Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Helló,

A hűtő dologban igazatok van, ezt így végig sem gondoltam.....! Igazából az a baj, hogy kilyukadt és majdnem annyi lenne megjavíttatni mint egy új!

Más! Mostanában, mikor kiszállok a kocsiból folyton megráz és nagyon idegesítő, mitől lehet ez és mi a megoldás? Olyan kis lógó gumiizét nem szívesen raknék a kocsimra!

ESD, azaz elektromos kisülés okozza a jelenséget.

Nálam is van hasonló, ruha függő a dolog.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Noh megint gondban vagyok.

A héten elkezdett az autó jobb eleje felől valami morgó hang jelentkezni (kerékcsapágyra gyanakodtam). Egyenlőre csak 50-60 km feletti tempónál és elé halkan hallani. Tegnap biztonság kedvéért beugrottam a szerelőhöz és ő megemelve a jobb elejét megpörgette a gépet, míg mi benne ültünk. Hát bizony igencsak erősen hallatszott a hang, a bal elejét megpörgetve pedig csendes volt. Ő ebből szintén a jobb első kerékcsapágyra gyanakszik. Lehetséges ez 72 000 km-nél? Piszok drága a csapágy mert egyben van az aggyal. (pedig az enyém nem is ABS-es) Pénteken viszem hozzá az autót a csapágycserére, de azt mondja, hogy ott kell hagyjam egész délelőtt, mert ez nem félórás meló. Tényleg ilyen bonyolult kicserélni egy ilyen csapágyat?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Noh megint gondban vagyok.

A héten elkezdett az autó jobb eleje felől valami morgó hang jelentkezni (kerékcsapágyra gyanakodtam). Egyenlőre csak 50-60 km feletti tempónál és elé halkan hallani. Tegnap biztonság kedvéért beugrottam a szerelőhöz és ő megemelve a jobb elejét megpörgette a gépet, míg mi benne ültünk. Hát bizony igencsak erősen hallatszott a hang, a bal elejét megpörgetve pedig csendes volt. Ő ebből szintén a jobb első kerékcsapágyra gyanakszik. Lehetséges ez 72 000 km-nél? Piszok drága a csapágy mert egyben van az aggyal. (pedig az enyém nem is ABS-es) Pénteken viszem hozzá az autót a csapágycserére, de azt mondja, hogy ott kell hagyjam egész délelőtt, mert ez nem félórás meló. Tényleg ilyen bonyolult kicserélni egy ilyen csapágyat?

Ha tényleg komplett agyat kell cserélni, úgy mint az ABS-esnél, az nem egy fél nap. Max egy óra. Pár csavar.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Noh megint gondban vagyok.

A héten elkezdett az autó jobb eleje felől valami morgó hang jelentkezni (kerékcsapágyra gyanakodtam). Egyenlőre csak 50-60 km feletti tempónál és elé halkan hallani. Tegnap biztonság kedvéért beugrottam a szerelőhöz és ő megemelve a jobb elejét megpörgette a gépet, míg mi benne ültünk. Hát bizony igencsak erősen hallatszott a hang, a bal elejét megpörgetve pedig csendes volt. Ő ebből szintén a jobb első kerékcsapágyra gyanakszik. Lehetséges ez 72 000 km-nél? Piszok drága a csapágy mert egyben van az aggyal. (pedig az enyém nem is ABS-es) Pénteken viszem hozzá az autót a csapágycserére, de azt mondja, hogy ott kell hagyjam egész délelőtt, mert ez nem félórás meló. Tényleg ilyen bonyolult kicserélni egy ilyen csapágyat?

Nem hiszem, hogy annyira nagy cucc kicserélni. Hogy csináldban sem tul hosszú a leírás...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Noh megint gondban vagyok.

A héten elkezdett az autó jobb eleje felől valami morgó hang jelentkezni (kerékcsapágyra gyanakodtam). Egyenlőre csak 50-60 km feletti tempónál és elé halkan hallani. Tegnap biztonság kedvéért beugrottam a szerelőhöz és ő megemelve a jobb elejét megpörgette a gépet, míg mi benne ültünk. Hát bizony igencsak erősen hallatszott a hang, a bal elejét megpörgetve pedig csendes volt. Ő ebből szintén a jobb első kerékcsapágyra gyanakszik. Lehetséges ez 72 000 km-nél? Piszok drága a csapágy mert egyben van az aggyal. (pedig az enyém nem is ABS-es) Pénteken viszem hozzá az autót a csapágycserére, de azt mondja, hogy ott kell hagyjam egész délelőtt, mert ez nem félórás meló. Tényleg ilyen bonyolult kicserélni egy ilyen csapágyat?

Szia!

Nekem másfél éve cserélték ki szintén a jobb elsőt, ABS nélküli. FAG csapágyasat tettünk bele, postával együtt vásároltam 17e körül az internetről. A beszerelés 3/4 óra volt és 5000Ft-ot kértek el. Ez egy vidéki szerviz, gondolom márkaszervizben drágábban mérik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Problémáim vannak az elektromos fűtéscsappal, amit mindenképpen ki kellene szerelnem. Ebben kérem a segítségeteket, mit kell lebontanom, hol kell oldanom a vízcsövet, hogyan tudom kiemelni....

Előre is megköszönve, üdv: P.S.

hy

http://www.opelforum...08

szétszedés:1 hüttöviz leenged, 2 a váltonál lebont a katdán box, a bovdeneket ki kell kötni a terelölapnál ,3 a motortérben a tüzfalnál ha szemben állsz a kocsival balra alul van a kondenszviz elvezető 2kettő csavarja torx jo szar helyen van az kiszed, utánna tudod a füttöradiátor takarot kiszedni, 4 .kettő sasszeg kihuzása a fütéscsapnál ,és már kint is van :D visszarakás forditott sorendben, ha nem akarod leszivatni magad , mint én :omg: akkor veszel bele új tömitögyürüket 4 db mert a régi ki van keményedve és folyni fog ha azzal rakod össze! :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem másfél éve cserélték ki szintén a jobb elsőt, ABS nélküli. FAG csapágyasat tettünk bele, postával együtt vásároltam 17e körül az internetről. A beszerelés 3/4 óra volt és 5000Ft-ot kértek el. Ez egy vidéki szerviz, gondolom márkaszervizben drágábban mérik.

Neked is és a többieknek is köszi a válaszokat.

Kíváncsi leszek, hogy mennyibe fog fájni nekem a csere

A szerelőt akihez járok becsületes srácnak gondolom. Ott helyben megnézte nekem a Lángnál a csapágy árakat (ő kedvezményt is kap) és hát 25 e alatt nem nagyon találtunk. Viszont a plafon a csillagos ég volt. Ha 30 e-ből megúszom munkadíjjal, akkor örülhetek.

Link to comment
Megosztás:

Neked is és a többieknek is köszi a válaszokat.

Kíváncsi leszek, hogy mennyibe fog fájni nekem a csere

A szerelőt akihez járok becsületes srácnak gondolom. Ott helyben megnézte nekem a Lángnál a csapágy árakat (ő kedvezményt is kap) és hát 25 e alatt nem nagyon találtunk. Viszont a plafon a csillagos ég volt. Ha 30 e-ből megúszom munkadíjjal, akkor örülhetek.

Cromax 19632Ft,!!!!

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Ma kiakadtam. A gumis rakta fel a kerekeket, és a jobb első futóműnél megszakította az egyik csavart. Ettől összeszaladt a szemöldököm, mire közölte, szerinte ez már korábban is rossz volt, így nem hajlandó fizetni. Megjegyezte, hogy szerinte a maradék 4 csavar is elég, vagy fúrjam fel, és tegyek bele nagyobb csavart :sick:

Szóval pillanatok alatt belevert egy nagyon-nagyon nem bekalkulált kiadásba. Miután így nem lehet közlekedni - nem csapágy hiba, hanem kerékcsavar - gyorsan kellett rendeznem egy kerékagyat.

10.000,-Ft-ért vettem a sümegi Opel bontóban egy ABS-szest, ami állítólag keveset futott, törött Astrából való. Tudom, hogy ez kényszermegoldás, de a kocsit használnom kell, és ez már rendesen a konyhapénzt terheli. Egyébként ezzel együtt cserélve lesznek a támcsapágyak szilenttel, mert azok is le vannak hervadva.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az asztrám sárgalámpázik! A motorkód z14xe. (Gondolom ez elárul mindent). Ahibakódok: p304 és p300. Ami cserélve lett még tavaly: gyertyák, trafóhíd, üzemanyagszűrő és olaj. Ezekkel bírta is egy darabig, de jöttek a hidegek és elkezdte újra. Most eljutottam odáig, hogy a hőmérséklet mindegy neki, +tizen fokban is csinálja. Nemrég raktak bele próbatrafót újat, de még rosszabb lett, így visszacserélték. Kapott másik cpu-t (bontottat), de egy hét után előjöttek a bajok ugyanazokkal a hibakódokkal. Légyszi, ha valaki tudna tanácsot adni, hogy mi lehet a baja az segítsen, vagy ha ugyanebben a cipőben járt írja meg mi volt az ő autójának a baja! Előre is köszönöm a segítségeteket!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az asztrám sárgalámpázik! A motorkód z14xe. (Gondolom ez elárul mindent). Ahibakódok: p304 és p300. Ami cserélve lett még tavaly: gyertyák, trafóhíd, üzemanyagszűrő és olaj. Ezekkel bírta is egy darabig, de jöttek a hidegek és elkezdte újra. Most eljutottam odáig, hogy a hőmérséklet mindegy neki, +tizen fokban is csinálja. Nemrég raktak bele próbatrafót újat, de még rosszabb lett, így visszacserélték. Kapott másik cpu-t (bontottat), de egy hét után előjöttek a bajok ugyanazokkal a hibakódokkal. Légyszi, ha valaki tudna tanácsot adni, hogy mi lehet a baja az segítsen, vagy ha ugyanebben a cipőben járt írja meg mi volt az ő autójának a baja! Előre is köszönöm a segítségeteket!

Van egyéb hibajelenség is? Pl. nem úgy megy az autó mint kéne, szaggat-rángat, 3hengerezik stb... A sárga hibajelző lámpa csak kigyullad menet közben, vagy villog is?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az asztrám sárgalámpázik! A motorkód z14xe. (Gondolom ez elárul mindent). Ahibakódok: p304 és p300. Ami cserélve lett még tavaly: gyertyák, trafóhíd, üzemanyagszűrő és olaj. Ezekkel bírta is egy darabig, de jöttek a hidegek és elkezdte újra. Most eljutottam odáig, hogy a hőmérséklet mindegy neki, +tizen fokban is csinálja. Nemrég raktak bele próbatrafót újat, de még rosszabb lett, így visszacserélték. Kapott másik cpu-t (bontottat), de egy hét után előjöttek a bajok ugyanazokkal a hibakódokkal. Légyszi, ha valaki tudna tanácsot adni, hogy mi lehet a baja az segítsen, vagy ha ugyanebben a cipőben járt írja meg mi volt az ő autójának a baja! Előre is köszönöm a segítségeteket!

Szia,

Teljesen laikusként olvastam egy cikket valamelyik nap. Ott hasonló hibával a trafó testkábelével volt a probléma..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az asztrám sárgalámpázik! A motorkód z14xe. (Gondolom ez elárul mindent). Ahibakódok: p304 és p300. Ami cserélve lett még tavaly: gyertyák, trafóhíd, üzemanyagszűrő és olaj. Ezekkel bírta is egy darabig, de jöttek a hidegek és elkezdte újra. Most eljutottam odáig, hogy a hőmérséklet mindegy neki, +tizen fokban is csinálja. Nemrég raktak bele próbatrafót újat, de még rosszabb lett, így visszacserélték. Kapott másik cpu-t (bontottat), de egy hét után előjöttek a bajok ugyanazokkal a hibakódokkal. Légyszi, ha valaki tudna tanácsot adni, hogy mi lehet a baja az segítsen, vagy ha ugyanebben a cipőben járt írja meg mi volt az ő autójának a baja! Előre is köszönöm a segítségeteket!

Menj el fagyizni! Vagy nézd meg, hogy Kecskemét olyan messze van-e Szegedtől, mint Szeged Kecskeméttől. A lényeg, hogy hosszú távon és magas fordulaton pörögjön a motor. Az alacsony fordulaton használattól szelepszáron/szárakon lerakódás keletkezik, szorul, akad a szelep. P300-at dob rá.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ablaktörlőt vennék előre és szeretném megtudni, hogy az alábbi két termék között tényleg van-e ekkora különbség (konkrétan dupla ár), vagy nyugodtan vegyem meg a Valeo-t.

GM ablaktörlő pár előre 5313 ft.-

http://www.mullerauto.net/opel-astra-g/28-opel-astra-g-elso-ablaktorlolapat.html

Valeo ablaktörlő pár előre 2690 ft.-

http://www.olajstore.hu/?id=termekek&fokat_id=3&kat_id=235&art_id=2303&nyelv=hun

Köszi a segítséget. Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ablaktörlőt vennék előre és szeretném megtudni, hogy az alábbi két termék között tényleg van-e ekkora különbség (konkrétan dupla ár), vagy nyugodtan vegyem meg a Valeo-t.

GM ablaktörlő pár előre 5313 ft.-

http://www.mulleraut...torlolapat.html

Valeo ablaktörlő pár előre 2690 ft.-

http://www.olajstore...=2303&nyelv=hun

Köszi a segítséget. Üdv.

Hali,

Szerviz 4+-ba veszed a gyárit, akkor 3990 bármelyik márkaszervizben és fel is szerelik neked.

A többivel kapcsolatban nekem annyi tapasztalatom van, hogy nem mindig azt kapod amit vársz... (nem a típusra gondolok, hanem hogy az olcsó ajánlatok esetén sokszor a régóta álló -elöregedett- darabokat adják) de hát ugye valamit valamiért...

Link to comment
Megosztás:

Hali,

Szerviz 4+-ba veszed a gyárit, akkor 3990 bármelyik márkaszervizben és fel is szerelik neked.

A többivel kapcsolatban nekem annyi tapasztalatom van, hogy nem mindig azt kapod amit vársz... (nem a típusra gondolok, hanem hogy az olcsó ajánlatok esetén sokszor a régóta álló -elöregedett- darabokat adják) de hát ugye valamit valamiért...

Köszi, de mást most nem cserélek. Elsősorban arra lennék kíváncsi, hogy a belinkelt Valeo (fele annyiért) van-e annyira jó, mint a gyári GM ablaktörlő.

Link to comment
Megosztás:

Köszi, de mást most nem cserélek. Elsősorban arra lennék kíváncsi, hogy a belinkelt Valeo (fele annyiért) van-e annyira jó, mint a gyári GM ablaktörlő.

Nem mondtam hogy cserélj mást :)

Nekem egyébként a mostani (gyári) előtt Valeo volt fent, kb 1.5 évig bírta de a végén már annyira kattogott törléskor hogy inkább emiatt cseréltem (vlsz megrepedt valahol..)

Én gyárit fogok venni ezután is... (van rajta szép kis szélterelő) :)

Link to comment
Megosztás:

Nem mondtam hogy cserélj mást :)

Nekem egyébként a mostani (gyári) előtt Valeo volt fent, kb 1.5 évig bírta de a végén már annyira kattogott törléskor hogy inkább emiatt cseréltem (vlsz megrepedt valahol..)

Én gyárit fogok venni ezután is... (van rajta szép kis szélterelő) :)

Csak azért írtam, hogy mást most nem cserélek, mert a úgy gondoltam, hogy a 4+ akcióban legalább 4 dolgot kell a listából egyszerre kérni, tehát nem lehet csak az ablaktörlőcsere. Ha lehet külö csak azt, akkor mindenképpen ezt választanám, bár amit írtál elgondolkodtat, mert nekem 5 és fél éve van fent a gyári ablaktörlő, ami most érett meg a cserére. Ha a Valeo csak másfél évig bírja mindenképpen gyárit érdemes. A 4+ nak utánakérdezek.

Köszi az infókat ;)

Link to comment
Megosztás:

Szia mindenki!

Igaz nem a tűzzel kapcsolatos, de lenne egy kis problémám az alapjárattal. Mostanában ingadozik. Igaz nem nagyon, de most már nem csak a fordulatszám mérőn, hanem a motor hangján is észreveszem egy kicsit(1.6, 16V). Hol kezdjem? Ha tudtok adjatok tanácsot. Előre is köszi.

Szoktam a fórumot olvasgatni és ha már van rá válasz arra is utaljatok(akkor bocs a kérdésért).

Egyébként a "beszélgetnek erről-arról"-ba is beírtam, de most látom, hogy ide kellett volna írnom.

Link to comment
Megosztás:

Csak azért írtam, hogy mást most nem cserélek, mert a úgy gondoltam, hogy a 4+ akcióban legalább 4 dolgot kell a listából egyszerre kérni, tehát nem lehet csak az ablaktörlőcsere. Ha lehet külö csak azt, akkor mindenképpen ezt választanám, bár amit írtál elgondolkodtat, mert nekem 5 és fél éve van fent a gyári ablaktörlő, ami most érett meg a cserére. Ha a Valeo csak másfél évig bírja mindenképpen gyárit érdemes. A 4+ nak utánakérdezek.

Köszi az infókat ;)

A 4+ csak annyit jelent, hogy 4 évesnél idősebb autókra él az akció, a listából annyit választasz, amennyit szeretnél, így bátran elnézhetsz a legközelebbi márkaszervizbe az ablaktörlő lapátokért.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van nekem egy Opel astra 1.7 DTI Isuzu motoros kombi autóm, És az a probléma hogy az alapjárat ugrál! és úgy hogy lejjebb megy a fordulat utánna visszaáll és ezt folyamatosan csinálja (alapjáraton), És még ráadásul egyszer húz az autó egyszer nem, de ha teljesen leállítom és újrainditom utánna megint el kezd húzni. Az olajat meg nem eszi, a turbóra gyanakodtam, de akkor enné az olajat. 2001 es évjárat.

Valaki tudna-e tanácsot adni hogy mi baja lehet az autónak??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.