Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

És ez meddig bírja? Mert nálam a gyári is talán ha 1 évet ment el. Most pedig fél-és egy év között dobom le, az összes nekiáll csíkozni, én meg ki nem állhatom, és hol máshol, mint szem magasságban....

Ez jó kérdés... Még újak, alig használtam ráadásul: Nekem beteg az agyam.

Ritkán járok esőben... Nyáron a bogarakat nem vagyok hajlandó lapáttal mázgálni inkább lemosom a szélvédőt egy 100-asért. Garázsos az autó, ezért szinte sosem fagy le a lapát... Nyáron, itthon a ház előtt szinte sosem áll az autó, mert beállok az UV sugárzás ellen, még akkor is ha aznap még megyek valahova. Szóval én a gyári 7 éves lapátokat cseréltem le erre, (melegben még töröltek, de a hidegben már nem mentek szépen) nem tudom így meddig bírja majd.

Egyébként szerintem számít a minőségi ablakmosó folyadék. Ad neki egy kenést, amitől csendben van....

Link to comment
Megosztás:

Hol és mennyiért vetted? Épp most tervezem a lapátok cseréjét.

Hello!

Bocs, hogy beleokoskodok, nálam Hella van fent lassan 1 éve és nagyon király, szóval bátran ajánlom, ha még nem sikerült dönteni! :icon1:

Az ablakmosó folyadékkal viszont óvatosan! Nem mindig jó ötlet megvenni a legolcsóbb, mert "tök mindegy, jó az bele, úgyse fagy meg". Főleg télen az alkoholos cuccokkal...nálam megfogta a szélvédőt. Főleg hátul látszik egy szép csík végig lefolyva, fóliázáskor tűnt fel.

Link to comment
Megosztás:

Előre is köszönöm!

Megkérdeztem a kollégám.45 ezerért javították meg neki az ecu-t garancia is van rá.Neki olyat is csinált a kocsi,hogy vészüzemmódra kapcsolt és nem ment.Valami gázpedál bajt villogott ki.Van olyan lehetőség is hogy postán el lehet küldeni,megvizsgálják,hogy az-e a baja.Nem tudom,hogy van-e a környékeden olyan ismerősöd vagy bontó aki kölcsönadná kiprobálásra.Úgy egyből kiderülne a turpisság.

Link to comment
Megosztás:

Megkérdeztem a kollégám.45 ezerért javították meg neki az ecu-t garancia is van rá.Neki olyat is csinált a kocsi,hogy vészüzemmódra kapcsolt és nem ment.Valami gázpedál bajt villogott ki.Van olyan lehetőség is hogy postán el lehet küldeni,megvizsgálják,hogy az-e a baja.Nem tudom,hogy van-e a környékeden olyan ismerősöd vagy bontó aki kölcsönadná kiprobálásra.Úgy egyből kiderülne a turpisság.

Köszönöm szépen. Már körbeérdeklődtem, van olyan szerviz, ahol ilyesmivel foglalkoznak, autódiagnosztikát is csinálnak. Remélem ez megoldja a problémát. Még egyszer köszi. További szép napot.

Link to comment
Megosztás:

üdv mindenkinek. volna egy problemám opel astra g 16 16 szelepes ecotec motoral 2001 kiadásu az egr szelepem jol mukodik ki vvolt cserelve ujra 1000 km utan megtelik az egr szelep apro darabkakal es nem zár az egr szelep kiveszem ki takaritom es ugy 300km utan ujra ez hiba azok darabok a katalizátorbol jöhetnek vagy honnan ezt

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

üdv mindenkinek. volna egy problemám opel astra g 16 16 szelepes ecotec motoral 2001 kiadásu az egr szelepem jol mukodik ki vvolt cserelve ujra 1000 km utan megtelik az egr szelep apro darabkakal es nem zár az egr szelep kiveszem ki takaritom es ugy 300km utan ujra ez hiba azok darabok a katalizátorbol jöhetnek vagy honnan ezt

Olajfogyasztásod hogy áll? Egyébként le kell vakolni és többé nem tömődik el.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Új fennállás :'(

Opel g astra benzin/gáz z18xe

Bizonytalan alapjárat darabosan jár a motor p0170 es hiba menni jol megy a kocsi

Az a kérdésem ha veszek bele új bosch gyertyákat cikk számnak megfelelően ha ez után se javúl meg akkor mit cseréljek ki benne ?

A folytószelepház takarítás meg volt EGR nincsen

Köszi előre is a válaszokat !

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, valaki adjon nekem választ arra, hogy miért izzit nagyon rövid ideig 1.7DTI, (TALÁN 2 MÁSODPERCIG.)ez a normális-e nem tudom nemrég vettem, jártam már diesellel de azok mind tovább izzitottak. Köszönöm előre is.

Jó eséllyel nem addig izzit még a lámpa világit hanem tovább, azért hogy amikor inditózol akkor még az izzásban levő gyertyára fecskendezze az üzemanyagot. Igaz ugyan hogy ez plusz teher az akksinak, de talán hamarabb elindul igy és ezzel rövidül nagy terhelési idő. Opellel nincsen tapasztalat de VAG csoportnál tuti igy van. Sajna nekem egy benzintemetőm van de szeretnék egy dieselt :D

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Jó eséllyel nem addig izzit még a lámpa világit hanem tovább, azért hogy amikor inditózol akkor még az izzásban levő gyertyára fecskendezze az üzemanyagot. Igaz ugyan hogy ez plusz teher az akksinak, de talán hamarabb elindul igy és ezzel rövidül nagy terhelési idő. Opellel nincsen tapasztalat de VAG csoportnál tuti igy van. Sajna nekem egy benzintemetőm van de szeretnék egy dieselt :D

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Mostanában nem jelentkeztem itt (szerencsére), bár decemberben volt egy trafóhíd cserém, de ez elég gyakori hiba. Sejtésem most is van, de még nem néztem utána, majd holnap, addig véleményeket szeretnék kérni egy új hibajelenséggel kapcsolatban. Ma reggel induláskor tűnt fel, amikor kiálltam a parkolóból, hogy kanyarodás közben valami ropogás hallatszik hátulról. Azóta ezt már több kanyarodás alkalmával is hallottam, elég ijesztő a hang. A korábban itt olvasott posztokból ítélve valamelyik hátsó rugó törésére gondolok, bár álló helyben megmozgatva (berugóztatva) a hátulját, semmit nem hallani. Szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

reggel nem indított a kocsi. Mértem az aksit 11.66 V. Ezzel már nem tud indítani? 2 hete áll az autó azóta nem mentem vele így letudja szívni? 1 éves csak az aksim többet vártam tőle azért...

Ez lehet hideg függő, nekem -14 foknál 12,1 V mellett hallhatóan megfogta az indítózás, viszont valamelyik nap 11,8 V mellett kb. 2-3 fokos hőmérsékletnél - meglepetésemre - pöccre indult. Ha meg se nyekken, akkor viszont valami más baj lehet.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

reggel nem indított a kocsi. Mértem az aksit 11.66 V. Ezzel már nem tud indítani? 2 hete áll az autó azóta nem mentem vele így letudja szívni? 1 éves csak az aksim többet vártam tőle azért...

Szia!

Igaz diesel-em van,de az ünnepekben (Karácsony tájékán)2 hetet állt nekem is a járgány,és minden gond nélkül indult.

11,7v-ot mutatott mikor gyújtásra raktam,és pöc-röf.

Szerintem benzinesnek jobban el kéne indulnia még ennél a feszültségnél,de ez csak egy feltételezés a részemről.

Tekerni tekerte az indító motort?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

reggel nem indított a kocsi. Mértem az aksit 11.66 V. Ezzel már nem tud indítani? 2 hete áll az autó azóta nem mentem vele így letudja szívni? 1 éves csak az aksim többet vártam tőle azért...

Vissza kell venni, én 2 év garanciát kaptam rá. Te mennyit?

De lehet a töltéseddel van gond, vagy valami leszívja.

Ez lehet hideg függő, nekem -14 foknál 12,1 V mellett hallhatóan megfogta az indítózás, viszont valamelyik nap 11,8 V mellett kb. 2-3 fokos hőmérsékletnél - meglepetésemre - pöccre indult. Ha meg se nyekken, akkor viszont valami más baj lehet.

Azt mondják, hogy hidegben ha nem indul, vagy ha nehezen, akkor az akksit kicsit megterhelni, hogy a kémiai folyamatok induljanak meg, akkor könnyebben indul. De én sosem próbáltam ki.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Tegnap, 15:45

Sziasztok !

Új fennállás :'(

Opel g astra benzin/gáz z18xe

Bizonytalan alapjárat darabosan jár a motor p0170 es hiba menni jol megy a kocsi

Az a kérdésem ha veszek bele új bosch gyertyákat cikk számnak megfelelően ha ez után se javúl meg akkor mit cseréljek ki benne ?

A folytószelepház takarítás meg volt EGR nincsen

Köszi előre is a válaszokat !

Link to comment
Megosztás:

Mit értesz az alatt, hogy megterhelni?

Beülsz, gyújtásra teszed, világítás fel pár másodpercre vagy pl. fénykürt 5 másodpercre. Ezt követően indítasz. Állítólag így az akksiban megindul egy kicsit az "élet". Nálunk a parkolóban többektől is láttam már télen hidegebb éjszakák után. Igaz, lehet annak tudható be, hogy a város egyik "híresebb" akksi szaküzlete szórólapozott anno, ahol többek közt ez volt az egyik tanács a "hogyan hosszabbíthatjuk meg az akkumulátorunk élettartamát" fejezetben... Azonban ha a döglődik (pl már a központizárat sem nyitja), akkor ez a praktika nem fog használni értelem szerűen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

refirD, bocs, imy.

Reggel nem tekert normálisan, vagyis egyre gyengébben ahogy többször próbáltam. Rádiót, középen a kijelzőt mindent lenullázott, ezért gondoltam hogy akku.

imy azt hiszem én is 2 évet kaptam rá, most majd megkeresem a papírt, de nem is ez a nagyobb gond hanem hogy reggel 5 órakor melóba induláskor mennék ha a kocsi is akarna... Terhelni pedig szoktam, mert én is hallottam hogy nem árt neki. Bedugom az ülésfűtést, bekapcsolom a levegő keringető ventit, gyújtással felkapcsolnak a DRL-ek. Azt hiszem ennyi terhelés elég neki, illetve gyújtás ráadás és indítózás között 15-20 mp-et várok míg minden elektronika elkussol és nem zümmög semmi a kocsiban.

Mai fejlemények.

Feltöltöttük ma az aksit 12.45 V-ra. 4 Amperrel vette fel a töltést és onnan esett vissza, mikor levetettem a töltőt kb még 0,5-1A-al töltött. Teker rendesen szépen ahogy kell de nem akarja elkapni.

Felhívtam szerelőmet, kaptam egy gyorstalpalót:

- biztosítékokat megnézni - ok, ép mind

- üzemanyag-ellátást ellenőrizni - ok, van benzin, van nyomás - működik a szivattyú

- szikrát megnézni - ok, szikrázik mindegyik gyertya - amúgy tavaly nyáron voltak cserélve

- akkura rámérni indítózás közben - 10,5 V azt mondja még 8-9V-al is indítania kéne.

Egyenlőre ennyi, azt mondta talán úgy megszívta magát hogy most nem képes elrobbantani az anyagot, meg kéne próbálni behúzatni. S jelenleg itt tartok, majd talán holnap mert esik ez a fagyott sz@r ónos eső és korcsolya pálya lett mindenből.

Tanácsokat még szívesen fogadok, holnapi behúzatási próbáig úgyis ráérek.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

refirD, bocs, imy.

Reggel nem tekert normálisan, vagyis egyre gyengébben ahogy többször próbáltam. Rádiót, középen a kijelzőt mindent lenullázott, ezért gondoltam hogy akku.

imy azt hiszem én is 2 évet kaptam rá, most majd megkeresem a papírt, de nem is ez a nagyobb gond hanem hogy reggel 5 órakor melóba induláskor mennék ha a kocsi is akarna... Terhelni pedig szoktam, mert én is hallottam hogy nem árt neki. Bedugom az ülésfűtést, bekapcsolom a levegő keringető ventit, gyújtással felkapcsolnak a DRL-ek. Azt hiszem ennyi terhelés elég neki, illetve gyújtás ráadás és indítózás között 15-20 mp-et várok míg minden elektronika elkussol és nem zümmög semmi a kocsiban.

Mai fejlemények.

Feltöltöttük ma az aksit 12.45 V-ra. 4 Amperrel vette fel a töltést és onnan esett vissza, mikor levetettem a töltőt kb még 0,5-1A-al töltött. Teker rendesen szépen ahogy kell de nem akarja elkapni.

Felhívtam szerelőmet, kaptam egy gyorstalpalót:

- biztosítékokat megnézni - ok, ép mind

- üzemanyag-ellátást ellenőrizni - ok, van benzin, van nyomás - működik a szivattyú

- szikrát megnézni - ok, szikrázik mindegyik gyertya - amúgy tavaly nyáron voltak cserélve

- akkura rámérni indítózás közben - 10,5 V azt mondja még 8-9V-al is indítania kéne.

Egyenlőre ennyi, azt mondta talán úgy megszívta magát hogy most nem képes elrobbantani az anyagot, meg kéne próbálni behúzatni. S jelenleg itt tartok, majd talán holnap mert esik ez a fagyott sz@r ónos eső és korcsolya pálya lett mindenből.

Tanácsokat még szívesen fogadok, holnapi behúzatási próbáig úgyis ráérek.

Üdv.

Én biztos, hogy nem húzogatnám!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.