Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

jó reggelt

Akkor nem kérdeztem nagy marhaságot :lol: Ha végre megjön a jó idő neki is állok

Még valami az előző tulaj rakott rá valami fantasztikus "SZÉP" lámpatakarót azt mivel szokták felragasztani illetve mivel szokták leszedni utána a ragasztót mert utána jöhet szoba a polír

Link to comment
Megosztás:

jó reggelt

Akkor nem kérdeztem nagy marhaságot :lol: Ha végre megjön a jó idő neki is állok

Még valami az előző tulaj rakott rá valami fantasztikus "SZÉP" lámpatakarót azt mivel szokták felragasztani illetve mivel szokták leszedni utána a ragasztót mert utána jöhet szoba a polír

Ha a szemöldökre gondolsz, akkor fbs, esetleg sziloplaszt. A ragacs nem nagyon jön le max csiszolópapírral.

Link to comment
Megosztás:

AGR

Az enyémben is ilyen AGR van (gondolom, ez a vákumvezérelt AGR), viszont nincs mellette a hengeres vmi... Annak mi a szerepe, és az enyémből miért hiányozhat?

A rajta levő cikkszám szerint az a szekunderlevegő kompresszornak a szelepe, és X20XEV motorhoz csak Calibránál meg F Astránál raktak ilyet.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok tegnap nekiugrottam a fűtésnek mert nincs radiátort szeretnék cserélni

kiszedtem a közép boxot kesztyűtartót

alul a radiátort takaró műanyag eltávolítása nem jött össze(kapcsos) ugyanis valahogy rögzítve van az anyósoldalon a tűzfalhoz nem látszik semmi hogyan távolítható el, eltörni nem szeretném.

valaki aki tapasztalta hogyan oldható megköszönném a segítséget

a másik a GYík ban érdekes dolog van.

a patenttal fém csipeszekkel összefogott fűtés boxhoz behrt írnak

de nekem ilyen van és csúnyán delphi rendszerű a kábelezésem akkor most mi a hiba oka?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok,

találtam egy műanyag alkatrészt, már nem emlékszem honnan esett ki. Meg tudná közületek valaki mondani hogy mi ez?

Ránézésre kb 4x1cm lyukba kell belepattintani, a közepén van-marad egy 3.5x0.5cm-es téglap nyílás. GM 90 589 734 illetve 080 1024 szamok vannak rajta.

Kép a műanyag bigyóról

Ez cikkszám szerint a pótkerék borítását tartó műanyagbilincs, a csomagtartóba való és 2db-nek kell lennie belőle. A képen a 10-es számú alkatrész:

162466-20110129-0JWdKx.jpg

Link to comment
Megosztás:

sziasztok tegnap nekiugrottam a fűtésnek mert nincs radiátort szeretnék cserélni

kiszedtem a közép boxot kesztyűtartót

alul a radiátort takaró műanyag eltávolítása nem jött össze(kapcsos) ugyanis valahogy rögzítve van az anyósoldalon a tűzfalhoz nem látszik semmi hogyan távolítható el, eltörni nem szeretném.

valaki aki tapasztalta hogyan oldható megköszönném a segítséget

a másik a GYík ban érdekes dolog van.

a patenttal fém csipeszekkel összefogott fűtés boxhoz behrt írnak

de nekem ilyen van és csúnyán delphi rendszerű a kábelezésem akkor most mi a hiba oka?

kivetted a tüzfal -motorterében a páraelvezetö -kivezetö műanyagot,kettö torx csavar fogja,elég szar helyen van!!!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok,

találtam egy műanyag alkatrészt, már nem emlékszem honnan esett ki. Meg tudná közületek valaki mondani hogy mi ez?

Ránézésre kb 4x1cm lyukba kell belepattintani, a közepén van-marad egy 3.5x0.5cm-es téglap nyílás. GM 90 589 734 illetve 080 1024 szamok vannak rajta.

Kép a műanyag bigyóról

De ha az autód elejére felszereled, használhatod mini-hótolónak is...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Két napja íratkoztam fel a forumra és sok érdekes és hasznos dolgot olvastam.

Jelenleg Angliában élek és van egy vauxhall astrám G 2.O dti. Egy éve vettem és már vételkor nem működött rendesen az ablaktörő időzítő kapcsolója. Amikor bekapcsolom felfele töröl és megáll, majd pár másodperc mulva jön csak lefele. 1-es 2-es fokozatban rendesen működik. Nem tudom, hogy a relét vagy a motrot kellene kicserélnem. Ha

Találkozott valakimég hasonló problémával?

Ha valamiben tudok innen segíteni csak írjatok

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Két napja íratkoztam fel a forumra és sok érdekes és hasznos dolgot olvastam.

Jelenleg Angliában élek és van egy vauxhall astrám G 2.O dti. Egy éve vettem és már vételkor nem működött rendesen az ablaktörő időzítő kapcsolója. Amikor bekapcsolom felfele töröl és megáll, majd pár másodperc mulva jön csak lefele. 1-es 2-es fokozatban rendesen működik. Nem tudom, hogy a relét vagy a motrot kellene kicserélnem. Ha

Találkozott valakimég hasonló problémával?

Ha valamiben tudok innen segíteni csak írjatok

Szia!Rossz lehet neked ott! :D

Tehát akkor csak a "harmadik" fokozatban csinálja a két lassabban nem?Akkor lehet elég a kart kicserélni,

Sört küldhetsz,angolt még nem ittam(eredetit). :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hamarosan műszaki lesz a kocsin a fékem cserére szorul...tárcsa és betét is .Mit ajánlotok?

Ja és fékolaj ügyben vmi tanács, milyen időközönként kell cserélni? Vmi jó ajánlat abból milyet vegyek??

Olyan témát fel se hozok h olaj? B) :D

Gyári fékekre még nem panaszkodott nálunk senki, vagy Ferodo, Textar. Fékolaj elvileg 2 évenként cserés, mivel higroszkopikus. Dot4-nek megfelelőt kell venni belőle.

Olajjal kapcsolatban a megfelelő topikban nézelődhetsz. :lol:

Különben, ha Münchenben vagy, legegyszerűbb ha begurulsz valamelyik szervizbe, pl. ide.

Link to comment
Megosztás:

Szia!Rossz lehet neked ott! :D

Tehát akkor csak a "harmadik" fokozatban csinálja a két lassabban nem?Akkor lehet elég a kart kicserélni,

Sört küldhetsz,angolt még nem ittam(eredetit). :lol:

Kicseréltem már a kapcsolot, de nem avval volt a baj.

A sört már elküldtem:)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.