Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Szerintem kösd fixre, csavart-forrasztott kötésnél nincs jobb.

A Tied már cl2. :D

Jól van, majd meglátom mi lesz.

Fixre nemigen akarom, kár megbontani azért, bár nem tudom mennyi vesződés lenne. :lol:

Inkább először szerzek egy vastagabb dugót és lecsippentem a mostani csatit a melegítőről.

Link to comment
Megosztás:

Jól van, majd meglátom mi lesz.

Fixre nemigen akarom, kár megbontani azért, bár nem tudom mennyi vesződés lenne. :lol:

Inkább először szerzek egy vastagabb dugót és lecsippentem a mostani csatit a melegítőről.

Tekintve, hogy off autóban nem melegszik, illetve, hogy a G Astra szivargyújtója fő feladatának ellátását igencsak nehézkesen kivitelezi más termékek esetében is (ől telótöltő, gps), tök fölösleges cserélned az ülésfűtés csatiját.

Link to comment
Megosztás:

Tekintve, hogy off autóban nem melegszik, illetve, hogy a G Astra szivargyújtója fő feladatának ellátását igencsak nehézkesen kivitelezi más termékek esetében is (ől telótöltő, gps), tök fölösleges cserélned az ülésfűtés csatiját.

Az igaz, hogy nem melegszik, de ahogy adod neki a gyújtást és indítasz akkor már szopkodja az akksit és szerintem az nem egészséges, persze ha bedugva hagyod. :lol:

Ugyanúgy mielőtt indítom a kocsit, illetve mikor leállítom mindent dolgot kihúzok, kikapcsolok ( ventillátor 0-ára, rádió kikapcs., stb. ), mert indításkor így is sok az áramfelvétel, dízelről lévén szó.

Mindenképpen kell valami megoldás, ki kell cserélni az aljzatot, csak én úgy gondolom, hogy nem direktre kötöm.

Link to comment
Megosztás:

Van itt köztetek olyan, aki classic II-be rakott utólag tűzfal zajcsillapítót? Észre lehet venni a különbséget, tehát számít azért valamennyit? Köszi a segítséget előre is!

Én a motorháztetőbe vettem betétet, 5 ezerért bontóból INNEN ( a tűzfalasat nem ismerem ).

Azt szerintem elég bonyolult, nem éri meg annyit vesződni vele, ezt meg 2 perc alatt beteszed és ennyi.

Elég sokat számít, nem tudom neked így számszerűsíteni, jó dolog. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Két kérdésem lenne, mindkettőről volt már szó is, de konkrét választ nem találtam.

- Szeretném bekötni a TC-t a kocsimba (2003-as Z14XE). A kapcsolónak nincs meg a csatija a váltó előtt. Az érdekelne, hogy miből tudhatom meg, hogy az elektronikám képes-e erre a funkcióra, vagy azt is cserélni kell?

- Szintén szeretném bekötni a tempomat-visszajelző lámpácskát. (törvényenkívüli fotóin a piros kábel a 2-es pinre megy, wessz viszont az ellenállásokkal a 14-esre vezetné ki. Akkor hová is kell? És még milyen vezetékelés szükséges a műszeregységen kívül?

Előre is köszi a válaszokat!

Senki? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A kérdés OFF, mert Corsás, de elektromos!

'99 B Corsán egy ideje állandóan világit a féklámpa, inditózástól motor lekapcsig. Nem tudom mi lehet, volt vkinek ilyenje? Köszi. Zsolt

Talán nézd meg a féklámpakapcsolódat,lehet be van ragadva.

Link to comment
Megosztás:

Az igaz, hogy nem melegszik, de ahogy adod neki a gyújtást és indítasz akkor már szopkodja az akksit és szerintem az nem egészséges, persze ha bedugva hagyod. :lol:

Ugyanúgy mielőtt indítom a kocsit, illetve mikor leállítom mindent dolgot kihúzok, kikapcsolok ( ventillátor 0-ára, rádió kikapcs., stb. ), mert indításkor így is sok az áramfelvétel, dízelről lévén szó.

Mindenképpen kell valami megoldás, ki kell cserélni az aljzatot, csak én úgy gondolom, hogy nem direktre kötöm.

Azért ennyire nem kell túllihegni. Ha ezek befolyásolják, akkor ott már komoly baj van.

Link to comment
Megosztás:

A TC-t nem az a kapcsoló kapcsolja be, azzal csak ideiglenesen ki lehet kapcsolni. Ha az elektronikád nem tudja - márpedig Z14XE-ben csoda lenne - akkor hiába kötöd be...

Tempomat van már a kocsidban, és csak a visszajelzőt szeretnéd életre lehelni?

Akkor nem is próbálkozom a TC bekötésével. :lol:

Igen, tempomatom már van és működik, csak a visszajelző nem. A következő hetekben készülök szétszedni a műszerfalat, mert az auto. magasságállító bekötéséhez is be kell forrasztanom egy ledet, és ha lehetséges, akkor megoldanám egyben ezt is.

Link to comment
Megosztás:

"Köszi, na erre nem is gondoltam."

Én is azt írtam két hozzászólással azelőtt amit palicska is, tehát a forrósodás a nem megfelelő érintkezés eredménye. Még válaszolsz is rá................ majd később palicska ugyanarra a hibára következtet, és ezt írod válaszodban:

"Köszi, na erre nem is gondoltam."

amnéziás vagy?

???????????

Link to comment
Megosztás:

Akkor nem is próbálkozom a TC bekötésével. :lol:

Igen, tempomatom már van és működik, csak a visszajelző nem. A következő hetekben készülök szétszedni a műszerfalat, mert az auto. magasságállító bekötéséhez is be kell forrasztanom egy ledet, és ha lehetséges, akkor megoldanám egyben ezt is.

Írtam privit.

Link to comment
Megosztás:

Én is azt írtam két hozzászólással azelőtt amit palicska is, tehát a forrósodás a nem megfelelő érintkezés eredménye. Még válaszolsz is rá................ majd később palicska ugyanarra a hibára következtet, és ezt írod válaszodban:

"Köszi, na erre nem is gondoltam."

amnéziás vagy?

???????????

Ne kapd fel ennyire a vizet Jóember, azt hittem segíteni akarsz nem pedig támadni B)

Még az is előfordulhat, mert egyhuzamban lenyomtam a 24 órás műszakomat, azt sem tudtam akkor milyen rendezvényen vagyok de remélem ettől a hsz-től több lesz a fizetésed. :lol: :D

Egyébként meg: Szerezz olyan dugót ami tökéletesen illeszkedik az aljzatba. Ezután cseréld ki az ülésmelegítőn a csatlakozót. >>> erre írtam hogy nem is gondoltam ilyesmire, pontosan a dugócserére. gyááá :D

Na gyere igyál egy jó házipáleszt.

Link to comment
Megosztás:

Ne kapd fel ennyire a vizet Jóember, azt hittem segíteni akarsz nem pedig támadni B)

Még az is előfordulhat, mert egyhuzamban lenyomtam a 24 órás műszakomat, azt sem tudtam akkor milyen rendezvényen vagyok de remélem ettől a hsz-től több lesz a fizetésed. :lol: :D

Egyébként meg: Szerezz olyan dugót ami tökéletesen illeszkedik az aljzatba. Ezután cseréld ki az ülésmelegítőn a csatlakozót. >>> erre írtam hogy nem is gondoltam ilyesmire, pontosan a dugócserére. gyááá :D

Na gyere igyál egy jó házipáleszt.

így szoktam belekötni emberekbe :-) először írok, majd ha válaszol akkor adok neki.

Jó semmi gond.....igen segíteni akartam :-))

Egyébként én 14 V-al szoktam számolni, mert az üzemi feszültség annyi.

De tökmindegy, mindenhogy határérték alatt marad.

Link to comment
Megosztás:

így szoktam belekötni emberekbe :-) először írok, majd ha válaszol akkor adok neki.

Jó semmi gond.....igen segíteni akartam :-))

Egyébként én 14 V-al szoktam számolni, mert az üzemi feszültség annyi.

De tökmindegy, mindenhogy határérték alatt marad.

Oké, akkor minden rendben. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ne kapd fel ennyire a vizet Jóember, azt hittem segíteni akarsz nem pedig támadni B)

Még az is előfordulhat, mert egyhuzamban lenyomtam a 24 órás műszakomat, azt sem tudtam akkor milyen rendezvényen vagyok de remélem ettől a hsz-től több lesz a fizetésed. :lol: :D

Egyébként meg: Szerezz olyan dugót ami tökéletesen illeszkedik az aljzatba. Ezután cseréld ki az ülésmelegítőn a csatlakozót. >>> erre írtam hogy nem is gondoltam ilyesmire, pontosan a dugócserére. gyááá :D

Na gyere igyál egy jó házipáleszt.

Várjunk csak..

Ez a dolog engem is érdekelne..

Van ülésmelegítőm, de a csatik valahogy nincsenek szinkronban.

Ért valaki ehhez, honnan lehet megfelelő csatikat szerezni hozzá ?

Link to comment
Megosztás:

5 ajtós 2000-es gyártási évű kocsiba (ősöké) szeretnék első ködlámpákat, mert gyárilag nem voltak benne. Pedig nagyon jól jönne.

Az lehetséges, hogy a gyári első lökhárítóban nincs hely a ködlámpáknak? Lehet, hogy a lökhárítót is cserélni kell hozzá?

Link to comment
Megosztás:

5 ajtós 2000-es gyártási évű kocsiba (ősöké) szeretnék első ködlámpákat, mert gyárilag nem voltak benne. Pedig nagyon jól jönne.

Az lehetséges, hogy a gyári első lökhárítóban nincs hely a ködlámpáknak? Lehet, hogy a lökhárítót is cserélni kell hozzá?

A lökös belső oldalán látszik a kivágandó rész kontúrja (gyári ködlámpához). Nem kell másik lökös.

Link to comment
Megosztás:

5 ajtós 2000-es gyártási évű kocsiba (ősöké) szeretnék első ködlámpákat, mert gyárilag nem voltak benne. Pedig nagyon jól jönne.

Az lehetséges, hogy a gyári első lökhárítóban nincs hely a ködlámpáknak? Lehet, hogy a lökhárítót is cserélni kell hozzá?

Ismét egy földi! :D Helló. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A segítségeteket szeretném kérni két dologban is.

Az egyik, hogy vettem a hátsó ajtókhoz nyitásérzékelőket. Szerintetek a kábel elő van készítve hozzá, vagy az elsőkről kell lepárhuzamosítanom? Egy szál szürke megy rá elvileg.

A másik kérdésem pedig az, hogy vettem tűzfal hangszigetelő cuccot, csak a klímacsövektől nem lehet felrakni, mert egyrészt elvileg át kéne bújtatni rajtuk, másrészt nem is tudom betenni a hely szűke miatt. Aki tett már be, az hogy csinálta? Előre is köszi mindenkinek a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.