Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

20 perce, M.Gyula írta:

kösz mindenkinek.valószínű a kuplung a hibás.lamda nemrég lett cserélve.vagy még a gyertya van ami hibás lehet.majd meglátom ha a kuplung cserélve lett.az na baj hogy itt sok a hibalehetőség.de mindenképp köszi a segítséget.

Hát ha nagyon el van kopva és meg-megcsúszik az okozhat rángatást. 

Link to comment
Megosztás:

22 órája, M.Gyula írta:

sziasztok.van egy c14se-m kombi.meleg motornál ha kicsit jobban nyomom akkor nekiáll szaggatni.ugrál.mintha kihagyna a motor.azt tudni kell hogy a kuplung nem tökéletes.kb:2 centinél kiemel.lehet az a baja?dolgozom az ügyön.remélem nincs nagyobb baj.teljes szerkentyűt akarok cserélni.tökre erőtlen.hidegen még húz de utána semmi.

ja meg még olyan hogy cseréltem pollen szűrőt de ennek ellenére úgy párásodok mint a rosseb.már bekentem páramentesítővel is de semmi hatás.adjatok tanácsot légyszi.

képeket nemsokára teszek fel.

A rángatás valószínű, hogy gyújtás hiba. Kábel vagy gyertya.

A kuplung inkább erőltetésre csúszik meg, és akkor csak felbőg illetve emelkedik a motor fordulatszáma...

 

Link to comment
Megosztás:

2 órája, zotya975 írta:

Hát gondolom gyengébb a motor, ha nem jól követi a változást. Ha meg nagyon csálé az adat úgyis kijelzi. 

Az árulkodó jel hogy üzem meleg motornál szét húzott csatival járkálva nem történik semmi változás ? (menésbe se )

 

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok! Mondta nekem 1 ember, hogy a főtengely szimering cseréhez nem kell levenni a kartert. Igaz ez? Bár én mindenképpen lefogom venni mert folyat meg szeretném csinálni frankón addig még van 5 ezer km az olajba is. A karter levételéhez egyébként szétkell szednem a kipufogót is? Vagy elég csak a csonknál meglazítani vagy még azt sem muszáj? Nehéz kicserélni a szimeringet? C14NZ lenne a beteg.

Link to comment
Megosztás:

8 órája, Kispotter írta:

Sziasztok! Mondta nekem 1 ember, hogy a főtengely szimering cseréhez nem kell levenni a kartert. Igaz ez? Bár én mindenképpen lefogom venni mert folyat meg szeretném csinálni frankón addig még van 5 ezer km az olajba is. A karter levételéhez egyébként szétkell szednem a kipufogót is? Vagy elég csak a csonknál meglazítani vagy még azt sem muszáj? Nehéz kicserélni a szimeringet? C14NZ lenne a beteg.

A vezérlés oldalihoz nem. Ha megnézed az sokkal kisebb és az olajszivattyú házában van. De én a lendkerék felőlihez is levenném.

Az a legjobb ha a leömlőnél és a tűzkarikás csatlakozónál leoldod a kipufogó első csőszakaszát, elméletileg kifér ha fogja a tűzkarika de útban van és bűvészkedni kell vele. Arra készülj, hogy a tűzkarikás csatlakozó csavarjai gyakran berohadnak, rakj oda tartalék csavart pláne ha inkább levágod.

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, Róóóbi írta:

A vezérlés oldalihoz nem. Ha megnézed az sokkal kisebb és az olajszivattyú házában van. De én a lendkerék felőlihez is levenném.

Az a legjobb ha a leömlőnél és a tűzkarikás csatlakozónál leoldod a kipufogó első csőszakaszát, elméletileg kifér ha fogja a tűzkarika de útban van és bűvészkedni kell vele. Arra készülj, hogy a tűzkarikás csatlakozó csavarjai gyakran berohadnak, rakj oda tartalék csavart pláne ha inkább levágod.

A váltó oldalihoz sem, csak el kell húzni a motor a váltótól, harangos váltó esetén talán kifér lefelé a lendkerék, ebben nem vagyok biztos. 

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

A váltó oldalihoz sem, csak el kell húzni a motor a váltótól, harangos váltó esetén talán kifér lefelé a lendkerék, ebben nem vagyok biztos. 

Nem is a kiférés, az ablakon keresztül hát olyan hogy is mondjam...

lendkerék levételhez én szerintem kivenném a motort. Sokkal kényelmesebb.:confused::-)

Link to comment
Megosztás:

19 perce, Róóóbi írta:

Nem is a kiférés, az ablakon keresztül hát olyan hogy is mondjam...

lendkerék levételhez én szerintem kivenném a motort. Sokkal kényelmesebb.:confused::-)

Nem mondod...:-)

2764261-20180211-qIjqTb.jpg

2764262-20180211-Sgg6EQ.jpg

2764263-20180211-YpmXAJ.jpg

Régi szép idők..lehetne már tavasz, mostanában semmi komolyabb szerelés nem volt. Na majd az SE...

Link to comment
Megosztás:

Just now, Róóóbi írta:

Na ennyi! Mennyivel jobb már! 

Bár van otthon flásencúg, a villanyemelőre kicsit irigy vagyok. :hehe:

A házépítéshez vettem, aztán meg olyan kevesed adtak volna érte, hogy inkább megtartottam.  Arra gondoltam hogy ha majd egyszer meglesz a garázs, fel szerelem a plafonra fixen vagy  guruló keretre, és ha éppen nem autót szerelek, akkor a garázskaput fogja nyitni-csukni. 

Link to comment
Megosztás:

35 perce, zotya975 írta:

A házépítéshez vettem, aztán meg olyan kevesed adtak volna érte, hogy inkább megtartottam.  Arra gondoltam hogy ha majd egyszer meglesz a garázs, fel szerelem a plafonra fixen vagy  guruló keretre, és ha éppen nem autót szerelek, akkor a garázskaput fogja nyitni-csukni. 

Futómacskás használhatóbb mint a fixen telepített. Egy I gerenda az autó hossztengelyével párhuzamosan és nincs gond. :)

Link to comment
Megosztás:

1 perc, Róóóbi írta:

Futómacskás használhatóbb mint a fixen telepített. Egy I gerenda az autó hossztengelyével párhuzamosan és nincs gond. :)

Igen úgy kellene, meg előre kéne lejtetnem a tetőt hogy hátul legyen a nagyobb magasság. Ugye ha ott kiemelem, és elviszem hátra pölö letenni a fal mellé, akkor ki lehet tolni az autót. 

Link to comment
Megosztás:

3 perce, zotya975 írta:

Igen úgy kellene, meg előre kéne lejtetnem a tetőt hogy hátul legyen a nagyobb magasság. Ugye ha ott kiemelem, és elviszem hátra pölö letenni a fal mellé, akkor ki lehet tolni az autót. 

Szerintem gond nélkül megoldható. Egyedül a belmagasság szab határt, ha az megvan úgy játszol a méretekkel ahogy akarsz. Gondolom 1T feletti cuccokat ritkán kell pakolászni.

Link to comment
Megosztás:

2 perce, Róóóbi írta:

Szerintem gond nélkül megoldható. Egyedül a belmagasság szab határt, ha az megvan úgy játszol a méretekkel ahogy akarsz. Gondolom 1T feletti cuccokat ritkán kell pakolászni.

Amúgy is előre lejtetném a tetőt, mert ha majd egyszer hátra kéményt- kályhát teszek, a kéménynél problémás ha nekifut a hullámpala, és arra lejt. Hát úgy gondoltam elől 2.5 hátul 3 méter bár ez lehet kevés lejtés 5 méteren. 

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Amúgy is előre lejtetném a tetőt, mert ha majd egyszer hátra kéményt- kályhát teszek, a kéménynél problémás ha nekifut a hullámpala, és arra lejt. Hát úgy gondoltam elől 2.5 hátul 3 méter bár ez lehet kevés lejtés 5 méteren. 

Ha az emelőt nézed akkor meg sok szerintem. Palának elég.

Link to comment
Megosztás:

Dízel témától kicsit elkanyarodnék.... Asszonynak kéne valami benzines járgány,visszatérnék(maradnék)az F Astra vonalon több okból is,egyszerű szerelhetőség,relatív olcsó alkatrész árak-fenntartás stb....

Neki kizárólag benzines jöhet szóba,így azt kérdezném,melyik motorkódú verda az ajánlott???

Városban,rövid távon használná elsősorban,de ritkán azért menne 50-60km-es távokat is..számít az alacsony fogyasztás is,tehát nem kell 2000köbcenti..

Nekem anno a  C14NZ volt,voltak vele kisebb-nagyobb problémáim,de miután kiismertem,én megszerettem az autót(nem is tudom jó pár éve miért is adtam el?)

Bár a jelentősebb hibáit inkább az előző tulaj hanyagságának róvom fel....

Szóval melyek a megbízható(bb) benzines motorok az F-esekben???

Én a C14NZ,vagy C16NZ-kre gondoltam első körben,a többi benzinest nem nagyon ismerem...

Üdv.Z

Link to comment
Megosztás:

1 óra, zolpat írta:

Dízel témától kicsit elkanyarodnék.... Asszonynak kéne valami benzines járgány,visszatérnék(maradnék)az F Astra vonalon több okból is,egyszerű szerelhetőség,relatív olcsó alkatrész árak-fenntartás stb....

Neki kizárólag benzines jöhet szóba,így azt kérdezném,melyik motorkódú verda az ajánlott???

Városban,rövid távon használná elsősorban,de ritkán azért menne 50-60km-es távokat is..számít az alacsony fogyasztás is,tehát nem kell 2000köbcenti..

Nekem anno a  C14NZ volt,voltak vele kisebb-nagyobb problémáim,de miután kiismertem,én megszerettem az autót(nem is tudom jó pár éve miért is adtam el?)

Bár a jelentősebb hibáit inkább az előző tulaj hanyagságának róvom fel....

Szóval melyek a megbízható(bb) benzines motorok az F-esekben???

Én a C14NZ,vagy C16NZ-kre gondoltam első körben,a többi benzinest nem nagyon ismerem...

Üdv.Z

Vehetőek. Vagy még X16SZ X16SZR X14NZ is. Illetve a C-s SE motorok.

Link to comment
Megosztás:

32 perce, joecockroach írta:

Az én C16SE motorom csak városban így télen 10-12 litert is bekapkod, hosszútávon volt már 6 alatt is a fogyasztás, úgyhogy ha túlnyomórészt városba kellene, nem biztos hogy a legjobb választás. Emiatt az 1,4 motorok jobbak lehetnek.

Az 1.4 ( főleg az NZ) talán inkább gyenge motor a bódé mozgatásához,akkor inkább 1.6. 

Link to comment
Megosztás:

Énis inkább az NZ felé hajlok,nem kell nekem 16 szelep+2 vezérműtengely EGR meg miegymás,csak annyival több a nyűg! Sima mezei 8 szelep kp. injektor full fapad,rohangálni rövidebb távokra szerintem elég lesz bőven:icon13:

Nekem anno elég volt az 1,4-es is,na nem egy erőgép valóban a maga 60lóerejével,de 90-100-as utazóval elvitt bárhova.

Mondjuk az enyém 5ajtós volt,nem kombi mint a tiéd Zotya...

Magamnak is csak azért vettem dízelt,mert én szinte minden nap 45km-re járok melózni,az oda-vissza már 90km! Aztán mondom ha már dízel,akkor a vélhetően jobbik Isuzura esett a választásom,annak meg külön örülök,hogy még Caravan is:-)

Szóval akkor ha nem találok megfelelő állapotú 1,4-es NZ-t,csak akkor lesz esetleg 1,6-os..

Üdv.Z

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.