zotya975 Elküldve Január28, 2018 Megoszt Elküldve Január28, 2018 20 perce, M.Gyula írta: kösz mindenkinek.valószínű a kuplung a hibás.lamda nemrég lett cserélve.vagy még a gyertya van ami hibás lehet.majd meglátom ha a kuplung cserélve lett.az na baj hogy itt sok a hibalehetőség.de mindenképp köszi a segítséget. Hát ha nagyon el van kopva és meg-megcsúszik az okozhat rángatást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január29, 2018 Megoszt Elküldve Január29, 2018 22 órája, M.Gyula írta: sziasztok.van egy c14se-m kombi.meleg motornál ha kicsit jobban nyomom akkor nekiáll szaggatni.ugrál.mintha kihagyna a motor.azt tudni kell hogy a kuplung nem tökéletes.kb:2 centinél kiemel.lehet az a baja?dolgozom az ügyön.remélem nincs nagyobb baj.teljes szerkentyűt akarok cserélni.tökre erőtlen.hidegen még húz de utána semmi. ja meg még olyan hogy cseréltem pollen szűrőt de ennek ellenére úgy párásodok mint a rosseb.már bekentem páramentesítővel is de semmi hatás.adjatok tanácsot légyszi. képeket nemsokára teszek fel. A rángatás valószínű, hogy gyújtás hiba. Kábel vagy gyertya. A kuplung inkább erőltetésre csúszik meg, és akkor csak felbőg illetve emelkedik a motor fordulatszáma... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve Január31, 2018 Megoszt Elküldve Január31, 2018 Sziasztok Valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban hogy milyen vezetni belassult lambda szondával ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január31, 2018 Megoszt Elküldve Január31, 2018 26 perce, Barret írta: Sziasztok Valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban hogy milyen vezetni belassult lambda szondával ? Hát gondolom gyengébb a motor, ha nem jól követi a változást. Ha meg nagyon csálé az adat úgyis kijelzi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Barret Elküldve Január31, 2018 Megoszt Elküldve Január31, 2018 2 órája, zotya975 írta: Hát gondolom gyengébb a motor, ha nem jól követi a változást. Ha meg nagyon csálé az adat úgyis kijelzi. Az árulkodó jel hogy üzem meleg motornál szét húzott csatival járkálva nem történik semmi változás ? (menésbe se ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január31, 2018 Megoszt Elküldve Január31, 2018 A belassult szonda az, amivel szarul megy az autó, sokat eszik, de nem dob rá hibalámpát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuskes Elküldve Február1, 2018 Megoszt Elküldve Február1, 2018 17 órája, Barret írta: Az árulkodó jel hogy üzem meleg motornál szét húzott csatival járkálva nem történik semmi változás ? (menésbe se ) Jelezni fog az, csak lehet el kell menned vele egy fél városi utat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 Sziasztok! Mondta nekem 1 ember, hogy a főtengely szimering cseréhez nem kell levenni a kartert. Igaz ez? Bár én mindenképpen lefogom venni mert folyat meg szeretném csinálni frankón addig még van 5 ezer km az olajba is. A karter levételéhez egyébként szétkell szednem a kipufogót is? Vagy elég csak a csonknál meglazítani vagy még azt sem muszáj? Nehéz kicserélni a szimeringet? C14NZ lenne a beteg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 8 órája, Kispotter írta: Sziasztok! Mondta nekem 1 ember, hogy a főtengely szimering cseréhez nem kell levenni a kartert. Igaz ez? Bár én mindenképpen lefogom venni mert folyat meg szeretném csinálni frankón addig még van 5 ezer km az olajba is. A karter levételéhez egyébként szétkell szednem a kipufogót is? Vagy elég csak a csonknál meglazítani vagy még azt sem muszáj? Nehéz kicserélni a szimeringet? C14NZ lenne a beteg. A vezérlés oldalihoz nem. Ha megnézed az sokkal kisebb és az olajszivattyú házában van. De én a lendkerék felőlihez is levenném. Az a legjobb ha a leömlőnél és a tűzkarikás csatlakozónál leoldod a kipufogó első csőszakaszát, elméletileg kifér ha fogja a tűzkarika de útban van és bűvészkedni kell vele. Arra készülj, hogy a tűzkarikás csatlakozó csavarjai gyakran berohadnak, rakj oda tartalék csavart pláne ha inkább levágod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 1 órával ezelőtt, Róóóbi írta: A vezérlés oldalihoz nem. Ha megnézed az sokkal kisebb és az olajszivattyú házában van. De én a lendkerék felőlihez is levenném. Az a legjobb ha a leömlőnél és a tűzkarikás csatlakozónál leoldod a kipufogó első csőszakaszát, elméletileg kifér ha fogja a tűzkarika de útban van és bűvészkedni kell vele. Arra készülj, hogy a tűzkarikás csatlakozó csavarjai gyakran berohadnak, rakj oda tartalék csavart pláne ha inkább levágod. A váltó oldalihoz sem, csak el kell húzni a motor a váltótól, harangos váltó esetén talán kifér lefelé a lendkerék, ebben nem vagyok biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: A váltó oldalihoz sem, csak el kell húzni a motor a váltótól, harangos váltó esetén talán kifér lefelé a lendkerék, ebben nem vagyok biztos. Nem is a kiférés, az ablakon keresztül hát olyan hogy is mondjam... lendkerék levételhez én szerintem kivenném a motort. Sokkal kényelmesebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 19 perce, Róóóbi írta: Nem is a kiférés, az ablakon keresztül hát olyan hogy is mondjam... lendkerék levételhez én szerintem kivenném a motort. Sokkal kényelmesebb. Nem mondod... Régi szép idők..lehetne már tavasz, mostanában semmi komolyabb szerelés nem volt. Na majd az SE... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 3 perce, zotya975 írta: Nem mondod... Na ennyi! Mennyivel jobb már! Bár van otthon flásencúg, a villanyemelőre kicsit irigy vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 Just now, Róóóbi írta: Na ennyi! Mennyivel jobb már! Bár van otthon flásencúg, a villanyemelőre kicsit irigy vagyok. A házépítéshez vettem, aztán meg olyan kevesed adtak volna érte, hogy inkább megtartottam. Arra gondoltam hogy ha majd egyszer meglesz a garázs, fel szerelem a plafonra fixen vagy guruló keretre, és ha éppen nem autót szerelek, akkor a garázskaput fogja nyitni-csukni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 35 perce, zotya975 írta: A házépítéshez vettem, aztán meg olyan kevesed adtak volna érte, hogy inkább megtartottam. Arra gondoltam hogy ha majd egyszer meglesz a garázs, fel szerelem a plafonra fixen vagy guruló keretre, és ha éppen nem autót szerelek, akkor a garázskaput fogja nyitni-csukni. Futómacskás használhatóbb mint a fixen telepített. Egy I gerenda az autó hossztengelyével párhuzamosan és nincs gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 1 perc, Róóóbi írta: Futómacskás használhatóbb mint a fixen telepített. Egy I gerenda az autó hossztengelyével párhuzamosan és nincs gond. Igen úgy kellene, meg előre kéne lejtetnem a tetőt hogy hátul legyen a nagyobb magasság. Ugye ha ott kiemelem, és elviszem hátra pölö letenni a fal mellé, akkor ki lehet tolni az autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 3 perce, zotya975 írta: Igen úgy kellene, meg előre kéne lejtetnem a tetőt hogy hátul legyen a nagyobb magasság. Ugye ha ott kiemelem, és elviszem hátra pölö letenni a fal mellé, akkor ki lehet tolni az autót. Szerintem gond nélkül megoldható. Egyedül a belmagasság szab határt, ha az megvan úgy játszol a méretekkel ahogy akarsz. Gondolom 1T feletti cuccokat ritkán kell pakolászni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 2 perce, Róóóbi írta: Szerintem gond nélkül megoldható. Egyedül a belmagasság szab határt, ha az megvan úgy játszol a méretekkel ahogy akarsz. Gondolom 1T feletti cuccokat ritkán kell pakolászni. Amúgy is előre lejtetném a tetőt, mert ha majd egyszer hátra kéményt- kályhát teszek, a kéménynél problémás ha nekifut a hullámpala, és arra lejt. Hát úgy gondoltam elől 2.5 hátul 3 méter bár ez lehet kevés lejtés 5 méteren. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 1 órával ezelőtt, zotya975 írta: Amúgy is előre lejtetném a tetőt, mert ha majd egyszer hátra kéményt- kályhát teszek, a kéménynél problémás ha nekifut a hullámpala, és arra lejt. Hát úgy gondoltam elől 2.5 hátul 3 méter bár ez lehet kevés lejtés 5 méteren. Ha az emelőt nézed akkor meg sok szerintem. Palának elég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február11, 2018 Megoszt Elküldve Február11, 2018 33 perce, Róóóbi írta: Ha az emelőt nézed akkor meg sok szerintem. Palának elég. Azt mindenképpen vízbe tenném mármint a sínt amin fut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Február13, 2018 Megoszt Elküldve Február13, 2018 Dízel témától kicsit elkanyarodnék.... Asszonynak kéne valami benzines járgány,visszatérnék(maradnék)az F Astra vonalon több okból is,egyszerű szerelhetőség,relatív olcsó alkatrész árak-fenntartás stb.... Neki kizárólag benzines jöhet szóba,így azt kérdezném,melyik motorkódú verda az ajánlott??? Városban,rövid távon használná elsősorban,de ritkán azért menne 50-60km-es távokat is..számít az alacsony fogyasztás is,tehát nem kell 2000köbcenti.. Nekem anno a C14NZ volt,voltak vele kisebb-nagyobb problémáim,de miután kiismertem,én megszerettem az autót(nem is tudom jó pár éve miért is adtam el?) Bár a jelentősebb hibáit inkább az előző tulaj hanyagságának róvom fel.... Szóval melyek a megbízható(bb) benzines motorok az F-esekben??? Én a C14NZ,vagy C16NZ-kre gondoltam első körben,a többi benzinest nem nagyon ismerem... Üdv.Z Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Február13, 2018 Megoszt Elküldve Február13, 2018 1 óra, zolpat írta: Dízel témától kicsit elkanyarodnék.... Asszonynak kéne valami benzines járgány,visszatérnék(maradnék)az F Astra vonalon több okból is,egyszerű szerelhetőség,relatív olcsó alkatrész árak-fenntartás stb.... Neki kizárólag benzines jöhet szóba,így azt kérdezném,melyik motorkódú verda az ajánlott??? Városban,rövid távon használná elsősorban,de ritkán azért menne 50-60km-es távokat is..számít az alacsony fogyasztás is,tehát nem kell 2000köbcenti.. Nekem anno a C14NZ volt,voltak vele kisebb-nagyobb problémáim,de miután kiismertem,én megszerettem az autót(nem is tudom jó pár éve miért is adtam el?) Bár a jelentősebb hibáit inkább az előző tulaj hanyagságának róvom fel.... Szóval melyek a megbízható(bb) benzines motorok az F-esekben??? Én a C14NZ,vagy C16NZ-kre gondoltam első körben,a többi benzinest nem nagyon ismerem... Üdv.Z Vehetőek. Vagy még X16SZ X16SZR X14NZ is. Illetve a C-s SE motorok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joecockroach Elküldve Február13, 2018 Megoszt Elküldve Február13, 2018 Az én C16SE motorom csak városban így télen 10-12 litert is bekapkod, hosszútávon volt már 6 alatt is a fogyasztás, úgyhogy ha túlnyomórészt városba kellene, nem biztos hogy a legjobb választás. Emiatt az 1,4 motorok jobbak lehetnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2018 Megoszt Elküldve Február13, 2018 32 perce, joecockroach írta: Az én C16SE motorom csak városban így télen 10-12 litert is bekapkod, hosszútávon volt már 6 alatt is a fogyasztás, úgyhogy ha túlnyomórészt városba kellene, nem biztos hogy a legjobb választás. Emiatt az 1,4 motorok jobbak lehetnek. Az 1.4 ( főleg az NZ) talán inkább gyenge motor a bódé mozgatásához,akkor inkább 1.6. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Február13, 2018 Megoszt Elküldve Február13, 2018 Énis inkább az NZ felé hajlok,nem kell nekem 16 szelep+2 vezérműtengely EGR meg miegymás,csak annyival több a nyűg! Sima mezei 8 szelep kp. injektor full fapad,rohangálni rövidebb távokra szerintem elég lesz bőven Nekem anno elég volt az 1,4-es is,na nem egy erőgép valóban a maga 60lóerejével,de 90-100-as utazóval elvitt bárhova. Mondjuk az enyém 5ajtós volt,nem kombi mint a tiéd Zotya... Magamnak is csak azért vettem dízelt,mert én szinte minden nap 45km-re járok melózni,az oda-vissza már 90km! Aztán mondom ha már dízel,akkor a vélhetően jobbik Isuzura esett a választásom,annak meg külön örülök,hogy még Caravan is Szóval akkor ha nem találok megfelelő állapotú 1,4-es NZ-t,csak akkor lesz esetleg 1,6-os.. Üdv.Z Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts