Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

7 órája, felhasznaaloo írta:

Én is cseréltem, 2 hétig oké, aztán kezdett el kotyogni megint. Olyannyira, hogy elég volt csak ha fékeztem, kottyant az ajtó. :brooding: Aztán úgy tettem be stifteket, hogy ütöttem beléjük jó passzentosan pár szöget is. :blush: De már megint kottyan/kopog. Most jön az, hogy mingyá megütöm én is a zsanért kínomban.

Azt jól értem-e, hogy az ajtón lévő zsanér kopik belül, mert a stift aban elforog, a kasztnin lévő 2 zsanérdarabban áll, ugye?

Ha kalapálja az ember aki bátor, akkor valami szögbe kellene "elfordítani" egymáshoz képest a kasztnin lévő 2 darabot, hogy megszoruljon a stift?

Kédergumit is kéne cserélnem, mert zajos a kabin: lehet hogy egy új(abb) kéder megfeszítené az ajtót kicsit és nem kotyogna??? (Attól még nyitott állapotban persze lötyögne az ajtó).

Nem tudom, hogy milyen szögbe kell őket kalapálni, a lakatos haver ránézett, és Ő tudta. Nem sokat püfölte, talán párat ütött rá, ha találkozok vele, megkérdezem.

A kéder csere tényleg sokat jelent, én sem hittem volna, még ki nem cseréltem. Mivel az új F astráét  csillagpor árában mérik, a bontósok pedig minimum tizenX évesek, ezért egy hat éves törött Skoda kédere került rá, darabját 2000-ért adták. Alul el kellett vágni (kivenni belőle amennyivel hosszabb) és szorosan összerakni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv márkatársak!

Az lenne a kérdésem,hogy a képen a 11-es számmal jelzett tömítés kapható e valahol a földön?

Az a nagy probléma vele,hogy van benne 2 db távtartó gyűrű átlósan,ezért egyáltalán nem mindegy ,hogy milyen vastag,különben már gyártottam volna egyet bele.

Esetleg rendelhető e valahonnan a 22-es számúval együtt?Vagy ne legyek ilyen optimista?

Astra%201_6%20inj%20t%C3%B6m%20als%C3%B3

Link to comment
Megosztás:

49 perce, Szabadij írta:

Üdv márkatársak!

Az lenne a kérdésem,hogy a képen a 11-es számmal jelzett tömítés kapható e valahol a földön?

Az a nagy probléma vele,hogy van benne 2 db távtartó gyűrű átlósan,ezért egyáltalán nem mindegy ,hogy milyen vastag,különben már gyártottam volna egyet bele.

Esetleg rendelhető e valahonnan a 22-es számúval együtt?Vagy ne legyek ilyen optimista?

Astra%201_6%20inj%20t%C3%B6m%20als%C3%B3

Szia! cromax-nál nézd, vagy kérdezd meg. Neten megtalálod.

Link to comment
Megosztás:

Sorozatszáma, vagy tipusszáma  kellene, és talán a ebay-en ha találsz akkor szerencséd van. Egyébként miért akarod kicserélni? Vagy lehet hogy vennél egy komplett injektort akkor mi lenne? Én 5k-ért vettem. most is az megy benne. De még a régi is megvan. Pillangószelep szorult benne. Az előző tulaj akarta kiszedni, de nem jött ki a csavarja, í beletörte, (amatőr volt)

Link to comment
Megosztás:

32 perce, Csabesz400 írta:

Sorozatszáma, vagy tipusszáma  kellene, és talán a ebay-en ha találsz akkor szerencséd van. Egyébként miért akarod kicserélni? Vagy lehet hogy vennél egy komplett injektort akkor mi lenne? Én 5k-ért vettem. most is az megy benne. De még a régi is megvan. Pillangószelep szorult benne. Az előző tulaj akarta kiszedni, de nem jött ki a csavarja, í beletörte, (amatőr volt)

Van egy komplett injektorom szívósorral tarcsiban,ezt szedtem ripityára,elviszem egy cimbihez,aki ultrahangos mosóban megtisztítja,de szétszedéskor ez a tömítés széjjelment,így amíg nem lesz ilyen tömítés addig jegelem a témát.

Van egy kis rángatózása a motromnak,de már minden egyebet kizártam,így maradt a gyújtótrafó meg a kábelek,ha nem ezek okozzák,akkor addig bontom,míg nem találom meg az okát.Ezért szétszedem az injektort és új tömítésekkel akarom összerakni,ha ez sem segít akkor leveszem a hengerfejet.Egy motor nem sok újat tud nekem mutatni,de ez már teljesen szétszopat.Először a kisebb bontással járó dolgokat zárom ki,de,ha kell kiveszem a motort és újraépítem,egy biztos így nem marad...

Link to comment
Megosztás:

5 perce, Szabadij írta:

Van egy komplett injektorom szívósorral tarcsiban,ezt szedtem ripityára,elviszem egy cimbihez,aki ultrahangos mosóban megtisztítja,de szétszedéskor ez a tömítés széjjelment,így amíg nem lesz ilyen tömítés addig jegelem a témát.

Van egy kis rángatózása a motromnak,de már minden egyebet kizártam,így maradt a gyújtótrafó meg a kábelek,ha nem ezek okozzák,akkor addig bontom,míg nem találom meg az okát.Ezért szétszedem az injektort és új tömítésekkel akarom összerakni,ha ez sem segít akkor leveszem a hengerfejet.Egy motor nem sok újat tud nekem mutatni,de ez már teljesen szétszopat.Először a kisebb bontással járó dolgokat zárom ki,de,ha kell kiveszem a motort és újraépítem,egy biztos így nem marad...

Én meg azzal szívok hogy hidegen indítom, akkor kb 500-as fordulatszámon megy. És olyan mintha nem menne egy henger, rázza kasznit a motor. De csak 5 percig. Meg pufog. De még nem volt időm foglalkozni vele. Sajnos.

Link to comment
Megosztás:

13 perce, Csabesz400 írta:

Én meg azzal szívok hogy hidegen indítom, akkor kb 500-as fordulatszámon megy. És olyan mintha nem menne egy henger, rázza kasznit a motor. De csak 5 percig. Meg pufog. De még nem volt időm foglalkozni vele. Sajnos.

Elsőre a kétvezetékes vízhőfok jeladódra tippelnék,meg kellene mérned hidegen az ellenállását.Az tud ilyet,ha szar és a vezérlő azt hiszi,hogy meleg a motor,ezért nem dúsítja a keveréket.

Link to comment
Megosztás:

8 perce, Szabadij írta:

Elsőre a kétvezetékes vízhőfok jeladódra tippelnék,meg kellene mérned hidegen az ellenállását.Az tud ilyet,ha szar és a vezérlő azt hiszi,hogy meleg a motor,ezért nem dúsítja a keveréket.

Azt nem tudom hol találom. még nem volt szerencsém hozzá. hogy néz ki?

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, hening írta:

De az is lehet,hogy nem.Ha cserés akkor előtte nézd meg,mert én majdnem megszívtam.

Elvileg f astrához évjárat és motorkód alapján a hening által linkelt típus való,mégis az enyémben gyárilag ilyen van : https://cromax.hu/elektromos_rendszer/jelado_erzekelo_gomba/vizhofok_jelado/vizhofok_jelado_opel_szogletes_csatlakozoval_33786

A bontott szívósorom egy b vekiből van,abban viszont gyárilag a hening által linkelt van.Úgy látszik,hogy variálták ezt ,mint macska a sz@rást.Valúszínűleg a kettő csereszabatos,csak a csatlakozásuk teljesen más.

 

Link to comment
Megosztás:

17 órája, Szabadij írta:

Üdv márkatársak!

Az lenne a kérdésem,hogy a képen a 11-es számmal jelzett tömítés kapható e valahol a földön?

Az a nagy probléma vele,hogy van benne 2 db távtartó gyűrű átlósan,ezért egyáltalán nem mindegy ,hogy milyen vastag,különben már gyártottam volna egyet bele.

Esetleg rendelhető e valahonnan a 22-es számúval együtt?Vagy ne legyek ilyen optimista?


 

Opelhez bemész, és veszel. Amúgy nincs ott semmi távtartó, bármilyen normális tömítésnek való benzinálló anyagból vághatsz bele. Újban valami 6000ft.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 07. 22. at 21:25, mthqwork írta:

Köszönöm a gyors válaszod. Ilyesmire lesz szükségem? :

 

2 hónapja szívtam azzal hogy belepöffögött a gyújtásba, kicseréltem majdnem mindent (gyertya, kábel, rotor, osztófedél, trafó, sőt még a gyújtásvezérlő modult is..) és közbe egy vákuum hiba volt, a belső keringetőnek a csatlakozásánál.. A képen látod az új zöld csodát.. Viszont így is egyenletlen az alapjáratom (nem ugrál csak kicsit röcög a motor) akkor valószínű emiatt a hiba miatt lehet.

Nem...egy kis gumikarika, kicsit visszább van egy robbantott ábra, azon a 20-as.

Link to comment
Megosztás:

6 órája, wookie írta:

Opelhez bemész, és veszel. Amúgy nincs ott semmi távtartó, bármilyen normális tömítésnek való benzinálló anyagból vághatsz bele. Újban valami 6000ft.

Akkor vágok bele talptömítést,viszont a másik tömítés az érdekesebb lesz,kb 2,5 milli vastag kell,az enyémben van átlósan 2 távtartó ez biztos,mivel tegnap szedtem szét,kb 2mm magasak.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 07. 23. at 19:12, Szabadij írta:

Üdv márkatársak!

Az lenne a kérdésem,hogy a képen a 11-es számmal jelzett tömítés kapható e valahol a földön?

Az a nagy probléma vele,hogy van benne 2 db távtartó gyűrű átlósan,ezért egyáltalán nem mindegy ,hogy milyen vastag,különben már gyártottam volna egyet bele.

Esetleg rendelhető e valahonnan a 22-es számúval együtt?Vagy ne legyek ilyen optimista?

Astra%201_6%20inj%20t%C3%B6m%20als%C3%B3

Szia Szabadij!

Tavasszal vettem mindkettőt  Csergőben (Horror áron!), érdemes náluk megkérdezni, ha nem akarsz mégse gyártani.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 07. 24. at 18:29, Szabadij írta:

Akkor vágok bele talptömítést,viszont a másik tömítés az érdekesebb lesz,kb 2,5 milli vastag kell,az enyémben van átlósan 2 távtartó ez biztos,mivel tegnap szedtem szét,kb 2mm magasak.

A 11-es kapható, 6ezer Ft körüli áron. Tudtommal nem sima tömítés, hanem hőszigetelő is egyben, azért is vastag (meg drága). Csergőben van. A 22-es számú meg kb 6-800Ft.

Link to comment
Megosztás:

1 perc, Bundee írta:

A 11-es kapható, 6ezer Ft körüli áron. Tudtommal nem sima tömítés, hanem hőszigetelő is egyben, azért is vastag (meg drága). Csergőben van. A 22-es számú meg kb 6-800Ft.

Köszönöm!

Ha más nem lesz,akkor talptömítést veszek,a szétszedett injektorház megy a levesbe,6 ropiért húzzák a ...

Igazából a mostaninak sincs baja,beszéltem a sráccal,ha kell így egyben is tudja mosni,ha kell ,csak az alapjárati motort,injektorszelepet,potit,meg a nyomásszabályzót kell kiszerelni és mehet a mosóba.

Mégegyszer köszi!

Link to comment
Megosztás:

15 órája, xyz27 írta:

Sziasztok! Egy olyan kérdésel fordulok hozzátok hogy télleg anyira rosz az 1,7 német dizel motor az isuzuhoz képest ? Nem olyan rég vásároltam egy ilyen német dizel motorost.....

Nem igazán, a szívó is meg a turbós is örök élet plusz egy nap, ha nem főzöd meg, és rendszeresen cserélsz benne olajat. Egy turbó dieselt hajtottam évekig, mivel céges kocsi volt semmit nem kapott még olajcserét sem, nagyon nehéz volt kinyírni, de azért a végén csak sikerült. Fullon rakodva padlógázon jártuk vele Ausztriát. Egyszer egy vízcső durrant el és megfőztük a motort ( esőben nem vettük észre hogy elfojt a víz és beállt a motor), másodszor az új motornál lógott az adagoló és eldarálta a vezérműszíjat. Egyik sem a motor hibája. Ha van izzítás normális télen-nyáron elindul megy és ennyi.

Link to comment
Megosztás:

25 perce, zotya975 írta:

Nem igazán, a szívó is meg a turbós is örök élet plusz egy nap, ha nem főzöd meg, és rendszeresen cserélsz benne olajat. Egy turbó dieselt hajtottam évekig, mivel céges kocsi volt semmit nem kapott még olajcserét sem, nagyon nehéz volt kinyírni, de azért a végén csak sikerült. Fullon rakodva padlógázon jártuk vele Ausztriát. Egyszer egy vízcső durrant el és megfőztük a motort ( esőben nem vettük észre hogy elfojt a víz és beállt a motor), másodszor az új motornál lógott az adagoló és eldarálta a vezérműszíjat. Egyik sem a motor hibája. Ha van izzítás normális télen-nyáron elindul megy és ennyi.

köszönöm szépen a választ!

Link to comment
Megosztás:

17 órája, xyz27 írta:

Sziasztok! Egy olyan kérdésel fordulok hozzátok hogy télleg anyira rosz az 1,7 német dizel motor az isuzuhoz képest ? Nem olyan rég vásároltam egy ilyen német dizel motorost.....

Helló!

Nekem is opel motoros van X17dtl! Nem egy erőgép, de teszi a dolgát, én futárkodom vele már vagy 5 éve! Igaz az alatt volt egy motorcserém is de abban 422.000 km  volt, amibe 120.000 én hajtottam bele 3 év alatt! Viz meg olaj legyen benne mindig, olaj rendesen, idejében cserélve, és nem lesz vele gond!

Link to comment
Megosztás:

On ‎2016‎. ‎07‎. ‎20‎. at 13:51, zotya975 írta:

Gyakorlatilag nem sok esély van arra hogy rongy, vagy más hasonló bekerült  a tankba a pumpa alatti dobozkába, de elméletileg lehetséges..ki kell venni a pumpát, bele kell nézni. Jövő héten szabadságon leszek ha gondolod gyere ki, persze jobb lenne ha akkor jönnél ha éppen nem akar menni.:)

Nem kell mindíg síkolni, csak ha szükség van rá nem? Valami acélvonalzóval lehet ellenőrizni ha jól tudom.

Szia! Bocsi, hogy csak most reagálok, de nem voltam gép közelben. Én sem hiszem, hogy rongy vagy más extrém dolog ment volna az AC pumpához, én is csak tapogatózok a sötétben. Közben annyira sikerült rájönnöm, hogy az AC pumpa ott van a hátsó ülésem alatt :) Teljesen hozzáférhető helyen. El is kezdtem volna kiszedni, de egy nyavalyás bilincs, ami a benzincső végén van kifogott rajtam. Ilyen szorításos módszerrel van rajta, megpróbáltam szétvágni/szétfeszegetni is a bilincset, már a kezem is össze-vissza nyúztam miatta, de csak nem sikerült fogást találnom rajta, közben már attól is tartottam, ha tovább nyüstölöm még a benzincsövet is megrongálom, így szépen visszacsavartam mindent és vissza az üléseket is :)  Ha esetleg mégis lesz valamikor egy szabad órád (bár tudom, hogy már nem vagy szabin) akkor lehet mégis elfogadnám a segítségedet, mert bár ha sikerült is volna kiszednem a benzinpumpát, nem biztos, hogy tudnám, hogy mit kellene rajta nézni vagy látni.

Link to comment
Megosztás:

7 órája, Petya_1106 írta:

Szia! Bocsi, hogy csak most reagálok, de nem voltam gép közelben. Én sem hiszem, hogy rongy vagy más extrém dolog ment volna az AC pumpához, én is csak tapogatózok a sötétben. Közben annyira sikerült rájönnöm, hogy az AC pumpa ott van a hátsó ülésem alatt :) Teljesen hozzáférhető helyen. El is kezdtem volna kiszedni, de egy nyavalyás bilincs, ami a benzincső végén van kifogott rajtam. Ilyen szorításos módszerrel van rajta, megpróbáltam szétvágni/szétfeszegetni is a bilincset, már a kezem is össze-vissza nyúztam miatta, de csak nem sikerült fogást találnom rajta, közben már attól is tartottam, ha tovább nyüstölöm még a benzincsövet is megrongálom, így szépen visszacsavartam mindent és vissza az üléseket is :)  Ha esetleg mégis lesz valamikor egy szabad órád (bár tudom, hogy már nem vagy szabin) akkor lehet mégis elfogadnám a segítségedet, mert bár ha sikerült is volna kiszednem a benzinpumpát, nem biztos, hogy tudnám, hogy mit kellene rajta nézni vagy látni.

Megoldjuk...amikor rászánod magad megcsörgetsz és megbeszéljük...bár igazából tényleg nem sok minden látszik rajta.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.