ezres pumpát rakni? Szóval vhol meg kell húzni a határt, mert ha mindenből csak márkást, és legjobbat veszek, rövid időn bellöl megduplázom a kocsi árát, az értékét viszont nem, mert senkit sem érdekel vásárláskor, hogy milyen alkarészek vannak beépítve. De a Bosch is lehet hibás, mert ott is csak emberek dolgoznak, lehet hogy pont annak a kínainak a tesója, aki a gagyi pumpát szerelte a másik gyárban. Persze az esély kisebb rá.

Link to comment
Megosztás:

meg kell nézi mit veszel.

pl benzinpumpa ha ekkora különbséggel van egyértelmű a 9 ezres, de akkor egyből2 és egy a csomiba, hogy ha mégis beszarna :rolleyes:

de pl csapágyból nem vennék gagyit

SKF :)

izzók, üléshuzat meg az ilyen nem életbevégóan fontos dolgokban lehet kísérletezgetni, melyik gagyi a jóminőségű, de életbevágó alaktrészekkel nem!

szerintem legalábbis így kellene felfogni a dolgokat.

Link to comment
Megosztás:

meg kell nézi mit veszel.

pl benzinpumpa ha ekkora különbséggel van egyértelmű a 9 ezres, de akkor egyből2 és egy a csomiba, hogy ha mégis beszarna :)

de pl csapágyból nem vennék gagyit

SKF :)

izzók, üléshuzat meg az ilyen nem életbevégóan fontos dolgokban lehet kísérletezgetni, melyik gagyi a jóminőségű, de életbevágó alaktrészekkel nem!

szerintem legalábbis így kellene felfogni a dolgokat.

Hát ha nem is a csomiba, de az megfordult a fejemben, hogy szerelek egyet a tankba tartaléknak. :) Végül is nem nagy munka kicserélni, csak az út szélén szakadó esőben telitanknál...... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem az a véleményem, ha költeni kell a kocsira akkor sajna nem lesz tőle jobb ha a legmárkásabb cucc kerül be, DE és még egyszer DE, ha egy gagyitront vesz az ember fia akkor utána ne panaszolja a társadalomnak, hogy ha esetleg ahogy említettétek "esőben, teli tankal" kell a kocsi alatt fetrengeni egy felázott földúton! Sajnos a bevált minőságnél is vannak minőségi ingadozások és ez bármilyen termékre igaz! Lehet, hogy egy nagyobb nevű gyártó talán nem sporol annyit egy relé, ellenálás, nyák, vezeték méretezésénél, TALÁN!

Üdv:BB

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem az a véleményem, ha költeni kell a kocsira akkor sajna nem lesz tőle jobb ha a legmárkásabb cucc kerül be, DE és még egyszer DE, ha egy gagyitront vesz az ember fia akkor utána ne panaszolja a társadalomnak, hogy ha esetleg ahogy említettétek "esőben, teli tankal" kell a kocsi alatt fetrengeni egy felázott földúton! Sajnos a bevált minőságnél is vannak minőségi ingadozások és ez bármilyen termékre igaz! Lehet, hogy egy nagyobb nevű gyártó talán nem sporol annyit egy relé, ellenálás, nyák, vezeték méretezésénél, TALÁN!

Üdv:BB

Olcsó húsnak híg a leve, ez általában igaz, de valszeg most nekem nem a pumpa szar, hanem vmit elbactam beszereléskor. De mivel most nem esik du. nekiállok meglesem. Végül is ez csak mint sok minden más pénz kérdése, mert ha lenne, nem foglalkoznák vele, hogy 40 az AC, vagy akár 120. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Olcsó húsnak híg a leve, ez általában igaz, de valszeg most nekem nem a pumpa szar, hanem vmit elbactam beszereléskor. De mivel most nem esik du. nekiállok meglesem. Végül is ez csak mint sok minden más pénz kérdése, mert ha lenne, nem foglalkoznák vele, hogy 40 az AC, vagy akár 120. :rolleyes:

A szintjelzőt is nézd meg, sztem ott vmi rosszul van beépítve, el van fordulva, vagy akad, vagy ilyesmi. AC-nél meg cseréld ki a tankban levő csövet, ha van kéznél ilyen benzincső, nem mindig látszik ránézésre a repedés, anyagritkulás.

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
Tudom hogy már nagyon sokszor és alaposan kibeszélt téma de érdeklődnék, hogy Astra F 1.4i (x14NZ) 1997 évjárathoz milyen típusú olajat érdemes vennem ami jó ebben a nagy hidegben és a nyáron is jó a verdába!

Köszi a segítséget

Hát akkor? B) A jó öreg 10W-40. Hogy melyik márka arról mindenkinek más elképzelése van. Olvass vissza pár oldalt és lesz elképzelésed merre tapogatózzál. )

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.