Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok! Nem találtam hasonló topikot, ezért írom ide. Keresek 2000-es évjáratú Astra G Caravan 2.0 DTI hez vonóhorgot. Ha valaki tud segíteni, örömmel venném. Ja és haszált, bontott nagyon megfelel. Sajnos volt eddig is, csak egy Ifa elintézte nekem a régit...

Link to comment
Megosztás:

Azért az kész röhej, hogy a biztosítóknál az új belépő kedvezőbb ajánlatot kap, mint aki több éve náluk van. Kollégám három évtizede a Allianz Hungária -nál, ill. jogelődjénél van biztosítva az autóra, lakásra, életre is. Soha semmi káreseménye nem volt, de most felmondta és újrakötötte az egész hóbelebancot a kedvezőbb díjakért. És a végén még ő érezte magát kényelmetlenül.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nem találtam hasonló topikot, ezért írom ide. Keresek 2000-es évjáratú Astra G Caravan 2.0 DTI hez vonóhorgot. Ha valaki tud segíteni, örömmel venném. Ja és haszált, bontott nagyon megfelel. Sajnos volt eddig is, csak egy Ifa elintézte nekem a régit...

Na neee...!

Opel Fórum- Tartalom > Adok- veszek- cserélek

Link to comment
Megosztás:

Hát én is neki láttam biztosító váltásnak de azt hittem egyszerübb lesz.

Rohadt csekken nincs rajta a bonusz fokozatom,igy hát kell egy kártörténeti kapásbol.

Gyerek kedvezmény miatt kell anyakönyvikivonat stb,ennyit az egyszerü internetes váltásrol.

Ja ráadásul az összes nyomtatványt amit kitöltöttem a "neten Ugye"

ki kellett nyomtatnom aláiratnom a cégemmel a flotta kedvezmény miatt és majd alá kell irnom és csatolni minden fénymásolatot jogsi forgalmi stb.

Na ennyit az internetes f...szságrol.

De megéri mert majdnem fele lesz a kötelezöm.

Ez csak a flottánál lehetett így, mert nekem sincs a csekken bónusz besorolás (de miért is kellene, hogy rajta legyen?), meg igénybevettem gyermek kedvezményt is, bármiféle külön papírok beadása nélkül. (anyakönyvi kivonatot sem kértek)

Egyszerű alkuszi megbízás kinyomtat, aláír, visszafaxol.

Ennyi.

Nem értem, miért vannak ekkora eltérések.

Én meg pont azt mondom, hogy ilyenért sosem mennék be egy irodába sem, ha otthonról ennyire egyszerű.

Amúgy a ...risk végű alkuszról azért azt nem árt tudni, hogy az apróbetűs rész szerint csak akkor árgaris a kalkulációjuk, ha a listában szereplő legolcsóbbat választod, a többire nem!

A ....sítás.hu oldalon fullos a gari! (legalábbis nincs ilyen kitétel az árgaranciánál a szerződési feltételekben)

Link to comment
Megosztás:

T imy!

Igen, a nem megfelelő olajtól károsodhat a motor.

Rövid távon olajszint csökkenés, hosszabb távon

szervízköltség emelkedés a következménye.

A gyártóművi jóváhagyás egyértelmű jelzése a motor gyártójának a motorolaj felhasználhatóságát illetően.

Természetesen a felhasználó tudhat többet a motor gyártóinál, fejlesztőinél a motorról, de ez igen ritka.

Nem csak Én használom Magnatec C3 5W-50

Link to comment
Megosztás:

hát én mindig a legolcsóbbat választottam. Kötelezőre miért válaszak drágábbat. Ijenkor szokott jönni, hogy szegény ember akit összetörök ha olcsó a biztosítóm, nem intézi el rendesen a kár kifizetést, ügyintézést. Erre nem tudok mit mondani, csak azt hogy aki kifizeti helyttem a plusz pénzt megyek oda a hova mondja akár a fenébe is:D

Sztem mindennel így van hogy az újak "jobb" ajánlatott kapnak. Mobilszolg, internet, életbizt, bármi. Sajnos ez van ezért kell résen lenni.Az az érdekes hogy ugyan erre az autóra tavaly az Allianznál 48 lett volna negyed évre a biztosítás idén meg 12 érdekes .

Link to comment
Megosztás:

hát én mindig a legolcsóbbat választottam. Kötelezőre miért válaszak drágábbat.

Egyszerű okból: mert néha olcsóbb :lol:

Nekem idén pl az Allianz lesz a befutó, mert ugyan 300 kemény forinttal drágább a negyedévesem, mint a KÖBE-nél lett volna (az lett volna a legolcsóbb a lista szerint), de ott van éves tagdíj is.

Akkor melyik is az olcsóbb? :lol:

Megjegyezném, hogy az idei biztosításom az Aegonnál van, ők voltak a legolcsóbbak, amikor kötöttem. Most kb 6000Ft az éves különbség, tehát váltok. Ez nekem megér egy faxot...

Link to comment
Megosztás:

Nna, látjátok, Uraim?

Erről beszélek. 4 (négy) hozzászólás a témához. Teloéval együtt...

Szánalmas, szomorú...

Mennyünk tali hamizni valahová.

TELÓ! NE MONNYY LE!

Én általában benne vagyok, de nekem csak a hétvégék jöhetnek szóba. Gyerekeseknek nehezebb ügy az ilyesmi. HIC-nek is van hogy ügyelnie kell, ezért nehéz összehozni az ilyeneket. A csüt estikre is ezért nem tudok már lemenni, sajna. Kevés a budapesti itt a forumon is, aki agglegény és astrás. Sajna.

Ők biztos jobban ráérnének.

:lol:

A biztosítást meg rengeteg helyen ki lehet számolni és mindenkinek mást hoz ki. Én nem váltok, mert negyedévenként 300Ft-al lesz több, de ezért nem váltok, mert ennyiért nem éri meg. 500Ft lenne mínuszban a legolcsóbb, de új noname cég és hát, ennyi nem mozgat meg.

Károm még nem volt és igazából csak akkor tud az ember vélemény mondani az adott biztosíójáról, hogy mennyire gyors és korrekt, úgyhogy nem mondok semmit. 14éve balesetmentesen vezetek és most az ötödik biztosítónál vagyok. Kétszer szívtam a váltással már. Tavaly novemberben a mávtól jöttem el. A genertel még márciusban is az A0 csekekket küldte és már fel is szólítottak az elmaradásomért, mert a pöcs máv és netrisk nem volt képes a B10 igazolásomat rendezni. Ennyit a váltásokról.

Link to comment
Megosztás:

Hát sajnálom,ha ugy alakul a klub,hogy sehogy,pedig terveztem a klubtagságot.Az a baj,hogy sok ember azt hiszi,hogy kinéznék onnét pedig nem így van,sőt, még az autónak sem kell úgymond tuningoltnak lennie.Jó lenne ha mindenki odaírná a települést az adataihoz(G astrások),kiváncsi lennék rá,hogy mennyire vagyunk szétszorva az országban. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát sajnálom,ha ugy alakul a klub,hogy sehogy,pedig terveztem a klubtagságot.Az a baj,hogy sok ember azt hiszi,hogy kinéznék onnét pedig nem így van,sőt, még az autónak sem kell úgymond tuningoltnak lennie.Jó lenne ha mindenki odaírná a települést az adataihoz(G astrások),kiváncsi lennék rá,hogy mennyire vagyunk szétszorva az országban. :)

Bocsi, de klubtag még lehetsz, bármi legyen is - A MOTE nem szűnik meg, klub (szekció) meg van azért több is..... :lol:

Meg még azért nem kéne eltemetni az Astra G Klubot sem.... :P

NFS-nek abban azért igaza van, hogy családosok, mint pl. Aga, ő, vagy én, stb. sokkal nehezebben mozdulnak. Amikor tehetem lemegyek a Lurdyhoz, de az egész heti munka után a hétvége általában a családé. A nyugodt talizás meg felejtős, ha az embernek van egy másfél, meg egy hároméves gyereke. Gyakorlatilag állandóan őket kell igazgatni... :lol:

Amúgy ne higgyétek, hogy most ez az Astra G Klub egyedi problémája. A Kadettosoknál is visszafogottabb mostanában a közösségi szellem, és úgy általában kevesebb a nagy össznépi összeröff.... Öregszünk, változunk, meg azért lássuk be, a többségnek elég keményen húzni kell az igát a megélhetésért, nem feltétlen marad ereje a közösségi életre..... ez egy ilyen világ....

Link to comment
Megosztás:

Nna, látjátok, Uraim?

Erről beszélek. 4 (négy) hozzászólás a témához. Teloéval együtt...

Szánalmas, szomorú...

Mint tudjátok Én sem, ma kezdtem G astrás élőéletem....de már a kezdetekkor amikor még az Ős fórummotor dolgozott és felmerűlt ez a gondolat, akkor is jónak tartottam, de igazából azért nem is léptem be a klubba, mert egyszerúen sajnos tudom, hogy errefelé nem nagyon van rendezvény és amióta a második diplomám mellett folyamatos váltóműszakban melózom, nem nagyon van időm, csak ilyen ad-hoc jelleggel...ritkán van hogy összejön vmi tervezett, akkor is inkább egy személlyel töltöm :lol: na de nem az én problémáimról akartam ide írni...jó 5letnek tartom azt a klubbot, csak azt sajnálom hogy én másként nem tudok résztvenni ezen társaság életében mint itt a fórumon, itt amit lehet segítek, igaz már egy párszor megfogalmazódott bennem, hogy szívesen megisrném egynéhányatok arcát :lol: de nem jutottam odáig...TELO megértelek én is voltam már hasonló helyzetben, csak mint edző és csapatkapitány egy sportágban...kezdett a csapat inkább elmaradni az edzésekről mert jobb volt elmenni bulizni(egyetem 2-3 év, amikor az ember ráérez :) )...ezt is megértettem, de kb fél év hánykolódás után a csapat rájött hogy nincsenek eredmények..saját maguk tértek vissza..persze ehhez kellett egy kisebb kiborulásom is és onnantól a csapat együtt edzett, majd utánna buli, onnantól érezték van miért, jöttek az eredmények egy nagyon jó kis társaság és csapat lett belőle, olyan bulikat szerveztünk, hogy magam csodálkoztam...persze azért el kell árulnom beszerveztem a lány csapatot is, így könnyebb votl a dolgom utánna vmivel :P ....Szóval inkább azt mondom ,valahogy ahogy most is csináljátok fel kell rázni a csapatot és menni tovább..a fórumon pedig kötelezővé kellene tenni hogy mindenki írja be hogy melyik városból/megyéből van mert így jobban lehetne látni merre lenne érdemes megmozdulásokat szervezni, mert többen eljönnek, aztán ha egy jó kis csapat összejön, onnantól hidd el a társaság miatt simán lesznek olyanok akik akár több száz km-t is megtesznek inkább hogy jól érezzék magukat...

azt viszont sajnos látnunk kell hogy mostanában az emberek hajszolják a pénzt és nem élnek igazi társasági életet...egyre kevesebbek a barátok, mert néhányan még abba is inkább bele rúgnak vagy felmásznak rajtuk a ranglétrán...ilyen életet élünk, remélem ez a kis csapat felfejlődik és mint egy kis sziget itt a "semmi" közepén megteremti egy jó társaság alapjait...

Link to comment
Megosztás:

Bocsi, de klubtag még lehetsz, bármi legyen is - A MOTE nem szűnik meg, klub (szekció) meg van azért több is..... :lol:

Meg még azért nem kéne eltemetni az Astra G Klubot sem.... :P

NFS-nek abban azért igaza van, hogy családosok, mint pl. Aga, ő, vagy én, stb. sokkal nehezebben mozdulnak. Amikor tehetem lemegyek a Lurdyhoz, de az egész heti munka után a hétvége általában a családé. A nyugodt talizás meg felejtős, ha az embernek van egy másfél, meg egy hároméves gyereke. Gyakorlatilag állandóan őket kell igazgatni... :lol:

Amúgy ne higgyétek, hogy most ez az Astra G Klub egyedi problémája. A Kadettosoknál is visszafogottabb mostanában a közösségi szellem, és úgy általában kevesebb a nagy össznépi összeröff.... Öregszünk, változunk, meg azért lássuk be, a többségnek elég keményen húzni kell az igát a megélhetésért, nem feltétlen marad ereje a közösségi életre..... ez egy ilyen világ....

Bocsi a rossz fogalmazásért,meg sem fordult a fejemben,hogy eltemessem a klubot.Én is a családosok illetve a folyamatos műszakban dolgozók közé tartozom,de ezzel nem akarok kibújni semmi alól. Ez a lakóhely meghatározás jónak tűnik,mert ha nem is mindíg az egész banda,de 1-1 rész tudna talizni,sűrűbben.(Nekem pl.Dunaújváros v. Székesfehérvár vonzáskörzete)Budapest sincs messze,csak oda 3 napi hidegélelemmel kellene mennem,mert úgy eltévednék. :)

Link to comment
Megosztás:

jajj srácok, ez a munkáma temedkeztem ez olyan szar szöveg. én is halálra ( :lol: ) dolgozom magam, mégis 3-4 évig minden rendezvényen ott voltam az első sorba. akkor az volt a fontos.

az ember arra megy el amire akar, és arra van ideje amire akarja hogy legyen.

sokkal egyszerübb és egyenesebb azt írni, hogy nincs kedvem.

Nekem például nincs kedvem rendezvényekre járni, én személyesen sok sok embert ismerek,szeretek, rengeteg találkozón voltam, de már elég volt. már nem izgat fel a sok opel látványa, a gyorsulási verseny, és hasonló kársztájlingos találkozó. Ettől függetlenül találkozgatok fórumos - opelklubos emberekkel, szivesen elmegyek velük bárhová, ha hívnak, ha épp ráérek, vagy ha épp nincs fontosabb dolgom.

és felmentést kap HIC, mert 2 kicsi gyerekkel biztosan nem könnyü...

van fontossági sorrent...

nekem a klubozás már nem az elsők között van...

ennyi

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Regionális szinten tuti könnyebb talit szervezni. Ahhoz, hogy valaki egy személyes Astra G Klub tali kedvéért Bp. vonzáskörzetén kívülről felbumlizzon a Lurdyhoz, ahol a T. Astra G Klubbosok is csak esetlegesen jelennek meg - Ti írtátok - , hát ahhoz egyfajta elvetemültség kell.

Érdekes lenne látni a klubtagok és a reg. felhasználók arányát is.

Egyébbiránt minden cartársat köszöntök a XXI. században! Ugyan az választ szét minket, mint ami összeköt: ez a szeretve gyűlölt internet. :) :lol: :P :lol:

Link to comment
Megosztás:

jajj srácok, ez a munkáma temedkeztem ez olyan szar szöveg. én is halálra ( :lol: ) dolgozom magam, mégis 3-4 évig minden rendezvényen ott voltam az első sorba. akkor az volt a fontos.

az ember arra megy el amire akar, és arra van ideje amire akarja hogy legyen.

sokkal egyszerübb és egyenesebb azt írni, hogy nincs kedvem.

Nekem például nincs kedvem rendezvényekre járni, én személyesen sok sok embert ismerek,szeretek, rengeteg találkozón voltam, de már elég volt. már nem izgat fel a sok opel látványa, a gyorsulási verseny, és hasonló kársztájlingos találkozó. Ettől függetlenül találkozgatok fórumos - opelklubos emberekkel, szivesen elmegyek velük bárhová, ha hívnak, ha épp ráérek, vagy ha épp nincs fontosabb dolgom.

és felmentést kap HIC, mert 2 kicsi gyerekkel biztosan nem könnyü...

van fontossági sorrent...

nekem a klubozás már nem az elsők között van...

ennyi

:lol:

Igen, tulajdonképp jól leírtad. A különbség, hogy nekem lenne kedvem, de valóban a fontossági sorrendben a család az első :P

És azért le-lemegyek a Lurdyhoz ennek ellenére is. :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

Olvasom a hozzászólásokat, és elgondolkodom.

Anno másik autóm volt, nem Opel. Ott is szerveződött egy klub. Mikor beléptem a 10.-ik voltam a klubtagok körében. Jártam találkozókra, ahol jó érzés volt megismerni személyesen is azokat, akikkel már teljesen baráti szinten társalogtunk fórumokon, msn-en meg e-mailben. Jó volt egy ARCOT tenni a sorok fölé.

Kellemes és hasznos időtöltés volt. Volt hogy 200 - 250 km-et is elmentem hogy találkozzak emberekkel. Olyankor mindig sikerült éppen aktuális témákat taláni. Műszaki megoldásokat, javítási trükköket, használati tippeket stb.

Egyszóval ezek a találkozók hasznosak voltak minden tekintetben.

Most, hogy váltottam és Opeles lettem ( Astra G), néha jó lenne márkatársakkal, típus társakkal személyesen találkozni. Ebben az esetben a sorrend persze azóta már változott. Mikor még fiatalabb voltam, könnyebben és egyszerűbben jöttem mentem. Akkor azért dolgoztam, hogy elmenjek! Most már más a helyzet. Nem feltétlen autóznék 250 km-eket, de pl. szívesen találkoznék megyén belüli tagokkal. Hogy az egyes hibákat ne csak leírással, hanem szemrevételezéssel, vagy össznépi megoldásokkal lehessen megtárgyalni.

Nem feltétlen szükséges, hogy minden Astra G klubbos autója agyon legyen tuningolva. ( Rájöttem mikor eladtam a másik kocsimat, hogy megfizetni senki nem fogja pluszba, pénzt meg felesleges akkor beleölni.) Egyszóval ha valaki egy életre vesz kocsit hajrá, én is azt hittem anno, de váltottam, és nem bántam meg.

Egyszóval én itt délen, Baranyában pl. Pécs-et egy jó kis középpontnak gondolnám meeting szempontból. Ahol összegurulhatnánk, akár benzinesek akár MI dízelesek is:) és megoszthatnánk mindenféle tapasztalatot egymással. Ha gond van akkor segíthetünk egymásnak, szervízzel, beszereléssel alkatrésszel stb.

Így gondolom.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

Olvasom a hozzászólásokat, és elgondolkodom.

Anno másik autóm volt, nem Opel. Ott is szerveződött egy klub. Mikor beléptem a 10.-ik voltam a klubtagok körében. Jártam találkozókra, ahol jó érzés volt megismerni személyesen is azokat, akikkel már teljesen baráti szinten társalogtunk fórumokon, msn-en meg e-mailben. Jó volt egy ARCOT tenni a sorok fölé.

Kellemes és hasznos időtöltés volt. Volt hogy 200 - 250 km-et is elmentem hogy találkozzak emberekkel. Olyankor mindig sikerült éppen aktuális témákat taláni. Műszaki megoldásokat, javítási trükköket, használati tippeket stb.

Egyszóval ezek a találkozók hasznosak voltak minden tekintetben.

Most, hogy váltottam és Opeles lettem ( Astra G), néha jó lenne márkatársakkal, típus társakkal személyesen találkozni. Ebben az esetben a sorrend persze azóta már változott. Mikor még fiatalabb voltam, könnyebben és egyszerűbben jöttem mentem. Akkor azért dolgoztam, hogy elmenjek! Most már más a helyzet. Nem feltétlen autóznék 250 km-eket, de pl. szívesen találkoznék megyén belüli tagokkal. Hogy az egyes hibákat ne csak leírással, hanem szemrevételezéssel, vagy össznépi megoldásokkal lehessen megtárgyalni.

Nem feltétlen szükséges, hogy minden Astra G klubbos autója agyon legyen tuningolva. ( Rájöttem mikor eladtam a másik kocsimat, hogy megfizetni senki nem fogja pluszba, pénzt meg felesleges akkor beleölni.) Egyszóval ha valaki egy életre vesz kocsit hajrá, én is azt hittem anno, de váltottam, és nem bántam meg.

Egyszóval én itt délen, Baranyában pl. Pécs-et egy jó kis középpontnak gondolnám meeting szempontból. Ahol összegurulhatnánk, akár benzinesek akár MI dízelesek is:) és megoszthatnánk mindenféle tapasztalatot egymással. Ha gond van akkor segíthetünk egymásnak, szervízzel, beszereléssel alkatrésszel stb.

Így gondolom.

Szerencséd van, Dél-dunántúlon még van is helyi szerveződése a MOTE-nak "Mediterrán Opel Klub" néven, csak valszeg mivel nem vagy klubtag, így nem látod a topikjukat itt a fórumon.

Link to comment
Megosztás:

Én általában benne vagyok, de nekem csak a hétvégék jöhetnek szóba. Gyerekeseknek nehezebb ügy az ilyesmi. HIC-nek is van hogy ügyelnie kell, ezért nehéz összehozni az ilyeneket. A csüt estikre is ezért nem tudok már lemenni, sajna. Kevés a budapesti itt a forumon is, aki agglegény és astrás. Sajna.

Ők biztos jobban ráérnének.

NFS és Hic: nálatok egyáltalán nem szorul magyarázatra semmi. Teljesen normális hogy család mellett már kevesebb idő van talikra járni. Ennek ellenére a lelkesedésetek megvan, és ez a lényeg. Szemben velem, akiben már nincs meg. Egyszerűen nincs meg. Főként ezért is mondok le. Szívesen találkozok veletek, vagy bárkivel, összehozhatunk pl palacsintázást, ahogy Ogréval és Rastalossal is múlt szerdán, tök jót hülyültünk a városban. Benne vagyok bármilyen kis ad-hoc taliban, mert azért nem távolodtam el teljesen, érdekel még az autó, Lurdyhoz is járok, ha nem is minden héten, ahogy régen. De ahhoz, hogy aktívan kövessem az eseményeket én már kevés vagyok. Egyszerűen mások már a prioritásaim. A vezetőséggel járó feladatokat én már nem vagyok képes ellátni. Velem kapcsolatban ez van. A klubot pedig sztem akkor érdemes fenntartani, ha van elég ember aki aktívan összejár, fórumozik és érdeklődik közös téma, jelen esetben a G Astra iránt. És persze klubtag vagy legalább tervezi, hogy az lesz. Ha ez megvan, akkor sztem van értelme.

Link to comment
Megosztás:

Látjátok? Már megint csak Bp. Bár az is furcsa, hogy akkora faluban csak páran jönnek össze.

Egyébként volt valaki, aki az Astra G Klub topickon fellelhető két uccsó kérdésre legalább pü-ben reagált volna? Ha nem volt, akkor nem értem most mit keseregtek itt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.