Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Köszönöm Wakond! :) Valami hasonlóra gondoltam magam is,másik kérdés vajon a csapágy rendben van vagy mégsem ?

sajnos ez egy lutri ugyan is nekem kellett cserélni váltót mert az osztómű?vagy difi? vagy mi már morgott,

olyan hangja volt, mint amikor a szőlő daráló üresen jár:D

de szerintem nem sok köze volt a balesetnek hozzá, ugyan is az a váltó hátuljában volt nem ahol a féltengelyek vannak.

am. járulékosan kellett egy gumi+felni vásárlás is, és ilyenkor jön rá az ember, hogy a pótkerék le tud ereszteni 10 év használat nélkül is:(((((

Módosítva : wakond
Link to comment
Megosztás:

Minőségileg, tartósság szempontjából gondoljátok, h jobb a TYC, vagy méretpontosság miatt?

Csak érdekelne a különbség, mert nekem ismerős pont a Depot ajánlaná :)

Dolgoztam autólámpaboltban vagy 6 évig.Ezeket az után gyártott csodákat is árultuk.A TYC-nek már a fogása is jobb volt :) Nem hozták vissza mint a Depokat.Volt olyan lámpa ami egy kört világított mint a régi zseblámpák.A hézagok is hagytak kívánni valót maguk után.Na meg a sok régi japán autóba való lámpákba nem is volt E jel.Így is örült a vevő ha kapott hozzá valamit :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Minőségileg, tartósság szempontjából gondoljátok, h jobb a TYC, vagy méretpontosság miatt?

Csak érdekelne a különbség, mert nekem ismerős pont a Depot ajánlaná :)

Nekem van TYC, sikerült jól beállítanom, látok is vele, sokkal jobb mint a bemattult gyári. Ár-érték arányban mindenképp jó. Néhány helyen sorjás volt, az égő helyét is kicsit kapargatni kellett, de nem nagy ügy. Depo van a családban, igaz OFF Suzukin, sz@rt se látni vele.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nekem van TYC, sikerült jól beállítanom, látok is vele, sokkal jobb mint a bemattult gyári. Ár-érték arányban mindenképp jó. Néhány helyen sorjás volt, az égő helyét is kicsit kapargatni kellett, de nem nagy ügy. Depo van a családban, igaz OFF Suzukin, sz@rt se látni vele.

Nekem Depo ködlámpám van, de kb 2 év után kezdett bepárásodni, az illesztéseknél körbe kellett nyomni sziloplaszttal. Én is a TYC-et ajánlanám...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sztem nem volt bekötve. De vmi jót is lássunk benne, hogy a sofőr egyben szállt ki. Nekem ez megnyugtató, h ha történik vmi akkor azért van esély rá. De a légzsák az egyetlen amit nem akarok kipróbálni rajta, sem más kocsin se..

Igen, valószínű. De ha frontálisan kapják el, nem csak súrolja, akkor rosszabbul nézett volna ki a történet. Igaz a G-ben van anyag, de akkor sem a legerősebb kocsi.

Link to comment
Megosztás:

Igen, valószínű. De ha frontálisan kapják el, nem csak súrolja, akkor rosszabbul nézett volna ki a történet. Igaz a G-ben van anyag, de akkor sem a legerősebb kocsi.

Mindig van erősebb...

Azt meg senki nem választhatja meg, hogy kivel/mivel ütközik.

Mivel ha választhatna, inkább nem ütközne.

Rossz üzenet az, hogy "bízzuk a kocsira", az majd "úgyis megvéd"...

Inkább oda kell figyelni (mások helyett is), körültekintően vezetni, az a biztosabb, de még úgy is lehetünk vétlenül áldozatok (akár a legbiztonságosabb kocsiban is).

Link to comment
Megosztás:

Mindig van erősebb...

Azt meg senki nem választhatja meg, hogy kivel/mivel ütközik.

Mivel ha választhatna, inkább nem ütközne.

Rossz üzenet az, hogy "bízzuk a kocsira", az majd "úgyis megvéd"...

Inkább oda kell figyelni (mások helyett is), körültekintően vezetni, az a biztosabb, de még úgy is lehetünk vétlenül áldozatok (akár a legbiztonságosabb kocsiban is).

Itt csak egy probléma volt. Az Astra volt vétlen és a Penny kamion ment át az ő sávjába egy kanyarban. Próbálta balról kerülni, azért bontotta le a jobb A oszlopot. Az ellen sok minden nem véd lehetünk bármennyire óvatosak. Ismerem azt a szakaszt, ahol ez volt, néha csorgott le pár izzadságcsepp abban a kanyarban a hasonló vontatók manővere miatt.

Link to comment
Megosztás:

Itt csak egy probléma volt. Az Astra volt vétlen és a Penny kamion ment át az ő sávjába egy kanyarban. Próbálta balról kerülni, azért bontotta le a jobb A oszlopot. Az ellen sok minden nem véd lehetünk bármennyire óvatosak. Ismerem azt a szakaszt, ahol ez volt, néha csorgott le pár izzadságcsepp abban a kanyarban a hasonló vontatók manővere miatt.

Lásd lentebb.

Inkább oda kell figyelni (mások helyett is), körültekintően vezetni, az a biztosabb, de még úgy is lehetünk vétlenül áldozatok (akár a legbiztonságosabb kocsiban is).

Link to comment
Megosztás:

Inkább szegény utasok.Szerintem nem a G-t fogja siratni a sofőr.

Az egyértelmű, hogy nem a G-t.

Itt csak egy probléma volt. Az Astra volt vétlen és a Penny kamion ment át az ő sávjába egy kanyarban. Próbálta balról kerülni, azért bontotta le a jobb A oszlopot. Az ellen sok minden nem véd lehetünk bármennyire óvatosak. Ismerem azt a szakaszt, ahol ez volt, néha csorgott le pár izzadságcsepp abban a kanyarban a hasonló vontatók manővere miatt.

Én is sokat járok arra, de hogy átjött volna valami, olyat még nem láttam. Így a kamion is a sávjában van, nem gondoltam volna, hogy a kamion ment át.

Link to comment
Megosztás:

Az egyértelmű, hogy nem a G-t.

Én is sokat járok arra, de hogy átjött volna valami, olyat még nem láttam. Így a kamion is a sávjában van, nem gondoltam volna, hogy a kamion ment át.

http://www.8800.hu/aktualis/ismet-nagykapornak-egy-ember-meghalt-hajnali-balesetben/

A személyautó vezetője elmondta, hogy egy zalaegerszegi szórakozóhelyről tartottak hazafelé, amikor a baleset történt. Az autóvezető nem fogyasztott alkoholt.

Az MTI a helyszínről úgy tudja: a baleset azért történhetett, mert a kamionos egy kanyarban áttért a szembejövők sávjába. Amikor a személyautó vezetője ezt észlelte, megpróbált kitérni, de már nem tudta elkerülni az ütközést.

Link to comment
Megosztás:

sajnos ez egy lutri ugyan is nekem kellett cserélni váltót mert az osztómű?vagy difi? vagy mi már morgott,

olyan hangja volt, mint amikor a szőlő daráló üresen jár:D

de szerintem nem sok köze volt a balesetnek hozzá, ugyan is az a váltó hátuljában volt nem ahol a féltengelyek vannak.

am. járulékosan kellett egy gumi+felni vásárlás is, és ilyenkor jön rá az ember, hogy a pótkerék le tud ereszteni 10 év használat nélkül is:(((((

Na azért nálam nem ennyire /gáz/ a helyzet.:) A morgásos dolog ami nálad volt az szerintem olaj hiány lehetett ami néhány km. megtételét is magába foglalta.Potkerék :) Ártani nem árt legalább fél évente ellenőrizni. Persze az jó ha nem kell előhalászni de ha mégis akkor azért nagy pofára esésé ha kiderűl.hogy nincs benne levegő :D

Link to comment
Megosztás:

Na azért nálam nem ennyire /gáz/ a helyzet. :) A morgásos dolog ami nálad volt az szerintem olaj hiány lehetett ami néhány km. megtételét is magába foglalta.Potkerék :) Ártani nem árt legalább fél évente ellenőrizni. Persze az jó ha nem kell előhalászni de ha mégis akkor azért nagy pofára esésé ha kiderűl.hogy nincs benne levegő :D

Ezért van nekem mini kompresszorom is :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem egy nagy tétel, az eredetivel nem foghatsz mellé. Arra nem emlékszem anno én mit vettem, talán Filtront? Akár melyik is van bent nekem nincs vele gondom.

Viszont kicserélni kész szopacs!Ha nincs speciális fogód, akkor sokáig eltart, ha nem akarod szétbarmolni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.