Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

hy

na a lényeg működik az eljárás,

de kinyírtam a kapcsolómat mivel fordítva kötöttem be a diódát 2db t

4ből 2 kapcsolóm nem mükszik csak lefele fel nem

korrigálva a hibát sem működik de a másik kettő jó

az ablakokat ennek ellenére felhúzza második zárásra de mielőtt bekötitek mindegyik e ablakot tanítsátok be végponttól végpontig fel le húzással mert különben negyedéig fogja felhúzni

most kereshetek valami szakit aki rájön mi lett a kapcsolóval

visszaraktam a régi kettest így most csak elöl elektromosak az ablakok

a bekötés egyszerű kárpit le

a kapcsoló csatijánál szigetelés megbont

nekem 4 kábel másnál kettőre kell kötni

a kábel felismerése van benne szürke .amennyi ablak annyi egyéb szín társul hozzá

ezeket a pontokat kell összehozni a fekete kék kábellel amit a zárnál találtok meg legegyszerűbben

a diódákat lehet közösíteni és egy szál kábel kell az összekötéshez

FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a diódán van egy szürke jelzés körbe na ennek kell a kapcsoló kábel felé néznie

mert szívtok mint én

sok sikert sima ügy

Link to comment
Megosztás:

hy

na a lényeg működik az eljárás,

de kinyírtam a kapcsolómat mivel fordítva kötöttem be a diódát 2db t

4ből 2 kapcsolóm nem mükszik csak lefele fel nem

korrigálva a hibát sem működik de a másik kettő jó

az ablakokat ennek ellenére felhúzza második zárásra de mielőtt bekötitek mindegyik e ablakot tanítsátok be végponttól végpontig fel le húzással mert különben negyedéig fogja felhúzni

most kereshetek valami szakit aki rájön mi lett a kapcsolóval

visszaraktam a régi kettest így most csak elöl elektromosak az ablakok

a bekötés egyszerű kárpit le

a kapcsoló csatijánál szigetelés megbont

nekem 4 kábel másnál kettőre kell kötni

a kábel felismerése van benne szürke .amennyi ablak annyi egyéb szín társul hozzá

ezeket a pontokat kell összehozni a fekete kék kábellel amit a zárnál találtok meg legegyszerűbben

a diódákat lehet közösíteni és egy szál kábel kell az összekötéshez

FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a diódán van egy szürke jelzés körbe na ennek kell a kapcsoló kábel felé néznie

mert szívtok mint én

sok sikert sima ügy

Igen, az a dióda negatívja... Próbáltad levenni az akksisarut minimum 15 percre? Mert nálam is fordítva lett először bekötve, meghülyült minden, de ez a módszer segített!

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk én nem sírom vissza, de tudásban tényleg jobb volt.

Ja, és természetesen elöl is nagyobb fékem van, mint az 1.4-1.6-os Astráknak. 14 collos felni nem megy fel előre. Ezért írtam, hogy ha hátul cseréli az ember

erősebbre, akkor elöl is illik. Önmagában egy erősebb hátsó fék nem sokat számít.

Link to comment
Megosztás:

Ja, és természetesen elöl is nagyobb fékem van, mint az 1.4-1.6-os Astráknak. 14 collos felni nem megy fel előre. Ezért írtam, hogy ha hátul cseréli az ember

erősebbre, akkor elöl is illik. Önmagában egy erősebb hátsó fék nem sokat számít.

Csak jól gondoltam én amit írtál.............

Semmivel sem lesz erősebb a tárcsa mint a dob!

Link to comment
Megosztás:

akkor igen sok tacskós változat van mo.-n...

Mert M.o. is árérzékeny kelt-európai piac, így sokáig szinte minden feláras extra volt. Máshol ilyen fapados autó eladhatatlan volt. Ha nem tiltanák, akkor a mai napig dögivel fogynának az ABS, katalizátor, stb. nélküli autók.

Link to comment
Megosztás:

Csak jól gondoltam én amit írtál.............

Semmivel sem lesz erősebb a tárcsa mint a dob!

Nekem a kézifék jobb lett, a dob mindig beragadt befagyott nem fogott. Ment közben viszont nem nagyon lehet érezni, hogy erősebb. Talán vontatásnál erős lejtőn nem melegszik el úgy a tárcsa mint a dobfék. Viszont jól néz ki. A sima 1.4- 1.6 vonal 264 mm volt elöl 240mm hátul 4 csavarral illetve talán korai 1.8 (az enyém is egy ilyen öszvérről van, 1.8xe1 de négycsavaros 240mm-es tárcsa), az erősebbek meg 5 csavarosak ha 280-at akarsz előre akkor agyat is cserélhetsz meg szerintem féltengelyt is ha meg már az tis cserélsz, akkor meg váltót is kellene. Az nem éri meg akkor már inkább autóval együtt kéne cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Ja, és természetesen elöl is nagyobb fékem van, mint az 1.4-1.6-os Astráknak. 14 collos felni nem megy fel előre. Ezért írtam, hogy ha hátul cseréli az ember

erősebbre, akkor elöl is illik. Önmagában egy erősebb hátsó fék nem sokat számít.

...azonkívül rossz méretezés és átgondolatlan tuning miatt túlfékezett lehet a hátulja, ami szélsőséges esetben azt is eredményezheti hogy mondjuk nedves úton, kanyarban fékezésnél a hátra jutó túl nagy fékerő miatt azonnal keresztbe fordul az autó. A fék nem játék!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.