Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Azonban, ha már hibákról beszélünk...

Ma először "besárgult" az Astra. Kivillogtattam a gáz+fék+gyújtás kombinációval és két öttagú valamint egy négytagú kódot villogot lehetséges ez? Kétszer is megcsináltam, ugyanazzal az eredménnyel.

A három kód:

1 vill. 1 vill. 2 vill. 10 vill. =11210

1vill. 1vill. 2vill. 2vill.=1122

1vill.5vill.5vill.10vill.=15510

Valaki tudja, hogy ezek mit rejtnek?

Egyébként a sárga lámpa az egyik újraindításnál már elaludt és azóta sem villant ki, de miután este hazaértem, mégis kivillogtattam a fenti kódokat, mert ki tudja, hátha valami komoly...

Közben rájöttem, hogy az öttagú kód valószínűleg nem frankó, és a 10 villanás inkább a nullát jelöli, úgyhogy a három hibakód a 1120, 1122, 1550. Szóval tudja valaki, hogy mit jelentenek?

Köszi: neeshow

Link to comment
Megosztás:

Közben rájöttem, hogy az öttagú kód valószínűleg nem frankó, és a 10 villanás inkább a nullát jelöli, úgyhogy a három hibakód a 1120, 1122, 1550. Szóval tudja valaki, hogy mit jelentenek?

Köszi: neeshow

Íme a hivatalos magyarázat, hogy pontosan mit jelent azt ne kérdezd:

1120:

- Gázpedál 1. helyzetérzékelő, magas bemenet

- Gázpedál 1. helyzetérzékelő, alacsony bemenet

- Gázpedál 1-2 helyzetérzékelő, korreláció

1122:

- Gázpedál 2. helyzetérzékelő, magas bemenet

- Gázpedál 2. helyzetérzékelő, alacsony bemenet

1550:

- Elektronikus fojtószelep szabályozás csökkentett teljesítmény

- Elektronikus fojtószelep szabályozás, csak gyújtásvezérlés

- Elektronikus fojtószelep szabályozás, motor leállítás

Link to comment
Megosztás:

Íme a hivatalos magyarázat, hogy pontosan mit jelent azt ne kérdezd:

1120:

- Gázpedál 1. helyzetérzékelő, magas bemenet

- Gázpedál 1. helyzetérzékelő, alacsony bemenet

- Gázpedál 1-2 helyzetérzékelő, korreláció

1122:

- Gázpedál 2. helyzetérzékelő, magas bemenet

- Gázpedál 2. helyzetérzékelő, alacsony bemenet

1550:

- Elektronikus fojtószelep szabályozás csökkentett teljesítmény

- Elektronikus fojtószelep szabályozás, csak gyújtásvezérlés

- Elektronikus fojtószelep szabályozás, motor leállítás

Köszönöm szépen! :D

Asszem', hogy egy komolyabb vizsgálat is következik ezek után, mert az visszatérő problémám, hogy meleg motornál nem indul el csak gázadással a verda. Pillangószelep tisztítás után átmenetileg jobb lett, de mindig újra jelentkezik. A hibakódok közül is kettő kapcsolódik a gázadáshoz.

Apropó, az elektronikus fojtószelep az az EGR (AGR)? Mert akkor lehet, hogy mégis az lesz a ludas a dologban... (Erre is gyanakodtak itt a fórumon többen, amikor előszőr jeleztem a meleg motor problémámat).

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen! :D

Asszem', hogy egy komolyabb vizsgálat is következik ezek után, mert az visszatérő problémám, hogy meleg motornál nem indul el csak gázadással a verda. Pillangószelep tisztítás után átmenetileg jobb lett, de mindig újra jelentkezik. A hibakódok közül is kettő kapcsolódik a gázadáshoz.

Apropó, az elektronikus fojtószelep az az EGR (AGR)? Mert akkor lehet, hogy mégis az lesz a ludas a dologban... (Erre is gyanakodtak itt a fórumon többen, amikor előszőr jeleztem a meleg motor problémámat).

ki kell pucolni a folytószelepet...

meg a rajta található furatokat.

el van szarosodva, és nem tud rendesen szabályozni, azért ír iklyen hibakódokat...

Link to comment
Megosztás:

ki kell pucolni a folytószelepet...

meg a rajta található furatokat.

el van szarosodva, és nem tud rendesen szabályozni, azért ír iklyen hibakódokat...

Köszi uhuhu! :D

Bonyolult a feladat és forduljak szakihoz, vagy meg tudom itthon is csinálni saját kútfőből? :D

Link to comment
Megosztás:

Hogy tudom megnézni, hogy a vízhőmérséklet jeladó (ECU fele) jó -e?

Mit mérjek, mivel és mennyi az elfogadott érték?? (hideg vagy üzemmeleg motornál kell mérni?)

hidegen is, üzemmelegen is. ellenállás. írd meg mit mértél, és milyen külső hőmérsékleten :D

Link to comment
Megosztás:

Na ma voltam szakszervizben, hiba kód olvasásra. Nem találtak eltárolt hibát. Sajnos. Ott fogom hagyni az autót egy napra. Bár a rángatásra tanácsolták, hogy tankoljak máshol. Nem értem miért nem tárolt hibát, pedig fell pislog a motor elektronika lámpa.Na majd ha ott hagytam kielemzésre a paripát okosabb leszek.

Link to comment
Megosztás:

Na ma voltam szakszervizben, hiba kód olvasásra. Nem találtak eltárolt hibát. Sajnos. Ott fogom hagyni az autót egy napra. Bár a rángatásra tanácsolták, hogy tankoljak máshol. Nem értem miért nem tárolt hibát, pedig fell pislog a motor elektronika lámpa.Na majd ha ott hagytam kielemzésre a paripát okosabb leszek.

inkább keress 1 megbizhato szerelöt de ne hagyd ott. azt szeretném megtudni hogy a küsö hömérsékletnek mi köze az ABS kijelzöhöz mert a tech 2 semmit sem mutat csak nagy melegben jelez a müszerfalon de ujrainditás után már nem jelez ez elöfordult tavaly is mikor vettem a müszert de a funkcioját betölti köszi a választ...........

Link to comment
Megosztás:

hidegen is, üzemmelegen is. ellenállás. írd meg mit mértél, és milyen külső hőmérsékleten :D

Lehet, csak hétvégére jutok odáig, de megmérem feltétlen és jelzem!

Nem kell az akksi sarut levenni, nem tárol hibát ha lehúzom a szenzor érzékelőjét?

Link to comment
Megosztás:

ki kell pucolni a folytószelepet...

meg a rajta található furatokat.

el van szarosodva, és nem tud rendesen szabályozni, azért ír iklyen hibakódokat...

Ez a fenti hiba, ahogy visszaolvastam a fórumot, úgy tűnik, hogy visszatérő probléma a G Astránál. (más autóknál nem tudom, mennyire gyakori) Ahogy a pollenszűrő cserét is valaki felrakta képekben, nem tenné ezt is meg valaki?

Szerintem sokaknak segítene, ha látná, mennyiben áll ez a dolog.

Amkikor valaki megint ezzel a problémával szembesül, csak a linket kellene megírni neki, és kész.

Link to comment
Megosztás:

Ez a fenti hiba, ahogy visszaolvastam a fórumot, úgy tűnik, hogy visszatérő probléma a G Astránál. (más autóknál nem tudom, mennyire gyakori) Ahogy a pollenszűrő cserét is valaki felrakta képekben, nem tenné ezt is meg valaki?

Szerintem sokaknak segítene, ha látná, mennyiben áll ez a dolog.

Amkikor valaki megint ezzel a problémával szembesül, csak a linket kellene megírni neki, és kész.

A fényképes dokumentációt én is (mint műkedvelő, autószerelésben járatlan ember) szívesen venném! :D

Link to comment
Megosztás:

úgy látom mindenki pollenszűrőt cserélt B)

tegnap délután én is megejtettem a műveletet,hát elég sok minden kijött :D :P

a patentokat vicces módon a márkaszervízben fordítva rakták fel,de végülis csavarhúzóval ugyanúgy lejött mind.

ennek van most szezonja. ;)

mellesleg ha ilyen kis patentokat fordítva raknak fel, akkor nagyobb dolgokkal mit vétenének? :D

véletlen a mocit hátra raknák be...

Link to comment
Megosztás:

ennek van most szezonja. :P

mellesleg ha ilyen kis patentokat fordítva raknak fel, akkor nagyobb dolgokkal mit vétenének? :D

véletlen a mocit hátra raknák be...

lehet a szerelőnek úgy jobban kézre áll,vagy nemtom,de elég logikátlan,hogy a kampós vége befelé néz.

de lehet csak én látom így :D

Link to comment
Megosztás:

#4313-ra

0pel könyvet

itt németül 20 EUR-ért,

itt angolul 19 GBP-ért lehet vásárolni.

Régebben a SIMÜFO Műszaki Fordítóiroda és Könyvkiadó

foglalkozott magyar nyelvű kiadással.

Utolsó tettük 2004-ben egy Fiat Pandáról szóló könyv volt.

Nekem van csináld magad astra g könyvem. Tavaly vettem Pesten...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.