Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

A kezüket törném mocskos tetü népek.

De csak lassan hogy fájjon nekik rendesen.

Ne keseredj jó lesz ez még,fogd fel ugy hogy ez csak egy tárgy és ö van te érted nem pedig forditva.

Casco ebben esetben hogy müködik hogyan mennnyit fizet ?,vagy csak egy részét?

Nem tudom.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Casco-t szerencsére kötöttem, a jelek szerint állják az önrész feletti költségeket... Ha nem így lenne, akkor nem tudom mit tennék. Állna a kocsi a ház előtt amíg szét nem rozsdásodik.

A kocsi miatt aggódom leginkább, hogy rendbe lehet-e normálisan hozni.

Meg hogy az az elmebeteg aki ezt tette, újra megteheti.

Link to comment
Megosztás:

Tipeter!

Sajnálom és együtt érzek veled!!

Megmondom őszintén ezt a mennyiséget a torkán öntöttem volna le úgy féldecinként az utolsó cseppig .....

Remélem azért még az élet "meghálálja" az ilyen tróger hulladék ember(ek)nek és lesz alkalma viszont átélni neki is ekkora kárt!

Amit javaslok, főleg hogy új az autód: bérelj neki egy garázst!!

Nem olcsó, de hosszú távon megéri a befektetést, sok ilyen állattól védi meg az autódat.....

Link to comment
Megosztás:

Köszi az együttérző válaszokért.

Az az igazság hogy egy panelházban lakom. A ház előtt, ahol az ablakokból rá lehet látni a parkolóra, minden hely foglalt. Már többször voltak komoly viták "újoncokkal" a parkolóhelyeken, úgyhogy én inkább egy másik, a tömbünk melletti parkolóba szoktam beállni. Erre sajnos egyik ablakomból sem lehet rálátni, viszont még éjjel is kb. a parkoló fele tök üres. Úgyhogy majdnem kizárt hogy valakinek a helyére álltam volna. Mindíg igyekeztem úgy parkolni hogy jobbról-balról kényelmesen be tudjanak mellém állni. Itt meg lehet tenni, mert ahogy írtam nagyon kevesen használják.

Link to comment
Megosztás:

Köszi az együttérző válaszokért.

Az az igazság hogy egy panelházban lakom. A ház előtt, ahol az ablakokból rá lehet látni a parkolóra, minden hely foglalt. Már többször voltak komoly viták "újoncokkal" a parkolóhelyeken, úgyhogy én inkább egy másik, a tömbünk melletti parkolóba szoktam beállni. Erre sajnos egyik ablakomból sem lehet rálátni, viszont még éjjel is kb. a parkoló fele tök üres. Úgyhogy majdnem kizárt hogy valakinek a helyére álltam volna. Mindíg igyekeztem úgy parkolni hogy jobbról-balról kényelmesen be tudjanak mellém állni. Itt meg lehet tenni, mert ahogy írtam nagyon kevesen használják.

Nagyon sajnálom ami történt! Bár az tudom nem segít. Viszont én figyelném a kocsi helyét, hátha mindíg ugyanazzal az autóval állnak be oda. Ha igen, akkor egyszerű kinyomozni hogy ki a tulaj. Majd megfenyegetném, hogy az ipari kamera felvette, és hogy mész a felvétellel a rendőrségre. A reakciója mindent el fog árulni. Persze nem fogja tudni hogy van vagy nincs kamera, így beijed ha tényleg ő volt. Aztán ha már tudod ki ő, akkor..... Szerintem szívesen segítünk mi is :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

HAli!

Nem fokozom, úgyis mindenki egyetért az ilyen 'jólelkű' cselekedetekben. Nem kell izgulnod, rendbe hozzák az autódat, talán még szebb is lesz mint volt( a gyári fény mostanság hagy kívánnivalót maga után), igazából az ideg, meg az anyagi oldal, meg ahogy írtad is a tudat, hogy máskor is megtehetik, na ezek az aggasztóak. Mondjuk általában 2x ugyanoda nem csap a villám, bár ez engem sem nyugtatna meg. A régi szembe szomszédunknak 2 éve csinálták ezt az autójával, az sem volt több 1 évesnél. Nyomoztak hosszasan, egy darabig ezért is húzódott a javítás, de aztán tényleg szebb lett mint volt. Neki telibe kellett fényezni az egészet, mert nem bízták a 'jólelkűek' a véletlenre, úgyhogy mindenhová locsoltak, még az alukerekekre is jutott mindre.

Hát... én akkor nyugodnék meg, ha meglennének a 'kedves ismerősök'.

Minden esetre kitartás.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet!

Nem tudja esetleg valaki, miért kezdett el szorulni a váltózáram?

Eddig gyönyörűen nyitott-zárt, csak egy pöccintés volt kinyitni vagy becsukni.

Mostanában -kb 3 hete- azt vettem észre, hogy elég nehézkes bezárni, nyitáskor

meg nem "pattan" ki magától, rá kell segíteni a kulccsal.

A típusa Bear-Lock, press-lock-os, kb fél éve van az autóban.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Észrevettem most hogy a hűtőfolyadékom szine zöldről barnára változott...

Kb 3 hete volt vizszivattyúcserém, semmi bajom nincs egyébként, csak ez a szín változás!

Lehetséges hogy a szivattyú nem tudom olajozva volt és az került be a rendszerbe azért lett barna szine????

Link to comment
Megosztás:

Fel a fellyel......

azért ez is majdnem olyan mint a kromofág :rolleyes:

Sajnálom én is a gépsast, nem tudom milyen embernek nem minősülö élőlény tette ezt de ha én láttam volna a sajátomnál ez már csak élettelen tárgy lenne....szóval igazából csak a az gáz, hogy innentől sajnos a kocsi értékcsökkent...olyan, mintha törött lett volna, mert újra van fényezve ergo, ha el akarod adni már kevesebbet ér..elhiszem hogy szépen megcsinálják, sőt kötelezi őket a 12 év átrozsdásodási gari, ha szakműhely..szóval a munka miatt ne aggódj... ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Észrevettem most hogy a hűtőfolyadékom szine zöldről barnára változott...

Kb 3 hete volt vizszivattyúcserém, semmi bajom nincs egyébként, csak ez a szín változás!

Lehetséges hogy a szivattyú nem tudom olajozva volt és az került be a rendszerbe azért lett barna szine????

Hány éves a kocsi, illetve a fagyállo? Ha jol tudom, azt is x idönként cserélni kellene....(nem akarok hülyeséget mondani, hogy mennyi idönként)

Lehet a szivatyu szinezte meg, de akkor nem volt benne csere?(nekem narancssárga alapbol)....

Ha veszel bele, akkor Al barát legyen!

Link to comment
Megosztás:

9 éves 4 éve van nálam

1 hónapja még zöld volt (akkor nem volt folyadékcsere csak szivi)

Mi az a " Al barát legyen! " ?

Szerintem 4 éves folyadékot nem árt kicserélni, mert öregszik, és a kenöképesége csökken.(vizpumpának kell a kenés :rolleyes: )

Aluminiumbarát legyen, én jártam ugy az egyik motorommal, hogy hagyományos fagyállot öntöttem be....Szerencsére a hütö réz volt, de a ventillátornaka gombája aluminium...Egyszer azt vettem észre, hogy folyamatossan megya venti, kivettem a gombát, s elég jol elfogyott...

Kicseréltem a gombát, s vettem bele valvoline al barát fagyállot.

Az a lényeg, hogy legyen ráirva!

Valvoline fagyállok

Link to comment
Megosztás:

A szivattyút a fagyálló keni.

Cseréld le a fagyállót, elméletileg 2-3 évente amúgy is kellene.

A szivattyút a fagyálló ne kenje....mert az már gáz!!!! nem tudom minden típus olyan e de golyós csapágyas egy részük...a golyós csapágy pedig nem igazán komálja az ilyen jellegű kenést....

A fagyálló igazából korrózió védő tulajdonságú, de segít hogy a szimering a szivattyún kapjon egy kis kenést(nem a csapágy!!) így nem keményedik be, stb. és mivel korrózió gátló is van benne, nem oxidálódik az aluminium alkatrészen sem képződik vastagabb réteg, nem képződik benne lerakódás. Kis idő múlva azonban ez is "kimerül" , ezért kell cserélni..de vmi kémikus mindjárt elmondja a vegyi folyamatot. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A szivattyút a fagyálló ne kenje....mert az már gáz!!!! nem tudom minden típus olyan e de golyós csapágyas egy részük...a golyós csapágy pedig nem igazán komálja az ilyen jellegű kenést....

Az autókban használt vízszivattyú tömszelencés, és vízkenésű. A tiedben is :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nem okoskodni akarok, de az AGR-t az összes ECO-TECH motorból ki lehet (kell) írtani :rolleyes:

kollega is megírta már ebben a forumban: '2003-04-13 20:33:09 (14)'.-dik hozzászólás...

Astra G nél nem lehet kiiktatni az AGR-t, mert a motorkontrol állandoan világitani fog, és le fog állni.

Ha az AGR miatt rángat akklor sajnos csak a csere fog segiteni.

Olvastam róla hogy lezárják meg szoftveresen lekötik.

Srácok! Ezeket különböző fórumokban olvastam. Most akkor mi igaz?

Link to comment
Megosztás:

Nem okoskodni akarok, de az AGR-t az összes ECO-TECH motorból ki lehet (kell) írtani :rolleyes:

kollega is megírta már ebben a forumban: '2003-04-13 20:33:09 (14)'.-dik hozzászólás...

Astra G nél nem lehet kiiktatni az AGR-t, mert a motorkontrol állandoan világitani fog, és le fog állni.

Ha az AGR miatt rángat akklor sajnos csak a csere fog segiteni.

Olvastam róla hogy lezárják meg szoftveresen lekötik.

Srácok! Ezeket különböző fórumokban olvastam. Most akkor mi igaz?

Hát nem tudom, hogy mennyire G astra függő, de cimborám F astrájában X16XEL lezártuk csere után teljesen szabályosan, és néhány nap után el is kezdődött a kontrollámpa szórakozni, meg néha le-leállt, stb., úgyhogy ki is vettük belőle, azóta hibátlan. Hozzá tartozik, hogy az elektronikát nem bántottuk szoftveresen.

Link to comment
Megosztás:

...nem tudom milyen embernek nem minősülö élőlény tette ezt... :rolleyes:

Manapság már azon sem lennék meglepve, ha pár kölyök a lakótelepről egyszerűen csak szórakozásból a hecc kedvéért csinálta volna... Nagyon sajnálom én is tipeter, és kívánom, minél előbb legyen meg az újjávarázsolt autód!

Link to comment
Megosztás:

Az autókban használt vízszivattyú tömszelencés, és vízkenésű. A tiedben is ;)

van itthon pár cserélt opel és nem opel darab..egyet szétszedek..de anno opel szalonban láttam amint egy garis motort ezért szedtek szét, mutatta is a srác, hogy a szivattyú darabokra hullot...abban golyós csapágy volt... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.