Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Nos kevés pornó film forgatáson van annyi sz@pás, mint amennyivel a tetőkárpit leszedése és visszarakása jár. Persze, hogy a végeredmény ugyan olyan jó legyen. Nos, ha nem tévedek nagyot, akkor minden bizbaszt le kell kapni, kapaszkodók, napellenzők, oszloptakaró burkolatok stb.Keresel a neten egy képet a tetőkárpitról és pontosan látni fogod, hogy hol mi fogja. Majd ha mindezzel megvagy, akkor szépen kihúzod a csomagtartó irányába. Lekapod a tetősínt és kész. Bár a lyukakkal nem tudom mi a célod? Esetleg raksz rá hűtőmágnest. :icon13: :hiya:

köszi, fóliázni akarom a kocsi tetejét, ezért akarom levenni / visszarakni a cuccost...

Link to comment
Megosztás:

köszi, fóliázni akarom a kocsi tetejét, ezért akarom levenni / visszarakni a cuccost...

Szia!

Felesleges kínlódni a tetősín levételével, ha nem raksz alá gyári új tömítést, és nem nyomaték kulccsal húzod le, be fog ázni. Fóliázásnál nem kell levenni, a tetősín lábai mellett is be tudják hajtani a fóliát (tapasztalt mester), esetleg a sín lábai között lévő takarólemezt, azt meg csak le kell pattintani.

Link to comment
Megosztás:

Hali. Érdeklődnék tőletek hogy miért marad kőzbe magasabb turában az autom 1,7 dti

Y17dt. De csak meleg motornál teszi. Ugy 1200 fr/perc ig jön vissza és amig az auto gurul ugy is marad , majd ha leállok teljesenn akkor hejreáll alapjáratra. Egyetlen hibacodot ir P-0503. Ami azt jelenti "járműsebesség jeladó jelkimaradás". Vajon ez csinája a hüjeséget? Találkozott már valaki ezzel a problémával , vagy valakinek van ötlete mi okozza? Idegesít.

Köszi a segitséget.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Forma1...

Nem tudom, lehet, hogy még szezonkezdet van, vagy én vagyok most fásult, de ez a mai verseny egy lepkeszellentés volt nekem.

Motorhang semmi (bár tv-n keresztül végülis..., de azért mégis), megy ez a hülye álszent fogyasztásmatyiskodás, meg a befutó után dobjuk le a dobogóról az ausztrál srácot, mert túlfolyt, meg mittudomén... Zöldnek kell lenni, meg elektromos hajtás... Előzés előtt majd fogyasztást számolgatunk először, meg hőenergiát spekulálunk, aztán megy a semmitmondó vonatozás... De a lényeg, hogy „zöld”, meg Tesco-gazdaságos... Ugyanmár...

Link to comment
Megosztás:

Forma1...

Nem tudom, lehet, hogy még szezonkezdet van, vagy én vagyok most fásult, de ez a mai verseny egy lepkeszellentés volt nekem.

Motorhang semmi (bár tv-n keresztül végülis..., de azért mégis), megy ez a hülye álszent fogyasztásmatyiskodás, meg a befutó után dobjuk le a dobogóról az ausztrál srácot, mert túlfolyt, meg mittudomén... Zöldnek kell lenni, meg elektromos hajtás... Előzés előtt majd fogyasztást számolgatunk először, meg hőenergiát spekulálunk, aztán megy a semmitmondó vonatozás... De a lényeg, hogy „zöld”, meg Tesco-gazdaságos... Ugyanmár...

Én csak néha nézem, bár mindenféle autó-és motorsportnak rajongója vagyok, a szívemhez a rally áll a legközelebb, rendszeresen kijárok versenyekre is, idén már 13. éve (és még csak a 20-as éveim elején járok :icon1: ). Járjatok rallyra, nincs annál jobb dolog ma Mo-n, aminek a támogatásáért fizetek/fizetnék is, csak ugye az a fránya MNASZ rendetlenkedik és tavaly pl. megszűnt ezrek kedvenc rallysprint sorozata, mivel ezerszer sikeresebb volt, mint a szétvert orb, amire 30-40-en neveztek jó esetben.

Link to comment
Megosztás:

Forma1...

Nem tudom, lehet, hogy még szezonkezdet van, vagy én vagyok most fásult, de ez a mai verseny egy lepkeszellentés volt nekem.

Motorhang semmi (bár tv-n keresztül végülis..., de azért mégis), megy ez a hülye álszent fogyasztásmatyiskodás, meg a befutó után dobjuk le a dobogóról az ausztrál srácot, mert túlfolyt, meg mittudomén... Zöldnek kell lenni, meg elektromos hajtás... Előzés előtt majd fogyasztást számolgatunk először, meg hőenergiát spekulálunk, aztán megy a semmitmondó vonatozás... De a lényeg, hogy „zöld”, meg Tesco-gazdaságos... Ugyanmár...

Sajnos ez nem verseny így.... :(

Link to comment
Megosztás:

Forma1...

Nem tudom, lehet, hogy még szezonkezdet van, vagy én vagyok most fásult, de ez a mai verseny egy lepkeszellentés volt nekem.

Motorhang semmi (bár tv-n keresztül végülis..., de azért mégis), megy ez a hülye álszent fogyasztásmatyiskodás, meg a befutó után dobjuk le a dobogóról az ausztrál srácot, mert túlfolyt, meg mittudomén... Zöldnek kell lenni, meg elektromos hajtás... Előzés előtt majd fogyasztást számolgatunk először, meg hőenergiát spekulálunk, aztán megy a semmitmondó vonatozás... De a lényeg, hogy „zöld”, meg Tesco-gazdaságos... Ugyanmár...

Én úgy éreztem, mintha a Zwickau tesztpályán a fúrt barkaszok versenyeztek volna a tuning wartburgokkal. A hang és a sebesség is ugyan az volt. Ez már rég nem verseny, ez sajnos marketing és pr. A fentebb említett rally mellett én még megemlíteném a túraautót is. Ezek megmaradtak versenynek.

Link to comment
Megosztás:

Hát ez az. Világít mind a kettő. 1,5 méterre a faltól látszik mind a két háromszög. Aztán 30méterre már csak egy háromszög.....

Háromszög alakban kell világítania de nem így, nálam nagyon nem ilyen sötétben a reflektor.

Nem voltál még lámpát állíttatni? Vagy ott csak a tompítottat állítják? Izzókat nézted? Foglalat minden oké? Foncsor oké? Nem sérült a felülete? Ha minden kötél szakad lehet hogy lámpát kell cserélned, vagy addig használj éjszaka ködlámpát, az sem zavaróbb mint egy rosszul beállított tompított illetve még látsz is vele.

Link to comment
Megosztás:

Pénteken megvolt a műszaki, előtte nap szólt a sógorom, hogy mindkét hátsó rugó el van törve, gyorsba ki is cserélte.

Aztán meg kiderült, hogy folyik a kormánymű is (erről mondjuk tudtam, de eddig nem volt még vészes a mértéke), azt is cserélni kell most már, szerencsére sikerült szerezni egy bontottat (az új horribilis áron van), és egy fél nap melóval meg is volt.

Így kicsit többe fájt ez a műszaki, mint amire elsőre számítottam :( De legalább most egy ideig megint rendben van.

Link to comment
Megosztás:

Pénteken megvolt a műszaki, előtte nap szólt a sógorom, hogy mindkét hátsó rugó el van törve, gyorsba ki is cserélte.

Aztán meg kiderült, hogy folyik a kormánymű is (erről mondjuk tudtam, de eddig nem volt még vészes a mértéke), azt is cserélni kell most már, szerencsére sikerült szerezni egy bontottat (az új horribilis áron van), és egy fél nap melóval meg is volt.

Így kicsit többe fájt ez a műszaki, mint amire elsőre számítottam :( De legalább most egy ideig megint rendben van.

Mennyi egy új kormánymű? Illetve a használtat mennyiért sikerült szerezned? Nem lehet ezeket javítani? Tudom hogy spéci mérete van a tömítésnek, vagy szimerignek de nem lehetne legyártatni?

Link to comment
Megosztás:

Mennyi egy új kormánymű? Illetve a használtat mennyiért sikerült szerezned? Nem lehet ezeket javítani? Tudom hogy spéci mérete van a tömítésnek, vagy szimerignek de nem lehetne legyártatni?

Nekem legutóbb 100 körül emlegették a kormányművet. Még hizlalom a malacperselyt, annyira még nem fogyogat a szervóolaj.
Link to comment
Megosztás:

Pénteken megvolt a műszaki, előtte nap szólt a sógorom, hogy mindkét hátsó rugó el van törve, gyorsba ki is cserélte.

Aztán meg kiderült, hogy folyik a kormánymű is (erről mondjuk tudtam, de eddig nem volt még vészes a mértéke), azt is cserélni kell most már, szerencsére sikerült szerezni egy bontottat (az új horribilis áron van), és egy fél nap melóval meg is volt.

Így kicsit többe fájt ez a műszaki, mint amire elsőre számítottam :( De legalább most egy ideig megint rendben van.

Nekem legutóbb 100 körül emlegették a kormányművet. Még hizlalom a malacperselyt, annyira még nem fogyogat a szervóolaj.

Srácok, lenne ezzel a témakörrel kapcsolatban pár kérdésem:

- Van valami jele annak ha fogy/fogyogat? Valami rendellenesség?

- Hova tűnik? (Van látható jele? Pl olajfolt az autón vagy alatta?)

- Milyen gyakran ellenőrzitek és miként? (A kiskönyv mindenféle kormánytekergetős-légtelenítős esőtáncot ír...)

- Melyik típusra jellemző/jellemzőbb a meghibásodás (TRW/Delphi)?

Link to comment
Megosztás:

Srácok, lenne ezzel a témakörrel kapcsolatban pár kérdésem:

- Van valami jele annak ha fogy/fogyogat? Valami rendellenesség?

- Hova tűnik? (Van látható jele? Pl olajfolt az autón vagy alatta?)

- Milyen gyakran ellenőrzitek és miként? (A kiskönyv mindenféle kormánytekergetős-légtelenítős esőtáncot ír...)

- Melyik típusra jellemző/jellemzőbb a meghibásodás (TRW/Delphi)?

Bár az enyém H Astra, nekem is ereszti minimálisan, pár havonta ránézek a szintre, az egyik gumiharang alól kiindulva képződött egy kis olajpára, baromi lassan, lehet emiatt, de gyors kötözővel ez a harang meg van szorítva... Csöpögést, látványos folyást nem tapasztalok, működésbeli rendellenességet sem... Igazából utántöltenem csak akkor kellett, amikor a szerelőm mondta, hogy kicsit szivárog, akkor vettem 3-4 ezerért 1 liter belevalót (pentosin chf 11s szabvány), beleöntöttem alig fél-egy decit és azóta nem csökkent le a szint, (kb. 2 éve)... Kupak visszacsavarás után mindig eltekergetem a kormányt a végállásaiba, ahogyan írod, így szakszerű... :)

Módosítva : harmlevi
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Mennyi egy új kormánymű? Illetve a használtat mennyiért sikerült szerezned? Nem lehet ezeket javítani? Tudom hogy spéci mérete van a tömítésnek, vagy szimerignek de nem lehetne legyártatni?

Az új 2-300 körül van, a felújítottak nagyjából 100-ba vannak, a bontottat sikerült viszonylag olcsón, 20-ért szerezni. Remélem pár évet ez is elmegy. Lehet javítani őket, de igazából semmire sincs garancia, hogy évekig jó lesz, csak bizakodni lehet.

Észrevenni csak azt lehet, hogy fogy a szervo folyadék, aztán egyre sűrűbben kell utánatölteni, végül már csak a csere/felújítás marad.

Csak nem érdemes az utolsókig várni vele, mert ha elfolyik teljesen, akkor kell a spenót a kormányzáshoz...

Ha már kevés van benne, akkor kormányzás közben hallani szürcsögő hangot, na akkor már érdemes megnézni, mennyit kell utánatölteni, feljegyezni az időpontot, és figyelni, mikor kell legközelebb tölteni.

De mondjuk nekem uhuék már 4 éve is szóltak, hogy szivárog, és majd figyeljem, azóta 2x kellett utánatölteni, de már nem emlékszem mennyit.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

No, ma meglestem ezt a szervótartály kérdést. Jópofa helyre tették! Miért kell ezt így eldugni? Az F-en borzasztó könnyű volt elérni, itt viszont a kicsi kis kezecskéim el sem érik (oda sem fér)... Úgyhogy elnapoltam az ellenőrzést... Gondolom a Dexron (II?) ATF olaj nem jó bele (az van itthon egy bontatlan), F kormányába ezt használtam, ez megmaradt...

Link to comment
Megosztás:

Sikerült meggyőznöm az egyik (vékonyabb kezű) kollégámat arról, hogy ő pedig le szeretné tekerni nekem a tartály kupakját. Nos, izé, hát... A "kisokos" kétfajta szervórendszert mutat be, a Delphi és a TRW.

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V162wrusPylSjplIYP3Bd1hCJ2ITF89fT44YGsQ9rkpq1Tlnx9M9135vih48KQ6cEx94o8y3a2Qbq9xvb7qdyj724GoDcocDf21D&bid=1

Nos, ez egyikre sem hasonlít (vagy egy kicsit talán a TRW-re, de mégsem). Így nem tudtam minek és miként kellene jelölnie a szintet, de fentről simán látni hogy a tartály nyakától max 1cm-re van az olaj szintje jelenleg... (Illetve azt is konstatáltuk, hogy ezt eddig senki le nem tekerte az elmúlt bő 11 évben).

Link to comment
Megosztás:

Sikerült meggyőznöm az egyik (vékonyabb kezű) kollégámat arról, hogy ő pedig le szeretné tekerni nekem a tartály kupakját. Nos, izé, hát... A "kisokos" kétfajta szervórendszert mutat be, a Delphi és a TRW.

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V162wrusPylSjplIYP3Bd1hCJ2ITF89fT44YGsQ9rkpq1Tlnx9M9135vih48KQ6cEx94o8y3a2Qbq9xvb7qdyj724GoDcocDf21D&bid=1

Nos, ez egyikre sem hasonlít (vagy egy kicsit talán a TRW-re, de mégsem). Így nem tudtam minek és miként kellene jelölnie a szintet, de fentről simán látni hogy a tartály nyakától max 1cm-re van az olaj szintje jelenleg... (Illetve azt is konstatáltuk, hogy ezt eddig senki le nem tekerte az elmúlt bő 11 évben).

A kupakon van rajta a nívó, azzal megtudod nézni pontosan a szintet.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.