Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


forumadmin

Recommended Posts

2004-ben vettem az első h astrámat,olyant mint a tiéd,1.6 benzin.Garanciában jártam a köröket az opelba vissza,amire emlékszem,hogy magától bekapcsolgatott a magnó,kattogott a légzsákkábel a kormányba mikor kanyarodtam,néha nem mentek a kormányról a gombok,nem volt jó a kürt néha,beáztak a hátsólámpák és az index,rossz volt az egyikhangszóró elöl az ajtóban,kalaptartóval is volt gond...sok apró dolog,a motorral is volt valami,melegen nehezen indúlt később erre is rájötek mitől volt és mindent orvosoltak garanciában....ami még gond volt,hogy nem értettek az opelban sem még hozzá,egy évet kellet várnom mire aktiválni tudták tech 2 vel a még autóba rejlő extrákat..csatoltam egy linket ezt én írtam kb10 évvel ezlőtt nagyon besózva mikor megvettem a kocsit rá kb egy évre :)....

http://nepitelet.hu/autok/opel/astra_2004/qurva_jo_de_kicsit_lusta_cosmo_gyonyor_seg/

rettentően idegesítő volt,hogy a 4 millios autóval állandóan futkoztam vissza az opelba minden apró hiba miatt+ utána meg jöttek a levelek a visszahívásról vigyem be az autót mert valamit javítani kell rajta....

kár,hogy nem folytattam 2008-ban adtam el ha jól emlékszem...a toyota még meg van :)

ezek után fogadtam meg,hogy nem veszek az első szeriából :)

Akkor én kifogtam....:)

Link to comment
Megosztás:

Ha újonnan vetted Te is 2004-ben akkor kifogtad :),ha használtan mondjuk 2-3-évesen vagy azután akkor már az első tulaj ezeket végigjárta és nálad már nen jelentkezett.

2. tulaj vagyok, de megvan az egész szerviz története, és a visszahívásokat is már nálam kellett elvégezni. CIM modul bilincs, olajnyomás gomba csere.... de amiket leírtál, nem szerepelnek a listában...a hátsó fékkel volt még az előző tulaj vagy 2x, amit mondhatnék visszatérőnek...mármint az akkori időben....amióta nálam van, a motoron és az ajtós szálszakadáson kívül semmi nem volt rossz....azóta se....teszi a dolgát....mondjuk ennek a motorfelújításnak nagyon nem örültem....de muszáj volt megcsinálni....

Link to comment
Megosztás:

2. tulaj vagyok, de megvan az egész szerviz története, és a visszahívásokat is már nálam kellett elvégezni. CIM modul bilincs, olajnyomás gomba csere.... de amiket leírtál, nem szerepelnek a listában...a hátsó fékkel volt még az előző tulaj vagy 2x, amit mondhatnék visszatérőnek...mármint az akkori időben....amióta nálam van, a motoron és az ajtós szálszakadáson kívül semmi nem volt rossz....azóta se....teszi a dolgát....mondjuk ennek a motorfelújításnak nagyon nem örültem....de muszáj volt megcsinálni....

Nekem az 1.4-es benzinessel nem volt semmi gondom,az 2006-végi volt és 200 ezer kilometerrel adtam el 6 évesen,úgy hogy szinte csak "tankoltam" bele és mind a 200 ezret én tettem bele újkorától.Már bánom,hogy eladtam én azzal fogtam ki...

Mondjuk az 1.6-ossal sem volt semmi komoly,csak apró bosszantó dolgok. Nagyon idegesítő tud lenni a pici hiba is,mert azért veszel új autót,hogy hibátlan legyen...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Használt Astra H vásárlásán gondolkodom. 1.4 16 szelepes motor nekem elégséges lenne. Az évjárat 2007-2008 között lesz valószínű. A kérdésem az lenne, hogy vásárlás után, ha nem vezetett szervizkönyves az autó mindenféleképp cseréljek teljes vezérlést? Hány km/év a csereperiódus? A mostani F-es Astram-nál cseréltem mindent az elején, majd 6 év múlva szintén. Jó lenne megspórolni az árát, de aggódni se szeretnék. A láncos Twinport- motorról van véleményetek? A vezérműlánc ott élettartamra szól?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Használt Astra H vásárlásán gondolkodom. 1.4 16 szelepes motor nekem elégséges lenne. Az évjárat 2007-2008 között lesz valószínű. A kérdésem az lenne, hogy vásárlás után, ha nem vezetett szervizkönyves az autó mindenféleképp cseréljek teljes vezérlést? Hány km/év a csereperiódus? A mostani F-es Astram-nál cseréltem mindent az elején, majd 6 év múlva szintén. Jó lenne megspórolni az árát, de aggódni se szeretnék. A láncos Twinport- motorról van véleményetek? A vezérműlánc ott élettartamra szól?

szia

1.4 es vezérlése láncos ,nem kell cserélni.Nekem 200 ezer volt benne mikor eladtam és nem volt cserélve,semmi nem is kellett.

Ha nagyon hangos a motor akkor szokták javasolni a láncserét.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Sziasztok!

Hétfőn mennénk megnézni egy 2007-es Z17DTH motoros kombi H Astrát. Lesz nálunk OpCom, így egy alap diagnosztikát gyorsan csinálnánk is, hogy feleslegesen ne vigyük átvizsgálásra a márkaszervízbe, ha már ezekből is látszik, hogy roncs. Mik azok az értékek amiket mindenképpen érdemes megnézni a hibakódokon kívül? Gondolok itt a klíma nyomására (itt fórumon olvasgatva időjárástól, terheltségtől függően olyan 600kPa fölötti értékeket láttam, gondolom ez alatt tölteni kell, jó alkualap.) stb. Ha volt már a kérdés elnézést kérek, kb. a fórum feléig jutottam az elmúlt napokban, de szorít az idő.

Üdv,

Tamás

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hétfőn mennénk megnézni egy 2007-es Z17DTH motoros kombi H Astrát. Lesz nálunk OpCom, így egy alap diagnosztikát gyorsan csinálnánk is, hogy feleslegesen ne vigyük átvizsgálásra a márkaszervízbe, ha már ezekből is látszik, hogy roncs. Mik azok az értékek amiket mindenképpen érdemes megnézni a hibakódokon kívül? Gondolok itt a klíma nyomására (itt fórumon olvasgatva időjárástól, terheltségtől függően olyan 600kPa fölötti értékeket láttam, gondolom ez alatt tölteni kell, jó alkualap.) stb. Ha volt már a kérdés elnézést kérek, kb. a fórum feléig jutottam az elmúlt napokban, de szorít az idő.

Üdv,

Tamás

Esetleg az ECU-ban tárolt km-re érdemes rákukkantani. Bár az sem garancia semmire.

Ránéznék még a műszeregység vezérlőjében, hogy a km visszaállítás el lett-e már lőve, vagy sem.

A klímanyomás ha mondjuk 600 helyett csak 595, de ettől még bekapcsol a klíma, hűt, működik, én tuti nem engednék százezereket az árból. Inkább azt mondanám az eladó helyében ha ragaszkodsz hozzá, véte előtt elviszem rátöltetni, max 10.000Ft...

Alkualap esetleg a rohadó toronyszilentek lehetnek.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Esetleg az ECU-ban tárolt km-re érdemes rákukkantani. Bár az sem garancia semmire.

Ránéznék még a műszeregység vezérlőjében, hogy a km visszaállítás el lett-e már lőve, vagy sem.

A klímanyomás ha mondjuk 600 helyett csak 595, de ettől még bekapcsol a klíma, hűt, működik, én tuti nem engednék százezereket az árból. Inkább azt mondanám az eladó helyében ha ragaszkodsz hozzá, véte előtt elviszem rátöltetni, max 10.000Ft...

Alkualap esetleg a rohadó toronyszilentek lehetnek.

Szia. Ha jól értelmezem, az OPCOM-nál a km óra visszaállítás lehetséges( ugye ez a progiban 1x lehetséges), akkor nem volt "visszatekerve" az óra?

Ha más eszközzel állítják át a km óra állást, akkor is így van?

Üdv,

Link to comment
Megosztás:

Szia. Ha jól értelmezem, az OPCOM-nál a km óra visszaállítás lehetséges( ugye ez a progiban 1x lehetséges), akkor nem volt "visszatekerve" az óra?

Ha más eszközzel állítják át a km óra állást, akkor is így van?

Üdv,

2007 előtt (facelift előtt) volt rá lehetőség egyszeri alkalommal, utána már kivették ezt a lehetőséget tudtommal...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Kedves Fórumozók, Szakemberek!

Használtautó vásárlás előtt állok, jelenleg egy Caravan Enjoy a kiszemelt (tudom 1,6, 115ló lenne az igazi, de jelenleg egy 1,4 láncos, ami szóba jöhet).

A próbakör után arra lettem figyelmes, hogy az alapjárat 700-900 között ingadozott (lámpa nem volt, klíma kikapcsolva).

Ennek mi lehet az oka? Végigolvastam a fórumot, láttam, hogy az olajbeöntő sapka leszedés-1perc-vissza-alapjárat problémát is, ami erre hasonlít. Ez ugyanaz a jelenség?

Mire kellene még figyelnem? 8-9 éves, kb 125e km-t futott az autó.

Köszönöm ha válaszoltok!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Hosszú vívódás után találtam egy 2004 07.havi 1.8 benzines h astrát igazolt 113.000km. Kérdésem lenne Felétek?!

Érdemes megvenni van valamilyen típushibája? Jelenleg egy g astråt taposok 1.4....

Válaszokat köszönöm!!!! :)

Mindjárt jönnek az okosok, hogy 11 éves autóban 113 ezer??? Szerintem elképzelhető, mert én is 10-12 ezret autózok évente, de mit jelent az, hogy "igazolt"? Ha szervizkönyv, az nem ér semmit. Ha megbízható ismerőstől veszed, akkor esetleg.

Link to comment
Megosztás:

Hosszú vívódás után találtam egy 2004 07.havi 1.8 benzines h astrát igazolt 113.000km. Kérdésem lenne Felétek?!

Érdemes megvenni van valamilyen típushibája?

Nalam mar a benzinmotor is tipushibanak szamitana :)

A 113ezer jol hangzik, akar igaz is lehet, de ebben a korban szerintem mar nem ez a kritikus parameter; sokkal erdekesebb lenne az auto pontos tortenetet ismerni...

Egeszen mas a 113ezer, ha csak hetvegen hasznaltak, vagy ha emelle mentek vele meg napi ketszer harom kilometert is... Hany tulaj volt eddig? Volt mar valami javitva a motoron, es mi?

Az 1.8-as motor ritka, igy gondolom, tul sok tapasztalat sincs rola, illetve gond eseten nehezebb barmit is kezdeni vele.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hosszú vívódás után találtam egy 2004 07.havi 1.8 benzines h astrát igazolt 113.000km. Kérdésem lenne Felétek?!

Érdemes megvenni van valamilyen típushibája? Jelenleg egy g astråt taposok 1.4....

Válaszokat köszönöm!!!!

A twintopomban Z18XER (140 HP) egynyolcas van, 70.000 km van benne. 40.000 km-nél fennakadt a termosztát azt ki kellett cserélni. Mivel nincs benne vízhőmérséklet műszer ez csak télen derült ki, mert nem fűtött... :icon7: Egyébként elégedett vagyk vele, 7 liter alatt fogyaszt klímával is.

A főnököm Vectrájába Z18XE (125 HP) volt, 286.000 km-nél még működött és el is tudta adni vele a kocsit.

Kb. 150.000 -nél elkezdte enni az olajat, más baja nem volt. A végén már 1 liter / 1.000 km volt az olajfogyasztása.

Cégautó volt, már nem csináltatta meg inkább eladta. 8 liter körül fogyasztott, de azt nem én vezettem.... :icon1:

A különbség a két motor között, hogy a 140 lovasban van vezérlésmódosítás a 125 lovasba meg nincs.

Olajat, olajszűrőt évente vagy 15.000 km-ként, gyertyát 30.000 km ként cseréled akkor nincs gond egyikkel sem.

Szerintem.

Ha több infót akarsz menj át a Vectrás vagy a Zafirás oldalakra, azokban van ilyen.

Ez a motor egyébként a leggyakoribb benzines (Astra, Vectra, Zafira, Insignia) csak itthon Astrában ritka.

Módosítva : kezdőkabriós
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok!

Van egy kombi H astra-m, most r16 -os felni 205/ 55-ös paraméterű gumikkal.

Jövő nyárra szeretnék egy r17-es felnit venni rá, de ugye arra 215/ 45- ös gumi kell ....ezt én kicsit kevésnek találom ....

Kérdés: 215/50 elférne nekem a kerék járatban?......Vagy felejtsem is el ezekre az utakra?!

Válaszokat előre is köszönöm! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy kombi H astra-m, most r16 -os felni 205/ 55-ös paraméterű gumikkal.

Jövő nyárra szeretnék egy r17-es felnit venni rá, de ugye arra 215/ 45- ös gumi kell ....ezt én kicsit kevésnek találom ....

Kérdés: 215/50 elférne nekem a kerék járatban?......Vagy felejtsem is el ezekre az utakra?!

Válaszokat előre is köszönöm! :)

Szia!

A 205/55R16-nak a legközelebbi 17-es váltómérete a 225/45R17. Ettől függetlenül a 215/50R17 még talán elférhet, átmérőben 14,9 mm-rel nagyobb a 205/55R16-nál.

Üdv: Laci

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy kombi H astra-m, most r16 -os felni 205/ 55-ös paraméterű gumikkal.

Jövő nyárra szeretnék egy r17-es felnit venni rá, de ugye arra 215/ 45- ös gumi kell ....ezt én kicsit kevésnek találom ....

Kérdés: 215/50 elférne nekem a kerék járatban?......Vagy felejtsem is el ezekre az utakra?!

Válaszokat előre is köszönöm! :)

Váltóméret a 225/45R17, illetve ajámlott méret a 215/45R17 is. Az enyém pl gyárilag ilyen méretű gumikkal volt szerelve. Ez esetben Op-commal (vagy Tech2-vel) át kell állítani a kerékméretet hogy az óra ne csaljon.

Hogy érted azt hogy kicsit kevésnek találod? Milyen értelemben? Nekem nem volt vele semmi bajom.

Link to comment
Megosztás:

Váltóméret a 225/45R17, illetve ajámlott méret a 215/45R17 is. Az enyém pl gyárilag ilyen méretű gumikkal volt szerelve. Ez esetben Op-commal (vagy Tech2-vel) át kell állítani a kerékméretet hogy az óra ne csaljon.

Hogy érted azt hogy kicsit kevésnek találod? Milyen értelemben? Nekem nem volt vele semmi bajom.

Esetleg le tudnád írni, merre lehet állítani a kerékméretet op-comban? Csak kíváncsiságból kérdezem. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.