Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

a szilentre figyeljetek oda 2fajta van, a boltban sem tudnak róla, a motortérben a tányérnak majdnem feküdnie kell a fémen azért vannak a tányér alján gumi pöttyök
én már megjártam, idővel szétvágja a toronycsapágyakat ha eláll, a gumiban lévő fém rész mélysége eltérő a szilentekben.
EZ TAPASZTALAT, NEM KAMU ÉS FIKCIÓ

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna egy olyan kérdés hogy a kéziféket hogyan tudom beállitani?

Ki lett cserélve a bovden.

A kar alatt a kis csavart ami feszíti a bovden már beállítottam Viszont a kézifék így sem fog.

Mi lehet a gond ?

Hogyan tudom beállitani?

Beállítás menete:

-Föl kell bakolni az autót.

-A kéziféket két kattanásig behúzni.

-A karnál az állító csavart addig kell húzni míg a fék el kezd fogni. Hallod, hogy eléri a betét a dobot (jobb autóknál a tárcsát :) )

Link to comment
Megosztás:

Beállítás menete:

-Föl kell bakolni az autót.

-A kéziféket két kattanásig behúzni.

-A karnál az állító csavart addig kell húzni míg a fék el kezd fogni. Hallod, hogy eléri a betét a dobot (jobb autóknál a tárcsát :) )

Tárcsás :)

Holnap letesztelem.

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Megkérdezhetem, hogy mennyibe fájt a mutatvány? Lassan nekem is cserés lesz...

Annó nekem mondtak rá 56e HUFot csak a toronygumi csere, 40e alkatrész, mondom kösz.

Máshol megcsináltattam 20ból (gyertya csere is volt akkor) , 12e volt de nekem is eláll, nem kopog, bal oldali volt egy kicsit elnyűve.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Régen jártam erre, de most is meglévő probléma miatt fordulok hozzátok. A jobb hátsó ajtó nem zár be KP zárral. Eleinte hol nyitott, hol zárt, de mostanra már teljesen működésképtelen.

Nagyon sokan szenvedtetek már kábeltörési problémáktól, de ahogyan olvastam főleg a csomagtartó átvezetőnél fordul elő. Valószínűsítem, nálam is hasonló lehet a gond, de mielőtt nekiesnék leszakítani a patenteket, gondoltam megkérdeznélek benneteket, hogy mi a helyes módja az ajtókárpit levételének, ha le kell venni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

nem tudjátok, hogy gyárilag milyen féktárcsa van elől? (márka?) Nagyon kellene vennem, találtam itt jó áron Delphi-t: http://mogauto.hu/page2/index.php?o=111&active=77081, de nem tudom, hogy a gyári is az-e benne? Illetve mliyen betétet érdemes venni és hol?

Köszi,

Balu

GM méret 256/24, 21mm -nél kell cserélni a tárcsát 1db tárcsa 2pár fék betétet kibir.nekem Delphi van GM betét 9195144

vagy a gyári az ára már alacsonyabb.

https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050659-elso-fekbetet+fektarcsa-keszl_/146715-elso-fekbetet+tarcsa-keszlet-opel-astra-g

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

nem tudjátok, hogy gyárilag milyen féktárcsa van elől? (márka?) Nagyon kellene vennem, találtam itt jó áron Delphi-t: http://mogauto.hu/page2/index.php?o=111&active=77081, de nem tudom, hogy a gyári is az-e benne? Illetve mliyen betétet érdemes venni és hol?

Köszi,

Balu

A 10-11-es elemek kellenek neked. A 9-es maga a kitt.

A cikkszámok alapján máshol is szét tudsz nézni.

A fékolaj meg: GM 931 65410 KAT 19 42 059 ha esetleg azt is cserélni akarsz.

Módosítva : Bombero
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Két kérdéssel fordulnék hozzátok:

Gyertyacsere lehet, hogy esedékes lenne, de mekkora kulccsal tudom kivenni? Eddig a lyukon benézve 16-os laptávúnak tűnik, de a csőkulcsom rövidnek bizonyult (a csukló stiftje felütközött a gyertya végére). Milyen hossz az ideális ennek a kivételéhez? A furat 80mm mély, én kb 40-nek mértem a gyertya hatlapolásától a végéig.

Mekkora a dobféknél a minimum ferrodolvastagság ami még megfelelő? Jelenleg 5mm a betét, a dobon alig 1mm a váll. Elől 6-7mm a betét, a tárcsa majdnem 9mm. Az elsőknél nem félek a visszajelző miatt, de hátul semmi sincs.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Két kérdéssel fordulnék hozzátok:

Gyertyacsere lehet, hogy esedékes lenne, de mekkora kulccsal tudom kivenni? Eddig a lyukon benézve 16-os laptávúnak tűnik, de a csőkulcsom rövidnek bizonyult (a csukló stiftje felütközött a gyertya végére). Milyen hossz az ideális ennek a kivételéhez? A furat 80mm mély, én kb 40-nek mértem a gyertya hatlapolásától a végéig.

Mekkora a dobféknél a minimum ferrodolvastagság ami még megfelelő? Jelenleg 5mm a betét, a dobon alig 1mm a váll. Elől 6-7mm a betét, a tárcsa majdnem 9mm. Az elsőknél nem félek a visszajelző miatt, de hátul semmi sincs.

16-os dugó kulcs hosszú hosszabbítóval!

A betét vastagsága teljesen jó!

Módosítva : gezoli
Link to comment
Megosztás:

Hosszú dugókulcsra gondolsz? Mekkora a minimum hossz ami jó lehet?

A tárcsánál a kettőt együtt kell mérni?

Amint hazaérek megmérem neked, de a készletekben egy rövid és egy hosszú hosszabbító szokott lenni. A hosszabb kell!

Közben rákerestem 400mm hosszú!!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A hátsó dobot, hogyan kell leszedni?

A középső átmérős csonkon rugózik, nem akarom eltörni.

Befújtam csavarlazítóval, jó alaposan megütögettem gumikalapáccsal, és próbáltam lefeszegetni, de nem ereszti el.

Hogyan kell megfogni a lehúzáshoz, vagy hová lehet benyúlni a lefeszítéshez?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.