Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Szerencsém volt nem éget le a levegőt keverő motor,azt mondta a szerelő hogy megszorult a kosztol valószínüleg, mivel ez egy száraz motor.Magyarán nincs kenése.De a kipucolás és a munkadíj így is 15.000-Ft.Kezd a hó cipőm tele lenni az ilyen hibákkal,még jó,hogy nem ég le az autó.Egy utal a polenszűröt is kicseréltettem.Ezek szerint néha érdemes rá figyelni és kipucoltatni,mert mintha olvastam volna már itt a fórumon hogy másnak is volt már ilyen hibája.

15e :)

Link to comment
Megosztás:

Nehogy kifizesd!

1. kb 3000-5000 Ft-ért + szállítás tudsz venni egy másikat az egyik aukciós lapon. Ha kell tudok kontaktot adni

2. SAJÁT MAGAD IS MEG TUDOD CSINÁLNI. Én már többször kivettem ezt a motort, mert nekem is küzdött (típushiba grrr.). Kesztyűtartó 4 vagy 5 csavar, majd a motort 3 csavar fogja. Semmi bonyolult nincs benne. Tönkre se tudod tenni. A motor pedig elég egyszerű szerkezet. 3 műanyag fül fogja össze. Szét tudod szedni és magad megzsírozni, ha valóban az a baj. Én mondjuk inkább tippelnék a csappantyú tengelyére, mint hiba okára, mivel minden G astrában az megy szét nem pedig a motor. Ez már kicsit bonyolultabb megcsinálni, de nagy valószínűséggel költség nélkül magad is meg tudod oldani ezt is.

3. Én életemben kétszer használtam a belső keringetőt (plusz amikor véletlen bekapcsoltam a gombot).. Ha nincs rá szükséged (amúgyis jön a tél) Akkor simán vedd ki a kesztyűtartót és húzd le a kábelt róla. Többet nem lesz vele bajod.

Kár hogy nem tegnap írtad le ezt nekem mert akkor el sem vittem volna a szervízbe,mert ha jól sejtem az írásod után akkor ezek szerint nem egy motor hajtja a fűtést és a levegő keringtetést!Mert a 15.000- ft azért egy kicsit földhöz vert.És nem az összeg miatt hanem mert nem reális ,és ezek szerint nagyobb volt a füstje mint lángja ennek a hibának.

Link to comment
Megosztás:

0304-es hibakoddal kapcsolatban meg amit eszrevettem, hogy sokkal erotlenebb a motor es a motorjelzo lampa 55km/h felett kezd villogni, ha az alatt megyek akkor csak eg.

Olvastam a fehervari fagyizasrol, azt villogo egovel is vegiglehet csinalni, vagy ugy mar nem szabad?

Meg egy kerdes az EGR-nek mi a szerpe, az mikor nyit es zar?befolyasolhatta a hibba elotti rangatasokat?

Link to comment
Megosztás:

Tök jó... Kb 4-5 hónapja cseréltem olajnyomás jeladót a kocsiban. Tegnap elszállt ez is. Vagy a kábel lett kontaktos :) De hát csaknem. Nem mozgatja semmi.

Tényleg 5 évre gyártják ezeket a kocsikat??? Ma nekem !!kilyukadt!! a hűtővíz csövem (radiátorból visszamenő az EGR felé). Kérdem én, miért lyukad ki egy elég védett helyen levő vízcső egy 5 éves autón?? Természetesen kinyomta a fele hűtővizet, szinte azonnal (arról vettem észre, hogy hirtelen megszűnt az utastér fűtés) ami miatt elszállt a vízpumpa is... Szép nap volt a mai... is...

Link to comment
Megosztás:

Kár hogy nem tegnap írtad le ezt nekem mert akkor el sem vittem volna a szervízbe,mert ha jól sejtem az írásod után akkor ezek szerint nem egy motor hajtja a fűtést és a levegő keringtetést!Mert a 15.000- ft azért egy kicsit földhöz vert.És nem az összeg miatt hanem mert nem reális ,és ezek szerint nagyobb volt a füstje mint lángja ennek a hibának.

Szia,

Sajnálom. Úgy vettem ki a szavaidból, hogy még nem fizetted ki..

Nekem volt arra példa, hogy tönkrement az egyik fényszóró állító motor a kocsiban. Szervizes srác 26.000 Ft-ot + munkadíjjat mondott rá. Használtan rendeltem az előbb említett uriembertől 2.500 Ft-ért és beraktam körülbelül 10 másodperc alatt..

Link to comment
Megosztás:

Szega.

Nekem is volt hasonló problémám a gyári távirányitóval bár nekem nincs riasztóm,de az egyik nap nem nyitotta az ajtókat csak kulccsal következő nap nyitotta zárta rendesen én is cseréltem elemet de ua probléma hol müködött hol nem elvittem szerelőhöz ott éppen zárt-nyitott,pár nap mulva megint nem müködött rendesen,ujra szerelő és meg lett a hiba az utas oldali lábnál van a központi zár vezérlője és onnan van egy kábel ami az alvázhoz van csatlakoztatva ez a test kábel ami lelezult és hol érintkezett hol nem,egy csillagkulcs és a hiba megoldódott.

Na ezt.....ezt még nem néztük! Azt hiszem reggel az lesz az első hogy rápillantok! Köszi a tippet!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!!

Én is nagy G Astra tulaj lettem!!!!Kb fél éve vettem egy 2.0 disel astrát(101LE).Eddig minden király volt vele,de az utobbi időben ha nyomom ötödikben kb 2800-as fordulatnál kikapcsolja a turbót és kirakja a hibajelet!!Ha megállok kiveszem a kulcsot és utána indítom ismét van turbó!!Most kicseréltem a nyomásszabályzót vagy mi a szösz a neve de nem jó!!!Ez a csere ma történt és azóta egyszer már jelentkezett a hiba!!A gép azt írta diagnosztikán hogy kritikus levegő nyomás!!!

Valaki nem találkozott hasonló problémával????

SEGÍTSETEK!!!!!

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Na ezt.....ezt még nem néztük! Azt hiszem reggel az lesz az első hogy rápillantok! Köszi a tippet!!!

Nem bírtam reggelig várni......most megnéztem.....testkábel meghúzva.....nem az a probléma...

Azért köszi még egyszer a tippet! Még 1 dolog kizárva.... :)

Link to comment
Megosztás:

0304-es hibakoddal kapcsolatban meg amit eszrevettem, hogy sokkal erotlenebb a motor es a motorjelzo lampa 55km/h felett kezd villogni, ha az alatt megyek akkor csak eg.

Olvastam a fehervari fagyizasrol, azt villogo egovel is vegiglehet csinalni, vagy ugy mar nem szabad?

Meg egy kerdes az EGR-nek mi a szerpe, az mikor nyit es zar?befolyasolhatta a hibba elotti rangatasokat?

Nálam ugyanezeket produkálta a verda és 2kipufogó szelep volt megszorulva. A különbség annyi, hogy nekem a 2.hengeren. Persze nálad lehet más is (gyertyák, trafó környékén érdemes körülnézni). Kokszos EGR-től lehetnek rángatások, ha rég volt tisztítva, érdemes ránézni.

Link to comment
Megosztás:

Nálam ugyanezeket produkálta a verda és 2kipufogó szelep volt megszorulva. A különbség annyi, hogy nekem a 2.hengeren. Persze nálad lehet más is (gyertyák, trafó környékén érdemes körülnézni). Kokszos EGR-től lehetnek rángatások, ha rég volt tisztítva, érdemes ránézni.

Szia! Hol talalom a kipufogo szelepet?

a 4. henger az balrol a negyedik igaz? arra erti a 0304-es hibakodot?

ha gyertyaproblemam van es megcserelem a 4. gyertyat az elsovel pl., akkor arra a hengerre kellene hibakodot adjon?

Link to comment
Megosztás:

Szia,

Sajnálom. Úgy vettem ki a szavaidból, hogy még nem fizetted ki..

Nekem volt arra példa, hogy tönkrement az egyik fényszóró állító motor a kocsiban. Szervizes srác 26.000 Ft-ot + munkadíjjat mondott rá. Használtan rendeltem az előbb említett uriembertől 2.500 Ft-ért és beraktam körülbelül 10 másodperc alatt..

[/q

Szia,

Igen sajnos kifizettem mert tudatlan voltam és ezt kihasználták mivel megijedtem hogy mi olvad a kocsiban.Mellesleg unom már az ilyen sze....... szerelőket akik átverik az autósokat! Nem kérem én azt,hogy ingyen dolgozzanak de reális árat kérjenek el! Kellene itt a fórumon beül egy új témában,létrehozni egy negatív reklám autó szerelőknek akik át vernek minket.Ide fől írva a cég nevét hogy nehogy másokat is becsapjanak.

:)

Link to comment
Megosztás:

Igen sajnos kifizettem mert tudatlan voltam és ezt kihasználták mivel megijedtem hogy mi olvad a kocsiban.Mellesleg unom már az ilyen sze....... szerelőket akik átverik az autósokat! Nem kérem én azt,hogy ingyen dolgozzanak de reális árat kérjenek el! Kellene itt a fórumon beül egy új témában,létrehozni egy negatív reklám autó szerelőknek akik át vernek minket.Ide fől írva a cég nevét hogy nehogy másokat is becsapjanak.

:)

Igazat kell, hogy adjak Neked, DE! Gondold csak el, ha mondjuk (és most nem a Te esetedre gondolok, hanem egy fiktívre) félreértésből adódóan fizet valaki sokat, azt hiszi, becsapják és itt mi kipellengérezzük a szerelőt. Nem illik...

Link to comment
Megosztás:

Sajnálom. Úgy vettem ki a szavaidból, hogy még nem fizetted ki..

Nekem volt arra példa, hogy tönkrement az egyik fényszóró állító motor a kocsiban. Szervizes srác 26.000 Ft-ot + munkadíjjat mondott rá. Használtan rendeltem az előbb említett uriembertől 2.500 Ft-ért és beraktam körülbelül 10 másodperc alatt..

[/q

Szia,

Igen sajnos kifizettem mert tudatlan voltam és ezt kihasználták mivel megijedtem hogy mi olvad a kocsiban.Mellesleg unom már az ilyen sze....... szerelőket akik átverik az autósokat! Nem kérem én azt,hogy ingyen dolgozzanak de reális árat kérjenek el! Kellene itt a fórumon beül egy új témában,létrehozni egy negatív reklám autó szerelőknek akik át vernek minket.Ide fől írva a cég nevét hogy nehogy másokat is becsapjanak.

:)

Link to comment
Megosztás:

Szia! Hol talalom a kipufogo szelepet?

a 4. henger az balrol a negyedik igaz? arra erti a 0304-es hibakodot?

ha gyertyaproblemam van es megcserelem a 4. gyertyat az elsovel pl., akkor arra a hengerre kellene hibakodot adjon?

A kipufogó szelep? Hát ahhoz le kell venni a hengerfejet egy szakinak, de ez legyen a végső megoldás. Így van, cseréld fel a gyertyákat, vedd ki a hibakódot. Ha utána is ugyanezt produkálja a 4.hengernél, akkor nem gyertyabajod van, akkor érdemes lenne kipróbálni egy másik trafóval

Link to comment
Megosztás:

A kipufogó szelep? Hát ahhoz le kell venni a hengerfejet egy szakinak, de ez legyen a végső megoldás. Így van, cseréld fel a gyertyákat, vedd ki a hibakódot. Ha utána is ugyanezt produkálja a 4.hengernél, akkor nem gyertyabajod van, akkor érdemes lenne kipróbálni egy másik trafóval

Atcsereltem ma a gyertyakat, es le ellenoriztem a trafot, ugy hogy kivettem a helyerol es egy gyertyat rarakva, lefoldelve egyenkent mindenik hengernel ad szikrat, ez azt jelenti hogy akkor a trafo is jo? A hibakod ugy torlodik, ha a sarut leveszem par percig? Ez megtortent, de tovabbra maradt a 0304-es hibakod, a motor pedig elegge remegve megy, az alapjarat nehezen akar beallni, ha ragazolok akkor is nagyon beremeg.

Erdemes uj gyertyakat vegyek vagy mas trafoval probalkozzak?

Ha szervizbe nezetem meg a szamitogep adhat reszletesebb informaciot is a hibarol vagy csak annyit, mint amit ki tudok villogtatni?

Link to comment
Megosztás:

Atcsereltem ma a gyertyakat, es le ellenoriztem a trafot, ugy hogy kivettem a helyerol es egy gyertyat rarakva, lefoldelve egyenkent mindenik hengernel ad szikrat, ez azt jelenti hogy akkor a trafo is jo? A hibakod ugy torlodik, ha a sarut leveszem par percig? Ez megtortent, de tovabbra maradt a 0304-es hibakod, a motor pedig elegge remegve megy, az alapjarat nehezen akar beallni, ha ragazolok akkor is nagyon beremeg.

Erdemes uj gyertyakat vegyek vagy mas trafoval probalkozzak?

Ha szervizbe nezetem meg a szamitogep adhat reszletesebb informaciot is a hibarol vagy csak annyit, mint amit ki tudok villogtatni?

gépen egyértelmű lesz a probléma... :)

a kivillogtatás csak fél eredmény ,kb sejted hogy mi lehet a baj,vagy nem :D

Link to comment
Megosztás:

Atcsereltem ma a gyertyakat, es le ellenoriztem a trafot, ugy hogy kivettem a helyerol es egy gyertyat rarakva, lefoldelve egyenkent mindenik hengernel ad szikrat, ez azt jelenti hogy akkor a trafo is jo? A hibakod ugy torlodik, ha a sarut leveszem par percig? Ez megtortent, de tovabbra maradt a 0304-es hibakod, a motor pedig elegge remegve megy, az alapjarat nehezen akar beallni, ha ragazolok akkor is nagyon beremeg.

Erdemes uj gyertyakat vegyek vagy mas trafoval probalkozzak?

Ha szervizbe nezetem meg a szamitogep adhat reszletesebb informaciot is a hibarol vagy csak annyit, mint amit ki tudok villogtatni?

Egy szakember gyanúja nem csak a gyertyára és a trafóra korlátozódna!

Link to comment
Megosztás:

Atcsereltem ma a gyertyakat, es le ellenoriztem a trafot, ugy hogy kivettem a helyerol es egy gyertyat rarakva, lefoldelve egyenkent mindenik hengernel ad szikrat, ez azt jelenti hogy akkor a trafo is jo? A hibakod ugy torlodik, ha a sarut leveszem par percig? Ez megtortent, de tovabbra maradt a 0304-es hibakod, a motor pedig elegge remegve megy, az alapjarat nehezen akar beallni, ha ragazolok akkor is nagyon beremeg.

Erdemes uj gyertyakat vegyek vagy mas trafoval probalkozzak?

Ha szervizbe nezetem meg a szamitogep adhat reszletesebb informaciot is a hibarol vagy csak annyit, mint amit ki tudok villogtatni?

És amikor a gyertyákat átcserélted ,akkor mi történt?

Nem gondolom,hogy a trafót így "be lehet mérni",hogy jó-e?

Igen a hibakódok törlődnek akksi sarok levételével,de ha azután is írja

az azt jelenti ,hogy a hiba továbbra is fenn áll!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.