Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Én meg tegnaptól nyári papucsokon gurulok...lehet korai volt? ;) :lol:

Háát lehet, én tegnap reggel pl hóban mentem. (zala megye)

Illetve reggelenként még előfordulnak minuszok, de általában 3-4 fok a max. Én az áprilist tutira megvárom acserével.

Link to comment
Megosztás:

Én már szurkolok az időjárásnak két okból is!

  1. Érdekel a tapasztalatod és esetleg a kapcsoló is.
  2. Jövő héten műszaki vizsga, zöldkártya. Előtte ki kéne takarítani és lemosni a technikát.

Megelőztem az időjárást és már tegnap beszereltem, csak elfelejtettem tudósítani a végeredményről.

Maga a beszerelés egyszerű, egyetlen vezeték van amit el kell vágni és forrasztani kell, de őszintén szólva ennek ellenére félsiker lett az eredmény (minden működik, csak pont az intervallumszabályzó nem), és ennek oka a nem megfelelő relé. Sajna a B Omega Caravan ideillő reléje nem passzol a G Astra biztosítéktábláján levő foglalatba (eggyel több láb van a relén mint kéne), és mivel ennek a relének a lábkiosztása köszönő viszonyban sincs a gyári Astra relé lábkiosztásával, így nem mertem levágni azt a felesleges lábat, hanem inkább keresgélek tovább reléügyben. Egyelőre abban bízok hogy egy ugyanilyen ablaktörlőkapcsolóval szerelt, de négyajtós B Omega reléje jó lesz nekem, mert azon ugyen nincsen hátsó ablaktörlő ahogy az én Coupémon sem, és hátha az a +1 láb az Omega relén a hátsó ablaktörlőhöz tartozott. Rossz hír hogy tudtommal G Astrát nem szerelték ilyen intervallumszabályzós karral gyárilag (csak esőérzékelős ablaktörlő van a fullos OPC-ben), így ilyen relé sincs hozzá az EPC szerint. (akinek mégis ilyen van az legyen szíves küldje el nekem a relé cikkszámát PÜ-ben) Mivel a kipróbált (és be nem vált) Omega B relé van az EPC szerint a Calibrában, A Vectrában, F Astrában, A Corsában, A Omegában, B Senatorban és C Asconában is, ezek egyikéből származó relé sem jó nekem, úgyhogy még egy mentsváram maradt: a B Vectra (4ajtós) megfelelő reléje, esetleg egy esőerzékelős OPC-ből való relé, hátha az tudja kezelni ezt a kart. Keresek tovább.

Link to comment
Megosztás:

Majd bombázom kérdéseimmel a kedves fórumtársakat, ha nem gond! :lol:

Ha gond lenne, az a fórum létjogosultságát kérdőjelezné meg :lol:

MÁS:

Már nekem is ugrálnak a nyári gumis alufelnik a garázsban, de még kb 2 hétig nem nyitom rájuk az ajtót ;)

Főleg, hogy az észak-kelleti országrész a leghidegebb. 30-km-re van tőlünk Zabar, ahol a rekord-hidegeket szokták mérni

Link to comment
Megosztás:

ennyiből szvsz bontott opc lököst lehet venni...már ha nem karambol miatt bontják.

Egyébként én igencsak szemezek a QP első lökössel. ügye az csont nélkül felmegy a sima G-re?

Hát OPC lököst ha találsz bontva... amúgy is olyan ritka az az autó mint a fehér holló, hogy ebből a kevésből mennyi van bontóban, ráadásul olyan állapotban hogy használható az első lököse, nem tudom...

A QP lökös simán csereszabatos a sima G Astráéval, de csak az első, a hátsó már nem. Nekem amúgy OPC lökösre fájna a fogam, de hát az meg ~140e Ft újonnan, fényezetlenül, és ködlámpák nélkül. Mindennel együtt sztem simán 200e felett van, de ha mégis sikerülne egyszer szereznem, akkor tied a QP lökhárítóm.

Link to comment
Megosztás:

Itt is feldobom hátha:

"Már kezdett elegem lenni, abból hogy a bal első ajtó kivételével (na jó az is egy picit) minden ajtó nyikorog, súrlódik, szoruló hangot ad. Gondoltam megkenem a zsanérokat, meg azt a biztonsági nyelvet és jó lesz, de nem lett az. Továbbra is nyikorog minden, mintha be sem lenne zsírozva? Van valami ötlet, hogy mit csinálhattam rosszul vagy van valami speckó hely, esetleg anyag amivel a G astra ajtaját zsírozni kell? A legrosszabb a helyzet a hátsó ajtóknál, de az elsők hangján sem ártana javítani. (Állítólag az előző tulaj majdnem mindig egyedül utazott)."

Link to comment
Megosztás:

Hát OPC lököst ha találsz bontva...

Ezt mondom... ezeket szvsz akkor bontják, ha már nincs orra :lol:

ha mégis sikerülne egyszer szereznem, akkor tied a QP lökhárítóm.

Akkor szvsz a te lökösödet nem fogom megkapni, az imént említett probléma miatt ;)

Link to comment
Megosztás:

Nekem van egy fölös coupe első lökösöm kissé módosítva. A galériámban vannak képek róla ha érdekel valakit akkor keressen meg pü-ben és tegyen rá ajánlatot. Nem akarom mindenképpen eladni mert tartaléknak jó még (igaz van sima gyári ködlámpásom is) de ha kell valakinek elvihető.

Link to comment
Megosztás:

Nekem van egy fölös coupe első lökösöm kissé módosítva. A galériámban vannak képek róla ha érdekel valakit akkor keressen meg pü-ben és tegyen rá ajánlatot. Nem akarom mindenképpen eladni mert tartaléknak jó még (igaz van sima gyári ködlámpásom is) de ha kell valakinek elvihető.

Tehetnél fel még képeket esetleg a lökös hátoldaláról, ugyanis az enyémben sincsenek meg a gyári ködlámpák, de az a megoldás amit a te képeiden látok szimpatikusnak tűnik, viszont kíváncsi lennék még részletekre (hogyan és mi tartja azt a ködlámpát, illetve milyen ködlámpa is az pontosan).

Link to comment
Megosztás:

Tehetnél fel még képeket esetleg a lökös hátoldaláról, ugyanis az enyémben sincsenek meg a gyári ködlámpák, de az a megoldás amit a te képeiden látok szimpatikusnak tűnik, viszont kíváncsi lennék még részletekre (hogyan és mi tartja azt a ködlámpát, illetve milyen ködlámpa is az pontosan).

Hát mostanság nem lesz időm képeket csinálni, sokat melózok.....Csináltam neki alumínium lemezből egy tartókonzolt(nem lett a legszebb de nem látszik...) Viszont most már nem így csinálnám...Elég hamar koszos lett a lámpa és nem igazán ér semmit. Most már kivágnám az alurácsot....Amúgy egy kb 3-5000Ft-os projektoros ködlámpa. De van egy pár hella micro de ködlámpám is eladó....Ez került volna bele a coupé lökösbe ha nem cseréltem volna időközben lökhárítót.... Persze ködlámpa még ebben sincs.... Ugyanitt keresek vectra c gts (2003) ködlámpákat occsóér' ;)

Link to comment
Megosztás:

hella_micro_de_xenon_light_kit.jpg

Ez a hella micro de. Most is ilyesmi van bent persze a gagyi, óccsó verzsönben.... Amúgy egyszerű a tartókonzolja: Adott egy vízszintes vékony alu lemez a ködlámpa felett, amire a ködlámpa fel van csavarozva és ez a lemez úgy van hajtogatva hogy és megfúrva hogy a gyári ködlámpatartókhoz hozzá lehessen csavarozni.....

Ha mégsem alurácsozol akkor van még verzióm: én gondolkodtam egy vékony fém vagy műanyag lemezen is ami szintén a ködlámpa tartó konzolra van rögzítve (ahogy most az alurács is...) kivágva kör alak a ködlámpának. És ezt az alkatrész lehet fényeztetni, feketére lefújni, karbonfóliázni stb.... valami hasonlóan nézne ki:

hellalights.jpg

Link to comment
Megosztás:

Alurács adott, az már benne van az enyémben is, és nem nagyon akarnám kiszedni. Kicsit elbizonytalanított ez hogy könnyen koszolódik, de azért még mindig látok fantáziát benne. Először a gyári állapotot akartam visszaállítani, azazhogy megveszem az ide való gyári ködlámpát, de a költségek elriasztottak. A Coupé ködlámpája darabonként 35eFt, (és meg kell venni belőle az eredetit, mert ebből nincs utángyártott úgy mint a sima G Astra ködlámpából), és mivel nálam le van törve az egyik rögzítőfül a lökösről, ezért még műanyagoztatnom is kéne, meg utána ugye újrafényeztetni a lökhárítót, szóval összességében úgy 100e Ft-ba kerülne mire lenne gyári ködlámpám. Ennyiért meg nem kell.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.