Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

LCD panelt kicserélem de melyiket?Vauxshallost vagy az amelyiknek nem volt jó a csatija de vectra.Tuti ki lehet cserélni és nem fog hibákat küldözgetni.Meg bajuszkapcsolot akkor kell cserélni?Vagy csak annyit érek el a kijelzőcserével hogy mutat egy fogyasztási adatot slussz passz.Ja hogy cseréljem ki egyszerű?

Link to comment
Megosztás:

LCD panelt kicserélem de melyiket?Vauxshallost vagy az amelyiknek nem volt jó a csatija de vectra.Tuti ki lehet cserélni és nem fog hibákat küldözgetni.Meg bajuszkapcsolot akkor kell cserélni?Vagy csak annyit érek el a kijelzőcserével hogy mutat egy fogyasztási adatot slussz passz.Ja hogy cseréljem ki egyszerű?

A bajuszkapcsolót azért kell cserélni mert nem tudod a BC-t váltani, nullázni, állandóan a hőfokot fogja mutatni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is Vauxhallosra van kicserélve,és télleg gallonban mér,de engem nem érdekel,mert legalább látszik.Bár valaki itt annó azt írta,hogy át lehet állíttatni literre,de nekem meg az Opelben azt mondták,hogy nem.Az hogy kicseréled a tiedet a nagyra,még nem lesz jó mert nincsenek benne az érzékelők,és azért dobja a hibákat amit írtál,és még a bajuszkapcsolót is ki kell cserélned,ami nem biztos,hogy be van kábelezve.

Sziasztok!

Volna egy problémám.Megprobálkoztam egy lcd kijelző cserével.Elsőt amit kölcsön kértem az valszeg vauxhallból való volt mert gallonba mért.Ez még a kisebbik baj.De minden fajta hibát ki ír fék lámpa kiéget olaj kifogyott hütővíz kevés fékolaj kevés meg még sorolhatnám.

Link to comment
Megosztás:

Hát ez az akárhogy nézelődtem nem látdtam kiépítve jobb oldalon kábelt a plusz két gombnak amivel lehetne nyugtázni a dolgokat.Egyedül bal oldalon láttam vezetéket de az valszeg a tempomat mivel teljesen más a dugalja mint ami kell annak a két szál vezetéknek.Akkor nagyon úgy fest nem lesz nagy kijelzőm :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Én is próbáltam már beletenni egy olyan vekibe amiben kicsi volt és nem tudtuk.Sok mindenre figyel,(neked sajnos) és szerintem nem éri meg vele kinlódni.Bár milyen jó,mikor kilyelzi a dolgokoat,mondjuk mikor kezd kifogyni az ablakmosó folyadék,és nem akkor jössz rá,mikor latyakos időben egy hosszabb úton verik rád a piszkot és nyomnád..........

Hát ez az akárhogy nézelődtem nem látdtam kiépítve jobb oldalon kábelt a plusz két gombnak amivel lehetne nyugtázni a dolgokat.Egyedül bal oldalon láttam vezetéket de az valszeg a tempomat mivel teljesen más a dugalja mint ami kell annak a két szál vezetéknek.Akkor nagyon úgy fest nem lesz nagy kijelzőm :rolleyes:
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

- Ez az EGR szelep micsoda? Lehet házilag is tisztitani? Az olvasom, ( itt a fórumon is ) hogy ey még problémákat szokott okozni?

- LCD kijelző mindben tönkre van menve?

Szia,

- Az EGR szelep (avagy AGR) a kipufugógáz részbeni visszavezetését végzi az égéstérbe, így elősegítve azt, hogy a motor jobb emissziós értékekkel üzemeljen. Na, ez el szokott dugulni, koszolódni, fojtja a motort, stb. Lehet tisztítani, de a tapasztaltabbak szerint csak elodázod a cserét, később megint be fog tojni. Ki lehet iktatni, de hogy pontosan hogyan, azt még nem tudom. Majd a tapasztaltabb sorstársak megmondják hogy kell.

- Az LCD kijelző nem mindben van tönkre menve, például az enyém tökéletesen működik. Mondjuk meg is voltam lepődve a vételnél, mert olvastam, hogy általában hibás.

Link to comment
Megosztás:

Van 1 kis gondunk! Szomszédom 2.0 DTI vectrája nem indul teker teker de nem röffen. adagolóig eljut, de onnan sehova. tegnapelőtt még ketyegett, tegnap beindult 5mp-re utánna leállt és nem indul vákuumcsövek, Üa rendszer, izzítógyertyák, gyújtás jó. Létezik, hogy az adagoló 1ik percről a másikra igy megpukkan? Van esetleg valami relé v. biztosíték ami elromlott? vagy az immo baszakszik? segítsetek. Köszi

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.szeretném a segítségeteket kérni. van egy 1996os 2.0ás benzines b vekim. nemrégen elkezdett világítani benne a motordiagnosztikás lámpa és azóta nagyon erőtlen, és 4500nál tilt. mi lehet a baja?

Olvasd/olvastasd ki a hibakódot és az autó megmondja mi a baja.

Ezért jó a motordiagnosztika lámpa. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Kozeledik a vasarlas ideje, de ahogy egyre jobban melyulok el a temaban es tudok meg egyre tobbet a vectrakrol annak szerelmesebb leszek a formajaba, de annal tobb olyan infot talalok ami miatt menekulnom kene a vectratol.

Osszegezve arra kell rajojjek es ezt tobb helyen le is irjak szo szerint, hogy a 98 elotti, tehat modell frissites elotti autokat nem szabad megvenni mert nagyon sok a baj veluk. Kivancsi lennek a velemnyetekre!

"A modellfrissítés előtti példányokkal sok a gond. Nem túl dinamikus autó, főleg a kisebb dízelmotorok kiábrándítóak."

"Különösen az 1998 előtti példányokkal lehet sok gond, a fiatalabbak sokkal megbízhatóbbak."

Pedig szombaton most el akartam menni megnezni, esetleg megvenni egy 96-os 1.6 -ost. Keprol nagyon tetszik.

Most kicsit el vagyok keseredve :rolleyes: Mindenki mindenhol inkabb egy 98 utani mondeora akar rabeszelni...

Link to comment
Megosztás:

Nekem 96-os de hibákat nem tudnék mondani ami úgy jellemző lenne rá... Novemberben vettem, a héten viszem műszakizni, mentem vele kb 23-24e kilométert és semmit sem kell cserélnem... megvettem, vezérlés csere fullra és azóta volt még 1 olajcsere... ennyi :rolleyes:

Ami hibája volt: riasztó vacakolt de ebben nekem fullos gyári volt térvédelemmel meg mindennel. Meghalt a kpzár vezető oldali kapcsolója amiben kb 1500 ft értékben kellett cserélni mikrokapcsolót (vagy vmi ilyesmi ár volt). Izzók cseréje a műszerfalban, nagy lcd javítása és ennyi... ez az a sok hiba pedig tempomat, fedélzeti, 4 ablak, full kpzár, klíma stb minden van benne... klíma is hűt rendesen és még csak nem is töltettem pedig volt használva bőven. Jah: még a bal hátsó kpzár motor volt rossz de az is filléres dolog.

Mutass képet!

Meg kell nézni, ki kell próbálni és ennyi! Ha jó meg kell venni ha nem akkor hagyni...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Kozeledik a vasarlas ideje, de ahogy egyre jobban melyulok el a temaban es tudok meg egyre tobbet a vectrakrol annak szerelmesebb leszek a formajaba, de annal tobb olyan infot talalok ami miatt menekulnom kene a vectratol.

Osszegezve arra kell rajojjek es ezt tobb helyen le is irjak szo szerint, hogy a 98 elotti, tehat modell frissites elotti autokat nem szabad megvenni mert nagyon sok a baj veluk. Kivancsi lennek a velemnyetekre!

"A modellfrissítés előtti példányokkal sok a gond. Nem túl dinamikus autó, főleg a kisebb dízelmotorok kiábrándítóak."

"Különösen az 1998 előtti példányokkal lehet sok gond, a fiatalabbak sokkal megbízhatóbbak."

Pedig szombaton most el akartam menni megnezni, esetleg megvenni egy 96-os 1.6 -ost. Keprol nagyon tetszik.

Most kicsit el vagyok keseredve <_< Mindenki mindenhol inkabb egy 98 utani mondeora akar rabeszelni...

A 82 LE lehet, hogy kiábrándító, de az átlag 5,5 ös fogyasztás már nem biztos. El kell dönteni, mire akarod használni. De a legrosszabb választás biztosan az 1.6 16 szelepes :rolleyes: Nem is megy annyira, és eszik is.

Természetesen minél fiatalabb, annál jobb. De azt meg is kell fizetni. A fiatalabb példányokat 1 millió felett árulják, az már szerintem irreális érte.

Link to comment
Megosztás:

Nekem 96-os de hibákat nem tudnék mondani ami úgy jellemző lenne rá... Novemberben vettem, a héten viszem műszakizni, mentem vele kb 23-24e kilométert és semmit sem kell cserélnem... megvettem, vezérlés csere fullra és azóta volt még 1 olajcsere... ennyi :rolleyes:

Ami hibája volt: riasztó vacakolt de ebben nekem fullos gyári volt térvédelemmel meg mindennel. Meghalt a kpzár vezető oldali kapcsolója amiben kb 1500 ft értékben kellett cserélni mikrokapcsolót (vagy vmi ilyesmi ár volt). Izzók cseréje a műszerfalban, nagy lcd javítása és ennyi... ez az a sok hiba pedig tempomat, fedélzeti, 4 ablak, full kpzár, klíma stb minden van benne... klíma is hűt rendesen és még csak nem is töltettem pedig volt használva bőven. Jah: még a bal hátsó kpzár motor volt rossz de az is filléres dolog.

Mutass képet!

Meg kell nézni, ki kell próbálni és ennyi! Ha jó meg kell venni ha nem akkor hagyni...

Ezt akarom szombaton megnezni: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr...1.6-16v-3283833

Osszegezve az eddig olvasottak szerint alabbi "tipushibákat" ismertem meg:

- Olaj fogyasztas ( ezzel egyutt egyutt lehet elni )

- szervo olaj folyas ( ugy hallottam ezt draga orvosolni )

- EGR szelep ( errol sokat nem tudok )

- Alapjarati vezérlő ( szinten azt hallottam, hogy a fel autot szet kell szedni erte )

- kozponti kijelzo hibai

- szelepek beegese ( nahh ez hangzik a legilyesztobben )

- kozponti zar ( ez nem erdekel )

Teljesen el vagyok most bizonytalanodva. Mondeo csunya meg, rohad mint az allat de motorikusan semmi gond nincs veluk.

Link to comment
Megosztás:

Ezt akarom szombaton megnezni: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr...1.6-16v-3283833

Osszegezve az eddig olvasottak szerint alabbi "tipushibákat" ismertem meg:

- Olaj fogyasztas ( ezzel egyutt egyutt lehet elni )

- szervo olaj folyas ( ugy hallottam ezt draga orvosolni )

- EGR szelep ( errol sokat nem tudok )

- Alapjarati vezérlő ( szinten azt hallottam, hogy a fel autot szet kell szedni erte )

- kozponti kijelzo hibai

- szelepek beegese ( nahh ez hangzik a legilyesztobben )

- kozponti zar ( ez nem erdekel )

Teljesen el vagyok most bizonytalanodva. Mondeo csunya meg, rohad mint az allat de motorikusan semmi gond nincs veluk.

Szépen néz ki, de 1,6-os nagy kaszni kis motor benzines sok fogyasztás nincs ereje! 1,8 alattit szerintem nem éri meg ha már benzines!

Nekem 97' 2.0 16V CDX van(automata váltó és bőrön kívül minden van benne és működik is kivéve, az én ülésem fűtése nem megy, de azt majd megnézem) eddig nagyon nem volt vele bajom, a fűtóművet kellett megcsináltatni 50ezer - de sajna elég drága helyre vittem - mert kopogott, ez betudható a magyar utaknak, a klíma nem hűtött, kompresszor felújítás töltéssel 25 ezer ft. Az alapjáratom ingadozott, alapjárati motor tisztítás otthon elvégezhető 20 perc alatt, az ingyen volt! Más baja eddig lekopogom nem volt! És ugrik is! :rolleyes: Egyszer mértem 6.75 literes fogyasztást! Amúgy kb 8 liter! Olajcsere, vezérlés csere, de ezt minden autónál megcsinálja az ember amikor megveszi, legalábbis én!

Ki kell fogni a jó autót, láttam 2000 évjáratút full lelakva és millió fölött volt!

Sok sikert az autó vásárláshoz!

Link to comment
Megosztás:

Annyira azért ne irjátok le az 1,6-ost. Hadd próbálja ki ő, és ha neki elég, akkor nem beszélném le. azért nem épp olyan kevés az a 101 LE. Attól is függ miböl ülsz át.....

,ami meg a Vectrabajokat illeti.... nekem sem voltak különlegesen sokpénzes problémáim: gyujtótrafó - ez azért drága, gyujtáskábelek - eredetiben ez sem olcsó, kipufogó és futómű - ezek minden tipusra érvlnyesek. Szerintem azon fog mulni a vásárlás utáni megelégedettséged, hogy mit fogsz ki, milyen műszaki állapotban levőt .... de ez a Mondeóra is érvényes.

És hogy minél nyugodtabb legyél vásárlás után, inkább csináltass egy állapotfelmérést valahol szervizben.... persze ennek az eredménye nem fog ujautószerü állapotot mutatni.... de az nem baj, csak nagy gond ne legyen.

És még valami.... szánj időt a vásárlásra, ne siesd el.... van eladó autó elég.... sokkal több időd vesztődik el utólag, ha javitani kell. És szerintem csak olyan autót vegyél meg, amelyikröl érzed, hogy egyben van...

Na mégegy tanács: nézd meg az eladót is.... és a kaszni is legyen egybe, tulzott törésnyomok ne legyenek.

Link to comment
Megosztás:

Ezt akarom szombaton megnezni: Vectra B 1.6

Ez még az X16XE motoros verzió.Nem egy erőgép alapból sem, és ami szvsz picit gázz, hogy klímátlan.Későbbi eladáskor ez megnehezíti a dolgot.Maga a motor, ha nincs gyilkolva, sokáig jó.A normális olajfogyija pedig 1L/10000km.

Forszírozva ez megugrik.

Az AGR, az ECOTEC típushíbája (kipufogógáz visszavezetése a szívótorkon keresztül az égéstérbe) , ezen a motoron pedig a szívótorok háta mögött elég macerás helyen van, nehéz hozzáférni.

Az alapjárati léptetőhöz "csak" a szívótorok felső részét kell leszedni, és visszarakásnál nem ajánlott összekeverni a vákumcsöveket.Olyankor célszerű a folytószelepházat is kicsit kitakarítani.

A központi kijelző nem típushiba, inkább csak előfordul, hogy cserés.Ami nem nagy BC-s, az olcsóbb bontva.

A szelepek beégése sem jellemző hiba, megint csak eseti meghibásodás.

A közp.zár pedig, ugye megint csak elektronikus gond, de jelen esetben 13-15 éves autókról van szó.Tehát mázli, ha csak ilyen apró/csepő dolgok jönnek elő rajtuk.

A 60e.km-kénti vezérléscsere pedig kötelező, de az sem baj ha korábban van ledobva róla.

Nem ismerem a Mondeókat, de gyanítom, hasonló hibái azoknak is vannak ilyen idősen.

Link to comment
Megosztás:

Elég rohadós fajta, mint az összes opel, volt egy kis javulás 99-be, de nézz szét alatta, mert ha nem garázsos akkor elképzelehtő hogy itt ott kirügyezhetett. köszöböknél az ajtó alatt, ill a lemezek illesztésénél.

Futómű, hát nem a leghíresebb mikor megjelent a B vectra már akkor eléggé lehúzták, de ha nem rallyzni akarsz, csak A-ból B-be eljutni akkor még jó.

Motorok, dízelbe sose volt jó az opel, isuzukba meg ami ilyen árba van abba biztos hogy millió km van.

Benzinesek, mindegyik enni fogja az olajat, kivétel nélkül. Amit figyelni kell, indításkor kék füstpamacs, egyenletes járás, kevés kartel gáz! Vízbe nézz bele, nem-e olajos, olajat csekkold nem-e homok színű, az olaj beöntőt, nem e fehér és habos...

1.6 ról nem tudok véleményt mondani, de feltételezem az is elkéri a 7-8 lityit. 1.8 2.0 nem kajálnak sokkal többet, ha meg bírod álni hogy ne told neki. (2.0 autópálya 120-al 7,2-7.4)

De tényleg szart is vehetsz meg jót is. Ne egyedül vedd meg, és nézz körbe a piacon, van bőven szemezgetni való!!!

SZP

Link to comment
Megosztás:

Ez még az X16XE motoros verzió.Nem egy erőgép alapból sem, és ami szvsz picit gázz, hogy klímátlan.Későbbi eladáskor ez megnehezíti a dolgot.Maga a motor, ha nincs gyilkolva, sokáig jó.A normális olajfogyija pedig 1L/10000km.

Forszírozva ez megugrik.

Az AGR, az ECOTEC típushíbája (kipufogógáz visszavezetése a szívótorkon keresztül az égéstérbe) , ezen a motoron pedig a szívótorok háta mögött elég macerás helyen van, nehéz hozzáférni.

Az alapjárati léptetőhöz "csak" a szívótorok felső részét kell leszedni, és visszarakásnál nem ajánlott összekeverni a vákumcsöveket.Olyankor célszerű a folytószelepházat is kicsit kitakarítani.

A központi kijelző nem típushiba, inkább csak előfordul, hogy cserés.Ami nem nagy BC-s, az olcsóbb bontva.

A szelepek beégése sem jellemző hiba, megint csak eseti meghibásodás.

A közp.zár pedig, ugye megint csak elektronikus gond, de jelen esetben 13-15 éves autókról van szó.Tehát mázli, ha csak ilyen apró/csepő dolgok jönnek elő rajtuk.

A 60e.km-kénti vezérléscsere pedig kötelező, de az sem baj ha korábban van ledobva róla.

Nem ismerem a Mondeókat, de gyanítom, hasonló hibái azoknak is vannak ilyen idősen.

Mondeoval ugyanez a pálya. Én is Vectra/Omega és Mondeo között hezitáltam anno, és többek között a Fordos fórumokban is olvasgattam. Ugyanígy megvannak a sarkalatos pontjaik, nagyjából ugyanígy rohadnak, és a széthajtott példányok ugyanúgy széthullanak és drágák lehetnek vétel után. Szerintem semmivel se jobb, vagy rosszabb vétel, mint egy Opel. Van/volt a tágabb értelemben vett családban ilyen is, olyan is, több is, mindkét márkával volt jó és rossz tapasztalat is.

Link to comment
Megosztás:

Annyira azért ne irjátok le az 1,6-ost. Hadd próbálja ki ő, és ha neki elég, akkor nem beszélném le. azért nem épp olyan kevés az a 101 LE. Attól is függ miböl ülsz át.....

,ami meg a Vectrabajokat illeti.... nekem sem voltak különlegesen sokpénzes problémáim: gyujtótrafó - ez azért drága, gyujtáskábelek - eredetiben ez sem olcsó, kipufogó és futómű - ezek minden tipusra érvlnyesek. Szerintem azon fog mulni a vásárlás utáni megelégedettséged, hogy mit fogsz ki, milyen műszaki állapotban levőt .... de ez a Mondeóra is érvényes.

És hogy minél nyugodtabb legyél vásárlás után, inkább csináltass egy állapotfelmérést valahol szervizben.... persze ennek az eredménye nem fog ujautószerü állapotot mutatni.... de az nem baj, csak nagy gond ne legyen.

És még valami.... szánj időt a vásárlásra, ne siesd el.... van eladó autó elég.... sokkal több időd vesztődik el utólag, ha javitani kell. És szerintem csak olyan autót vegyél meg, amelyikröl érzed, hogy egyben van...

Na mégegy tanács: nézd meg az eladót is.... és a kaszni is legyen egybe, tulzott törésnyomok ne legyenek.

Hat hogy mibol ulok at :rolleyes: 2.0 TDCi 280 Nm 130 LE de volt nekem 58 Le -s szivodieselem is 110km/h maximum sebessebbel. Szaguldozasbol kinottem. 6 km -re jarok dolgozni naponta, plusz havonta egyszer csalad latogatas nyiregyhazan erre kell nekem az auto. Megbizhatosag, es olcso fenttartas a lenyeges nalam. 100 LE ugy gondolom nekem eleg.

Link to comment
Megosztás:

Hát igazából tényleg nem értem miért írják le ennyire az 1.6-os 16V-s Vectrákat!

Nekem is az van, semmi gondom vele!Az pl. h A-ból B-be elvigyen, tökéletes!Nem lehet igazán vele versenyezni, de akinek arra kell az vegyen nagyobb motorral autót!Ennyi!Konkrétan meg ez a 98előtti témáról meg annyi a véleményem h nekem is 96os évjáratú és a kötelező dolgokon kívül semmit nem kellett cserélnem benne!A kijelzőhiba nálam is előjött, de az orvosolható!Jah és a fogyasztása is 6.5-7liter körül van ezekkel a 17es kerekekkel is! :rolleyes: Soha nem volt a motorjának gondja meg semminek se!Szal én még nem csalódam benne!

Link to comment
Megosztás:

Akárhogy nézzük, nagy átlagban 10 éves autókról beszélünk... csodát nem szabad várni... Bármelyik másik márkánál is vannak külső-belső hibák, ez szerintem tök normális. Mindenesetre ha tudsz vigyél magaddal olyan emberkét aki nagyon vágja a kocsikat, nézzétek meg mindenhol az autókat. Feküdjetek alá, nyissatok ki mindent, kopogtassatok, nyomkodjatok :rolleyes: Sok mindenre fény derülhet így. És tényleg ne kapkodd el. Én elkövettem ezt a hibát és megvettük az első kocsit amit megnéztem. Nagyon nagy hiba volt. Szerencsére úgy alakultak a dolgok hogy megszabadultunk tőle, és utána már csak olyat néztem meg amit előtte teljesen körbejártam. Lekérdeztük Opel szervízektől, okmányirodában, és még az előző tulajjal is beszéltem (mert én végül egy Peugeot márkakereskedésben vettem a Vekit, ott beszámíttatták egy Partnerbe). Úgyhogy türelem, és alaposság. Olyat nagyon nehezen fogsz találni amire egy fillért nem kell költeni, már csak a megszokott megveszem - olajcsere - szűrőcsere procedúra miatt se (no meg esetenként vezérlés). <_<

Link to comment
Megosztás:

Akárhogy nézzük, nagy átlagban 10 éves autókról beszélünk... csodát nem szabad várni... Bármelyik másik márkánál is vannak külső-belső hibák, ez szerintem tök normális. Mindenesetre ha tudsz vigyél magaddal olyan emberkét aki nagyon vágja a kocsikat, nézzétek meg mindenhol az autókat. Feküdjetek alá, nyissatok ki mindent, kopogtassatok, nyomkodjatok :rolleyes: Sok mindenre fény derülhet így. És tényleg ne kapkodd el. Én elkövettem ezt a hibát és megvettük az első kocsit amit megnéztem. Nagyon nagy hiba volt. Szerencsére úgy alakultak a dolgok hogy megszabadultunk tőle, és utána már csak olyat néztem meg amit előtte teljesen körbejártam. Lekérdeztük Opel szervízektől, okmányirodában, és még az előző tulajjal is beszéltem (mert én végül egy Peugeot márkakereskedésben vettem a Vekit, ott beszámíttatták egy Partnerbe). Úgyhogy türelem, és alaposság. Olyat nagyon nehezen fogsz találni amire egy fillért nem kell költeni, már csak a megszokott megveszem - olajcsere - szűrőcsere procedúra miatt se (no meg esetenként vezérlés). <_<

Miert volt nagy hiba? Mi volt a gond vele?

Csodat nyilvan nem varok, csak azt varom, hogy ne hagyjon ott az ut szelen. Ugy gondolom az alkatresz ellatassal, illetve alkatresz arakkal nincs gond...nyilvan karban kell tartani.

Link to comment
Megosztás:

Ha Dieselt akarsz venni, Isuzut vegyél. De a kilométerórát ne nagyon nézd, elsősorban a kormány, váltó, pedálok állapotából következtess a km óra állásra. Ezek 100-150 ezer km után erősen kopásnak indulnak.

Sokat elárul a beltér, műszerfal zörgése, nyöszörgése az autó állapotáról. De míg az előzőekben felsorot cuccokat mind ki lehet cserélni, hogy újnak tűnjön, addig a zörgéssel nem tudnak mit kezdeni.

Link to comment
Megosztás:

Ha Dieselt akarsz venni, Isuzut vegyél. De a kilométerórát ne nagyon nézd, elsősorban a kormány, váltó, pedálok állapotából következtess a km óra állásra. Ezek 100-150 ezer km után erősen kopásnak indulnak.

Sokat elárul a beltér, műszerfal zörgése, nyöszörgése az autó állapotáról. De míg az előzőekben felsorot cuccokat mind ki lehet cserélni, hogy újnak tűnjön, addig a zörgéssel nem tudnak mit kezdeni.

Nem - nem. 1.6 vagy 1.8 -ast szeretnek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.