Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Ha a fűtőszálat látod, az már régen rossz. Szerintem Te csak az aszférikus rész elválasztóra gondolsz, de az nem fűtőszál. Fűtés csak az elektromos tükörben van. Neked milyen a tükröd? Mit értesz az alatt, hogy "működne mikor kell"?

Szerintem úgy gondolta,hogy éreznie kellene a tükörnek,hogy jeges és akkor bekapcsol

a fűtőszál és olvaszt.De mivel ugye az nem is fűtőszál,szegény, így jégteleníteni sem tud.

Link to comment
Megosztás:

Akkor az nem fűtésszál oké.Igen úgy gondoltam hogy jeges és bekapcsol.Automata tükröm van.

Ha az automata = elektromos a Te olvasatodban, akkor a fűtése akkor működik, amikor bekapcsolod. Nincs benne jegesedésérzékelő. Vagy inkább a sofőr a jegesedésérzékelő benne, aki ha látja, hogy nem lát hátra a sok jégtől, akkor bekapcsolja a fűtéstekerők alatti gombbal. Sajnos piktogrammot nem tudok belinkelni, de egyértelmű, a hátsó ablak fűtéssel van összekötve. Vagy megy mindkettő vagy egyik sem. Ja és asszem time limit van benne, vagyis egy idő után kikapcsol ám.

Link to comment
Megosztás:

Ha az automata = elektromos a Te olvasatodban, akkor a fűtése akkor működik, amikor bekapcsolod. Nincs benne jegesedésérzékelő. Vagy inkább a sofőr a jegesedésérzékelő benne, aki ha látja, hogy nem lát hátra a sok jégtől, akkor bekapcsolja a fűtéstekerők alatti gombbal. Sajnos piktogrammot nem tudok belinkelni, de egyértelmű, a hátsó ablak fűtéssel van összekötve. Vagy megy mindkettő vagy egyik sem. Ja és asszem time limit van benne, vagyis egy idő után kikapcsol ám.

Ok.köszi a választ!

Link to comment
Megosztás:

Ezt a 15 percet az h.ablakfűtés reléje vezérli? Vagyis akkor a tükörfűtés is kikapcsol?

Akkor miért van külön a tükröknek is reléje? A nagy áramfelvétel miatt? :o

- emlékeim szerint nem

- igen

- MITMG (mert így tervezte meg Günter) :D

- valószínűleg ezért

Link to comment
Megosztás:

A gyári elég drága, ezért úgy gondolom, hogy egy Exide-ben, Vartában, vagy Banner-ban biztos nem fogsz csalódni.

Én most vettem egy banner power bull 55ah-t tökéletesen jó. Semmiképpen sem 45öst vegyél az kevés!Több autó villamosságistól hallottam hogy elektro hidraulikus szervós kocsiba, amibe abs és klíma is fellelhető nagyon nagy gyökérség volt az opel részéről hogy 45ös akksival szerelte. De ezt már a CL2be überelték ugyanis abba már 55öst tettek.

Link to comment
Megosztás:

Én most vettem egy banner power bull 55ah-t tökéletesen jó. Semmiképpen sem 45öst vegyél az kevés!Több autó villamosságistól hallottam hogy elektro hidraulikus szervós kocsiba, amibe abs és klíma is fellelhető nagyon nagy gyökérség volt az opel részéről hogy 45ös akksival szerelte. De ezt már a CL2be überelték ugyanis abba már 55öst tettek.

Köszönöm a válaszokat! Mindenképpen 55-öst vennék ilyen is van benne, azért érdeklődöm előtte melyik a megbízható. Kicsit meglepett amikor 2 nap állás után nem indult és még hideg sem volt. Kollégám ajánlotta a Periont neki a Mondeójába van azt mondta, hogy jó. Esetleg erről vélemény?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat! Mindenképpen 55-öst vennék ilyen is van benne, azért érdeklődöm előtte melyik a megbízható. Kicsit meglepett amikor 2 nap állás után nem indult és még hideg sem volt. Kollégám ajánlotta a Periont neki a Mondeójába van azt mondta, hogy jó. Esetleg erről vélemény?

Az F-emben Perion volt, tökéletes volt az is, bár ugye magyar asszem. Azzal vettem és 3 évig használtam, semmi baja nem volt. A mostaniba asszem Excide (vagy valami hasonló nevű) került, a 74Ah-s volt valami 17 ezer a neten tavaly, 2 év gari van rá és kalcium technológiás (ha vkinek ez mond vmit.) 1 hét állás után is pöccre indul a dízel, dehát még csak 3/4 éves ugye. Azért kellett cserélnem, mert nálam is 2 nap állás után már nem forgatta meg rendesen a motort...

Link to comment
Megosztás:

Az F-emben Perion volt, tökéletes volt az is, bár ugye magyar asszem. Azzal vettem és 3 évig használtam, semmi baja nem volt. A mostaniba asszem Excide (vagy valami hasonló nevű) került, a 74Ah-s volt valami 17 ezer a neten tavaly, 2 év gari van rá és kalcium technológiás (ha vkinek ez mond vmit.) 1 hét állás után is pöccre indul a dízel, dehát még csak 3/4 éves ugye. Azért kellett cserélnem, mert nálam is 2 nap állás után már nem forgatta meg rendesen a motort...

Nekem ugyanezért volt cserés csak nálam riasztóval elég volt 1 nap is :excl: Perionnal csak óvatosan mert ezekbe a kocsiba amikbe sok az elektronika gyorsabban tönkremegy. Azokat az akksikat azokba a kocsikba szánják amelyikbe nincsen sok elektronika. Jellemzően még nem injektoros változatokban.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ugyanezért volt cserés csak nálam riasztóval elég volt 1 nap is :excl: Perionnal csak óvatosan mert ezekbe a kocsiba amikbe sok az elektronika gyorsabban tönkremegy. Azokat az akksikat azokba a kocsikba szánják amelyikbe nincsen sok elektronika. Jellemzően még nem injektoros változatokban.

Ebben van valami. A Ladánkba 7 évet bírt a Perion. Az előző F Astrába Bosht vettem és négy év után is rendesen indított. Az igaz hogy a mostani Bosh akksik nem valami jók?

Link to comment
Megosztás:

Nekem ugyanezért volt cserés csak nálam riasztóval elég volt 1 nap is :( Perionnal csak óvatosan mert ezekbe a kocsiba amikbe sok az elektronika gyorsabban tönkremegy. Azokat az akksikat azokba a kocsikba szánják amelyikbe nincsen sok elektronika. Jellemzően még nem injektoros változatokban.

ezt úgy írod, mintha ez tele lenne vele :excl:

Link to comment
Megosztás:

Nekem a 2002es gyári aksim van. Általában hétvégén megy csak a gép és még nem volt gondom vele, pedig 8 éves. Előző autómban a bannerek (2db) nem voltak valami jók.

A nagyobb akkuhoz megfelelően méretezett generátor is kell, mert hamar tönkre megy.

Nekem kb. 6 évet bírt a 44 Ah-s gyári akksim, mindennapi használattal. Most is ilyen van benne. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.