Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

1,5 millióért már én is H-t vennék, eredetileg azt is néztem, H Caravant (még mindig nagyon bejön a külseje), de aztán szentségtörést követtem el, és francia lett belőle. Szerettem a G-t, de nem bántam meg, hogy lecseréltem. A japán a legjobb választás, csak ugyanabból az összegből többet futott, lestrapáltabb példányok érhetők el.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gondolkodom egy használt, G Astra vásárláson, de nem igazán ismerem a típust.

1-1,5 mFt os kategóriában nézelődök, csodát nem várok, csak tisztességes vételt, amivel elmehetek még legalább 100 000 km-t sokszázezres javítások nélkül.

Erről (még nem láttam személyesen) mi a véleményetek?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.6_16v_classic_ii_optima_1_tulajdonos._szervizkonyv-8067079

Reális lehet ezen az áron (én kcisit talán olcsónak érzem, amitől persze rögtön gyanakodni kezdek).

Mennyire általános jelenség ennél a tipusnál, hogy eszi az olajat?

Köszönöm a segítséget!

Oszt hun van ebből a hűtőfolyadék? :) Én másfél millióért nem vennék autót.Nekem még mindig 1 millió a lélektani határ.Többet nem adnék azért autóért,hogy napi 20 km-t mennyek melóba,meg hogy a kutyáimat beletegyem.Esetleg ha nyerek a lottón akkor változhat a véleményem.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Én másfél millióért nem vennék autót.Nekem még mindig 1 millió a lélektani határ.Többet nem adnék azért autóért,hogy napi 20 km-t mennyek melóba,meg hogy a kutyáimat beletegyem.Esetleg ha nyerek a lottón akkor változhat a véleményem.

Másnak nem biztos hogy erre kell az autó. Én pl. munkába nem járok vele, mert nem éri meg, szintén 20km oda-vissza. Tavasztól őszig robogó, télen Ikarus, Credo, vagy Merci (magyarul buszozok :D )

Ennek ellenére szívesen vennék 1,5 millióért.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Másnak nem biztos hogy erre kell az autó. Én pl. munkába nem járok vele, mert nem éri meg, szintén 20km oda-vissza. Tavasztól őszig robogó, télen Ikarus, Credo, vagy Merci (magyarul buszozok :D )

Ennek ellenére szívesen vennék 1,5 millióért.

Ilyenkor én is robogóval járok melózni,ha jó az idő.Nekem megéri mert busszal 45 perc alatt érek be kocsival meg 15perc.A főnök valamennyit fizet bejárásra.A bérlet 10 ezer a benzin meg 20.Ennyiért meg nem éri meg az a napi 1 óra utazás.Én nem tudom más hova jár vele ha nem munkába:)

Link to comment
Megosztás:

Ilyenkor én is robogóval járok melózni,ha jó az idő.Nekem megéri mert busszal 45 perc alatt érek be kocsival meg 15perc.A főnök valamennyit fizet bejárásra.A bérlet 10 ezer a benzin meg 20.Ennyiért meg nem éri meg az a napi 1 óra utazás.Én nem tudom más hova jár vele ha nem munkába:)

Én például átlag kéthetente Pestről a szüleimhez egy napra, ami cirka 300 km oda-vissza, fele pályán, másik fele vacak országutakon..

A városban meg heti egyszer bevásárolok vele, szóval nekem inkább szempont a "hosszú" utak kényelme, mint pl. a városi fogyasztás..

Link to comment
Megosztás:

De, nagyon is gondolkodom (most egy 9 éves ignisem van, amivel rendszeres karbantartás mellett még semmi gondom nem volt), csak sajnos nem nagyon értek a témához, futásteljesítmény és küllem alapján próbálom előszűrni a megnézendő darabokat (mielőtt felhördüllnétek, vásárlás előtt azért mindenképp megnézetem valakivel, aki ennél többet ért hozzá), és valahogy bennem a 100 000 - 120 000 km / hat év a lélektani határ, ami valószínűleg butaság, csak hát a hozzá nem értés.. :).

1,5-ért H-t ha már Astra, tényleg ne az autó kora vagy a km óra állása legyen a mérvadó:

http://www.aaaauto.hu/hu/opel-astra/car.html?id=50253255#make=90

Link to comment
Megosztás:

(...)

Én nem tudom más hova jár vele ha nem munkába:)

Hétfőtől péntekig van cégautóm, hétvégén viszont beletekerek 2-300km-t az Astrába, általában hosszabb távon (városozni kínzás lenne sztem), és azt is csak tavasztól őszig. Szóval kifejezetten hobbiautónak tartom, mégis simán adnék 1M-nál is többet egy autóért, az ember legalább a hobbiján ne spóroljon, mert akkor mi értelme?

Link to comment
Megosztás:

Hétfőtől péntekig van cégautóm, hétvégén viszont beletekerek 2-300km-t az Astrába, általában hosszabb távon (városozni kínzás lenne sztem), és azt is csak tavasztól őszig. Szóval kifejezetten hobbiautónak tartom, mégis simán adnék 1M-nál is többet egy autóért, az ember legalább a hobbiján ne spóroljon, mert akkor mi értelme?

Én pont a munkám miatt kell városozzak az autóval (vállalati ügy kapcsán vihetem a cégesek valamelyikét, de haza nem/vagy csak ritkán, közel 80% városi rövidtáv, kb 3km-re lakunk a munkahelytől), hiába tudom hogy ez rossz az autónak. Most hogy tervben van az "új" otthonunk elfoglalása, ezzel sikerült messzebb költözni, a másik irányba 3,1km-re fogunk lakni (szóval ez sem változik, mindösszesen garázsban fog "lakni" a kocsi). Párom és én ua cégnél vagyunk mérnöki pozícióba - rugalmas munkaidő beosztásban. A munkakörünkből adódóan nem engedhetjük meg azt, hogy pl bringázzunk. Nem nagyon van olyan nap, hogy ne jönne beszállító/vevő auditálni/látogatni, így a ruházatunkra/megjelenésünkre vannak elvárások (nem érhetek be csapzottan, és a ruházatunk sem éppen megfelelő a bringázáshoz), továbbá a rugalmas munkaidőhöz nem igazán lehet tömegközlekedést társítani tervezhetően, csak össze-vissza (pláne hogy mindkettőnknek ilyen a napirendje). A lényeg a lényeg, kevesen engedhetik meg maguknak hogy hobbiból tartsanak egy autót...

Link to comment
Megosztás:

Hétfőtől péntekig van cégautóm, hétvégén viszont beletekerek 2-300km-t az Astrába, általában hosszabb távon (városozni kínzás lenne sztem), és azt is csak tavasztól őszig. Szóval kifejezetten hobbiautónak tartom, mégis simán adnék 1M-nál is többet egy autóért, az ember legalább a hobbiján ne spóroljon, mert akkor mi értelme?

Ha hazajárhatnék valamelyik cégesautóval,akkor én sem használnám az enyémet.Régebben hazajártam a Saxoval,csak a főnök letiltott mindenkit a cégeskocsi magánhasználatáról,mert egy pár kolléga átesett a ló tulsó oldalára.(Olaszba is azzal ment nyaralni) Hobbiból én a régi játékokat gyűjtöm meg a matchboxokat.

Link to comment
Megosztás:

Én pont a munkám miatt kell városozzak az autóval (vállalati ügy kapcsán vihetem a cégesek valamelyikét, de haza nem/vagy csak ritkán, közel 80% városi rövidtáv, kb 3km-re lakunk a munkahelytől), hiába tudom hogy ez rossz az autónak. Most hogy tervben van az "új" otthonunk elfoglalása, ezzel sikerült messzebb költözni, a másik irányba 3,1km-re fogunk lakni (szóval ez sem változik, mindösszesen garázsban fog "lakni" a kocsi). Párom és én ua cégnél vagyunk mérnöki pozícióba - rugalmas munkaidő beosztásban. A munkakörünkből adódóan nem engedhetjük meg azt, hogy pl bringázzunk. Nem nagyon van olyan nap, hogy ne jönne beszállító/vevő auditálni/látogatni, így a ruházatunkra/megjelenésünkre vannak elvárások (nem érhetek be csapzottan, és a ruházatunk sem éppen megfelelő a bringázáshoz), továbbá a rugalmas munkaidőhöz nem igazán lehet tömegközlekedést társítani tervezhetően, csak össze-vissza (pláne hogy mindkettőnknek ilyen a napirendje). A lényeg a lényeg, kevesen engedhetik meg maguknak hogy hobbiból tartsanak egy autót...

Múltkor olvastam róla egy cikket hogy lehet munkába járni bringával és közben mégis megfelelő öltözetben dolgozni. Persze ez idő igényesebb dolog mint ha autóval mennétek.

Látom Fehérvári vagy. Nem vettél véletlenül motort mostanában? 2 hete vitte el egy fehérvári mérnök a vasamat :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Múltkor olvastam róla egy cikket hogy lehet munkába járni bringával és közben mégis megfelelő öltözetben dolgozni. Persze ez idő igényesebb dolog mint ha autóval mennétek.

Látom Fehérvári vagy. Nem vettél véletlenül motort mostanában? 2 hete vitte el egy fehérvári mérnök a vasamat :icon1:

Nem, nem vásároltam motort, sőt nemrégiben eladtam azt is ami volt. Érdekelne az a cikk (tudsz linket?), ha már kiküszöbölhető a megizzadás, akkor már nagy százalékban nyertünk! :icon1: Mert ingben, bőr cipőben (páromnak kiskosztümben) azért tartogat némi kihívást a bringás munkába járás (pláne hogy munkába menet 2 km-es emelkedőn kell feltekerni)... Vagy beérve ár kell öltözni egy tusolással fűszerezve? Ezt előadom a "manager"-ünknek... :blink:

Link to comment
Megosztás:

Nem, nem vásároltam motort, sőt nemrégiben eladtam azt is ami volt. Érdekelne az a cikk (tudsz linket?), ha már kiküszöbölhető a megizzadás, akkor már nagy százalékban nyertünk! :icon1: Mert ingben, bőr cipőben (páromnak kiskosztümben) azért tartogat némi kihívást a bringás munkába járás (pláne hogy munkába menet 2 km-es emelkedőn kell feltekerni)... Vagy beérve ár kell öltözni egy tusolással fűszerezve? Ezt előadom a "manager"-ünknek... :blink:

Nem biztos hogy megtalálom a cikket, de ha igen elküldöm PÜ-ben. A megoldás az volt benne amit írsz, átöltözés, tusolás a munkahelyen. Csak még írt benne 1-2 praktikát is, de arra nem emlékszek.

Link to comment
Megosztás:

Autóvásárlás előtt állóknak! A szerződésre írják rá, a jármű eladáskor ismertetett hibáit és a telefonnal készített videofelvétel is jól fog jönni, ha esetleg vitára, vagy bíróságra kerül az eset! És adásvételkor jól körbefotózni az autót, lehetőleg az eladó is legyen a képen.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok,

van egy 3 ajtós G astrám eladó. 2006 óta van nálam, nagy baja ez idő alatt nem volt. elég jó állapotban van. olajat nem eszik, fékek, futómű, motor mind hibátlan. mivel én nem vagyok nagy autóbütykölő, s pénzt meg nem akartam ezekre áldozni, van egy két kisebb esztétikai hibája valamint a klíma nem működik, mert lyukas a tartály.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_2.0_16v_sport-8017159

4 nagyon szép OZ felnivel, 16os nyári 15ös téli gumikkal adom

üdv, Dzsonasz

Link to comment
Megosztás:

Több G Astra esetében láttam már ezt az első sárvédő-hervadás jelenséget (mint a hirdetett gép esetében is). Ez típushiba, vagy esetleg a kőfelverődések kezdik ki, vagy sérülés miatti, vagy megáll ott a nedvesség, vagy befolyik a műanyag sárvédődob mögé a vizes trutyi? Nekem sikeresen eltörték pár éve a gyári betétet az okoskodó szerelők, és utángyártott került bele. Az annyira nem méret és alakpontos, emiatt kérdezném. Ha ennyi/ez az oka, akkor veszek egy gyárit...

Link to comment
Megosztás:

Több G Astra esetében láttam már ezt az első sárvédő-hervadás jelenséget (mint a hirdetett gép esetében is). Ez típushiba, vagy esetleg a kőfelverődések kezdik ki, vagy sérülés miatti, vagy megáll ott a nedvesség, vagy befolyik a műanyag sárvédődob mögé a vizes trutyi? Nekem sikeresen eltörték pár éve a gyári betétet az okoskodó szerelők, és utángyártott került bele. Az annyira nem méret és alakpontos, emiatt kérdezném. Ha ennyi/ez az oka, akkor veszek egy gyárit...

Nekem az egyik hátsó kezd hervadozni... Sztem a lengyelek nem voltak a helyzet magaslatán.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.