Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
@Uhuhu:

Fagyizni mínusz 4 fokban? :blush: :)

A többi részével egyetértek (mondjuk más választásom nincs, nem értek hozzá annyira...)

Akkor bedobni egy Bambit.

Jaaa, hogy már azt sem lehet kapni... :lol:

Elküldve
Hogy kell kicserélni?ki kell szedni a kesztyűtartót?Mé nem úgy oldották meg mint a B Vectrában........

Nem egy ördöngős dolog a csere. Ha jól emléxem 3 torx csavar alul+ 3 felül és kinnt is van a kesztyűtartó. Arra figyelj, hogy megfelelő típust vegyél bele klímától függően vagy Behr, vagy Delphi.

Elküldve
Nem egy ördöngős dolog a csere. Ha jól emléxem 3 torx csavar alul+ 3 felül és kinnt is van a kesztyűtartó. Arra figyelj, hogy megfelelő típust vegyél bele klímától függően vagy Behr, vagy Delphi.

nem elég az évjáratot megadni a boltba?Azt meg nem is tudom hogy aláfekvés nélkül meg lehet-e nézni milyen a klíma......

Elküldve
nem elég az évjáratot megadni a boltba?Azt meg nem is tudom hogy aláfekvés nélkül meg lehet-e nézni milyen a klíma......

Nem bizony!Ki kell venni előtte és ami bent volt olyat kell bele venni.Én is benyaltam mert rittig a rosszat vettem meg hozzá azt mehettem vissza kicseréltetni ,de hát a rest kétszer fárad. :lol: Még szerencse hogy itt az autósbolt pont mellettünk :blush:

Elküldve
Nem bizony!Ki kell venni előtte azt ami bent volt olyat kell bele venni.Én is benyaltam mert rittig a rosszat vettem meg hozzá azt mehettem vissza kicseréltetni ,de hát a rest kétszer fárad. :blush:

Ezé jó a B Vectra!......... :lol:

Elküldve
nem elég az évjáratot megadni a boltba?Azt meg nem is tudom hogy aláfekvés nélkül meg lehet-e nézni milyen a klíma......

Nem elég sajna. Én úgy néztem meg, hogy a rádió alatti tárolórekeszt egy kis csavarhúzó segítségével kivettem (ki kell tapogatni a beugró pöcköket) és e mögött van egy matrica, amin rajta van a tipusa (Behr vagy Delphi). Úgy is lehet csinálni, hogy kiveszed a kesztyűtartót és megnézed a szűrőházat. Kb ezt fogod látni:

http://kepfeltoltes.hu/view/090121/SSA4189...ltoltes.hu_.jpg

Ha a házon olyan rugós patentok vannak, mint pl a motortérben a levegőszűrőn, akkor Behr,ha csavar ozni kell, akkor Delphi.

Elküldve
nem elég az évjáratot megadni a boltba?Azt meg nem is tudom hogy aláfekvés nélkül meg lehet-e nézni milyen a klíma......

Sőt, mondom a legtutibb megoldást: kiveszed a kesztyűtartót, kiveszed a pollenszűrőt, elmész a boltba, leteszed az asztalra és azt mondod, hogy egy ilyen kérek. A két szűrőtipus méretben eléggé eltér, ha a boltban stimmel a méret akkor tuti jót veszel.

Elküldve
Sőt, mondom a legtutibb megoldást: kiveszed a kesztyűtartót, kiveszed a pollenszűrőt, elmész a boltba, leteszed az asztalra és azt mondod, hogy egy ilyen kérek. A két szűrőtipus méretben eléggé eltér, ha a boltban stimmel a méret akkor tuti jót veszel.

Hát tényleg az lessz a legjobb ha kiszedem a kesztyűtartót.Így is úgy is ki kell szedni.Gyertyát milyen idő közönként kell cserélni az astrában?

Elküldve
Hát tényleg az lessz a legjobb ha kiszedem a kesztyűtartót.Így is úgy is ki kell szedni.Gyertyát milyen idő közönként kell cserélni az astrában?

Na ebben nem vagyok biztos, de nekem 60 ezer rémlik...

Elküldve

Sziasztok!

Meg tudjátok mondani nekem, hogy az f astrába való ültetőrugó jó-e a g astrába? Azt gondolom, hogy az ültetés mértéke változik a tömege és a súlyelosztása miatt, inkább csak a rugó kialakítása, alakja miatt kérdezem.

Üdv

Elküldve

Sziasztok.

Tudna nekem segíteni valaki? Teljesen tanácstalan lettem 1.6 G Astrámmal kapcsolatban(Z16XE motor).

Sárga lámpa világít, gyursulásnál, alapjáraton is rángat. Hibaolvasásnál először 1-es henger gyujtáskimaradást jelzett aztán ERG szelepre hivatkozott. Gyertyákat cseréltem nem javult, ezután trafóhíd csere után, ugyanaz a hiba, új ERG szelep próbával ugyanaz. Súlyos tizezrek fizetése után, a helyzet változatlan. Volt 3 hét szünet(+ 2000km) mikor magától elmult legalábbis csak enyhe rángatás volt tapasztalható, 3 napja viszont újra előjött a hiba. Különböző véleményeket hallottam több Opel szervízben, az egyik alapból motorvezérlőt diagnosztizált, a másik, hogy semmi baja nincs a motorvezérlőnek, a szelep kormosodott, a harmadik nem is látta és "hidro tőkét kell javítani"

Most az a kérdés, hogy miután kifizettem közel 60.000 ft-ot különböző alkatrész+diagnosztika+munkadíj kinek lehet ezekután hinni?

Elküldve
Sziasztok!

Meg tudjátok mondani nekem, hogy az f astrába való ültetőrugó jó-e a g astrába? Azt gondolom, hogy az ültetés mértéke változik a tömege és a súlyelosztása miatt, inkább csak a rugó kialakítása, alakja miatt kérdezem.

Üdv

Tudtommal nem, a fizikai kialakítása miatt

Elküldve
Sziasztok.

Tudna nekem segíteni valaki? Teljesen tanácstalan lettem 1.6 G Astrámmal kapcsolatban(Z16XE motor).

Sárga lámpa világít, gyursulásnál, alapjáraton is rángat. Hibaolvasásnál először 1-es henger gyujtáskimaradást jelzett aztán ERG szelepre hivatkozott. Gyertyákat cseréltem nem javult, ezután trafóhíd csere után, ugyanaz a hiba, új ERG szelep próbával ugyanaz. Súlyos tizezrek fizetése után, a helyzet változatlan. Volt 3 hét szünet(+ 2000km) mikor magától elmult legalábbis csak enyhe rángatás volt tapasztalható, 3 napja viszont újra előjött a hiba. Különböző véleményeket hallottam több Opel szervízben, az egyik alapból motorvezérlőt diagnosztizált, a másik, hogy semmi baja nincs a motorvezérlőnek, a szelep kormosodott, a harmadik nem is látta és "hidro tőkét kell javítani"

Most az a kérdés, hogy miután kifizettem közel 60.000 ft-ot különböző alkatrész+diagnosztika+munkadíj kinek lehet ezekután hinni?

Itt a fórumon sokunknak, és főként a szervizes emberkéknek pl. Uhuhunak. De látatlanba ne várj csodát, én csak az itteni fórumozók tapasztalatai alapján tudom hogy kb mit lehetne tenni.

Elküldve

Hello!

Aprobb problémám a következő: vezetőoldali szönyeg alatt el van ázva a szönyegem...nem hólé ami ott van az biztos...A hűtöm kb 3hónapja cserélve lett!

Tudtok segfíteni?

Előre is köszi!

Elküldve
Hello!

Aprobb problémám a következő: vezetőoldali szönyeg alatt el van ázva a szönyegem...nem hólé ami ott van az biztos...A hűtöm kb 3hónapja cserélve lett!

Tudtok segfíteni?

Előre is köszi!

Hűtővíz az utastér fűtőradiátora felől.

Elküldve

Sziasztok,

Elsősorban Uhuhu-hoz lenne egy kérdésem, de persze szívesen veszem mások tapasztalatát is.

Az autóm egy 2004-es Z14XE, 162 ezer km van benne. Ez már lengyel, de még van benne a motorháztetőn hangszigetelés és polc is a kesztyűtartóban! :blush:

Megelgeltem az olajfogyasztását. Már egy ideje áttértem a 10W-40-es olajakra, az utóbbi időben Castrol-t használok és 15 ezrenként cserélem. A legutóbbi periódusban durván 7-8 decit evett meg, ezzel még megbékéltem. Most viszont olyan 1,5 liter lett a fogyás a 15 ezer alatt, amit már sokallok. Gyári értéken még persze bőven belül van, de az én tűréshatáromon már nem. Teljes motorfelújítás szóba sem jöhet, de még gyűrűzni sem szeretném. Arra gondoltam, hogy ha van értelme, akkor a szelepszár szimeringeket cserélném ki esetleg.

Lenne ennek értelme? Csökkenne az olajfogyasztásom vagy csak a pénzem? Hol zabálja az Astra az olajat? Remélem, hogy nem csak a dugattyú gyűrűk mentén... :lol:

Köszi előre is,

Tobzos

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.