Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

A weboldala alapján nem ugyanaz a két fejlesztő, az csak véletlen hogy mindketten csehek.

Már nem emlékszem pontosan hogy mibe került a Veramon modul, de valahol 20e körül (talán picivel alatta) állt meg postával együtt.

Emez itt fentebb amit linkeltél jóval drágább, anno valaki a Calibra klubtól levelezett a fejlesztővel, és ő valami 100e Ft körüli összeget mondott neki... nem is rendelte meg aztán. Pedig ez tuti jó Vectrába is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Nem tudja valaki hogy CAR400 rádiónál hova kellene kötni a gyári kijelző vezetékeit? És esetleg azt hogy a B corsa kijelzőjétől milyen színű vezeték megy a rádióhoz. Bocsi hogy ide írok de ismerősnek kellene és én itt rengetek segítséget kapok/tam :)

Köszönöm Attila

Link to comment
Megosztás:

Képzeljétek, tegnap találtam neten egy újabb obd-s progit androidra, ScanMyOpel a neve. Sokkal több élő adatot lehet látni, mint a Torque programban, ráadásul a legérdekesebb, hogy a decemberi trafóhíd csere után laptoppal törölték szervizben a hibakódokat, nem is lehetett kivillogtatni, a Torque se látta, ez a progi viszont igen - bár most már töröltem. Másik érdekesség, külön lehet csatlakozni az ABS, valamint az EPS vezérlőhöz, illetve akinek automata váltós, annak a vezérlőjéhez is. Az EPS-nél meglepődtem, ott is volt egy hiba, azt írta, ki kell cserélni az ECU-ját. Persze nem engedelmeskedtem, töröltem a hibát, azóta nem jött elő semmi jelzés. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Képzeljétek, tegnap találtam neten egy újabb obd-s progit androidra, ScanMyOpel a neve. Sokkal több élő adatot lehet látni, mint a Torque programban, ráadásul a legérdekesebb, hogy a decemberi trafóhíd csere után laptoppal törölték szervizben a hibakódokat, nem is lehetett kivillogtatni, a Torque se látta, ez a progi viszont igen - bár most már töröltem. Másik érdekesség, külön lehet csatlakozni az ABS, valamint az EPS vezérlőhöz, illetve akinek automata váltós, annak a vezérlőjéhez is. Az EPS-nél meglepődtem, ott is volt egy hiba, azt írta, ki kell cserélni az ECU-ját. Persze nem engedelmeskedtem, töröltem a hibát, azóta nem jött elő semmi jelzés. :icon1:

Olajhőmérséklet és olajnyomás is van?

Kipróbálom!

Módosítva : Stofl
Link to comment
Megosztás:

gondoltam hátha más is tervezi, nekem tettszik, 4000ft volt JOM márka.

Jókedvű "Házisárkány" is jár hozzá hogy nyitogassa? :D

Jó cucc, sokszor gondoltam már rá én is hogy rakok be ilyesmit, de mindig elmaradt.

Módosítva : Stofl
Link to comment
Megosztás:

Képzeljétek, tegnap találtam neten egy újabb obd-s progit androidra, ScanMyOpel a neve. Sokkal több élő adatot lehet látni, mint a Torque programban, ráadásul a legérdekesebb, hogy a decemberi trafóhíd csere után laptoppal törölték szervizben a hibakódokat, nem is lehetett kivillogtatni, a Torque se látta, ez a progi viszont igen - bár most már töröltem. Másik érdekesség, külön lehet csatlakozni az ABS, valamint az EPS vezérlőhöz, illetve akinek automata váltós, annak a vezérlőjéhez is. Az EPS-nél meglepődtem, ott is volt egy hiba, azt írta, ki kell cserélni az ECU-ját. Persze nem engedelmeskedtem, töröltem a hibát, azóta nem jött elő semmi jelzés. :icon1:

Kipróbáltam a programot. Kár, hogy nem lehet grafikusan testre szabni, mint a Torquet, de amúgy fantasztikus.

Motorvezérlőnél:

- verzió szám, feltöltés dátuma stb.

- Hőmérséklet értékekhez tartozó feszültségszintek is (olaj-nál csak annyi van. hogy magas vagy alacsony a nyomás)

- relé állapotok (üzemanyag, tankszellőztető, stb)

- kapcsolók állapota (tempomat kapcsolók , I, R, 0, klíma, kuplung, fék stb)

stb.

ABS-nél:

- kerekek sebességjele egyenként (jeladó hiba megállapításához király)

- ABS szelepek állapota

- kerekek fékezésének állapota (tiltja a fékezést vagy nem)

stb.

stb.

:D jó progi! Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Kipróbáltam a programot. Kár, hogy nem lehet grafikusan testre szabni, mint a Torquet, de amúgy fantasztikus.

Motorvezérlőnél:

- verzió szám, feltöltés dátuma stb.

- Hőmérséklet értékekhez tartozó feszültségszintek is (olaj-nál csak annyi van. hogy magas vagy alacsony a nyomás)

- relé állapotok (üzemanyag, tankszellőztető, stb)

- kapcsolók állapota (tempomat kapcsolók , I, R, 0, klíma, kuplung, fék stb)

stb.

ABS-nél:

- kerekek sebességjele egyenként (jeladó hiba megállapításához király)

- ABS szelepek állapota

- kerekek fékezésének állapota (tiltja a fékezést vagy nem)

stb.

stb.

:D jó progi! Köszi!

Azt is írd le, hogy milyen hardware-rel használtad. A telefon nem érdekel. Légzsákot és egyéb dolgokat lehet törölni vele?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a tanácsokat és hozzáazólásokat a műszerfalvilágítás problémával kapcsolatosan. (A világítás főkapcsoló nem kapcsolta a műszerfalvilágítást.)

A dolog végül azzal oldódott meg, hogy vásároltunk egy új kapcsolót, ami immár külön kapcsolhatóvá teszi az elő és a hátsó ködlámpát is. (Eddig a hátsó kapcsolója indította az első ködlámpát is.)

Most az a tapasztalat, hogy bár működik, de maximumra feltekerve a fényerőszabályozót, kicsit halovány a műszerfal és a középkonzol megvílágítása is.

Visszagondolva, a régi kapcsolónál sem lehetett túl erősre feltekerni a műszerfalvilágítást, de most annyira halvány lesz, hogy nappal, ha megy a fényszóró, a hőmérő-idő-dátum műszer alig látszik.

Erre van ötletetek, hogy mitől lehet?

Köszönöm előre is!

Üdvözlettel:

Njoeker

Nekem is ez volt a gondom az új kapcsolóval. A teljen maxra tekert fényerőszabályzó állásnál a poti még nincs teljen a felső végállásba. Ha szétszeded a kapcsolót, a szabályót görgőt teked a maxraa és kissé pattintsd ki a helyéről, hogy alatta a potit felső végállásba tudd tekerni. Majd pattintsd vissza ahelyére az állítót. (Figyel a tekerés irányára).

Link to comment
Megosztás:

Kipróbáltam a programot. Kár, hogy nem lehet grafikusan testre szabni, mint a Torquet, de amúgy fantasztikus.

Motorvezérlőnél:

- verzió szám, feltöltés dátuma stb.

- Hőmérséklet értékekhez tartozó feszültségszintek is (olaj-nál csak annyi van. hogy magas vagy alacsony a nyomás)

- relé állapotok (üzemanyag, tankszellőztető, stb)

- kapcsolók állapota (tempomat kapcsolók , I, R, 0, klíma, kuplung, fék stb)

stb.

ABS-nél:

- kerekek sebességjele egyenként (jeladó hiba megállapításához király)

- ABS szelepek állapota

- kerekek fékezésének állapota (tiltja a fékezést vagy nem)

stb.

stb.

:D jó progi! Köszi!

Ez szép és jó, de ezt az alap verzió nem tudja. (Lite)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Van egy 2004es g astram eredetileg Viva felszereltséggel. Valoszinuleg utólagos benne a villanybablak es a riasztó is a Central zaral. Eddig minden jol mukodott ma reggel lealltam a parkoló a távirányítóval ahogy szoktam lazartam a kocsit. Valamiért visza.enfem akkor nézem hogy a jobb első ajtó nem zárt le. Kinyitottam az ajtorqegybol beriasztott. Próbálgattam a tavival ki be zárni de epp hogy csak megmozdul a pocok. Igy kulccsal bezártam es ugy nyomtam ra tavival a zárást igy most minden ajtó zárt. Mi lehet a gond? A többi ajtónál mukodik es valami itt is van mert mozdul a pocok de nem zár le.

az utolag beépített cucchoz Spal feliratú távirányító van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kollégák rendeltek kínai, 5000Ft-os ODB2 bluetooth csatlakozókat, tökéletesen működnek a Torque Lite nevű alkalmazással.

Nekem egy 1997-es F Astra, 1.6 16V-s autóm van. Azt tudom, hogy van benne ODB csatlakozó de ezt a kínai kütyüt nem mertem még rádugni.

Jó ez hozzá? Vagy ne is próbálkozzak? Ha nem jó akkor mit kell, hogy vegyek?

Üdv:

SebyHUN

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kollégák rendeltek kínai, 5000Ft-os ODB2 bluetooth csatlakozókat, tökéletesen működnek a Torque Lite nevű alkalmazással.

Nekem egy 1997-es F Astra, 1.6 16V-s autóm van. Azt tudom, hogy van benne ODB csatlakozó de ezt a kínai kütyüt nem mertem még rádugni.

Jó ez hozzá? Vagy ne is próbálkozzak? Ha nem jó akkor mit kell, hogy vegyek?

Üdv:

SebyHUN

15 dolláros kínai kacattal nálam tökéletes már vagy egy éve.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kollégák rendeltek kínai, 5000Ft-os ODB2 bluetooth csatlakozókat, tökéletesen működnek a Torque Lite nevű alkalmazással.

Nekem egy 1997-es F Astra, 1.6 16V-s autóm van. Azt tudom, hogy van benne ODB csatlakozó de ezt a kínai kütyüt nem mertem még rádugni.

Jó ez hozzá? Vagy ne is próbálkozzak? Ha nem jó akkor mit kell, hogy vegyek?

Üdv:

SebyHUN

15 dolláros kínai kacattal nálam tökéletes már vagy egy éve. Az F még nem odb2 kompatibilis, ha jól tudom, azt csak tech2-vel lehet babrálni.

Módosítva : beghyn
Link to comment
Megosztás:

Jókedvű "Házisárkány" is jár hozzá hogy nyitogassa? :D

Jó cucc, sokszor gondoltam már rá én is hogy rakok be ilyesmit, de mindig elmaradt.

Szia!

Csatlakozom az előttem szólóhoz,tényleg nagyon jó dolog,nekem is tervben van ,csak Én ennél jóval drágábban találtam.

Publikus,hogy hol vetted?

A HáziSárkány stip-stop:)

itt vettem:

http://bolthely.hu/carstyler/id/03207_Opel_Astra_G___Classic_II__motorhazteto_teleszkop_szett_

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Van egy 2004es g astram eredetileg Viva felszereltséggel. Valoszinuleg utólagos benne a villanybablak es a riasztó is a Central zaral. Eddig minden jol mukodott ma reggel lealltam a parkoló a távirányítóval ahogy szoktam lazartam a kocsit. Valamiért visza.enfem akkor nézem hogy a jobb első ajtó nem zárt le. Kinyitottam az ajtorqegybol beriasztott. Próbálgattam a tavival ki be zárni de epp hogy csak megmozdul a pocok. Igy kulccsal bezártam es ugy nyomtam ra tavival a zárást igy most minden ajtó zárt. Mi lehet a gond? A többi ajtónál mukodik es valami itt is van mert mozdul a pocok de nem zár le.

az utolag beépített cucchoz Spal feliratú távirányító van.

No. Ha kézzel bezárom az adott ajtót akkor nyit távira, de zárni nem zár. Összesen 2 vezeték megy így szakadás nem lehet mert akkor nyitni se nyitna, így marad valami mechanikai hiba a motor környékén.

Kérdésem: Mennyire macerás leszedni a kárpitot? Villany ablak van így ablak tekerő nincs. DAF XF105 jobb oldali kárpitját szedtem már le meg vissza is az nem jelentett gondot.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.