-
Halihó...eddig tartott a nagy csoda, se tengely, meg 1.6-os injektor, meg is untam, most már tényleg neki kell állnom az SE-nek, főleg mert már időszerű a gyertyacsere ( amikor már darabosan indul, úgy 40-50 ezer kilométerenként ez szokott segíteni) és a 4.gyertyám ferdén van betekerve, nem merem már cserélni. na szóval, mennyit síkoltassak az SE hengerfejből, hogy közelebb legyek a 82 lóhoz? Egy hozzászólásban azt írtad 0.5 milit, ez így akkor oké? Kösz előre is.
-
Üdv!
Honnan sikerült ülésszettet beszerezni? Benne voltak az oldalkárpitok is?
Más:
Tavaly alakítottam át tárcsára a hátsó féket. Idén, kerékcsapágy csere miatt meg kellett bontanom a bal hátsó féket. Nyerget levettem, tárcsát levettem, csapágy csere, minden vissza. Összerakás után minden jó. Kivéve, hogy tolatáskor történő fékezés esetén mintha egy pulykafarm lenne a bal hátsó keréknél. Szétszedtük megint, megzsíroztuk a csapokat. Átmozgattuk a dugattyút, de a helyzet még mindig ugyan az.
Nincs valami ötleted?
Köszönöm!
Handbrake
-
Nem, ebben nem volt benne az ajtókárpit. Szerencsére azokat már előbb megvettem a 4 elektromos ablak miatt. Így az ülések és a kárpitok egy szettből valóak. Nagy szerencsém volt vele, mert nagyon megkíméltek.
-Próbáld meg rézpasztával megkenni a betét hátsó felét, ahol a fékdugattyúval érintkezik.
-A porvédő lemez jól lett visszarakva? Nem ér bele a tárcsába valahol?
-
-
Hello!
Ha automata fényszóró relén (gyári DRL) gondolkodsz, akkor már nekem is van egy, kiszedtem a Coupéból mert kinyírja a xenonizzót (nem tesz jót neki a gyakori fel/lekapcsolás) Ha érdekel, akkor 8e-ért a tied lehet, gyári GM, februárban vettem újonnan. Most 16e Ft az új ára:
-
Szia Gábor!
Gyanítom akkor a hallogén-nek sem tenne jót a gyakori fel-le kapcsolás.
Szinte minden nap nekem is be kell indítani az autót pár percre, érkezés után fél óra múlva, amikor telephelyen állok be a garázsba reggel,és este pedig kiállásnál ugyanígy.
Asszem inkább akkor kapcsolgatom én manuálisan a pilácsot.
Azért köszönöm a segítséget és a felajánlást!
Üdv.: Robi
-
-
Nem tudom...
Az eset a leírtak alapján történt...
A szíj álló autónál üres fokozatban alapjáraton történt...
Lehet, hogy iszonyatos szerencsém van?
A többi holnap ha igaz kiderül..
-
Szia!
Mint írtam szerintem a kezelőpanel adta meg magát.
Cseréje szerintem nem lesz egyszerű, mert nem biztos, hogy fogsz találni. Ha találsz akkor pedig aranyárban akarják adni.
Nem tudom, hogy mi lenne a jó megoldás.
Esetleg ezen az oldalon küldj egy üzenetet a srácnak, melyben írd le a hibát. hátha tudna segíteni.
-
Szia!
Múltkorában szó volt a fűtésállító mechazmus fogaskerekéről, amit befújtál. Nézegettem, de nem találom, hogy hol lehet, le kellene szedni a kormány alatti műanyag burkolatot? Ha le kell, akkor csavarok, vagy patentok fogják? Egyébként mekkora ez a fogaskerék?
Mostanában reggeli indításnál megint csinálja 5-6 mp-ig, nekem inkább kattogó, kopogó hang, de egyértelműen a kormány mögül jön.
Köszi a választ!
-
Szia. Ha behajolsz a pedálokhoz a kormány alá, a gáz pedáltöl srégan helyezkedik el a középkonzol fele. Olyan 5-6 cm átmérőjű fehér színű kör alakú mechanikus tárcsa. Labirintus szerű utak vannak benne amiben egy pöcök járkál azt pedig egy kis villanymotor hajt meg. De ha küldessz egy e-mail címet akkor lefotózom neked és elküldöm.
-
Köszi, így már biztos megtalálom, de ha küldesz egy képet, akkor még biztosabban, e-mail címem: syorg58@freemail.hu
-
-
Üdv Nagyúr!
M.L.S kapcsolatban érdeklődnék, hogy mi a helyzet vele, lezárult a teszt fázis?
esetleg nálad be lehet ezt szerezni, nagy meló beszerelni?
Várom válaszod!
Handbrake
-
Szia!
Csak asztalon van kész, nincs beépítve.
Ezért tesztelve sincs. Sajnos kevés időm van mostanában.
Beépítés sem 5 perc. Alaposan szét kell majd szedni az autót.
Több ponton csatlakozik a belső rendszerre. (központizár, világítás, sebességjel, stb.)
Amint beépítettem, jelzem a fórumon az érdeklődőknek.
Üdv: Tamás
-
-
Helló!
Engem lehet hoyg érdekelne az irányjelző komfor modulos dolog, csak a leírásdoból nem tudtam kivenni, hoyg pontosan mit kell hozzá beszerezni!? Kell egy mülön egység amit be kell kötni? Illetve hogy ez hol vagy mia alapján vásárolható?
Nekem egy Opel Astra G 2002 Y17Dt van.
Előre is köszi a választ!
-
Volna egy olyan gondom van egy b1es x20dtl es vectrám,a relédobozban a motortérben 5db relé és 2db 30A biztositék van.A vezetékekről lepörgött a szigetelés,ideglenesen lelett szigetelve,de ez nem megoldás.kérdésem az volna hogy hogy tudnék hozzá szerezni jobb állapotú komplett vezetékköteget.Vagy ha olyat nem találok hogy lehetne célszerűen orvosolni ezt a problémát.
Válaszokat elöre is köszönöm
-
Helo,
Bocs, hogy zavarlak de remélem tudsz nekem segíteni. Vettem az F Astramhoz első ködlámpát és szeretném beszerelni. Tudnál esetleg segíteni egy leírással vagy egy kapcsolási rajzzal, hogyan kell bekötni?
Relé, kapcsoló megvan hozzá. Elsősorban a kapcsoló és a relé kiosztás érdekelne, hogy melyikre mit kell kötni.
Köszi a segítséget
-
Kérlek az ehhez hasonló kérdéseket, a fórumba tegyétek fel
Kezdőlap ->Technika ->Astra ->Astra F -> Elektromos
-
-
Helo,
Bocs, hogy zavarlak de remélem tudsz nekem segíteni. Vettem az F Astramhoz első ködlámpát és szeretném beszerelni. Tudnál esetleg segíteni egy leírással vagy egy kapcsolási rajzzal, hogyan kell bekötni?
Relé, kapcsoló megvan hozzá. Elsősorban a kapcsoló és a relé kiosztás érdekelne, hogy melyikre mit kell kötni.
Köszi a segítséget
-
Üdv...általában nem a gyári bekötést szoktunk használni, tehát teljesen függetlenül kötjük be a hátsó ködzárótól.
Kapcsoló: 1-es láb (barna színű kábel) le van testelve, ezt egyből rá lehet kötni a mellette lévő ködzáró kapcsoló barna kábelére. 2-es láb (fekete-zöld) megy a relé 85-ös kapcsára ez a vezérlő veszültség. 3-4-es láb közösítve van, ez a kapcsoló működtetési feszültsége, ezt szintén rá lehet kötni a mellette lévő ködzáró kapcsoló ugyanilyen színű kábelére. 5-ös láb (fekete) megy rá a relé 87-es kapcsára ez a visszajelző izzóé.
Relé: 1-es láb ugye már megvolt a kapcsolónál. ( 2-es vmiért nincs) 3-as lábat( 86-as sarok barna szín). le kell testelni, a küszöbburkolat alatt van karosszéria testpont ha jól rémlik. 4-es láb (86-os sarok) megy a ködlámpákhoz innen kapják a tápot amikor kapcsolsz ködöst (fekete szín ide 1.5-ös kábel kell) plussz ide már bekötöttük a kapcsolónál a visszajelző izzót. 5-ös láb (30-as sarok piros szín) a gyujtás utáni kapcsolt táp, amit le kell védeni egy 20Amperes biztivel, ide is 1.5-ös kábel kell. A ködlámpáknak a másik szálát szintén le kell testelni, erre jó az akku előtti nagy testcsavar a zárhídon. A biztosítékot, relét nem muszáj betenni a biztosítéktáblába, mert elég nehéz kifordítani, de ha van kedved, hát tedd be oda. Van ugye lengőbizti dobozka nem is drága majd eldöntöd hogyan csinálod. Hát nagyjából ennyi. A kapcsolt tápot én közvetlenül a gyujtáskapcsoló utánról vettem, a színe most nem rémlik, de ki lehet mérni melyik az a szál ahonnan csak gyujtást kapcsolva tudsz 12Voltot venni. Lehet persze máshonnan is, de én annyira nem akartam belemászni. Hát nagyjából ennyi. 0.75-ös kábel jó mindenhova kivéve ahová írtam a 1.5-öset.
-
-
Valakinem magyar nyelvű op-com (kinai gyártmány)-hoz vane progija mert nem találom a cd előre is köszi
-
Hello.
Szeretném törölni a profilom de nem találok rá módot.
Segítenél?
köszi
-
>>>Bejelentkezési problémára válasz<<<
Visszatértek az aláírások!
A hangulatjelek (mosolygók) is hamarosan (kb 2-3 hét) visszatérnek.
-
Szakértők segítségét kérem . Kb 1-éve vettem egy használt Opelt astrát 2. Literes dtl motorral minden tökéletesen működik rajta pöcre indult egészen tegnapig ma reggel próbáltam indítani de nem akar beindulni a starter forgassa a motort de nem indul be a műszerfalon nem jelez semmi hibát ezért nem tudom hogy mi a teendő kérlek segítsetek előre is köszi