Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

ui.: Véleményetekre lennék kíváncsi, ha eladáson törném a fejem szerintetek mi lenne a reális ár a kocsimért? Mennyiért adnátok? Aláírásban az adatok szerepelnek. Ténylegesen karcmentes szép belsővel,plüss kárpitokkal,egy éves vezérléssel,új fékekkel,új első rugókkal,toronycsapágy+szilent is cserélve, minden extra tökéletesen működik...

ha eladnád az interface érdekelne :D

Link to comment
Megosztás:

hood 21, on 08 Jun 2015 - 08:13 AM, said:

Sziasztok!

Most mértem egymásután harmadszorra a fogyasztásom. Igaz kagylós 95 nitro+ üzemanyagot tankolok autópálya Tapolca-Pest-Tapolca+Pesten át a macifarmig.... 430km mentem ezután a szokott kútnál tankolva 26.64 liter ment bele. Ez 6.2 átlag végig klímával,pályán 130-al. Szerintetek ez mennyire elfogadható érték az én 1.4-es caravánomtól?

ui.: Véleményetekre lennék kíváncsi, ha eladáson törném a fejem szerintetek mi lenne a reális ár a kocsimért? Mennyiért adnátok? Aláírásban az adatok szerepelnek. Ténylegesen karcmentes szép belsővel,plüss kárpitokkal,egy éves vezérléssel,új fékekkel,új első rugókkal,toronycsapágy+szilent is cserélve, minden extra tökéletesen működik...

6,2 pályán? Az nagyon is elfogadható.

Gyorsan átfutottam az árakat, én felraknám mondjuk 690 000-ért. Tudom nem sok egy megkímélt hibátlan autóért, de ha azt akarod hogy meg is nézzék, akkor alkalmazkodni kell a többi eladóhoz. Ennél olcsóbban is kínálnak hibátlannak mondott kombit.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most mértem egymásután harmadszorra a fogyasztásom. Igaz kagylós 95 nitro+ üzemanyagot tankolok autópálya Tapolca-Pest-Tapolca+Pesten át a macifarmig.... 430km mentem ezután a szokott kútnál tankolva 26.64 liter ment bele. Ez 6.2 átlag végig klímával,pályán 130-al. Szerintetek ez mennyire elfogadható érték az én 1.4-es caravánomtól?

ui.: Véleményetekre lennék kíváncsi, ha eladáson törném a fejem szerintetek mi lenne a reális ár a kocsimért? Mennyiért adnátok? Aláírásban az adatok szerepelnek. Ténylegesen karcmentes szép belsővel,plüss kárpitokkal,egy éves vezérléssel,új fékekkel,új első rugókkal,toronycsapágy+szilent is cserélve, minden extra tökéletesen működik...

Ez több mint jó fogyasztás, már-már mesebeli... :D

Elég jól pörög a piac, így azért ki lehet tartani reálisabb áron, azonban dől be az országba a sok csodaparipa, ez viszont lentebb nyomja az árakat (bár az Astra nincs benne az első 10-ben), de így is van belőle bőven. Autó eladásnál szoktam mondani, hogy az sem mindegy hogy hol (az országon belül hol) akarod eladni, mer régiónként más-más az ár, értelem szerűen a "gazdagabb" területeken drágábbak a kocsik.

A cserélt alkatrészek történet eladáskor csak akkor számít, ha van róla számla (és minden dokumentáció), bemondásos alapon senkinél sem lesz hozzáadott érték az autó kapcsán.

Link to comment
Megosztás:

A pálya ebből a távból 130km-ert tesz ki, a többi autóút Veszprém-Fehérvár közt+ közut Tapolca-Veszprém közt! Akkor jónak mondható a fogyasztás.... megnyugodtam! :) Na azért városban sok kis rövidtávval /2-3km/ bekapja a 9-10 litert!! :)

Ezek alapján akkor még egy jó darabig nem adom el jövő héten lesz nálam egy éve a verda mostanra végeztem vele mindene jó, fel is extráztam pl multikormány, veramon,könyöklő stb.. A leírt áron vétek lenne eladni!! :) Viszont hétvégén vezettem egy 2005-ös 1.6benzines mazda 3-ast hát ég és föld a két autó!! Szeretem a g-t de azt vezetni nagyon jó volt a mostani után, na meg ahogy kinéz a belseje.... csodaszép szerintem/bár ez egyéni vélemény/ A g-t biztos pár év múlva mazdára cserélem, addig meg gyüjtögetek, és maradok Veletek ha nem baj!!! :) Szerintem segítőkész, jó kis csapat gyűlt itt össze!!! :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

hood 21, on 08 Jun 2015 - 10:18 AM, said:

A pálya ebből a távból 130km-ert tesz ki, a többi autóút Veszprém-Fehérvár közt+ közut Tapolca-Veszprém közt! Akkor jónak mondható a fogyasztás.... megnyugodtam! :) Na azért városban sok kis rövidtávval /2-3km/ bekapja a 9-10 litert!! :)

Ezek alapján akkor még egy jó darabig nem adom el jövő héten lesz nálam egy éve a verda mostanra végeztem vele mindene jó, fel is extráztam pl multikormány, veramon,könyöklő stb.. A leírt áron vétek lenne eladni!! :) Viszont hétvégén vezettem egy 2005-ös 1.6benzines mazda 3-ast hát ég és föld a két autó!! Szeretem a g-t de azt vezetni nagyon jó volt a mostani után, na meg ahogy kinéz a belseje.... csodaszép szerintem/bár ez egyéni vélemény/ A g-t biztos pár év múlva mazdára cserélem, addig meg gyüjtögetek, és maradok Veletek ha nem baj!!! :) Szerintem segítőkész, jó kis csapat gyűlt itt össze!!! :)

Nálam is a Mazda a nyerő. :D Ötéves tervem egy most még új hármas G120. Meglátjuk hogy válik be a Skyactive technológia. Addig meg alighanem veszek egy Swiftet, vagy az általad említett 2004-2005 körüli Mazda 3-ast, esetleg 6-ost.

De én is valószínűleg járni fogok továbbra is ide dumálni. :w00t:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most mértem egymásután harmadszorra a fogyasztásom. Igaz kagylós 95 nitro+ üzemanyagot tankolok autópálya Tapolca-Pest-Tapolca+Pesten át a macifarmig.... 430km mentem ezután a szokott kútnál tankolva 26.64 liter ment bele. Ez 6.2 átlag végig klímával,pályán 130-al. Szerintetek ez mennyire elfogadható érték az én 1.4-es caravánomtól?

ui.: Véleményetekre lennék kíváncsi, ha eladáson törném a fejem szerintetek mi lenne a reális ár a kocsimért? Mennyiért adnátok? Aláírásban az adatok szerepelnek. Ténylegesen karcmentes szép belsővel,plüss kárpitokkal,egy éves vezérléssel,új fékekkel,új első rugókkal,toronycsapágy+szilent is cserélve, minden extra tökéletesen működik...

Az tők jó, nekem pályán 130 átlag, u.a benyával 6.7.. AZ utsó mér az 6.61. :D, de volt h 6 alatt jött ki. Mohács - Hódmezővásárhely átlag 105-110.

Link to comment
Megosztás:

Másfél éve adtam el a caravanom, igaz, LPG nem volt benne.

Jóval olcsóbban, mint ami itt elhangzott, igaz 2002 évvégi volt, Z14XE.

Csak csodaváró telefonok jöttek, biztos jól írtam -e a 226e kilómétert, mert az nem lehet igaz, ha ennyi van benne és működik, rég szét kellett volna esnie.

Heti 1 telefon volt rá. Aztán nem írtam ki ezt a horror km-t állást, így napi egy-két hívás volt, túlnyomó része 10 mp alatt végetért.

Azóta is megy egyébként az autó, egy reálisan gondolkozó ember vette meg, igaz, bagóért.

Szóval nehéz ügy lesz, kitartás.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. vettem egy SCT/Mannol márkanevű Behr klímához gyártott aktívszenes pollenszűrőt. https://goo.gl/photos/kpz6x17UhBXJqzEs8

Készült róla 4 db kép. A Mannol feliratos zacskó a világosabbik fele, ezen van egy nyíl, de nem a szokásos helyen... A sötétebbik oldalán nincs Mannol felirat. Melyik kerüljön a külső (jobb első lámpa irányába)?

Link to comment
Megosztás:

Üdv. vettem egy SCT/Mannol márkanevű Behr klímához gyártott aktívszenes pollenszűrőt. https://goo.gl/photos/kpz6x17UhBXJqzEs8

Készült róla 4 db kép. A Mannol feliratos zacskó a világosabbik fele, ezen van egy nyíl, de nem a szokásos helyen... A sötétebbik oldalán nincs Mannol felirat. Melyik kerüljön a külső (jobb első lámpa irányába)?

Ott a felirat: AIR FLOW!!!! Szerintem egyértelmű!!! A nyíl befelé mutat az utastérbe!

Link to comment
Megosztás:

Ott a felirat: AIR FLOW!!!! Szerintem egyértelmű!!! A nyíl befelé mutat az utastérbe!

Viszont ha megfordítom az egészet 180 fokkal, a nyíl akkor is a helyén marad. Nem tudom miért nem tudták így jelölni, a tényleges iránynak megfelelően:

http://kepfeltoltes.hu/view/150609/DSCF6083_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az enyémen a pollenszűrőre párhuzamosan került a nyíl, a linkelt képnél pedig merőleges!!!!!!!!!!! (ha már divat a több felkiáltójel).

Módosítva : gedikart
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Tönkrement az előtétellenállás a hűtőventimnél és csak maximum fokozatban megy.
2002 Z14XE Kombi Klímás
Most vettem egy újat...Nissens 85185...de kiderült hogy nem jó, mert 3 csatlakozós.
A kocsiban meg most olyan van amin 4 csatlakozó van. Méret ...minden stimmel csak az elektromos csati nem.
Mindenhol.....Zsu+...Unix...csak 3 csatlakozósok vannak.
Szerintetek mit csináljak? Bontó?

Link to comment
Megosztás:

Viszont ha megfordítom az egészet 180 fokkal, a nyíl akkor is a helyén marad. Nem tudom miért nem tudták így jelölni, a tényleges iránynak megfelelően:

http://kepfeltoltes.hu/view/150609/DSCF6083_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az enyémen a pollenszűrőre párhuzamosan került a nyíl, a linkelt képnél pedig merőleges!!!!!!!!!!! (ha már divat a több felkiáltójel).

A kép alapján olyan mintha el lenne hajolva az a lamella amin az irány nyilacska szerepel, jól látom? csak mert ha visszahajtod és beteszed a kocsiba úgy hogy függőlegesen álljanak a lamellák és a nyíl is a helyes irányt mutatja akkor elvileg tökéletesen a helyén lesz. Én igaz Zaffo-t vettem aktív szenesbe, viszont el sem lehet téveszteni hogy tedd be a helyére, a szélesség és magassági méret miatt úgyis csak egyféleképpen fog becsúszni a sínekben, csak tényleg az irányt azt figyeld hogy jó helyre mutasson.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Tönkrement az előtétellenállás a hűtőventimnél és csak maximum fokozatban megy.

2002 Z14XE Kombi Klímás

Most vettem egy újat...Nissens 85185...de kiderült hogy nem jó, mert 3 csatlakozós.

A kocsiban meg most olyan van amin 4 csatlakozó van. Méret ...minden stimmel csak az elektromos csati nem.

Mindenhol.....Zsu+...Unix...csak 3 csatlakozósok vannak.

Szerintetek mit csináljak? Bontó?

A fék-futómű topic-ban megkérdezted már?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Tönkrement az előtétellenállás a hűtőventimnél és csak maximum fokozatban megy.

2002 Z14XE Kombi Klímás

Most vettem egy újat...Nissens 85185...de kiderült hogy nem jó, mert 3 csatlakozós.

A kocsiban meg most olyan van amin 4 csatlakozó van. Méret ...minden stimmel csak az elektromos csati nem.

Mindenhol.....Zsu+...Unix...csak 3 csatlakozósok vannak.

Szerintetek mit csináljak? Bontó?

A régi javítható! Ha bimetál van akkor csak forrasztani kell (Bádogos on +gyanta)mert kb 400C -felett olvad.ha hő biztosíték az is cserélhető csak kicsit macerásabb.javítási ára minimális,A motort minden féleképen ellenőrizni kell ,hogy mennyi ampert vesz fel 4-es fokozatban 28A jó,30 feletti érték motor hibára utal.

Link to comment
Megosztás:

A kép alapján olyan mintha el lenne hajolva az a lamella amin az irány nyilacska szerepel, jól látom? csak mert ha visszahajtod és beteszed a kocsiba úgy hogy függőlegesen álljanak a lamellák és a nyíl is a helyes irányt mutatja akkor elvileg tökéletesen a helyén lesz. Én igaz Zaffo-t vettem aktív szenesbe, viszont el sem lehet téveszteni hogy tedd be a helyére, a szélesség és magassági méret miatt úgyis csak egyféleképpen fog becsúszni a sínekben, csak tényleg az irányt azt figyeld hogy jó helyre mutasson.

Volt már Zaffo aktívszenesem. Most SCT-t vettem, csupán 1960 Ft. A korábbi Zaffo-nál is és ezen a képen is http://kepfeltoltes.hu/view/150609/DSCF6083_www.kepfeltoltes.hu_.jpg (mely a https://sites.google.com/site/gastraokossagok/ -ról lett kimentve) látszik, hogy a pollenszűrő vízszintes oldalán van elhelyezve a nyíl. Ennél az SCT-nél https://goo.gl/photos/kpz6x17UhBXJqzEs8 viszont a függőleges oldalán van... És ugye így párhuzamos az oldallappal, nem pedig merőleges. Ha ezt bárhogy behelyezed, nem fog a jobb első fényszóró irányából az utastérbe mutatni (mint a normál vízszintes oldalra elhelyezett jelölések).

Módosítva : gedikart
Link to comment
Megosztás:

Volt már Zaffo aktívszenesem. Most SCT-t vettem, csupán 1960 Ft. A korábbi Zaffo-nál is és ezen a képen is http://kepfeltoltes.hu/view/150609/DSCF6083_www.kepfeltoltes.hu_.jpg (mely a https://sites.google.com/site/gastraokossagok/ -ról lett kimentve) látszik, hogy a pollenszűrő vízszintes oldalán van elhelyezve a nyíl. Ennél az SCT-nél https://goo.gl/photos/kpz6x17UhBXJqzEs8 viszont a függőleges oldalán van... És ugye így párhuzamos az oldallappal, nem pedig merőleges. Ha ezt bárhogy behelyezed, nem fog a jobb első fényszóró irányából az utastérbe mutatni (mint a normál vízszintes oldalra elhelyezett jelölések).

Nem teljesen mindegy hogy a függőleges vagy a vízszintes oldalán van a nyíl? az áramlat mindenképp a nyíl irányába kell legyen, ha 180 fokot fordítasz a szűrőn, attól még nem fog változni a nyíl iránya. Az meg hogy melyik fele legyen kívül meg belül, szinte teljesen mindegy, csak az áramlás a fontos. Amúgy sikerült betenni vagy itt elakadtál esetleg?

Szerk. ránagyítottam a képre, már látom miről is beszélsz. Valóban érdekes elhelyezés és teljesen logikátlan, viszont hibázni nem nagyon tudsz így sem.

Módosítva : ftamas0201
Link to comment
Megosztás:

Nem teljesen mindegy hogy a függőleges vagy a vízszintes oldalán van a nyíl? az áramlat mindenképp a nyíl irányába kell legyen, ha 180 fokot fordítasz a szűrőn, attól még nem fog változni a nyíl iránya. Az meg hogy melyik fele legyen kívül meg belül, szinte teljesen mindegy, csak az áramlás a fontos. Amúgy sikerült betenni vagy itt elakadtál esetleg?

Szerk. ránagyítottam a képre, már látom miről is beszélsz. Valóban érdekes elhelyezés és teljesen logikátlan, viszont hibázni nem nagyon tudsz így sem.

Nem tettem be, mivel 2 hónapja cseréltem pollenszűrőt (Mahle LA74). Ma érkezett pár alkatrész egy másik autóhoz, és rendeltem magamnak szűrőket a következő évi cseréhez, így egy postaköltségből megvan (illetve legutóbb nem volt kovácsautónál mann 712/75 olajszűrő, de most azt is sikerült tőlük).

Igen a nyíl elhelyezése logikátlan, de még akkor is 50/50 % az esélye hogy jól teszed be, mivel a sötétebbik aktív szenes oldal mehet a külső és a belső/utastéri oldalra is. A másik oldala kevésbé sötét szürke, hagyományosabbnak tűnik.

Módosítva : gedikart
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Coupe-t szeretnék venni Z22SE motorral, szeretnék infokat kérni a motorral kapcsolatban, milyen hibákra kell figyelni illetve mennyire hajtják ezeket szét.

Z20LET-et pont ezért nem szeretnék. Plusz maga a Coupe miben más mint egy sima G, sport futómű esetleg, más a váltókiosztás?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Coupe-t szeretnék venni Z22SE motorral, szeretnék infokat kérni a motorral kapcsolatban, milyen hibákra kell figyelni illetve mennyire hajtják ezeket szét.

Z20LET-et pont ezért nem szeretnék. Plusz maga a Coupe miben más mint egy sima G, sport futómű esetleg, más a váltókiosztás?

Köszi!

Z22SE-vel kapcsolatban a 39219-es hozzászólástól olvasd (ebben a témában), ameddig találsz releváns infót.

Link to comment
Megosztás:

Szervusztok!

Az 5ajtós, 4ajtós, 3ajtós és coupé G Astrák hátsó ajtójának fogantyúja nem rejt lámpatestet, a rendszámtábla világítás a lökhárítóban van megoldva. A kombi kivitelnél ezzel szemben a fogantyúban van a lámpa.

Kérdésem: Ezek a fogantyúk felcserélhetőek, tehát a caravánét rá tudom tenni gond nélkül a coupéra?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Szervusztok!

Az 5ajtós, 4ajtós, 3ajtós és coupé G Astrák hátsó ajtójának fogantyúja nem rejt lámpatestet, a rendszámtábla világítás a lökhárítóban van megoldva. A kombi kivitelnél ezzel szemben a fogantyúban van a lámpa.

Kérdésem: Ezek a fogantyúk felcserélhetőek, tehát a caravánét rá tudom tenni gond nélkül a coupéra?

Köszönöm!

Nem tudod.
Link to comment
Megosztás:

barics, on 10 Jun 2015 - 2:42 PM, said:

Sziasztok,

Coupe-t szeretnék venni Z22SE motorral, szeretnék infokat kérni a motorral kapcsolatban, milyen hibákra kell figyelni illetve mennyire hajtják ezeket szét.

Z20LET-et pont ezért nem szeretnék. Plusz maga a Coupe miben más mint egy sima G, sport futómű esetleg, más a váltókiosztás?

Köszi!

Szia! A Z22SE motornál az első dolog a vezérműlánc, aminek az állapotát érdemes felmérni. Szerencsére jól hallható ha már csereérett, főleg indítás után hideg motornál. De melegen is ad egy erős súrlódó hangot. Költséges a cseréje, mert két balansztengely is van a blokkban, amit külön lánc hajt, úgyanúgy cserélni kell. A két szett anyagköltsége min. 130 ezer, és még vízpumpát nem számoltam. Tehát szervízben 150-200 között tippelem a csere árát.

Gondolom a Coupéról sem hagyták le a kedvenc alkatrészünket, az AGR-t. :devlish: Érdemes szervízben átnézetni, és hibakódot olvastatni, az AGR hiba ugyanis törölhető, de visszatér. Vagyis ha törlik mielőtt mész, akkor neked nem fog világítani a sárga lámpa, de egy hosszabb táv megtétele után megjelenik megint.

Amúgy kellemes karakterű motor, bár az elektromos gáz késedelmét nehéz megszokni. De nyomatékos, szép egyenletesen jár, viszonylag csendes, szépen is forog. Nekem megbízhatóan működik, csak a láncom érett meg a cserére.

200-ezres futás fölött a főtengely szimeringek is megadhatják magukat, és a kuplung is cserés lehet, ami szintén igen magas összeg. A kerékcsapágyak cseréjére is lehet számítani, és esedékes lehet a generátor felújítása is. Ezek mind drága alkatrészek, érdemes szerintem töltést is mérni, nem bonyolult művelet. A klímát se felejtsd el ellenőrizni!

A futóműről csak tippem van, szerintem feszesebb mint az enyém, talán lejjebb is van 2 centivel.

Link to comment
Megosztás:

A régi javítható! Ha bimetál van akkor csak forrasztani kell (Bádogos on +gyanta)mert kb 400C -felett olvad.ha hő biztosíték az is cserélhető csak kicsit macerásabb.javítási ára minimális,A motort minden féleképen ellenőrizni kell ,hogy mennyi ampert vesz fel 4-es fokozatban 28A jó,30 feletti érték motor hibára utal.

Megvan a megoldás gondoltam leírom, hátha valakinek lesz ilyen gondja:

A Meriva előtétellenállása ugyan ilyen mint az én G Astra-mban. A lényeg, hogy ha 4 polusú csatlakozód van akkor is van megoldás!

Lehet kapni gyári és utánygyártott kölün előrérellenállást a csatlakozóval együtt!

Akár itthon (RedKoala-opeleseknek.hu) vagy külföldi oldalakon megrendelni! Mindenki keressen rá, ezzel nem akarom rontani senkinek sem az üzletét.

Ezekre kell keresni: 134172, 93341907

És ne higyjetek senkinek aki azt mondja h nem lehet kicserélni, mert mondjuk az ellenállás a motorban van! NINCS a motorban, a venti keret bal alsó sarkában van, és az egészet célszerű cserélni!

Én most megrendeltem külföldről és miután megjött megyek Domonkos Zoltánhoz (Bp. 1202 Budapest Nagyvárad utca 49., 06204436060) beszereltetni!

Tehát az előtétellenállást ki lehet cserélni!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.