Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Hát Te is kék varrásosat rendeltél? :D Nekem is az lett, nagyon tetszik, jó és pontos lett!

ui.: köszi még1x a felvétel-másolást, jó lett! :icon4:

Ha erre jársz, vagy lesz szabadidőd, szólj és körbevezetlek a cégnél! :icon4:

Helló-helló! Nagyon szívesen! Majd szólok feltétlen, ha arra járok újra és lesz legalább fél órám, még a vasadat is csak futólag láttam. És már nekem is van tempomatom bi-bi, nem csak neked! ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Helló-helló! Nagyon szívesen! Majd szólok feltétlen, ha arra járok újra és lesz legalább fél órám, még a vasadat is csak futólag láttam. És már nekem is van tempomatom bi-bi, nem csak neked! :icon4: :icon4:

Tempomat jó dolog, én is használom lelkesen, de asszonyt még nem sikerült rávenni a használatára. :D

Ja és a fél óra kevés lesz ;)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, hogyan lehetne megoldani, hogy a kocsi csipogjon ha nem vagyok bekötve és bekötés után kussoljon?

sokért mérik már az övet

Nem tudom gyári megoldás létezik-e G Astrába, de szerintem megoldható lenne valamilyen kapcsoló vagy érzékelő csatra aplikálásával (persze nem úgy hogy bármilyen formában szétbarmoljuk közben). A vezetőnél még egyszerűen meg lehet ne oldani, hogy mondjuk gyújtás ráadás után jelez ha nincs becsatolva az öv, a többinél kicsit bonyolultabb a helyzet, mert azt is meg kéne tudni állapítani, hogy ül-e egyáltalán valaki az ülésben, ami már nem olyan egyszerű.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem mikor beülsz kapcsold be magad,én így szoktam,eddig bevált! :D

Ja, szerintem is...

Nem értem ezt hogy lehet elfelejteni, nálam a mozdulat tök automatikus.

A gázpedált sem felejted el nyomni, nemigaz?

Szoktasd hozzá magad, hogy bekötöd, ez a csipogós megoldás nem is egyszerű, nem is olcsó, felesleges is.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, hogyan lehetne megoldani, hogy a kocsi csipogjon ha nem vagyok bekötve és bekötés után kussoljon?

sokért mérik már az övet

Én ennek utánajártam még Calibránál, és arra jutottam hogy a biztonsági öv alsó bekötési pontját (tkp. csatját, ebben van a kapcsoló ami érzékeli hogy bekapcsoltad az övet) kell kicserélni olyan országból származóra ahol ez a funkció kötelező volt (pl. Japán). Ilyen alkatrészt még csak-csak tudnál Csergőnél rendelni, de a gond az hogy ez egyben van az övfeszítő patronjával, és darabja ~65e Ft (ugye ha mindkét első ülést meg akarod csinálni, akkor kettő kell belőle), valamint ettől még csak világítani fog a műszerfalon a visszajelző, de csipogás még nem lesz.

Link to comment
Megosztás:

Én ennek utánajártam még Calibránál, és arra jutottam hogy a biztonsági öv alsó bekötési pontját (tkp. csatját, ebben van a kapcsoló ami érzékeli hogy bekapcsoltad az övet) kell kicserélni olyan országból származóra ahol ez a funkció kötelező volt (pl. Japán). Ilyen alkatrészt még csak-csak tudnál Csergőnél rendelni, de a gond az hogy ez egyben van az övfeszítő patronjával, és darabja ~65e Ft (ugye ha mindkét első ülést meg akarod csinálni, akkor kettő kell belőle), valamint ettől még csak világítani fog a műszerfalon a visszajelző, de csipogás még nem lesz.

csipogást már csináltam amúgy,a csatot kell szétpattintani,vagy az ülés alatti stekkerbe egyszerűen belekötöttem egy ilyen kis berregő relé szerűséget.Igaz hogy műszerfalon nem jelez vissza,de nagyon idegesítő,a haver kb 2 hét után automatikusan csatolta az övet,tehát ki is szedtük belőle az okosságot...Valóban egyszerűbb ha ráveszed magad,hogy becsatold amikor beszállsz,vagy egy cetlit rakj a műszerfalra:)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, én nem költenék / nem fodítanék időt plusz elektronikára ilyen ügyben.

Az agyban célszerű az ilyet "áthuzalozni" (beül --> övet bekapcsol --> tovahalad) - egyszerű, ingyen van, nem romlik el. :D

Ennek elöbb is így kellett volna lennie, nemár a magas bírságok miatt csatolja be az ember. Az öv véd, nem repül ki a kocsiból, nem töri szét a szétpukkanó airbag :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Ja, szerintem is...

Nem értem ezt hogy lehet elfelejteni, nálam a mozdulat tök automatikus.

A gázpedált sem felejted el nyomni, nemigaz?

Szoktasd hozzá magad, hogy bekötöd, ez a csipogós megoldás nem is egyszerű, nem is olcsó, felesleges is.

Könnyű az mondani annak aki csak személyautó kormánya mögé ül.

Aki kombájn, traktor, rakodógép, permetező repülő stb...és egyéb gépeken dolgozik annak nem automatikus a mozdulat, ugyanis az öv bekapcsolása nem vált rutinszerűvé.

Jómagam is küszködöm a problémával. Hiába a sok légzsák, sajnos számtalanszor elfelejtem bekapcsolni az övet.

Jó lenne a csipogó, mert aki úgyis beköti az övet annak felesleges, aki meg elfelejtené annak káricálna a fülébe egy hang.

Link to comment
Megosztás:

a bohóc madzag mindaddig amíg nincs az embernek komoly balesete vagy saját magára esetleg másra felelősség érzete

hanyagolható tényezőnek számít a lusták körében

a jelzés nem véletlenül van kitalálva. pont olyanoknak mint én. induláskor nem ellenőrzök semmit

elmondom a kis versemet:

cigim pénzem telefonom kocsikulcsom aztán rajt. :D

az iratok és előlap mindig a kocsiba ez is lustaság

nem tagadom ilyen vagyok. menet közben jönnek a bajok mindig

nem ég az izzó , lapos a kerék , tönkre megy valami

az örök szabály minden füsttel működik

,mert ha kijön a füst már nem működik :icon4:

Link to comment
Megosztás:

a bohóc madzag mindaddig amíg nincs az embernek komoly balesete vagy saját magára esetleg másra felelősség érzete

hanyagolható tényezőnek számít a lusták körében

a jelzés nem véletlenül van kitalálva. pont olyanoknak mint én. induláskor nem ellenőrzök semmit

elmondom a kis versemet:

cigim pénzem telefonom kocsikulcsom aztán rajt. :D

az iratok és előlap mindig a kocsiba ez is lustaság

nem tagadom ilyen vagyok. menet közben jönnek a bajok mindig

nem ég az izzó , lapos a kerék , tönkre megy valami

az örök szabály minden füsttel működik

,mert ha kijön a füst már nem működik :icon4:

Unokatesóm szerint az öv szorít neki és fullasztónak érzi,ha be van kapcsolva-

Szembetalálkozott egyszer városban-lassan egy másik autóval,az utasának be volt kötve

az öve csak a karja tört pedig arról kapták az ütést,unokatesóm nem volt bekötve

alácsúszott a kormánynak----csípőcsont-medencecsont és attól lefelé minden csontja tört

plusz a karja is több helyen!El lehet gondolkodni!

Hiába mész te lassan és körültekintve,ha a másik ész nélkül rohan!

Link to comment
Megosztás:

Unokatesóm szerint az öv szorít neki és fullasztónak érzi,ha be van kapcsolva-

Szembetalálkozott egyszer városban-lassan egy másik autóval,az utasának be volt kötve

az öve csak a karja tört pedig arról kapták az ütést,unokatesóm nem volt bekötve

alácsúszott a kormánynak----csípőcsont-medencecsont és attól lefelé minden csontja tört

plusz a karja is több helyen!El lehet gondolkodni!

Hiába mész te lassan és körültekintve,ha a másik ész nélkül rohan!

Nem akarom a hangulatot tovább rontani, de a munkámnak "köszönhetően" láttam már mikor az orrom előtt nem sikerült újraéleszteni egy férfit. Felesége és két gyereke várta otthon.

A Mercedes Vito lesodródott az útról, pördült párat, és a sofőr kirepült az ablakon. Az autó egyben maradt. A sofőr meghalt. Nem volt bekötve.

Számomra nem kérdés. Én már álltam több mint öt percig az út szélén, mert az utasom nem volt hajlandó bekötni magát. Végül bekötötte...

Zozor kolléga aláírása is önmagáért beszél.

Link to comment
Megosztás:

A lényeg,hogy be legyen kapcsolva,engem is fogott már meg,kb 90 el megcsúszott a kocsi fara,kitört balra,aztán csak annyira emlékszem,hogy forog minden aztán betonkaró.igaz hogy nem volt kellemes 3 hétig a levegővétel,de legalább megmaradtam hála a jó beidegződésnek.Bárki mellé beülök ezzel kezdem,nem lehet tudni ki hogyan vezet...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.