Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

23 perce, morattila írta:

Gratula, szép járgány! Az oldal légzsák bekötése nem lesz egy egyszerű menet azt most mondom, kell az ajtóba egy indító, utána a közép konzolba egy 4 legzsakos vezérlő és a kábelek hozzá, de ami a legnagyobb szívás a kábelek bekötése, hogy mit hova kell, tapasztalatból mondom nem éri meg, sem pénzben sem időben! A ködlámpa viszonylag egyszerű mert a lokosben megvan, hogy hol kell kivágni, és ha bevan kabelezve akkor hawaii van ha nem akkor azt is meg kell oldanod, plusz kell egy kodlampas kapcsoló is! A multikormány ezekhez képest gyerek játék csak egy multis átvezető szalag és kormány kell hozzá, remeélem nem tantoritottalak el ezektől a tervektől csak a tapasztalatom osztottam meg veled! Ha valamit kihagytam a többiek úgy is korigaljak. Sok sikert a további extrazasokhoz! :icon13:

Esetleg az oldallégzsák bekötéséről bővebb infód? Alapvetően a vezetékek bekötése érdekelne, mert azt tudom, hogy mik is kellenek hozzá.

Én is ülést cseréltem. Ha már benne van a légzsák akkor jó lenne ha működne.

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, gezoli írta:

Esetleg az oldallégzsák bekötéséről bővebb infód? Alapvetően a vezetékek bekötése érdekelne, mert azt tudom, hogy mik is kellenek hozzá.

Én is ülést cseréltem. Ha már benne van a légzsák akkor jó lenne ha működne.

A legjobb volna ha komplett kábel korbacsot szerzel mert abban benne vannak a gyári csatlakozók amit nem nagyon lehet áthidalni, a másik sarkalatos pont a kardanban a vezérlő, a legjobb megoldás ha az egész kábelt át huzod gondolok itt a kormany, utas oldali és a öv feszitore. De iszonyat munka az egész kocsit ki kell borítani hozza! Azért ez a legjobb megoldás mert akkor nem kell a vezérlőbe menő pin csatlakozot megbontani és kitalálni mi hova megy. Utólag én sem kezdenék bele mert vagy 4nap volt mire csak a kabelezest megtudtuk csinálni úgy hogy gyári legyen, a vezérlő életre keltése meg plusz 1nap volt. Összesen nyolc kábel kell hozza, plusz csatlakozó ha csak az oldalt kötöd be utólag, de a vezérlő a legrosszabb mert ha nem olyan a csatlakozása akkor bukta, volt barna, zöld, világos barna meg a jó isten tudja milyen színek. 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hogy lehet közvetlenül válaszolni?

Multi kormány a héten kellene, hogy meg érkezzen. Pioneer átalakító kábelt még vadászom. (Ha valakinek volna meg venném)

Légzsák bekötését pont úgy gondoltam, hogy ki szedek mindet a gyáriból és valahogy bele teszem ebbe is. (5-6 astra a rendelkezésemre áll, hogy szedjek ki belőle dolgokat) Esetleg gondolkoztam vezérlő át szoftverezésén? (a mostanin van + csatlakozó, de még nincs rendesen megnézve)

Hátulra is eredeti hangszórók mentek volna. Ki is bányásztam egy kombiból, de nem figyeltem és a feleségem rá tett egy doboz tejet és beszakadt. Ez után vettem beépítő keretet..

Ki maradt, hogy a hátsó ülésnek ez a változata két személyes, szóval egy B corsaból ki szedtem az övet, és még át kell tegyem ebbe. (csak hasnál lesz öv)

Illetve valakinek nincs-e eladó 1 din-es takaró lapja ?

 

 

Link to comment
Megosztás:

7 órája, TMB írta:

Hogy lehet közvetlenül válaszolni?

Multi kormány a héten kellene, hogy meg érkezzen. Pioneer átalakító kábelt még vadászom. (Ha valakinek volna meg venném)

Légzsák bekötését pont úgy gondoltam, hogy ki szedek mindet a gyáriból és valahogy bele teszem ebbe is. (5-6 astra a rendelkezésemre áll, hogy szedjek ki belőle dolgokat) Esetleg gondolkoztam vezérlő át szoftverezésén? (a mostanin van + csatlakozó, de még nincs rendesen megnézve)

Hátulra is eredeti hangszórók mentek volna. Ki is bányásztam egy kombiból, de nem figyeltem és a feleségem rá tett egy doboz tejet és beszakadt. Ez után vettem beépítő keretet..

Ki maradt, hogy a hátsó ülésnek ez a változata két személyes, szóval egy B corsaból ki szedtem az övet, és még át kell tegyem ebbe. (csak hasnál lesz öv)

Illetve valakinek nincs-e eladó 1 din-es takaró lapja ?

 

 

Van egy hátsó ülés háttámlám amiben benne van a középső biztonsági öv. Két fejtámla van már csak hozzá (középső és egy szélső).

Írj rám ha érdekel.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

 

Eléggé új vagyok a témában. Szeretnék segítséget kérni. A jelenség: A központi záram kulccsal teljesen tökéletesen működik. Viszont távirányítóval nem. A távirányítónak elvileg nincs baja, mert most vettem egy másik elektronikát és átnézettem egy villamossági sráccal. Viszont tanulni semmilyen kulccsal nem tanul. Mi lehet baj? 

Előre is köszi a válaszokat.

Astra G 2004, 1.4, 90LE, z14XE.

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, Lacika22 írta:

Sziasztok,

 

Eléggé új vagyok a témában. Szeretnék segítséget kérni. A jelenség: A központi záram kulccsal teljesen tökéletesen működik. Viszont távirányítóval nem. A távirányítónak elvileg nincs baja, mert most vettem egy másik elektronikát és átnézettem egy villamossági sráccal. Viszont tanulni semmilyen kulccsal nem tanul. Mi lehet baj? 

Előre is köszi a válaszokat.

Astra G 2004, 1.4, 90LE, z14XE.

Számítógépen kell fel illeszteni az új elektronikát.csak úgy fog működni a kulccsal,mert ha így Működne  akkor bár ki kinyitná a kocsit.

 

Link to comment
Megosztás:

Központi zár távirányítója nem működik:

A távvezérlő újra programozása:

Téves működés esetén a távvezérlő újra programozása szükséges.

  • Kapcsolja be a gyújtást: a rendszer 30 másodpercig programozásra kész állapotban van.
  • Röviden nyomja le az egyik gombot a távvezérlőn mialatt a kulcs a gyújtáskapcsolóban van. Ezzel megtörténik az újraprogramozás.
  • A központi zár be- és kikapcsolásával győződhet meg róla, hogy a programozás megtörtént.
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

5 órája, TMB írta:

Központi zár távirányítója nem működik:

A távvezérlő újra programozása:

Téves működés esetén a távvezérlő újra programozása szükséges.

  • Kapcsolja be a gyújtást: a rendszer 30 másodpercig programozásra kész állapotban van.
  • Röviden nyomja le az egyik gombot a távvezérlőn mialatt a kulcs a gyújtáskapcsolóban van. Ezzel megtörténik az újraprogramozás.
  • A központi zár be- és kikapcsolásával győződhet meg róla, hogy a programozás megtörtént.

Alap esetben így van, de Ő cserélte az elektronikát. astra 1 megmondta a tutit!

Link to comment
Megosztás:

13 órája, TMB írta:

Gondoltam vissza teszi az eredetit :D

visszatenném, csak sajnos akitől vettem aza autót, mondjuk úgy, hogy nem szerette annyira, mint én! :-)

Én egyszerűen imádom. Valóban megmondta a tutit astra1, mert reggel bevittem villamosságihoz, aki ráprogramozta.  Köszi mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

 

Tegnap este történt a következő: indulnék haza, kocsi kinyit, gyújtás ráad, kulcs elfordít, semmi. A kulcs szabadon forog a gyújtáskapcsolóban, nem kapcsol semmilyen állásba, hanem simán elfordul a végállásig és nem történik semmi, ha kiveszem a kulcsot akkor is rajtamarad a gyújtás!!! Akksi tuti nem mert világtás van, zene szól. Mi lehet a gond? Mi lehet a megoldás?

Link to comment
Megosztás:

29 perce, RazoR írta:

Sziasztok!

 

Tegnap este történt a következő: indulnék haza, kocsi kinyit, gyújtás ráad, kulcs elfordít, semmi. A kulcs szabadon forog a gyújtáskapcsolóban, nem kapcsol semmilyen állásba, hanem simán elfordul a végállásig és nem történik semmi, ha kiveszem a kulcsot akkor is rajtamarad a gyújtás!!! Akksi tuti nem mert világtás van, zene szól. Mi lehet a gond? Mi lehet a megoldás?

Gyújtáskapcsoló csere. Az F-en anno nekem is eltört és gyújtáson maradt de csak forgott benne a kulcs (meglöktük, egyből indult így hazamentem vele, ott meg saru le de előtte lefullasztottam direkt). Kellett venni egy gyújtáskapcsolót, kulcsosnál átlamelláztatni a régi kulcshoz és akkor nem lesz két kulcsos a kocsi (az immo miatt G-nél amúgy is trükkős, mivel a chip a kulcsban van). 

Link to comment
Megosztás:

1 perc, Janó32 írta:

Gyújtáskapcsoló csere. Az F-en anno nekem is eltört és gyújtáson maradt de csak forgott benne a kulcs (meglöktük, egyből indult így hazamentem vele, ott meg saru le de előtte lefullasztottam direkt). Kellett venni egy gyújtáskapcsolót, kulcsosnál átlamelláztatni a régi kulcshoz és akkor nem lesz két kulcsos a kocsi (az immo miatt G-nél amúgy is trükkős, mivel a chip a kulcsban van). 

Közben beszéltem a szerelőmmel és ő is ezt mondta, hogy eltört a hengerzár tengelye valószínüleg. Vajon ki tudom szedni a régit így hogy forog simán, mert csak egy bizonyos kulcsállási ponton lehet kihúzni a betétet?!

Link to comment
Megosztás:

A munkahelyemen zárt parkolónk van, így sokszor lehúzva hagyjuk az ablakot (be se zárjuk az autókat). De ahogy borul az idő mindig szaladhatok le. (lift lassabban ér le, mint ahogy meg érkezik az eső).  Tettem fel szél terelőt az ablakra, és akkor 3-4 cm-et lent tudom hagyni… De azon gondolkoztam most, hogy eső szenzort bele tenni, és rá venni, hogy az ablakokat húzza fel? Van erre valamelyik autó típusban megoldás? Mert akkor azt kellene át ültetni! Persze kikapcsolható legyen, mert mondjuk, gyerek kint lógatja a kezét, és valami víz fel fröccsen, a gyerek kezét meg le nyesi az ablak :D  Vagy marad, hogy tetőt kell tenni a parkolóra :D

Link to comment
Megosztás:

6 órája, RazoR írta:

Közben beszéltem a szerelőmmel és ő is ezt mondta, hogy eltört a hengerzár tengelye valószínüleg. Vajon ki tudom szedni a régit így hogy forog simán, mert csak egy bizonyos kulcsállási ponton lehet kihúzni a betétet?!

Nem voltam ott a szerelésnél, sajnos ezt nem tudom. 

Link to comment
Megosztás:

10 órája, TMB írta:

A munkahelyemen zárt parkolónk van, így sokszor lehúzva hagyjuk az ablakot (be se zárjuk az autókat). De ahogy borul az idő mindig szaladhatok le. (lift lassabban ér le, mint ahogy meg érkezik az eső).  Tettem fel szél terelőt az ablakra, és akkor 3-4 cm-et lent tudom hagyni… De azon gondolkoztam most, hogy eső szenzort bele tenni, és rá venni, hogy az ablakokat húzza fel? Van erre valamelyik autó típusban megoldás? Mert akkor azt kellene át ültetni! Persze kikapcsolható legyen, mert mondjuk, gyerek kint lógatja a kezét, és valami víz fel fröccsen, a gyerek kezét meg le nyesi az ablak :D  Vagy marad, hogy tetőt kell tenni a parkolóra :D

Vagy építesz magadnak egy komfort e ablakot, ami központi zárására felhúzza az ablakokat.

Link to comment
Megosztás:

Eltört a betét tengelye, ez volt a gond. Viszont csak a legolcsóbbra volt keret de ez meg nem marad bent a helyén. Mikor leállítom a kocsit kiugrik az egész betét a helyéről... Azt hiszem ebből gyári lesz amihez küldenek gyári kulcsot is csak ne lenne 35ezer...

Link to comment
Megosztás:

2 órája, RazoR írta:

Eltört a betét tengelye, ez volt a gond. Viszont csak a legolcsóbbra volt keret de ez meg nem marad bent a helyén. Mikor leállítom a kocsit kiugrik az egész betét a helyéről... Azt hiszem ebből gyári lesz amihez küldenek gyári kulcsot is csak ne lenne 35ezer...

Vagy keresel bontottat töredéke áron, amit a kulcsos ugyan úgy át tud lamellázni, meg tud igazítani hogy nálad tökéletesen működjön.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 06. 17. at 11:27, kobraCode írta:

Vagy keresel bontottat töredéke áron, amit a kulcsos ugyan úgy át tud lamellázni, meg tud igazítani hogy nálad tökéletesen működjön.

igy igaz én is ezt tettem olyan betétet keresel amibe bele megy a kulcsod nem baj ha nem fordul el a szaki át rakja neked a lamellákat és királyság .

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.