Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

nem az enyém :D

majd készűl az enyémis :rolleyes:

a flexitől hátrafelé rozsdamentes ... :huh:

most mit csináljak ha csak az van nálunk :lol: :lol:

Azt hittem, hogy a tiéd. :lol:

Ha az alatt is munkálkodsz, nézd már meg, hogy a tiéden is van-e egy "vak" felfogatás? (A közép- és a hátsó dob között van felhegesztve egy tartó a kipuff. rendszeren, de a padlólemezen nincs meg a "párja".)

Ha már itt vagyok...

Érdeklődnék, hogy mitől lehet az, hogy "hidegen" terhelésváltásra (seb.váltás előtti kuplung-kinyomás - váltás utáni kuplung csúsztatás, motorfék után hirtelen gázadás, stb.) koppanó hangot hallok a kocsi hátsó része felől? Olyan, mintha a hátsó kipufogó dob ütődne valamihez. Üzem melegen nem hallom, a felfogató gumik nem szakadtak, meg van az összes.

Más is tapasztal ilyet?

Link to comment
Megosztás:

Azt hittem, hogy a tiéd. :rolleyes:

Ha az alatt is munkálkodsz, nézd már meg, hogy a tiéden is van-e egy "vak" felfogatás? (A közép- és a hátsó dob között van felhegesztve egy tartó a kipuff. rendszeren, de a padlólemezen nincs meg a "párja".)

ránézek majd ..

szóval a csővön vagy valamelyik dobon valami felfogatás?

Link to comment
Megosztás:

Srácok, keresztapám autót vesz, Meriva B Cosmo... Szerintetek 1.3cdti 95LE Ecoflex vagy 1.4 Turbo 120LE LPG verzió (gyárilag beszerelve gyári garanciával) rendelje meg???:rolleyes: Szerintem egyértelmű a döntés, de azért a véleményeket szívesen fogadom, kb. 30-40 km-es körzetben, éves szinten 35-40000 km-t megy...:huh:

köszi!

Link to comment
Megosztás:

ránézek majd ..

szóval a csővön vagy valamelyik dobon valami felfogatás?

Látni fogod, ha nálad is ugyanúgy van. :rolleyes: Majd próbálok lőni egy fotót. Csak kíváncsi lennék, hogy egyedi-e a hiányosság, vagy minden Classic ilyen.

harmlevi

Én a benyás-gázost venném...

Link to comment
Megosztás:

Srácok, keresztapám autót vesz, Meriva B Cosmo... Szerintetek 1.3cdti 95LE Ecoflex vagy 1.4 Turbo 120LE LPG verzió (gyárilag beszerelve gyári garanciával) rendelje meg???:rolleyes: Szerintem egyértelmű a döntés, de azért a véleményeket szívesen fogadom, kb. 30-40 km-es körzetben, éves szinten 35-40000 km-t megy...:huh:

köszi!

LPG természetesen. :lol:

240Ft 1l LPG, de a gázolaj meg 450Ft/l.

Link to comment
Megosztás:

Srácok, keresztapám autót vesz, Meriva B Cosmo... Szerintetek 1.3cdti 95LE Ecoflex vagy 1.4 Turbo 120LE LPG verzió (gyárilag beszerelve gyári garanciával) rendelje meg???:rolleyes: Szerintem egyértelmű a döntés, de azért a véleményeket szívesen fogadom, kb. 30-40 km-es körzetben, éves szinten 35-40000 km-t megy...:huh:

köszi!

ez nem kérdés hogy gázos verzió :lol:

a hideg is kiráz mennyi hibalehetőség van abban cdti-ben..

szerintem ...

Link to comment
Megosztás:

ez nem kérdés hogy gázos verzió :lol:

a hideg is kiráz mennyi hibalehetőség van abban cdti-ben..

szerintem ...

Én is kb. ezt mondtam neki...:rolleyes:! Ráadásul előbb visszahozza az árát, jobban is menne, pótkeréknek meg berak egy szükségkereket...:huh:! Gondolom nem lesz szervizigényesebb az autó, ugye?

Link to comment
Megosztás:

Srácok, keresztapám autót vesz, Meriva B Cosmo... Szerintetek 1.3cdti 95LE Ecoflex vagy 1.4 Turbo 120LE LPG verzió (gyárilag beszerelve gyári garanciával) rendelje meg???:rolleyes: Szerintem egyértelmű a döntés, de azért a véleményeket szívesen fogadom, kb. 30-40 km-es körzetben, éves szinten 35-40000 km-t megy...:huh:

köszi!

35-40e km? Egy vagyont takaríthat meg a gázossal. És még jobban is megy.

Ha meg lenne plussz javítás, azt fedezi a megspórolt lóvé. De miért lenne? Gyári cuccal, garanciával.

Mond meg keresztapádnak, hogy eldöntöttük a kérdést! :lol:

Link to comment
Megosztás:

harmlevi

Én a benyás-gázost venném...

LPG természetesen. :lol:

240Ft 1l LPG, de a gázolaj meg 450Ft/l.

szerintem semmivel...

sőt ... nincs DPF...

35-40e km? Egy vagyont takaríthat meg a gázossal. És még jobban is megy.

Ha meg lenne plussz javítás, azt fedezi a megspórolt lóvé. De miért lenne? Gyári cuccal, garanciával.

Mond meg keresztapádnak, hogy eldöntöttük a kérdést! :huh:

Köszönöm Srácok, megmondom, Én is kizárólag a gázost mondtam, így végülis 5-0...:rolleyes:, el van döntve:D!

Link to comment
Megosztás:

Hali Cartársak!

Lassan eljön az olajcserém ideje. Ezért újra dilemma számomra hogy mi legyen beletéve. Előzmények amiért a dilemma van. Mikor megvettem sajna szegény motorba eléggé elhasználtnak tűnt az oil ezért gyorsan cseréltem is ahogy azt illik. Mivel vezetett szervizkönyves volt, nem volt az olajban drasztikusan sok de mégis turhás volt. A szervizkönyv szerint az első cserét leszámítva végig 10W40 olajat tettek bele. Én mivel a szerelő is javasolta inkább 5W40-et tettünk bele, akkor a motorban 70 ezer volt. Jónak is tűnt az első melegek megjelenéséig (télen a tőkék akkor szólltak ha nagyon hideg volt -8 alatt de akkor is csak 1-2mp) viszont melegen kopogós hangja van a tőkéknek persze már csak ha jó üzem meleg de alapjáraton sokszor van. Ezért másik szerelő haver tanácsára hogy biztos a híg olajtól van, következő évre beletettük a 10W40es castrol magnatecet. Igaz hogy ezzel az olajjal némileg kevesebbet koppant a tőke de azért szóllt ha nagyon meleg van. Viszont hidegekben elég volt 0 +1 már elő is jött a hideg elindulási csettegés jó pár mp eréig. Ezért most legutóbb újra 5W40 lett bele. Nyáron ezzel is kopogott volt hogy eléggé élesen persze csak tűz forró motornál, viszont itt is hidegekben nagyon ritkán hallom csettenni. Gyorsan fel is épül az olajnyomás. Viszont az olajnál nyáron sok hosszú út pörgősebb üzem mellet muszáj volt utánatölteni egy keveset. Még 10W nél semmit. Szóval ti mit tanácsoltok? Amit még mondtak hogy olajcsere előtt vmi motormosó folyadékkal öblítessem ki a blokkot, mert lehet már az olaj furatok kicsit turhásak. Erről vélemény hogyan mivel? Leginkább az a kérdés hogy milyen viszkozitású olajat illetve hogy jó-e a castrolból az 5W vagy inkább más. Én leginkább városba használom sok rövidtáv mellet nyáron melegbe csak klímával. Most a kocsiba 112 ezer van

Link to comment
Megosztás:

Jó reggelt mindenkinek!

Ma reggel mikor ráadtam a gyújtást (1.6 16v) a kilométer óra kijelzőn a napi számláló helyén egy "InSB"v. "InSR" felirat volt látható. Ha tudjátok , hogy mi ez, kérem írjatok. (baj-nem baj?).

Köszi!

Szervizintervallum figyelmeztető

„Utolsó törlés után 30e km-el vagy rá évre ki fogja írni (amelyik hamarabb bekövetkezik), és szervizlátogatásra szólít fel.”

Törlése:

„Ha gyújtás nélkül benyomod a napi kilométerszámláló nullázógombját, nyomva tartod, közben ráadod a gyújtást, és még tovább nyomod ráadott gyújtás mellett legalább 2 másodpercig.”

Link to comment
Megosztás:

Jó reggelt mindenkinek!

Ma reggel mikor ráadtam a gyújtást (1.6 16v) a kilométer óra kijelzőn a napi számláló helyén egy "InSB"v. "InSR" felirat volt látható. Ha tudjátok , hogy mi ez, kérem írjatok. (baj-nem baj?).

Köszi!

InSP lesz az, és az "Inspection" rövidítése, nagyjából annyit tesz hogy vidd szervizbe az autót. :rolleyes:

Persze ez csak egy emlékeztető, nem azért írja ki mert bármi baja lenne (arra ott a sárga MIL lámpa), hanem mert letelt a gyárilag beállított intervallum az utolsó szervizelés óta.

De ezt a kijelzést te magad is el tudod tüntetni, ha benyomod a napi kilóméter számláló nullázógombját és úgy adod rá a gyújtást, majd még utána is nyomva tartod kb 2 másodpercig (úgyis látni fogod mikor jó).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Arra gondoltam, hogy DarthVödör oldalához hasonlóan én is létrehoznék egy hiánypótló gyűjteményt.

Ha jó ötletnek tartjátok, akkor várnám a tartalmakat, linkeket forrásmegjelöléssel.

Pl most is van a fórumon kárpitleszedési probléma, de magam sem tudom hol van leírva. Ilyen problémákat oldhatnának meg ezek az oldalak.

Gondolok itt hiba villogtatásra ami állandó visszatérő dolog és így tovább.

Szóval aki rendelkezik leírással vagy tudja a linkjét az küldje el nekem és akkor feltöltöm, ha....

Eddigi terv.:

https://sites.google.com/site/gastraokossagok/home

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Arra gondoltam, hogy DarthVödör oldalához hasonlóan én is létrehoznék egy hiánypótló gyűjteményt.

Ha jó ötletnek tartjátok, akkor várnám a tartalmakat, linkeket forrásmegjelöléssel.

Pl most is van a fórumon kárpitleszedési probléma, de magam sem tudom hol van leírva. Ilyen problémákat oldhatnának meg ezek az oldalak.

Gondolok itt hiba villogtatásra ami állandó visszatérő dolog és így tovább.

Szóval aki rendelkezik leírással vagy tudja a linkjét az küldje el nekem és akkor feltöltöm, ha....

Eddigi terv.:

https://sites.google.com/site/gastraokossagok/home

NAGYON JÓ!!!!!!

Egy apró hiba, a képgalériában, a Kartervédő bejegyzésnél, kép nem található.

Köszönöm a kitüntető figyelmet, és az ingyen reklámot. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

NAGYON JÓ!!!!!!

Egy apró hiba, a képgalériában, a dobfék festése látható, a Kartervédő bejegyzésnél is.

Köszönöm a kitüntető figyelmet, és az ingyen reklámot. :rolleyes:

Köszi már javítom is. (javítva) Még nagyon az elején vagyok. Tartalom kellene bele.

A fogalmaknál tartalomjegyzéket szeretnék létrehozni, de nem megy. Tudsz segíteni?

Link to comment
Megosztás:

Köszi már javítom is. (javítva) Még nagyon az elején vagyok. Tartalom kellene bele.

A fogalmaknál tartalomjegyzéket szeretnék létrehozni, de nem megy. Tudsz segíteni?

Sajnos, nem mélyedtem bele. Ha, valamit, meg akarok csinálni, és nem megy, annak, utánanézek.

Viszont, amit nem kellett, vagy nem csináltam, azt nem is tudom.

Valahogy, úgy vagyok, mint a néhai, Déri János... :rolleyes:

Tartalom kell? Írd le, az olajokat, a szíjcsere periódusokat, az InSP kiütését.

Ne csak képet tegyél be! Azért kellett áttennem pár dolgot, más oldalt csinálni, mert kevés a 100Mb tárhely...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.