Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Semmi különös nem volt, csak annyi, hogy az olajcserénél kissé túl lett töltve - ami nem egészséges -, max jelzés fölött volt egy kicsivel, és gondoltam kiszívok belőle 3-4 dl-t. Ez nem is lett volna baj, csak a megvalósításnál éppen nem volt kéznél megfelelő műanyag v. gumicső, így összeforrasztottam két szívószálat, ami kihúzásnál szétjött és az alsó bennt maradt, majd tetézve a hülyeségem még a nívópálca visszadugásával be is toltam teljesen a karterbe.

Na hát ez a hiteles történet, lehet mosolyogni!

Köszönöm a válaszokat, én is arra gondoltam, hogy a szívókosáron nem igen tud átmenni, a főtengely környékén pedig nem okozhatnak akkora kárt ilyen kis puha vacak műanyag darabkák, de azért még gondolkodom a továbbiakon.

Én nem biztos,hogy benne hagynám.csinálhat az bajt!

Link to comment
Megosztás:

Semmi különös nem volt, csak annyi, hogy az olajcserénél kissé túl lett töltve - ami nem egészséges -, max jelzés fölött volt egy kicsivel, és gondoltam kiszívok belőle 3-4 dl-t. Ez nem is lett volna baj, csak a megvalósításnál éppen nem volt kéznél megfelelő műanyag v. gumicső, így összeforrasztottam két szívószálat, ami kihúzásnál szétjött és az alsó bennt maradt, majd tetézve a hülyeségem még a nívópálca visszadugásával be is toltam teljesen a karterbe.

Na hát ez a hiteles történet, lehet mosolyogni!

Köszönöm a válaszokat, én is arra gondoltam, hogy a szívókosáron nem igen tud átmenni, a főtengely környékén pedig nem okozhatnak akkora kárt ilyen kis puha vacak műanyag darabkák, de azért még gondolkodom a továbbiakon.

Miért nem engedtet le a leeresztőn át, én is így jártam a múltkor.

Na de nem akarok okoskodni. Én meg fűthető tükröt akartam kicserélni, és úgy eltörtem az újat, mint a ****t! :D

Nem mosolygunk, tanulunk!

Link to comment
Megosztás:

Miért nem engedtet le a leeresztőn át, én is így jártam a múltkor.

Na de nem akarok okoskodni. Én meg fűthető tükröt akartam kicserélni, és úgy eltörtem az újat, mint a ****t! :D

Nem mosolygunk, tanulunk!

Halljuk! Halljuk! Taníts mester! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Semmi különös nem volt, csak annyi, hogy az olajcserénél kissé túl lett töltve - ami nem egészséges -, max jelzés fölött volt egy kicsivel, és gondoltam kiszívok belőle 3-4 dl-t. Ez nem is lett volna baj, csak a megvalósításnál éppen nem volt kéznél megfelelő műanyag v. gumicső, így összeforrasztottam két szívószálat, ami kihúzásnál szétjött és az alsó bennt maradt, majd tetézve a hülyeségem még a nívópálca visszadugásával be is toltam teljesen a karterbe.

Na hát ez a hiteles történet, lehet mosolyogni!

Köszönöm a válaszokat, én is arra gondoltam, hogy a szívókosáron nem igen tud átmenni, a főtengely környékén pedig nem okozhatnak akkora kárt ilyen kis puha vacak műanyag darabkák, de azért még gondolkodom a továbbiakon.

engem inkább az zavarna, hogy üzem meleg motornál a műanyag szívószál szétolvad és esetleg műanyag bevonattal terít be valamit amit nem kellene, no meg az olaj tulajdonságait is megváltoztatja... vagy aztán a következő megállásnál meg kihűl és megdermed a réteg. Na az azutáni hidegindítás nem lesz egészséges. Én biztos levenném a deknit és kiszedném azt a műanyagot a több száz fokra felmelegedő olajból...

Más: 2005-ös Z14XEP, volt már vezérmű tengely csavar ellenőrzés?

Link to comment
Megosztás:

Ne vegyél utángyártott visszapillantót, mert k***a nehéz bepattintani a helyére, sőt lehetetlen. Viszont olcsó. :D 2000 a kukában!

A tanulást amúgy a szívószálas estre értettem. Fogadjunk te sem fogod ezek után kipróbálni! :lol:

Speciel Én egyáltalán nem dugnék semmilyen toldott-foldott csövet a nívópálca helyére, inkább keresnék olyat, ami egymagában is megfelelő hosszúságú. Van aki a saját, van aki a más kárán tanul.

Opelforum Én ezért szeretlek! :D

Link to comment
Megosztás:

Ti a hűtővizet szoktátok cserélni? 6 és fél éves a kocsi, gondolkodom rajta, hogy a köv szerviz alkalmával azt is le kéne cserélni

illetve akkor milyet kéne bele rakni?

Itt a Haynes tanácsa: Az Opel nem ír elő kötelezően hűtővíz csereperiódust, mivel a hűtő közeget élettartamra töltötték fel. Ettől függetlenül erősen javasolt minden második évben, gyárival megegyező minőségű és hígítási arányú hűtővíz cserét végezni, mivel a fagyálló idővel veszít korrózió védelmi képességéből. A mindenkori tulajdonos eldöntheti, hogy megfogadja e ezt a tanácsot vagy sem.

Én személy szerint cserélem két évente, nem az a 3-4e vág földhöz és jobb a békesség

Link to comment
Megosztás:

Semmi különös nem volt, csak annyi, hogy az olajcserénél kissé túl lett töltve - ami nem egészséges -, max jelzés fölött volt egy kicsivel, és gondoltam kiszívok belőle 3-4 dl-t. Ez nem is lett volna baj, csak a megvalósításnál éppen nem volt kéznél megfelelő műanyag v. gumicső, így összeforrasztottam két szívószálat, ami kihúzásnál szétjött és az alsó bennt maradt, majd tetézve a hülyeségem még a nívópálca visszadugásával be is toltam teljesen a karterbe.

Na hát ez a hiteles történet, lehet mosolyogni!

Köszönöm a válaszokat, én is arra gondoltam, hogy a szívókosáron nem igen tud átmenni, a főtengely környékén pedig nem okozhatnak akkora kárt ilyen kis puha vacak műanyag darabkák, de azért még gondolkodom a továbbiakon.

Ez egy igazi SZÍVÓmotoros gép... :D

...bocs, de ezt nem lehetett kihagyni

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

A baloldali tükrömnél a mozgatómotort kicsit reparálni kellett és a tükörlap a visszatételnél eltört, pedig óvatosak voltunk. Mégegyszer ezt elkerülném, esetleg van vmi használható trükkötök tippetek ilyen esetre? Olyasmire gondoltam, hogy egy vékony szivacsot teszek rá s egy hajlékony falappal megpróbálom egyszerre az egész felületet visszanyomni. Vélemény?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

A baloldali tükrömnél a mozgatómotort kicsit reparálni kellett és a tükörlap a visszatételnél eltört, pedig óvatosak voltunk. Mégegyszer ezt elkerülném, esetleg van vmi használható trükkötök tippetek ilyen esetre? Olyasmire gondoltam, hogy egy vékony szivacsot teszek rá s egy hajlékony falappal megpróbálom egyszerre az egész felületet visszanyomni. Vélemény?

ezek a műanyagok nem igen kedvelik a hideget,ridegek,oszt reccs :D

Link to comment
Megosztás:

ezek a műanyagok nem igen kedvelik a hideget,ridegek,oszt reccs :)

:lol: :D

Namost tegnap óta már nem ettől fáj a fejem hanem mert a frissen megcsinált és fényezett kicsikét (vasárnap lett összerakva) asszony vitte műszakiztatni, ami flottul ment is, majd utána "nem vette észre hogy mögötte van egy autó" és lezúzta a hátsó lökhárítót.... full csere, újrafényezés... aoós azért figyelmességből belerakott egy tolatóradart is :D /azért a nőnapi virágot meggondoltam odaadjam-e/

Link to comment
Megosztás:

:lol: :D

Namost tegnap óta már nem ettől fáj a fejem hanem mert a frissen megcsinált és fényezett kicsikét (vasárnap lett összerakva) asszony vitte műszakiztatni, ami flottul ment is, majd utána "nem vette észre hogy mögötte van egy autó" és lezúzta a hátsó lökhárítót.... full csere, újrafényezés... aoós azért figyelmességből belerakott egy tolatóradart is :D /azért a nőnapi virágot meggondoltam odaadjam-e/

Add neki oda,egy szemüveg kiséretében! :)

Link to comment
Megosztás:

Itt is rákérdezek hátha: a kijelzőm hibás, nem minden karakter látszik rendesen, viszont akárjol keresek nincs bontott/használt. újonnan meg több mint horror!! Ja, nekem a széles csatis, a 30 lábas változat kellene (ezt hívják MID-nek?). ez valami hiánycikk vagy mi? Mit mérnek ebben aranyárban újonnan, hiszen csak egy kétsoros karakteres kijelző! Vagy tévedek?? Plíz villanyozzatok fel.

Link to comment
Megosztás:

Itt is rákérdezek hátha: a kijelzőm hibás, nem minden karakter látszik rendesen, viszont akárjol keresek nincs bontott/használt. újonnan meg több mint horror!! Ja, nekem a széles csatis, a 30 lábas változat kellene (ezt hívják MID-nek?). ez valami hiánycikk vagy mi? Mit mérnek ebben aranyárban újonnan, hiszen csak egy kétsoros karakteres kijelző! Vagy tévedek?? Plíz villanyozzatok fel.

ez a folyadékkristályos?

mert ha igen akkor nagyon nehezen fogsz találni magyarországon. szerintem e-bay lesz a megoldás.

Link to comment
Megosztás:

Itt is rákérdezek hátha: a kijelzőm hibás, nem minden karakter látszik rendesen, viszont akárjol keresek nincs bontott/használt. újonnan meg több mint horror!! Ja, nekem a széles csatis, a 30 lábas változat kellene (ezt hívják MID-nek?). ez valami hiánycikk vagy mi? Mit mérnek ebben aranyárban újonnan, hiszen csak egy kétsoros karakteres kijelző! Vagy tévedek?? Plíz villanyozzatok fel.

hy

ilyesmi:

http://cgi.ebay.de/BORDCOMPUTER-MID-BC-Dis...=item43a5ab673a

vagy ilyen:

http://cgi.ebay.de/OPEL-ASTRA-G-MERIVA-A-T...=item2a0ea6d0b8

Link to comment
Megosztás:

hali mindenki.

érdeklödnék, h érdemes-e olajcsere elött motoröblitö adalékot használni, illetve az uj olajba hidrotöke tisztitot tenni?

egy 2001es 1.4 g astrarol lenne szó 128000kmel

válaszotokat elöre is köszike

A motoröblítőt én nem raknám bele,hidrotőke tisztítóról még nem is hallottam(bár én vidéki vagyok)és

el vagyok itt maradva a fejlődéstől,fürdeni is lavórban szoktam.

Inkább kicserélem 10 ezer km körül az olajat oszt kísz! :D

Link to comment
Megosztás:

A motoröblítőt én nem raknám bele,hidrotőke tisztítóról még nem is hallottam(bár én vidéki vagyok)és

el vagyok itt maradva a fejlődéstől,fürdeni is lavórban szoktam.

Inkább kicserélem 10 ezer km körül az olajat oszt kísz! :D

ismim ajánlotta a motoröblitöt, bár neki nem opléja van.ezért is kérdeztem véleményeteket.

hát én már a 15e kmböl is kicsusztam kicsit.... de 7végén orvosolom

Link to comment
Megosztás:

A motoröblítőt én nem raknám bele,hidrotőke tisztítóról még nem is hallottam(bár én vidéki vagyok)és

el vagyok itt maradva a fejlődéstől,fürdeni is lavórban szoktam.

Inkább kicserélem 10 ezer km körül az olajat oszt kísz! :D

A vizet is a sarki húzósból hordod hozzá! :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.