Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Ma érdekes dolgot produkált a verda. Egész nap mászkáltam, semmi előzmény nem volt.

Olyan 200km ment bele, 4-5 indítással összesen.

Este mennék le a boltba, és indítózás közben leesett a fesz a kocsiban, alig mozdította ez önindítót egy pillanatig. Még a műszerfalon az óra is kinullázódott. (rádió állomások megmaradtak)

Gyújtás levesz, majd újra ráad= simán indult az autó.

Mintha az akku halt volna be, de utána elindította. (a kocsi könnyen indul, nem kell sokat tekertetni vele soha)

Boltba el, majd onnan haza. Ott sem vettem észre semmi különöset indításkor.

Az tény, hogy pár hónapja indítás után 2-3s erejéig égve marad az ABS lámpája, de utána elalszik rendesen. (teszi is a dolgát, ha kell)

Rámértem az akkura, mert most múlt 5 éves a kocsi, az akku eredeti benne. (zöld visszajelző az akkun zölden pilácsol)

A fesz járó motornál 14,2V körül van, ami szerintem jó, viszont ha megállítom, akkor 12,8V körül van csak, amit viszont keveslek. Pláne, hogy egész nap ment az autó, tehát töltött rá órákig.

Létezik az, hogy ezt akku csinálta? (mitől jött helyre?)

Egész nap durva esőben jártam, remélem, nem ez csinált valamit.

Az akku mindenképpen cserés lesz, így érdekelne, kinek melyik jött be.

Ez azért is érdekel, mert nem mindegyik fér el ugye.

Köszi az infót előre is!

Link to comment
Megosztás:

Ma érdekes dolgot produkált a verda. Egész nap mászkáltam, semmi előzmény nem volt.

Olyan 200km ment bele, 4-5 indítással összesen.

Este mennék le a boltba, és indítózás közben leesett a fesz a kocsiban, alig mozdította ez önindítót egy pillanatig. Még a műszerfalon az óra is kinullázódott. (rádió állomások megmaradtak)

Gyújtás levesz, majd újra ráad= simán indult az autó.

Mintha az akku halt volna be, de utána elindította. (a kocsi könnyen indul, nem kell sokat tekertetni vele soha)

Boltba el, majd onnan haza. Ott sem vettem észre semmi különöset indításkor.

Az tény, hogy pár hónapja indítás után 2-3s erejéig égve marad az ABS lámpája, de utána elalszik rendesen. (teszi is a dolgát, ha kell)

Rámértem az akkura, mert most múlt 5 éves a kocsi, az akku eredeti benne. (zöld visszajelző az akkun zölden pilácsol)

A fesz járó motornál 14,2V körül van, ami szerintem jó, viszont ha megállítom, akkor 12,8V körül van csak, amit viszont keveslek. Pláne, hogy egész nap ment az autó, tehát töltött rá órákig.

Létezik az, hogy ezt akku csinálta? (mitől jött helyre?)

Egész nap durva esőben jártam, remélem, nem ez csinált valamit.

Az akku mindenképpen cserés lesz, így érdekelne, kinek melyik jött be.

Ez azért is érdekel, mert nem mindegyik fér el ugye.

Köszi az infót előre is!

Ha az akku csinálta akkor 2 dolog is lehet:

1. pillanatnyi érintkezési hiba a saruknál (lesd meg, hogy nincs-e oxidáció)

2. Cellazárlat egy lehullott akámi miatt az akksiban

nekem volt már ilyen. Egy darabig hol jó volt hol nem, aztán gondolom a zárlatot okozó darab úgy beállt valahová, hogy

végeleges zárlatot csinált. utána kuka volt az akksi.

Persze ez csak tipp. De minden esetre valamiféle részleges áram át-nemadás gyanúja forog fenn.

szerk: a feszültségek szerintem jók úgy ahogy írtad. Álló motornál sztem nem kell 12.8 fölé mennie

Link to comment
Megosztás:

Ez nem akkuhiba lesz, hanem valami más. Kábelezést kellene átnézni (volt már olyan, hogy akkura csavarral rászorított saru egyáltalán nem érintkezett fémesen az akku kivezetésével - ebből következően nemis vezette át az áramot). Tudtommal szokott jelentkezni problémaként a karosszéria és a motor közötti test összekötő vezeték is, valahol a váltóra kötve kell keresni G astranal tudtommal. Mindenesetre minden nagyáramú összeköttetést át kellene nézni és megtisztítani, meghúzni.

Akkut felesleges cserélni csak azért, mert öt éves. Ha az autó töltése rendben van, nincs az akku rendszeresen lemerítve, egyéb módon nagyon igénybe véve, akkor akár 7-8 évig is birja. Érezni lehet azt, hogy mikor kezd nehezebben indulni a motor hosszabb idejű állás után, vagy amikor lehűlik az idő. Na akkor kell akkut cserélni, addig csak pénzkidobás meg környezetszennyezés a csere. A pénzt mondjuk félreteheted rá, hogy ne akkor legyen az, hogy épp nincs rávaló. Akkuból az Exide jó választás, jobban birja az extrém igénybevételeket a tapasztalat szerint. De amúgy ez kb. olyan mint az olaj, hogy van akinek ez jön be, van akinek az, de az akku nem tesz semmit tönkre az autóban, tehát a kockázata szinte nulla a dolognak az olajjal ellentétben.

A 14,2V menet közben jó, a 12,8V meg egy óra állás után a határ felső széle, túltöltésre is utalhat ilyen melegben, de ha nem sokkal a motor leállítása után mérted, akkor nem jelent semmit - legalább hat órát kell állnia, csak az ezután mért adat mérvadó. A teljesen töltött akkun terhelés nélkül 12,6V mérhető, teljesen lemerítve de terheletlenül 11,8V.

Amúgy mi alapján keveselted a 12,8V-ot, amikor az akkun is 12V-ot ír?

Link to comment
Megosztás:

Ez nem akkuhiba lesz, hanem valami más. Kábelezést kellene átnézni (volt már olyan, hogy akkura csavarral rászorított saru egyáltalán nem érintkezett fémesen az akku kivezetésével - ebből következően nemis vezette át az áramot). Tudtommal szokott jelentkezni problémaként a karosszéria és a motor közötti test összekötő vezeték is, valahol a váltóra kötve kell keresni G astranal tudtommal. Mindenesetre minden nagyáramú összeköttetést át kellene nézni és megtisztítani, meghúzni.

................................

A 14,2V menet közben jó, a 12,8V meg egy óra állás után a határ felső széle, túltöltésre is utalhat ilyen melegben, de ha nem sokkal a motor leállítása után mérted, akkor nem jelent semmit - legalább hat órát kell állnia, csak az ezután mért adat mérvadó. A teljesen töltött akkun terhelés nélkül 12,6V mérhető, teljesen lemerítve de terheletlenül 11,8V.

Amúgy mi alapján keveselted a 12,8V-ot, amikor az akkun is 12V-ot ír?

A motorra menő kábelt átnéztem, ott nem látszik semmi rendellenesség. Amúgy megy rá a hűtő irányából egy fonott széles vezeték, az testel a kaszni felé. Az akkun a sarukat is megnéztem, rendesen le vannak húzva, oxid nem látszik rajtuk egyáltalán. Ezek alapján én inkább freeze verzióját tartom esélyesnek, tehát a pillanatnyi zárlatot az akkuban.

Aztán majd kiforrja magát, de nem tudom, mit nézhetnék még át.

Miért keveselltem a 12,8-at? Mert a motor leállása után esett vissza ide azonnal. Egy új állapotú akku teljes töltés után 13,6V körül kellene hogy álljon emlékeim szerint. (pl az 1,2V-os ceruza akku is 1,35 körülre töltődik, nem névleges feszre)

Remélem lesz még tipp, hol lehet keresni a problémát, ha mégsem az akku lesz...

Amúgy az Exide 190 magas, ez elfér a gyári akku helyén? (ez csak 175 körül van)

Link to comment
Megosztás:

...teljesen lemerítve de terheletlenül 11,8V.

Nekem hétvégén 7.8V-ot mutatott a műszer az egy hónapja mozdulatlanul álló téliautóm akksiján... :) <_<

De hálistennek még sikerült feltámasztani (szomorú lettem volna ha nem, alig fél éves akkumulátor), most levettem a sarukat amíg lesz időm kideríteni hogy mi meríti le ennyire.

Link to comment
Megosztás:

Ma érdekes dolgot produkált a verda. Egész nap mászkáltam, semmi előzmény nem volt.

Teljesen jó az a 12,8, de nem csak ez a lényeges, hanem hogy mondjuk 1 nap múlva mennyit

produkál az akku. A gyári akkuk tapasztalatom szerint 4-5 évig bírják, aztán szépen elkezdenek

kifeküdni. Az enyém pl annó egyik napról a másikra 4 évesen <_< És közben még zöld jelzést

produkált, szal az nem jelent semmit.

Link to comment
Megosztás:

A motorra menő kábelt átnéztem, ott nem látszik semmi rendellenesség. Amúgy megy rá a hűtő irányából egy fonott széles vezeték, az testel a kaszni felé. Az akkun a sarukat is megnéztem, rendesen le vannak húzva, oxid nem látszik rajtuk egyáltalán. Ezek alapján én inkább freeze verzióját tartom esélyesnek, tehát a pillanatnyi zárlatot az akkuban.

Aztán majd kiforrja magát, de nem tudom, mit nézhetnék még át.

Miért keveselltem a 12,8-at? Mert a motor leállása után esett vissza ide azonnal. Egy új állapotú akku teljes töltés után 13,6V körül kellene hogy álljon emlékeim szerint.

Remélem lesz még tipp, hol lehet keresni a problémát, ha mégsem az akku lesz...

Amúgy az Exide 190 magas, ez elfér a gyári akku helyén? (ez csak 175 körül van)

Nem az akku és a kasztni, hanem a kasztni és a motor között is van egy ilyen fonott vezeték, azt is keresd meg. Vagy ha ez az, akkor nem szóltam.

Takarítsd meg a sarukat, és gyógyszertári vazelinnel kend be vékonyan, és úgy rakd össze. Az hogy nem látszik rajtuk semmi, az nem jelent semmit.

Azzal a feltétellel, hogy leveszed a töltőről, és semmi terhelés sincs rövid időre sem. De amikor az autót leállítod, akkor ha más nem, akkor a belső lámpa beterhel, és gyorsan lerántja 12,6V környékére.

Az akku ha nem törés vagy repedés miatt megy tönkre, akkor nem ilyen hirtelen jelentkezik a probléma, és főleg nem viselkedik úgy, hogy utána meg teljesen jó. A cellazárlat sem szokott egy indítástól megszűnni, az vagy megszűnik magától, ha a cella elég áramot tud adni, hogy elégesse a zárlatot okozó szemcsét, vagy zárlatos marad a cella, de akkor meg nem mérnél rajta 12V felettit, és járó motornál meg pezsegne az akkuban a sav. Ez valami mechanikai érintkezési problémára utal inkább, ami nálad volt, ami lehet akár az akkun belüli repedés is természetesen.

Tegyél rá egy kétésfeles deszkát és próbáld lecsukni. Vagy pl. csinálhatsz gyurmából ugyanilyen magas gumót, aztán ha nem nyomódik össze, akkor elfér. Vagy pl. krumpli is jó <_<

Link to comment
Megosztás:

Nekem hétvégén 7.8V-ot mutatott a műszer az egy hónapja mozdulatlanul álló téliautóm akksiján... :) <_<

De hálistennek még sikerült feltámasztani (szomorú lettem volna ha nem, alig fél éves akkumulátor), most levettem a sarukat amíg lesz időm kideríteni hogy mi meríti le ennyire.

Az nagyon nem jó, nem szabad hagyni, hogy így lemerüljön! Minél lemerültebb az akku, annál gyorsabb benne a szulfátosodás, ezért mindig feltöltve kell tárolni, és időnként rátölteni, hogy az önkisülését pótoljuk. Lemerült akkunál már néhány hét alatt végzetes szulfátréteg rakódik a lemezekre, és használhatatlanná válik.

Link to comment
Megosztás:

Ma érdekes dolgot produkált a verda. Egész nap mászkáltam, semmi előzmény nem volt.

Olyan 200km ment bele, 4-5 indítással összesen.

Este mennék le a boltba, és indítózás közben leesett a fesz a kocsiban, alig mozdította ez önindítót egy pillanatig. Még a műszerfalon az óra is kinullázódott. (rádió állomások megmaradtak)

Gyújtás levesz, majd újra ráad= simán indult az autó.

Mintha az akku halt volna be, de utána elindította. (a kocsi könnyen indul, nem kell sokat tekertetni vele soha)

Boltba el, majd onnan haza. Ott sem vettem észre semmi különöset indításkor.

Az tény, hogy pár hónapja indítás után 2-3s erejéig égve marad az ABS lámpája, de utána elalszik rendesen. (teszi is a dolgát, ha kell)

Rámértem az akkura, mert most múlt 5 éves a kocsi, az akku eredeti benne. (zöld visszajelző az akkun zölden pilácsol)

A fesz járó motornál 14,2V körül van, ami szerintem jó, viszont ha megállítom, akkor 12,8V körül van csak, amit viszont keveslek. Pláne, hogy egész nap ment az autó, tehát töltött rá órákig.

Létezik az, hogy ezt akku csinálta? (mitől jött helyre?)

Egész nap durva esőben jártam, remélem, nem ez csinált valamit.

Az akku mindenképpen cserés lesz, így érdekelne, kinek melyik jött be.

Ez azért is érdekel, mert nem mindegyik fér el ugye.

Köszi az infót előre is!

hali.Szerintem is akksi lehet a fő bűnös,nekem exide akksi van benne,nagyon meg vagyok elégedve vele,igaz nem a leg olcsóbb,de megéri a forintot,csak ajánlani tudom....

Link to comment
Megosztás:

Teljesen jó az a 12,8, de nem csak ez a lényeges, hanem hogy mondjuk 1 nap múlva mennyit

produkál az akku. A gyári akkuk tapasztalatom szerint 4-5 évig bírják, aztán szépen elkezdenek

kifeküdni. Az enyém pl annó egyik napról a másikra 4 évesen <_< És közben még zöld jelzést

produkált, szal az nem jelent semmit.

Enyém is ugy állt meg,mondjuk az enyém 8 éves volt:) reggel beindult tök jól,du inditottam volna,se kép,se hang... vettem bele periont talán,hatalmas hiba volt,aztán lett az exide Silver 80ah ami 27,5 cm hosszú 17,5 cm széles és 19,5 cm magas. Van rajta egy hatalmas connection hifi saru is ami még az akksi fölé ér 1 cm-rel,és elfér......

Link to comment
Megosztás:

Enyém is ugy állt meg,mondjuk az enyém 8 éves volt:) reggel beindult tök jól,du inditottam volna,se kép,se hang... vettem bele periont talán,hatalmas hiba volt,aztán lett az exide Silver 80ah ami 27,5 cm hosszú 17,5 cm széles és 19,5 cm magas. Van rajta egy hatalmas connection hifi saru is ami még az akksi fölé ér 1 cm-rel,és elfér......

Nem maradt ott bekapcsolva valami, ami lemerítette azt az akkut álláskor (nyolc éves akkunál már olyan mértékű lehet a kapacitáscsökkenés, hogy néhány perc bekapcsolt világítás is elég lehet a teljes lemerítéshez)? Már volt szerencsém többféle járműben sok akku életét végigkisérni, de még olyan nem volt, ami reggel még indított, de délután már se kép se hang... Savszint hogy állt benne?

Mi volt a gond a perionnal?

(Csak azért írom ezeket, mert nem szeretem, amikor vaktában cserélnek ki valamit. Az itteni nem indulásnak is sok oka lehet, és nem okvetlenül kellene 20-30ezret kidobni, amikor lehet, hogy az akkuval semmi gond...)

Link to comment
Megosztás:

Nem maradt ott bekapcsolva valami, ami lemerítette azt az akkut álláskor (nyolc éves akkunál már olyan mértékű lehet a kapacitáscsökkenés, hogy néhány perc bekapcsolt világítás is elég lehet a teljes lemerítéshez)? Már volt szerencsém többféle járműben sok akku életét végigkisérni, de még olyan nem volt, ami reggel még indított, de délután már se kép se hang... Savszint hogy állt benne?

Mi volt a gond a perionnal?

(Csak azért írom ezeket, mert nem szeretem, amikor vaktában cserélnek ki valamit. Az itteni nem indulásnak is sok oka lehet, és nem okvetlenül kellene 20-30ezret kidobni, amikor lehet, hogy az akkuval semmi gond...)

nem maradt bekapcsolva semmi,sosem hagyok rajta világitást sem,egyépként csipog a gép mint állat ha rajtamarad valami...... perionnal nem tudom mi volt a baj,lehet hogy sokat állt,passzolom a kérdést.... savszintet nem néztem,megforrva sem volt,töltés az óta is hibátlan,amperfelvétel a szokott mind a motor körön mind a vezetőfülkében.. Ezt kellene a kolegának is megmérni,hogy nem hazudik e valami....a sarun általában szét van választva a motortér tápja és a fülke rész,mindkettőn kell amperfelvételt mérni.... Egyébként ez a szakmám....<_<

Link to comment
Megosztás:

Egyébként ez a szakmám....<_<
Akkor miért az akksi a fő bűnös szerinted? Ez nagyon nem akkuelgyengülés, hanem inkább érintkezési hiba, ami bárhol lehet (akár az akkuban is lehet, de egyáltalán nem egyértelmű, hogy ott van).

Az a baj, hogy nekem is ez a szakmám...

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Megpróbálok rövid és érthető lenni, mivel elég nagy problémával küzdök már vagy két hónapja: van egy 2001. évjáratú 1.6 benzines Opel G Astra Sedan típusú gépkocsim.

A probléma úgy kezdődött, hogy városi közlekedésnél a kanyarok előtti visszakapcsoláskor és fékezéskor a motor magától minden előzetes jel nélkül megállt, majd oldalra álltam és kb.: 2-3 perc várakozást követően minden gond nélkül elindult (motor hiba kód lámpa nem világított). Ezt megcsinálta egy párszor és elvittem a szerelőhöz.

A szerelőnél az alábbi javítások történtek: - hátsó, középső kipufogó cseréje (már ráfért), - benzinszűrő csere, levegő szűrő csere- tank tisztítás, - alapjárati jeladó csere, - ac pumpa csere, - gyertyák cseréje, - számítógépes átvizsgálás (ami hibát nem jelzett). Szóval így elég sokminden ki lett cserélve, amit követően a hiba elmúlt és a kocsi fogyasztása, alapjárata, menetteljesítménye sokkal jobb lett.

Ez így is volt kb.: egy hétig, és utánna jelentkezett az, hogy ha kimentem a városból és felgyorsultam 70-80 km/h-ra a kocsi berángatott és leállt, majd várakozás az út szélén 2-3 perc és elindult, de újra és újra ez a hiba jelentkezett ha elértem azt a sebességet.

Szóval röviden az a hiba a kocsival, hogy ha a városban intenzíven próbálok vezetni és véletlenül elérem a 60-70 km/h-t, illetve a városon kívűl lassú gyorsulásnál a 70-80 km/h-t akkor a kocsi leáll (mintha letiltana), majd 2-3 perc után elindul.

Kérem ha van valakinek ötlete írja le!

Link to comment
Megosztás:

Nem az akku és a kasztni, hanem a kasztni és a motor között is van egy ilyen fonott vezeték, azt is keresd meg. Vagy ha ez az, akkor nem szóltam.

Takarítsd meg a sarukat, és gyógyszertári vazelinnel kend be vékonyan, és úgy rakd össze. Az hogy nem látszik rajtuk semmi, az nem jelent semmit.

Azzal a feltétellel, hogy leveszed a töltőről, és semmi terhelés sincs rövid időre sem. De amikor az autót leállítod, akkor ha más nem, akkor a belső lámpa beterhel, és gyorsan lerántja 12,6V környékére.

Az akku ha nem törés vagy repedés miatt megy tönkre, akkor nem ilyen hirtelen jelentkezik a probléma, és főleg nem viselkedik úgy, hogy utána meg teljesen jó. A cellazárlat sem szokott egy indítástól megszűnni, az vagy megszűnik magától, ha a cella elég áramot tud adni, hogy elégesse a zárlatot okozó szemcsét, vagy zárlatos marad a cella, de akkor meg nem mérnél rajta 12V felettit, és járó motornál meg pezsegne az akkuban a sav. Ez valami mechanikai érintkezési problémára utal inkább, ami nálad volt, ami lehet akár az akkun belüli repedés is természetesen.

Tegyél rá egy kétésfeles deszkát és próbáld lecsukni. Vagy pl. csinálhatsz gyurmából ugyanilyen magas gumót, aztán ha nem nyomódik össze, akkor elfér. Vagy pl. krumpli is jó <_<

Első mondatod tárgytalan, mivel, ahogy írtam is: az a fonott rézkábel a motor-kasztni kontaktot csinálja. Ez megpucolva, újra lehúzva a csavarjai. (oxid és egyéb rendellenesség nem látszott rajta)

Az akku saruit is levettem, kapott kis drótkefét, csiszolóvásznat, majd minden vissza. (ezen sem látszott semmi)

Majd kiderül. (ha már a szakmáknál tartunk, jópár éve vadászom én is az elektronokat, igaz, nem autós, inkább ipari témában)

Még mindig csak az akkura tudok gondolni, miután a vastag kábelek kontaktjait átnéztem.

Talán lehulló szemcse indításkor, ahogy amortizálódik az akku...

Mind1, pár héten belül mennem kell németekhez a verdával, így cserélem az akkut, nehogy ott dobja el magát.

Banner Unibull 50200-ról vélemény?

Link to comment
Megosztás:

Mind1, pár héten belül mennem kell németekhez a verdával, így cserélem az akkut, nehogy ott dobja el magát.

Banner Unibull 50200-ról vélemény?

Ezzel az erővel az egész autót ki lehetne cserélni, mert mivan, ha az önindító vagy a kerékcsapágy adja meg magát.

Én ilyenkor inkább kölcsönkérek valakitől egy akkut és beteszem a csomagtartóba, de hogy nem veszek másikat addig, amíg nem győződtem meg róla, hogy mi a hiba, az biztos. Persze én generátorszíjat sem cserélek, amíg el nem szakad vagy ki nem nyúlik annyira, hogy már nem lehet utánahúzni, inkább bekészítem a pótkerék mellé a kulccsal együtt, ha már látom, hogy úgy áll.

Azt az akkut nem ismerem. Mindenesetre nézd meg, hogy mióta áll a boltban.

Link to comment
Megosztás:

Ezzel az erővel az egész autót ki lehetne cserélni, mert mivan, ha az önindító vagy a kerékcsapágy adja meg magát.

Én ilyenkor inkább kölcsönkérek valakitől egy akkut és beteszem a csomagtartóba, de hogy nem veszek másikat addig, amíg nem győződtem meg róla, hogy mi a hiba, az biztos. Persze én generátorszíjat sem cserélek, amíg el nem szakad vagy ki nem nyúlik annyira, hogy már nem lehet utánahúzni, inkább bekészítem a pótkerék mellé a kulccsal együtt, ha már látom, hogy úgy áll.

Azt az akkut nem ismerem. Mindenesetre nézd meg, hogy mióta áll a boltban.

Kölcsön akkut? Addig meg majd elemmel indít a haver? (2 hetet csak elmegy lapos elemmel a verdája)

Szóval olyan nincs a haveri körben, akinek csak áll a polcon egy akkuja, amit hetekre el lehet kérni.

Az akku vásárlással nem nyúlok talán nagyon mellé, pláne, hogy többen is írták, hogy 5 év után lutri a gyári.

Más típusok vagyunk: én inkább ledobom azt a szíjat, nem várom meg a szakadást.

(hogy esetleg valahol az autópálya mellett, esetleg éjszaka szórakozzak vele, nem beszélve arról, mit tud művelni, ha szakad ls rossz helyre kerül, míg megállsz...)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudna esetleg valaki szerválni nekem Caesar CT-401 hez autospecifikus beszerelési leírást (Astra G).?

Van egy cég (itt) aki ilyennel együtt árulja,de sajna nem tőlük vettem. Talán azzal gyorsabb lenne a bekötés.

A biztosíték táblán észrevettem egy érdekes dolgot: A 17-es és a 42-es biztosíték(hely) be van huzalozva,de nincs benne bizti. Nekem viszont nem tünt fel hogy bármi is ne működne.(Ezt most jól megaszontam <_< )

A 17-es könyv szerint ablakműködtetés (?)(Nekem az első elektromos,de az megy is.)

A 42-es meg nemtudom mi,mert 41ig van a leírás.

Erről,Valaki?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudna esetleg valaki szerválni nekem Caesar CT-401 hez autospecifikus beszerelési leírást (Astra G).?

Van egy cég (itt) aki ilyennel együtt árulja,de sajna nem tőlük vettem. Talán azzal gyorsabb lenne a bekötés.

A biztosíték táblán észrevettem egy érdekes dolgot: A 17-es és a 42-es biztosíték(hely) be van huzalozva,de nincs benne bizti. Nekem viszont nem tünt fel hogy bármi is ne működne.(Ezt most jól megaszontam <_< )

A 17-es könyv szerint ablakműködtetés (?)(Nekem az első elektromos,de az megy is.)

A 42-es meg nemtudom mi,mert 41ig van a leírás.

Erről,Valaki?

Köszi!

a biztitáblán vannak üres helyek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, G Astrához van valakinek kapcsolási rajza? Az igy csináldból olyan változat van meg nekem, ami a rajzok elôtt véget ér. Köszi.

A következô miatt kellene: tudom, hogy hülyeség, de egy kis ledet szerelné bele, ami a gyújtás levételekor elkezd villogni, ráadáskor meg kialszik...

Olyan vezetéket találtunk csak, ahol vagy mindig ég, vagy csak a gyújtáskor a led. Az FAstrámban is volt ilyen villogó, ott volt ilyen kábel és tetszett,

most is szeretnék... Lehet, hogy a rádió felé kellene keresgetnünk?... Szóval, ha rajz nélkül mondanátok okosságot, azt is szívesen venném...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.