Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Éertem köszi a segítséget! ellenörizni fogom

Hogy érted a Hátso féknél csavarni nyomás közbe?

Réz pasztát meg akkor szereznem kell majd vagy vennem még

A féknyereg meg a 7 es imbuszzal van felfogatva a tárcsa meg 1 csavarral azt kész

vagy van még valami amire oda kel fiygelni szétszedéskor?

köszi

A hátsó fékes szabály csak akkor vonatkozik rád ha hátul tárcsaféked van!

Link to comment
Megosztás:

Éertem köszi a segítséget! ellenörizni fogom

Hogy érted a Hátso féknél csavarni nyomás közbe?

Réz pasztát meg akkor szereznem kell majd vagy vennem még

A féknyereg meg a 7 es imbuszzal van felfogatva a tárcsa meg 1 csavarral azt kész

vagy van még valami amire oda kel fiygelni szétszedéskor?

köszi

Hello,

Figyelni kell még, hogy az új tárcsa felrakása elött a kerékagyat le kell tisztítani a rozsdától. Rézpaszta mindenképp ajánlott ahogy mondták plusz a féknyereg leszedésekor vigyázni kell, hogy ne lógjon az egész a fékcsövön, magyarul fel kell függeszteni valamire szerelés alatt.

Utána bekoptatni a betéteket, ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Hello,

Figyelni kell még, hogy az új tárcsa felrakása elött a kerékagyat le kell tisztítani a rozsdától. Rézpaszta mindenképp ajánlott ahogy mondták plusz a féknyereg leszedésekor vigyázni kell, hogy ne lógjon az egész a fékcsövön, magyarul fel kell függeszteni valamire szerelés alatt.

Utána bekoptatni a betéteket, ennyi.

Jól van köszi!

meg a az új tárcsákat féktisztítóval lefújni

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

nem tudom, mivel olvasták ki, de az alábbi hibakódokat dobta a gép: 017009 és 031308. Előbbire nem találtam semmit, utóbbira üzemanyagellátás-problémát (misfire at low fuel (even though there is plenty of fuel in the car)).

A "kivillogtatásos" módszerrel 1612 (Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser C-05) és 0170 (Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség) hibákat találtam. A 0170 felelne meg a 031308-nak?

Link to comment
Megosztás:

Üdv cartársak.

Tudnátok abban segíteni, hogy kesztyűtartó ajtóhoz határolót honnan tudnék rendelni?

No meg, hogy lehet azokat onnan kiszedni? Nem igazán tudtam rájönni.

https://cromax.hu/290000000-utasterbelsoter/291490000-muszerfal-es-alkatreszei/291490460-kesztyutarto-alkatreszei/314170-kesztyutarto-zsaner-opel-astra-g

A régit pedig ki kell törni!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziaszok!2003 z12xep 170.000km-el.A gondom a következő!!!120km/h-ról erőteljes fékezésnél előlről mormogó hang jön,ha 50km/h-ról lassan fékezek hullámozva áll meg...amiket nétünk....fuómű lógás nincs,a dugattyúk mozognak könnyen,féktárcsa új(Meyle),de órával is mértük,fékbetét az előző tárcsán volt,1000-2000km-t ment(Juratek márka),felni centírozva és a gumik is újak(mert szálszakadásra is tippeltem).A pedálon nem érzek semmit,fékezésnél nem hullámzik a pedál...ja és nincs ABS. Lövésünk sincs már mi lehet!..:( A hátsó betét jó,mert ha kéziféket behúzva lassítok akkor szépen egyenletesen áll meg a kocsi.

Link to comment
Megosztás:

Sziaszok!2003 z12xep 170.000km-el.A gondom a következő!!!120km/h-ról erőteljes fékezésnél előlről mormogó hang jön,ha 50km/h-ról lassan fékezek hullámozva áll meg...amiket nétünk....fuómű lógás nincs,a dugattyúk mozognak könnyen,féktárcsa új(Meyle),de órával is mértük,fékbetét az előző tárcsán volt,1000-2000km-t ment(Juratek márka),felni centírozva és a gumik is újak(mert szálszakadásra is tippeltem).A pedálon nem érzek semmit,fékezésnél nem hullámzik a pedál...ja és nincs ABS. Lövésünk sincs már mi lehet!.. :( A hátsó betét jó,mert ha kéziféket behúzva lassítok akkor szépen egyenletesen áll meg a kocsi.

Szerintem hullámos a tárcsa és üt. Nézzétek meg jobban. Vagy nem jól lett összerakva. Esetleg kerékcsapágy?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A régire is azt hittük,hogy üt...ledobtuk,vettem is újat!Mivel vettem újat azt hittem ennyi de nem...levettük mindkettőt,padon órával megnéztük...nagyon minimális...egy tizeden belül van...0,5-0,6....attól tartok,hogy nem tárcsa lesz....

A jobb oldali féltengelyről nem hagytad el a kiegyensúlyozó súlyt?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Tegnap cseréltem apósék G astráján első féktárcsát+betéteket, Brembo tárcsa és Textar betétek mentek rá, hátul dobfékes. Bár én nem igen használom a kocsit, de tényleg ilyen gyenge a fék rajta? Vagyis lehet nem gyenge, hanem olyan nyúlós és nyomni kell rendesen a pedált, az én A vectrám ilyen kb. de a két autó között van 13 év különbség (amúgy 2006os, x14xep a kicsike). Menetdinamikán azt vettem észre, hogy ha eléggé oda lépek neki nem gyorsul olyan jól, mint mikor csak kicsit nyomom a pedált. Befojtja a motort talán a padlógáz? Váltója sem a legjobb szerintem, ahhoz képest, hogy 57ezer Km van benne (valós, két évesen vették, hiteles autó volt), hátramenetet néha recsegve veszi, az, hogy az enyém ezt csinálja 400ezer km felett azt megértem, de ennél!?

Link to comment
Megosztás:

Tegnap cseréltem apósék G astráján első féktárcsát+betéteket, Brembo tárcsa és Textar betétek mentek rá, hátul dobfékes. Bár én nem igen használom a kocsit, de tényleg ilyen gyenge a fék rajta? Vagyis lehet nem gyenge, hanem olyan nyúlós és nyomni kell rendesen a pedált, az én A vectrám ilyen kb. de a két autó között van 13 év különbség (amúgy 2006os, x14xep a kicsike). Menetdinamikán azt vettem észre, hogy ha eléggé oda lépek neki nem gyorsul olyan jól, mint mikor csak kicsit nyomom a pedált. Befojtja a motort talán a padlógáz? Váltója sem a legjobb szerintem, ahhoz képest, hogy 57ezer Km van benne (valós, két évesen vették, hiteles autó volt), hátramenetet néha recsegve veszi, az, hogy az enyém ezt csinálja 400ezer km felett azt megértem, de ennél!?

A váltó az enyémben is szar(z14xep), már új kora óta.A múltkor a szerelő srác cserélt olajat, meg próbálta beállítani a pontosságot a rudazattal, de nem hozott eredményt.Azt mondta, hogy szétszedi.Mondtam hogy majd jövőre, mert most nics rá keret, meg ha jó volt így hat évig, akkor már nem / nem *.

Nekem az egyes sebességet nehéz betenni néha.A többi jó, csak az 1 rossz.

Nekem is Brembo-Textar kombináció van elől.A fék valóbban ilyen.Meg kell szokni.

A múltkor vezettem egy Ford Fiesta kombit, és amikor először fékeztem majdnem lefejeltem a kormányt, mivel olyan erővel léptem a pedálra, mint a saját kocsimban.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap cseréltem apósék G astráján első féktárcsát+betéteket, Brembo tárcsa és Textar betétek mentek rá, hátul dobfékes. Bár én nem igen használom a kocsit, de tényleg ilyen gyenge a fék rajta? Vagyis lehet nem gyenge, hanem olyan nyúlós és nyomni kell rendesen a pedált, az én A vectrám ilyen kb. de a két autó között van 13 év különbség (amúgy 2006os, x14xep a kicsike). Menetdinamikán azt vettem észre, hogy ha eléggé oda lépek neki nem gyorsul olyan jól, mint mikor csak kicsit nyomom a pedált. Befojtja a motort talán a padlógáz? Váltója sem a legjobb szerintem, ahhoz képest, hogy 57ezer Km van benne (valós, két évesen vették, hiteles autó volt), hátramenetet néha recsegve veszi, az, hogy az enyém ezt csinálja 400ezer km felett azt megértem, de ennél!?

Hali!

én is nem sokára azt akarok cserélni a gépen!

Néztem a brembot én is pedig azok jók én úgy hallottam de majd amire lesz keret azt veszek rá

könnyen le jött a tárcsa is?

mer akkor nem tart nagyon sokáig a művelet meg ha van hozzá szerszám persze

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

tudnátok segíteni, hogy a képen látható (motorháztető kitámasztónak) mi a gyári száma, és hol lehet beszerezni? Sajnos eltört a műanyag, és azóta nem tartja a rudat!

Köszi

üdv

Sztem ez lehet az:

https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20930000-lemez-aruk/20930357-motorhazteto-alkatreszei/306338-kitamaszto-rud-rogzito-patent-zarhidra-astra-g-zafira-a

Link to comment
Megosztás:

utánanézve elég komoly szerelési művelet, léteznek radiátor tömítő folyadékok, amit a hűtőfolyadékhoz kell önteni.

mennyire jó megoldás ez?

/a kiegyenlítő tartályba kb. 1 liter vizet tudtam önteni, ez kb. 3 hónap, és 3-4000 km. alatt tűnt el/

Nekem meg volt 1,5 nap alatt, házilag otthon. De mocskosul nagy szívás. Elsőre meglett volna ha nem olyan borzasztó helyen kellene szerelni és nem kellene hozzá a motortér alá menni, hogy a klíma kivezetőt is leszedjem, feltegyem, leszedjem .. :)

Én itt írtam róla korábban, egész komoly 8-9 hónapos szívás hegyek voltak a víz eltűnéssel nálam is. :(

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=590&p=963436

&

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=590&p=963503

A megoldást Mc-elek javasolta: http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=wesziautoszerviz

azon túl hogy 3 hetet vártam, hogy oda juthassak, megérte azt kell hogy mondjam! :)

Lambda szonda csere és hengerfej felújítás után a vízfogyás is megszűnt és a fogyasztás is jó úgy tűnik.(az autót pedig csak 1 éjszakára kellett otthagynom!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.