Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Sziasztok.Van egy g astra combim.Motor kód Y17dt.Olyan problémám van hogy motor kontroll lámpa folyamatosan világit,és nincs erö a kocsiban.Nagyon lassan gyorsul fel.Egr szelep kipucolva.Hiba továbbra is fenn áll.Valaki tudna segíteni?Előre is köszönöm

valoszinü adagolo elektronika lesz keresd WESSZ-t ö a gyogyir a honlapon keresd ugy hogy WESSZ-I szerviz

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Bal első kerékcsapágy csere előtt állok(y17dt,kombi,abs).Régebben itt a fórumon olvastam,hogy valamelyik utángyártott darabbal gond volt a jeladó miatt.Próbálom a keresőt,de most nem találok semmit a témában.....

Van valakinek tapasztalata a témában?Csak kompletten aggyal együtt lehet cserélni,vagy csapágycserével megoldható?

Köszi! Jantek

Ja és 320 ezer kilóméter van a kocsiban,ebből 240 ezer vezetett..... :icon1:

nekem volt gondom az utángyártott aggyal most bontott van benne hiba mentes . csapágycserével ugy tudom nem megoldhato de lehet valaki már tudja a megoldást 10000 km után bögött mint a barom

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy eredetileg nem ott helyezkedik el mert csak egy kábelkötegelő fogja oda a helyére. Minden esetre örülök hogy nem kellett az egr-el szenvedni. Amúgy hol van ez nálunk? Fellűlről semmit nem látok. Aknából kellene keresnem?

Szia!

Kicsit kutakodtam a motor térben,és megtaláltam a szóban forgó alkatrészt,igaz "megmondani" nem tudom mi az.

Ha szemben állsz az autóval,a motorvezérlőtől balra a motor mögött lent található.

K_p575_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

K_p576_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni az igaz hogy nem astrám hanem omegám van,de x20dth motkóddal 2000-es évjárat!Ez szép és jó lenne.DE AZ AUTÓ VÉGSEBESSÉGE 100-120 KM/H KÖZÖTT MOCOROG.AZ ALAPJÁRAT FIX.700 KICSEKKOLTÁK NINCS HIBA 2 HELYEN IS FIZETTEM A BIZTONSÁG KEDVÉÉRT,DE NEM HOZOTT SEMMILYEN HIBAKÓDOT.A MOTORCSEKKER LÁMPA NEM GYULLAD KI CSAK AKKOR VILÁGIT AMIKOR RÁADOM A GYUJTÁST HA BEINDITOM ELALSZIK,ÜRESBEN A FORDULATOT 2500-3000-IG SZÉPEN VESZI UTÁNA LELASSUL A MUTATÓ VALAMIÉRT ELTÜNIK AZ ERŐ ÉS SZÉP LASSAN BUKDÁCSOK CSAK FEL 5000-IG MÁR AMIKOR FELMEGY,MENETKÖZBEN 2300-2800 KÖRÜL VÉGE A GÉPNEK NINCS TOVÁBB EZ 5.-BEN OLYAN 100-120 KÖRÜL VAN EGYENESBEN.NEM KAPKOD NEM RÁNGAT NEM DADOG CSAK NEM MEGY EZ VÁROSBAN JÓ MERT FOGYASZTÁS HELYETT INKÁBB TERMELI A GÁZOLAJAT,DE IGY NEM JÁRHATOK VELE,A TURBÓ MÜKÖDIK HANGTALAN A CSÖVET SZÉPEN FELFUJJA,A LÉGTÖMEGMÉRÖT,HA KIKÖTÖM A MOTORCSEKKER VILÁGIT,DE ÉRDEKES MÓDON UGYAN UGY VISELKEDIK AZ AUTÓ SE NEM ROSSZABB SE NEM JOBB.SÍK TEREPEN TUDOK ELÖZNI GYORSULGAT,DE HA PARTOT KAP AKKOR HALÁL VAN TELJESEN 1-IG VISSZA ÉS 20KM/H IRÁNY A PART SE LENDÜLET SE ERŐ.SEGITSETEK,HA TUDTOK ELÖRE IS KÖSZÖNÖM.

Link to comment
Megosztás:

Dízelt 5000-ig forgatni? Hát én nem tudom, de sztem nem csoda hogy ott már nincsen benne erő...

Az a baj hogy nem figyelsz,nem 5e után nincs erő hanem addig nincs kb.15 mp alatt megy fel addig ha üresben van álló helyzetben,menet közben terhelés alatt pedig egy erőtlen gyenge semmi lesz az autóbol,ehhez szeretnék segitséget kérni,hülyeségeket hallottam már eddig is az elmult 2 hétben eddig 250e ft om bánta.

Link to comment
Megosztás:

Az a baj hogy nem figyelsz,nem 5e után nincs erő hanem addig nincs kb.15 mp alatt megy fel addig ha üresben van álló helyzetben,menet közben terhelés alatt pedig egy erőtlen gyenge semmi lesz az autóbol,ehhez szeretnék segitséget kérni,hülyeségeket hallottam már eddig is az elmult 2 hétben eddig 250e ft om bánta.

probáld meg a WESSZI szervizt ,biztos a tudása Törökbálinton

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az a baj hogy nem figyelsz,nem 5e után nincs erő hanem addig nincs kb.15 mp alatt megy fel addig ha üresben van álló helyzetben,menet közben terhelés alatt pedig egy erőtlen gyenge semmi lesz az autóbol,ehhez szeretnék segitséget kérni,hülyeségeket hallottam már eddig is az elmult 2 hétben eddig 250e ft om bánta.

szia

nekem is volt OPEL OMEGA 1998-AS 2.5TD AUTOMATA VÁLTÓS UGYANEZ VOLT A BAJA!! HOGY ERŐTLEN SZARVOLT! RÁKÖLTÖTTEM 400.00EZER FT-OT HITELBE VERTEM MAGAM MERT 1 HÜLYE férfinemiszerv VOLTAM ÉS MINDIG VOLT VALAMI BAJA ANNAK A RAKÁS SZARNAK!

és eladtam ft-ért mert csak ugy vették meg de akárhol voltam cserben hagyott és veled is ezt fogja tenni!

ezeknek lejárt az ideje, enyémbe még viszavolt tekerve az óra 170-ezere és vízpumpa csere vezérlés ami láncós persze jó sok kidobálni való pénz volt, a legjobban jársz ha eladod és megszabadulsz tőle!!! ha nem teszed akkor még te is költhetsz nállam többet arra a kocsira ami majd cserben hagy téged!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

y17dt-m van, oilcsere elött állok.Kérdésem az hogy mindenképp le kell szednem a motorvédőt?Imbusz,torx,6lapfej az olajleeresztő csavar?köszönönöm!!!

szia csak a kis ablakot kell leszedni , sima csavarhúzóval.

6lapfejű a leeresztő, tömítést célszerű cserélni rajta

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet Tisztelt Fórumozók!

Gondolom, n+1-szer tették már fel előttem a következő kérdést. Imádott "szekerem" Y20DTH motorral ketyeg. Elindulás után általában kb. 15-20 kilométerrel (országút) felvillan a szervizkulcs, vészüzemre áll át a rendszer, ha tövig lenyomom a gázpedált és pár másodpercig ott tartom, rendszerint eltűnik a hibajelenség és megy, mint aki puskából lőttek ki. EGR szelep cserélve utángyártottra, a hibajelenség maradt. Következő tippem valamelyik vákumcső. Belekezdjek itthon kínlódni vele szerintetek, vagy inkább forduljak Opel-szakihoz? Mi a véleményetek? Nem nagy hiba, de roppant idegesítő, mikor előznék, de nem megy a masina. Köszi előre is a válaszokat!

Üdv: Szines

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet Tisztelt Fórumozók!

Gondolom, n+1-szer tették már fel előttem a következő kérdést. Imádott "szekerem" Y20DTH motorral ketyeg. Elindulás után általában kb. 15-20 kilométerrel (országút) felvillan a szervizkulcs, vészüzemre áll át a rendszer, ha tövig lenyomom a gázpedált és pár másodpercig ott tartom, rendszerint eltűnik a hibajelenség és megy, mint aki puskából lőttek ki. EGR szelep cserélve utángyártottra, a hibajelenség maradt. Következő tippem valamelyik vákumcső. Belekezdjek itthon kínlódni vele szerintetek, vagy inkább forduljak Opel-szakihoz? Mi a véleményetek? Nem nagy hiba, de roppant idegesítő, mikor előznék, de nem megy a masina. Köszi előre is a válaszokat!

Üdv: Szines

Ha felvillan a szervizkulcs, akkor van eltárolt hiba is. Az mi, mi a hibakód? (elvileg csak műszerrel lehet a tiedből kiolvasni)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy olyan hibakódom Y17DT-n, hogy 0335, ami a főtengelyhelyzet jeladó rendellenességre utal. Ezt a hibát az autó akkor jelzi, ha huzamosan 120-130-as tempóval megyek autópályán. Ha ez alatti sebességnél még sosem jelezte. Kiszedtem ezt a jeladót, ami ugyebár az önindító alatt helyezkedik el. Az lenne a kérdésem, hogy ez a jeladó olajos helyen fut? Először azt gondoltam a lendkerékről szedi a jelet, de ahhoz nagyon olajos volt. Szóval, ha olajos térben dolgozik, akkor godolom csak a jeladó lehet a hibás, ugye?

Előre is köszönöm a segítségeket!

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.