Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok,a másik szaki is beleásta magát a gépbe,és ő is komputert mondta,de nem kell cserélni mindent(vezérlő,immo,kulcs)mint amit másik brigád mondott,hanem újraprogramozzák és kész a gép.Írok ha van fejlemény.

Okés, ha csak újraprogramozni, de az sem a semmitől sérült meg szerintem... Ott valamit alaposan elcseszett az előző brigád...

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Két probléma jelentkezett mostanában az autómnál. Az egyik, hogy eszi a hűtővizet. Még nem tudom, mennyire, de gumicserénél szóltak hogy meg akarták nézni hogy kell a fagyálló, és nem volt a tartályban egy csepp folyadék se, pedig olyan 3-4hete töltöttem fel. Ismerősök azt mondták, hogy jó esetben hengerfej tömités, rosszabb esetben meg van repedve a hengerfej. Lehetséges? Rendesen indul, gyakorlatilag menet közbe sincs semmi baja, pedig napi szinten rakok bele 100-120km-ert városban. Másik gond, megfigyeltem reggelente, hogy a kocsi alatt képződik egy viszonylag nagy olaj tócsa, néztem a motort, szemböl nézve a bal fele kb telibe olajos, viszont az olaj szintem nem csökken, pedig már 9000km van a kocsiban az olajcsere óta, de 1 decit se kellett utántölteni, honnan a francból folyhat? Szervó nem lehet, annak sincs baja. Jah, még 1 harmadik: hátul kopogó hang, néha hallani csak, főleg lámpák előtt, vagy döcögősebb úton, lengéscsillapítók hibátlanok. A silent mehetett ki?

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Két probléma jelentkezett mostanában az autómnál. Az egyik, hogy eszi a hűtővizet. Még nem tudom, mennyire, de gumicserénél szóltak hogy meg akarták nézni hogy kell a fagyálló, és nem volt a tartályban egy csepp folyadék se, pedig olyan 3-4hete töltöttem fel. Ismerősök azt mondták, hogy jó esetben hengerfej tömités, rosszabb esetben meg van repedve a hengerfej. Lehetséges? Rendesen indul, gyakorlatilag menet közbe sincs semmi baja, pedig napi szinten rakok bele 100-120km-ert városban. Másik gond, megfigyeltem reggelente, hogy a kocsi alatt képződik egy viszonylag nagy olaj tócsa, néztem a motort, szemböl nézve a bal fele kb telibe olajos, viszont az olaj szintem nem csökken, pedig már 9000km van a kocsiban az olajcsere óta, de 1 decit se kellett utántölteni, honnan a francból folyhat? Szervó nem lehet, annak sincs baja. Jah, még 1 harmadik: hátul kopogó hang, néha hallani csak, főleg lámpák előtt, vagy döcögősebb úton, lengéscsillapítók hibátlanok. A silent mehetett ki?

Bal oldali olaj nem lehet főtengely szimering? Egy képet azért csinálj róla.

Hűtővíz pedig érdemes megnézni, hogy a lábtérnél nem-e vizes, mert ott szokott leggyakrabban folyatni, de nem árt a motortérben is nézelődni. (csak nehogy valami hűtőtömítőt tegyél a kocsiba!)

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Két probléma jelentkezett mostanában az autómnál. Az egyik, hogy eszi a hűtővizet. Még nem tudom, mennyire, de gumicserénél szóltak hogy meg akarták nézni hogy kell a fagyálló, és nem volt a tartályban egy csepp folyadék se, pedig olyan 3-4hete töltöttem fel. Ismerősök azt mondták, hogy jó esetben hengerfej tömités, rosszabb esetben meg van repedve a hengerfej. Lehetséges? Rendesen indul, gyakorlatilag menet közbe sincs semmi baja, pedig napi szinten rakok bele 100-120km-ert városban. Másik gond, megfigyeltem reggelente, hogy a kocsi alatt képződik egy viszonylag nagy olaj tócsa, néztem a motort, szemböl nézve a bal fele kb telibe olajos, viszont az olaj szintem nem csökken, pedig már 9000km van a kocsiban az olajcsere óta, de 1 decit se kellett utántölteni, honnan a francból folyhat? Szervó nem lehet, annak sincs baja. Jah, még 1 harmadik: hátul kopogó hang, néha hallani csak, főleg lámpák előtt, vagy döcögősebb úton, lengéscsillapítók hibátlanok. A silent mehetett ki?

Érdekes ez a dolog. Hidegben gyakran előjön ez a hűtővíz apadás, vagy eltünés. Lehet valami tömítés enged a hideg hatására. Ha az olajad tiszta és nem fogy, akkor lehet a tócsának is a vízhez van köze. Tuti olaj az? Nem lehet hogy a motorról mos alá valamit?

Nekem is csak hidegben fogy a vizem. Nyáron 7e km alatt semmi. Téli 3-4 hónap és 3-4e km alatt pedig fél litert is után kell tölteni. Ki érti ezt....

Egy Mazdás ismerősöm pont ugyan ezt mesélte....

Link to comment
Megosztás:

Érdekes ez a dolog. Hidegben gyakran előjön ez a hűtővíz apadás, vagy eltünés. Lehet valami tömítés enged a hideg hatására. Ha az olajad tiszta és nem fogy, akkor lehet a tócsának is a vízhez van köze. Tuti olaj az? Nem lehet hogy a motorról mos alá valamit?

Nekem is csak hidegben fogy a vizem. Nyáron 7e km alatt semmi. Téli 3-4 hónap és 3-4e km alatt pedig fél litert is után kell tölteni. Ki érti ezt....

Egy Mazdás ismerősöm pont ugyan ezt mesélte....

Ugyanerre gondoltam: a motor bal oldalán szembe állva van a vízpumpa. Ha az elenged, ott simán jöhet ki a víz, nem?

A téli vízfogyás nem lehet fűtőradiátor hiba? Valami hajszálrepedés a fűtőradiátoron, ahol minimálisan megy el a víz, és persze nyáron nem ;)

Link to comment
Megosztás:

Ugyanerre gondoltam: a motor bal oldalán szembe állva van a vízpumpa. Ha az elenged, ott simán jöhet ki a víz, nem?

A téli vízfogyás nem lehet fűtőradiátor hiba? Valami hajszálrepedés a fűtőradiátoron, ahol minimálisan megy el a víz, és persze nyáron nem ;)

Hm... Lehet persze. Hogy lehetne ezt kideríteni? A lábtérnél nem találtam semmi vizet. Ez a fogyás ez nagyon pici szivárgásból jöhet össze, max néha cseppen egyet. Lehet meg kell várnom míg valami végleg megagyja magát és akkor kibukik egyből hol a bibi.

Link to comment
Megosztás:

Hm... Lehet persze. Hogy lehetne ezt kideríteni? A lábtérnél nem találtam semmi vizet. Ez a fogyás ez nagyon pici szivárgásból jöhet össze, max néha cseppen egyet. Lehet meg kell várnom míg valami végleg megagyja magát és akkor kibukik egyből hol a bibi.

Na ez az amit sosem szabad. Gondolj bele jönnek a pocsék idők. Szakadó hóban vhol kinnt a kenyában, ahol a madár sem jár elszólja magát a vízpumpa vagy akármi ahol most ereszt akkor azért nem kicsit leszel kutyasz*arban. Én ezeknek igyekszem a végére járni főleg ha nem tom mi okozza. Az megint más ha nincsen rá lóvém, de abban az esetben ki sem teszem a lábam a városból.

Link to comment
Megosztás:

Hm... Lehet persze. Hogy lehetne ezt kideríteni? A lábtérnél nem találtam semmi vizet. Ez a fogyás ez nagyon pici szivárgásból jöhet össze, max néha cseppen egyet. Lehet meg kell várnom míg valami végleg megagyja magát és akkor kibukik egyből hol a bibi.

Na ez az amit sosem szabad. Gondolj bele jönnek a pocsék idők. Szakadó hóban vhol kinnt a kenyában, ahol a madár sem jár elszólja magát a vízpumpa vagy akármi ahol most ereszt akkor azért nem kicsit leszel kutyasz*arban. Én ezeknek igyekszem a végére járni főleg ha nem tom mi okozza. Az megint más ha nincsen rá lóvém, de abban az esetben ki sem teszem a lábam a városból.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

G astra 1.8 cabrio z18xe indítás problémáim vannak.

Korábban párszor eljátszotta, hogy csak tekert de a motort nem forgatta. Most már ez a gond nincs, hidegen elsőre minden gond nélkül indul.

Ellemben melegen. Melegen alig bírja megmozdítani sőt egyet se bír, met megáll. Aztán következő indításra gond nélkül. Aztán leállítom és akkor is. Aztán következőnél megint nem, néha a mutatók is kalimpálnak, mert nem tudják, hogy most beindult-e vagy sem. de ha beindult nincs gond.

Fentről le lehet szedni az önindítót, vagy alá kell mászni?! Ha hozzáférek már megoldom, de ha alá kell menni akkor szerelő kellene a x kerületben.

Ja és remélem hogy csak önindító!

Köszi az infot:

szabopsz

Link to comment
Megosztás:

A lent látható képen a bekeretezett résznél tiszta olaj a kocsim. (Z14XEP motor)

Olajszűrő házra tippelek, hogy ott ereszt. Hogyan lehet, hogy most 70e km-es korában jött elő?? (munkatársamnak pár ezer km-esen csinálták a kocsiját ugyanilyen problémával, nála szét kellett szedni az egészet -lökhárító, hűtők le, klímakompreszor, katalizátor le - , mert rosszul volt megmunkálva a motor, forgácsos volt, és a tömítés elengedte az olajat) Próbáltam az egy hozzáférhető csavaron húzni, de nem tudtam. Más is járt így??? ;)

DSCF0639_1.jpg

Erre valaki?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségeteket kérném a következőkben:

2003. júniusi évjáratú Opel Astra 1.4 G típusú gépkocsim 2 éve hideg időjárásra fordultával a következőket csinálja:

a gépkocsival elindulva és pár kilométert haladva egy kis lökés érezhető, melynek következtében a motorlámpa elkezd világítani, és a gépkocsi a gázpedál erőteljesebb nyomása ellenére is lassul. A gázpedált nyomva a motorlámpa villog, felengedve folyamatosan világít. Alapjáraton a gépkocsi kis idő múlva lefullad, erősen füstöl, a kipufogó szaggatva dolgozik, az egész kocsi remeg. Alapjáraton a gázpedált benyomva visító hangot ad a motor. A kis műszerrel megnézve azt írja ki, hogy a 2. henger hibája. A gyertyák és a gyújtóhíd ki lett cserélve, illetve idén nyáron a katalizátor is cserélve lett. Menet közben minden kereszteződénél a kuplungot benyomva a gépkocsi lefullad.

Kérem segítségeteket, hogy mi okozhatja ezt a gépkocsinál!

Link to comment
Megosztás:

Az nem úgy van, hogy a radiátorban mindig áramlik a víz, csak a levegő útjának változtatásával szabályozod a fűtést?

Sziasztok!

A 2000-ben kiadott G Astráknál még volt elektromos csap. Az enyémben tuti, hogy van ( Behr típusú).

Elvileg az újabb típusokban ezt a gyenge láncszemet már kihagyták...

Más téma:

A "piros" GM Genuine longlife fagyálló keverhető az új GM Dex-cool-lal????

Link to comment
Megosztás:

Mert a szűrőházba megy a betét, amit egy műanyag sapka zár le. És arra a tömítésre gondolt. Így jön az olajszűrőhöz! ;)

Ja,nekem nem ilyen bonyolult olajszűrőm van! :lol: Csak simán kitekerem utána

meg be,nincs ilyen sapkás téma!

Én azt hittem az olajbetöltőnél lévő műanyagsapira gondolt ,azt nem értettem,hogy

jön az ide!Mostmár képben vagyok,folytathatjuk! ;)

Link to comment
Megosztás:

Okés, ha csak újraprogramozni, de az sem a semmitől sérült meg szerintem... Ott valamit alaposan elcseszett az előző brigád...

Hát én már nemtom mit higgyek,amikor elhoztam az előző brigádtól a kocsit,az volt a fura,hogy a szaki kézzel lábbal kapálozott,hogy ne vigyem el,de tényleg ám,szerencsétlen már mondott mindent csak maradjon a gép és megcsinálják,hogy már le van beszélve a,hogy hozzák bele a komputert,immot,kulcsokat öszzetanítják őket és vihetem is csak még 2 nap,aztán mondtam,hogy nemfogom kicseréltetni benne a cuccokat amíg meg nem nézetem mással is,és ha ő is azt mondja,akkor meg muszáj lesz ugyis ,de addig nem,erre mondta,hogy 80ezer lenne az a manőver,de a felét ők kifizetik így csak 40ezer.szóval fura az egész,de egy totál független sráccal is beszéltem,aki szerint a komputer annál sokkal jobban le van védve,hogy valami kontár csak úgy elcsessze.ugyhogy nemtudom,de ez van,remélem minél előbb kész lesz és örülhetek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.