Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Ismét megingott a gép egészsége... Hét közepén lett kész a kuplungmunkahenger csere+főtengely szimering+szelepfedél tömítés, most meg hidegen nincs alapjáratom: hidegindítás után szépen felmegy a fordulat 1300 körülire, 1-2 másodperc, és leáll. Rögtön újra lehet indítani, de 1-2 másodperc múlva újra leáll... 2000 körül tartva a fordulatot nagy nehezen el lehet vele indulni, de csak fuldoklik. Menet közben is ránt egyet-egyet, állandóan le akar állni. Kb. 7-8 km után viszont rendbejön: szépen ejti a fordulatot, meg lehet állni, ki lehet nyomni a kuplungot, szépen beáll egyenletes 750-re az alapjárat. Viszont kis pihenő után újra elölről... Közben délután dobott egy 0400-t is. Ami érdekes, hogy le van vakítva az AGR-em, tehát ha meg is szorult esetleg, fojtani nem tudja a motort, mert nem megy a a szívóoldalra a kipufogógáz, viszont ez esetben nem is szólhat bele ebbe a dologba (évek óta le van vakítva, eddig sárgát se dobott sosem).

A kuplungos javítás után a szerelő adott egy kis mosást a motortérben a váltó körüli résznek, esetleg beázhatott valami, aztán most kontaktos? De ha így van, mi lehet, ami hidegen betegeskedik, de meleg motornál minden rendben?

Mindenesetre holnap reggel rá kell erre nézni komolyan, addig valami ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Üdv Kartársak!

Azt miből veszem észre ha vmelyik hátsókerék csapágyamnak kakukk van?

Arra gondolok, hogyha megemelem az autót és megpörgetem a kereket akkor is lehet hangja, vagy esetleg kotyoghat a kerék?

Mert egyszerűen nem akarom elhinni, hogy a gumijaim morognak ennyire.

azt nem tudom, hogy a hátsó kerekeknél lehet-e használni, de én úgy vettem észre, hogy a kerékküllőbe belekapaszkodok vagy esetleg a gumiba és oldal irányba megrángatom oda-vissza ha kattok akkor kb 80% hogy kivan. Nem tudom más mit tanácsolna ....

Link to comment
Megosztás:

Üdv Kartársak!

Azt miből veszem észre ha vmelyik hátsókerék csapágyamnak kakukk van?

Arra gondolok, hogyha megemelem az autót és megpörgetem a kereket akkor is lehet hangja, vagy esetleg kotyoghat a kerék?

Mert egyszerűen nem akarom elhinni, hogy a gumijaim morognak ennyire.

Búgó hang,olyan mint ha egy motoros jönne utánad :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv Kartársak!

Azt miből veszem észre ha vmelyik hátsókerék csapágyamnak kakukk van?

Arra gondolok, hogyha megemelem az autót és megpörgetem a kereket akkor is lehet hangja, vagy esetleg kotyoghat a kerék?

Mert egyszerűen nem akarom elhinni, hogy a gumijaim morognak ennyire.

Szia,

Nekem felemelt autónál a kereket megpörgetve a bal oldali szépen halkan "gurult", míg a jobb oldali sercegve, súrlódva tette ugyanezt. Valamint amit az előbb írtak, "megrángatva" átlósan, szintén emelt állapotban, a jobb oldali érezhetően mozdult. Ki is kellett cserélni a csapágyat hamarosan... most viszont a gumi viccelt meg. Már-már azt hittem megint a jobb hátsó csapágy, de most az új nyári gumi. Csak 90-110 között, se alatta, se felette. Szóval pörgesd meg, rángasd meg és kiderül, gumi, vagy csapágy...

Link to comment
Megosztás:

Szia,

Nekem felemelt autónál a kereket megpörgetve a bal oldali szépen halkan "gurult", míg a jobb oldali sercegve, súrlódva tette ugyanezt. Valamint amit az előbb írtak, "megrángatva" átlósan, szintén emelt állapotban, a jobb oldali érezhetően mozdult. Ki is kellett cserélni a csapágyat hamarosan... most viszont a gumi viccelt meg. Már-már azt hittem megint a jobb hátsó csapágy, de most az új nyári gumi. Csak 90-110 között, se alatta, se felette. Szóval pörgesd meg, rángasd meg és kiderül, gumi, vagy csapágy...

Köszönöm!

Az autót megemeltem, rángattam mindenfele (majdnem leugrott az emelőről), nem kottyanik semilyen irányban, pörgetve sincs hangja, úgyhogy mégiscsak a gumik lesznek a ludasak.

Még azt megcsináltam, hogy a hátsó kerekeket előre tettem, de nem változott semmi, most talán még intenzívebb lett a hang úgy 80-100-ig.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ilyen gumim, már szerelővel is megnézettem, ő is azt mondta, hogy a csapágynak semmi baja, ha zavar vegyek új gumát... Hát azóta nem zavar :D:D

Köszönöm!

Az autót megemeltem, rángattam mindenfele (majdnem leugrott az emelőről), nem kottyanik semilyen irányban, pörgetve sincs hangja, úgyhogy mégiscsak a gumik lesznek a ludasak.

Még azt megcsináltam, hogy a hátsó kerekeket előre tettem, de nem változott semmi, most talán még intenzívebb lett a hang úgy 80-100-ig.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Mindenkinek!

2001-es Astra G 1.4 16V -ről van szó. A hibajelenség az, hogy kis fordulaton 1500-és 2000 környékén befullad a motor és többnyire sebességtartásnál jelentkezik valamint teljesítménycsökkenést is tapasztalok. Sok fórumot elolvastam a témában és sokmindenkinek van ilyen problémája de kevés a megoldásra vonatkozó hozzászólás! Amiket írtak, hogy EGR szelep tisztítás, torok és pillangó szelep tisztítás, üzemanyag szűrő csere. Ezek már túlvagyok. Alapjárat van, nem áll le a motor, viszont a gyorsulása nem kielégítő a korábbi tapasztalatokhoz képest.

Ha valakinek volt hasonló problémája és sikerült megoldania attól szívesen vennék néhány tanácsot. Természetesen hozzáértőktől is!

Link to comment
Megosztás:

A Gyári. Most nem tudom milyen... 2005-ös a kocsi.

Csak hátul van ez, elől BFgoodrich van.

, az jó :D

Ha gyári, akkor Dunlop ^_^ Az enyém meg Kumho Solus KH17. De ezért én sem fogom lecserélni :P egyébként nagyon jó, szeretem, csak hát 90-110 között zúg, cserébe még az állóvízen sem úszik fel ;) De offosak lettünk, mindjárt szólnak, hogy van gumis topic ;)

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Mindenkinek!

2001-es Astra G 1.4 16V -ről van szó. A hibajelenség az, hogy kis fordulaton 1500-és 2000 környékén befullad a motor és többnyire sebességtartásnál jelentkezik valamint teljesítménycsökkenést is tapasztalok. Sok fórumot elolvastam a témában és sokmindenkinek van ilyen problémája de kevés a megoldásra vonatkozó hozzászólás! Amiket írtak, hogy EGR szelep tisztítás, torok és pillangó szelep tisztítás, üzemanyag szűrő csere. Ezek már túlvagyok. Alapjárat van, nem áll le a motor, viszont a gyorsulása nem kielégítő a korábbi tapasztalatokhoz képest.

Ha valakinek volt hasonló problémája és sikerült megoldania attól szívesen vennék néhány tanácsot. Természetesen hozzáértőktől is!

ugyan ez van nálam is, de csak hideg motornál

én egy olyat villogtattam ki, hogy 1112 ami szívólevegő hőmérséklet-jeladó jel kicsi hibára utal

nem biztos hogy ez az, de hátha

jövő héten viszem szerelőhöz és megnézetem ezt is

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Mindenkinek!

2001-es Astra G 1.4 16V -ről van szó. A hibajelenség az, hogy kis fordulaton 1500-és 2000 környékén befullad a motor és többnyire sebességtartásnál jelentkezik valamint teljesítménycsökkenést is tapasztalok. Sok fórumot elolvastam a témában és sokmindenkinek van ilyen problémája de kevés a megoldásra vonatkozó hozzászólás! Amiket írtak, hogy EGR szelep tisztítás, torok és pillangó szelep tisztítás, üzemanyag szűrő csere. Ezek már túlvagyok. Alapjárat van, nem áll le a motor, viszont a gyorsulása nem kielégítő a korábbi tapasztalatokhoz képest.

Ha valakinek volt hasonló problémája és sikerült megoldania attól szívesen vennék néhány tanácsot. Természetesen hozzáértőktől is!

Sárga lámpát dobott?EGR hiba az ad sárgát is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 2001-es 1.616v sedan problémám van! Kérlek segítsetek! A hiba a motorhűtéssel van.Amikor elindítom az autót pár másodperc múlva el indul mind a két ventilátor és megy folyamatosan még le nem állítom az autót! Hiba kód olvasáskor csak annyit mondtak,hogy"hűtőmodul" kértek 6000-et és ezzel ott is hagytak a kedves szerelő urak!!! Semmi infó,hogy mit kéne tennem vagy valami mikor hozzam ne hozzam mennyibe kerül stb Azért én már megkérdeztem mennyibe kerül az a bizonyos alkatrész. A válsz: "nemtom 70, 80, 90,ezer" hátra se nézett és ment tovább. Röviden ennyi a PÉCSI OPEL ZENGŐ szervíz kedves dolgozóiról.Szóval ha valaki tudna nekem segíteni a hiba barátságosabb és olcsóbb megoldására nagyon megköszönöm!!!

köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 2001-es 1.616v sedan problémám van! Kérlek segítsetek! A hiba a motorhűtéssel van.Amikor elindítom az autót pár másodperc múlva el indul mind a két ventilátor és megy folyamatosan még le nem állítom az autót! Hiba kód olvasáskor csak annyit mondtak,hogy"hűtőmodul" kértek 6000-et és ezzel ott is hagytak a kedves szerelő urak!!! Semmi infó,hogy mit kéne tennem vagy valami mikor hozzam ne hozzam mennyibe kerül stb Azért én már megkérdeztem mennyibe kerül az a bizonyos alkatrész. A válsz: "nemtom 70, 80, 90,ezer" hátra se nézett és ment tovább. Röviden ennyi a PÉCSI OPEL ZENGŐ szervíz kedves dolgozóiról.Szóval ha valaki tudna nekem segíteni a hiba barátságosabb és olcsóbb megoldására nagyon megköszönöm!!!

köszönöm

ha jársz TÖRÖKBÁLINT felé akkor WESSZ-t keresd meg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 2001-es 1.616v sedan problémám van! Kérlek segítsetek! A hiba a motorhűtéssel van.Amikor elindítom az autót pár másodperc múlva el indul mind a két ventilátor és megy folyamatosan még le nem állítom az autót! Hiba kód olvasáskor csak annyit mondtak,hogy"hűtőmodul" kértek 6000-et és ezzel ott is hagytak a kedves szerelő urak!!! Semmi infó,hogy mit kéne tennem vagy valami mikor hozzam ne hozzam mennyibe kerül stb Azért én már megkérdeztem mennyibe kerül az a bizonyos alkatrész. A válsz: "nemtom 70, 80, 90,ezer" hátra se nézett és ment tovább. Röviden ennyi a PÉCSI OPEL ZENGŐ szervíz kedves dolgozóiról.Szóval ha valaki tudna nekem segíteni a hiba barátságosabb és olcsóbb megoldására nagyon megköszönöm!!!

köszönöm

én konkrétan nem ismerem az árát a modulnak, de tudom hol található (a kocsi bal elejében a lökös mögött, az ablakmosó tartály mellett találod és két soklábú csati megy rá, bordó kihúzható rögzítőkkel), és szerintem ha egy kicsit is jó hiszemű a bontós, segít akár abban is hogy kicseréli, hogy megbizonyosodj a hiba megszűnéséről vagy további fennállásáról....(egyébként ez csak úgy előjött vagy történt valami a géppel?)

nem reklám és nem is tudom máshol mennyi de itt ennyiért árulják...bontottan semmiképpen sem 70-80-90eFt :D

hűtés vezérlő Modul

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 2001-es 1.616v sedan problémám van! Kérlek segítsetek! A hiba a motorhűtéssel van.Amikor elindítom az autót pár másodperc múlva el indul mind a két ventilátor és megy folyamatosan még le nem állítom az autót! Hiba kód olvasáskor csak annyit mondtak,hogy"hűtőmodul" kértek 6000-et és ezzel ott is hagytak a kedves szerelő urak!!! Semmi infó,hogy mit kéne tennem vagy valami mikor hozzam ne hozzam mennyibe kerül stb Azért én már megkérdeztem mennyibe kerül az a bizonyos alkatrész. A válsz: "nemtom 70, 80, 90,ezer" hátra se nézett és ment tovább. Röviden ennyi a PÉCSI OPEL ZENGŐ szervíz kedves dolgozóiról.Szóval ha valaki tudna nekem segíteni a hiba barátságosabb és olcsóbb megoldására nagyon megköszönöm!!!

köszönöm

Klimás az autó? Ha igen azt kéne megnézni hogy a klima relé elenged -e. Havernak ugyanez volt hogy folyton ment a venti. De neki kinnt volt a fesz a klima kimeneten. Az átkozott klima relé ami a csillag gomb mögött van a középkonzolba, annak az érintkezője ragadt be. De lehet az is hogy a klima nyomás kapcsi tojt be. De hallottam már olyant is, ha elmegy az összes gáz akkor is indulgatnak a ventik. Bár ez lehet hogy városi legenda. Annyit viszont kipróbálhatnál, hogy lehúzod a nyomás kapcsiról a stekkert. Nefélj azon kivűl hogy világitani fog a hűtés hiba lámpa, más nem lesz, temészetesen ha vissza dugod elalszik. Ha lehúzás után megjavul akkor nyomás kapcsi vagy legenda szerint gáz probléma.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Új vagyok itt,Egy kérdés.Astra g caravan hátsó rugót akarom kicserélni B vectra hátsóra.Ez csak az én agyam gondolja,hogy hosszabb,vagy erősebb,de azt nem tom,hogy egyforma e a kettő legalább formára?Vagy valami ötlet hátsó rész emelésére?

Köszi:Lipi.

Link to comment
Megosztás:

Klimás az autó? Ha igen azt kéne megnézni hogy a klima relé elenged -e. Havernak ugyanez volt hogy folyton ment a venti. De neki kinnt volt a fesz a klima kimeneten. Az átkozott klima relé ami a csillag gomb mögött van a középkonzolba, annak az érintkezője ragadt be. De lehet az is hogy a klima nyomás kapcsi tojt be. De hallottam már olyant is, ha elmegy az összes gáz akkor is indulgatnak a ventik. Bár ez lehet hogy városi legenda. Annyit viszont kipróbálhatnál, hogy lehúzod a nyomás kapcsiról a stekkert. Nefélj azon kivűl hogy világitani fog a hűtés hiba lámpa, más nem lesz, temészetesen ha vissza dugod elalszik. Ha lehúzás után megjavul akkor nyomás kapcsi vagy legenda szerint gáz probléma.

ha a kapcsoló a rossz, akkor a klíma is menne neki állandóan...

Ha a gáz nyomás alacsony a klímánál, állítólag az is csinálhat ilyent...de akkor a klíma sem kapcsolható be...

de az 5leteid jók ^_^ ...jó volna tudni a körítést, hogy jobban tudjunk segíteni..mi történt vele, mi volt előtte... a géppel? :D

Link to comment
Megosztás:

Öregem, majdnem el akartam hesegetni a bogarat a képernyőről :D

Sziasztok!Új vagyok itt,Egy kérdés.Astra g caravan hátsó rugót akarom kicserélni B vectra hátsóra.Ez csak az én agyam gondolja,hogy hosszabb,vagy erősebb,de azt nem tom,hogy egyforma e a kettő legalább formára?Vagy valami ötlet hátsó rész emelésére?

Köszi:Lipi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Új vagyok itt,Egy kérdés.Astra g caravan hátsó rugót akarom kicserélni B vectra hátsóra.Ez csak az én agyam gondolja,hogy hosszabb,vagy erősebb,de azt nem tom,hogy egyforma e a kettő legalább formára?Vagy valami ötlet hátsó rész emelésére?

Köszi:Lipi.

ugorj el valami bontóba, ahol meg tudod nézni mind2-t...emelésre sík terep első kerekek kitámaszt, hátul a küszöbnél emelni mind2 oldalt és cserélhető szerintem..a teleszkópok felső rögzítéseit még oldani kell, különben nem engedi ki...a futóművet..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.