Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

http://www.picupine.com/pics/1552-5507.jpg

ma 1,5 fokban 25 perc autózás(15 perc menet és utána 10 percet álltam alapjáraton mert már gyanakodtam) után itt állt a mutató és az utóbbi időben is feltűnt hogy 90 fölé gyakorlatilag nem nagyon ment még nyáron sem ...

a fogyi is nőtt ugye... mehet akkó ide is a termosztát csere?

Nekem is itt álla mutató. Szerintem így tökéletes. Azt vedd figyelembe, jönnek a "téli" hónapok.

Link to comment
Megosztás:

nekem is itt áll mind a két müszer mutatoja igaz az enyém az Y17DTL de nagy melegben nagy seb . sem változik

kérdezni szeretnék ? a gyujtáskulcs fejében van a kp. zár távirányitoja itt van valami kontakthiba mert a tech -2 müszerrel végig lett zongorázva minden az auton csak ott lehet a hiba . Kérdésem az lenne hogy itt a közelben lenne valahol 1 müszerész aki megnézné a szerkezetet hogy hol van rajta hiba és meg is tudná javitani mert ha megmozgatom az elemet benne akkor jo egy darabi 2-3 nap utána kezdi előlről az egészet gyál és környéke . kösz astra . ui :idegesitö hiba .

Link to comment
Megosztás:

kérdezni szeretnék ? a gyujtáskulcs fejében van a kp. zár távirányitoja itt van valami kontakthiba mert a tech -2 müszerrel végig lett zongorázva minden az auton csak ott lehet a hiba . Kérdésem az lenne hogy itt a közelben lenne valahol 1 müszerész aki megnézné a szerkezetet hogy hol van rajta hiba és meg is tudná javitani mert ha megmozgatom az elemet benne akkor jo egy darabi 2-3 nap utána kezdi előlről az egészet gyál és környéke . kösz astra . ui :idegesitö hiba .

Szia Nekem van egy jó műszerész haverom. Megkérdezem tőle hogy megnézné-e mi a hiba (olcsóért dolgozik és nagyon ott van a szeren. Ő szokott segíteni nekem autót szerelni) :(

BP XIV. kerület szélén lakik (EGIS gyógyszergyár fele)

Link to comment
Megosztás:

kérdezni szeretnék ? a gyujtáskulcs fejében van a kp. zár távirányitoja itt van valami kontakthiba mert a tech -2 müszerrel végig lett zongorázva minden az auton csak ott lehet a hiba . Kérdésem az lenne hogy itt a közelben lenne valahol 1 müszerész aki megnézné a szerkezetet hogy hol van rajta hiba és meg is tudná javitani mert ha megmozgatom az elemet benne akkor jo egy darabi 2-3 nap utána kezdi előlről az egészet gyál és környéke . kösz astra . ui :idegesitö hiba .

Egyik céges autónknál az volt a gond, hogy az elem tartójának a forrasztott lába kimozgósodott. Vissza kell forrasztani.

Az általam kérdezett hibára esetleg lenne valakinek ötlete? (indítás utáni visító hang, hidegen csinálja csak)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretném a szélvédőmosót kicserélni fagyállóra - a bennelévő vizet le lehet vhogy engedni vagy ki kell nyomni az ablakra? Sajnos majdnem tele van.

Szia!

Vékony csővel kiszivatod. Úgy, mintha benzint lopnál :(

Vékony cső mosótartályba fenékig ledugva, másik vége alacsonyabban legyen és jól megszívod a levegőt, vigyázva, nehogy lenyeld és már jön is a csövön a folyadék.

Link to comment
Megosztás:

Rövidtáv igen van benne mint ugye azt tárgyaltuk is de nem csak rövidtáv mindig... illetve most 170km nél járunk és a mutató mindjárt félpályánál van és a g astrának már nem olyan 'meglepetéses' a mutatója szóval most már erősen gyanakszom ...

szerintem ez még nem rossz, hacsak ennél lejjebb nem megy néha.

a 10 liter meg lehet, ha csak rövid távokra van használva ilyen hidegben :(

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Vékony csővel kiszivatod. Úgy, mintha benzint lopnál :(

Vékony cső mosótartályba fenékig ledugva, másik vége alacsonyabban legyen és jól megszívod a levegőt, vigyázva, nehogy lenyeld és már jön is a csövön a folyadék.

Köszi, megszívtam :P - bár kicsit furcsán néztek a bevásárlóközpont parkolójában, de ott leglabb fedett helyen voltam és nem áztam az esőben.

Link to comment
Megosztás:

Nem is igaz ... még azt a nyomorult gsi-t sem nyúzom ... :(

De akkor ha ez a tank elfogyott akkor elviszem egy mérésre ...

Nehéz a jobblábad :P

Mindenesetre ha gyanakszol, akkor érdemes egy lambda, AFR mérést végezni. Ha ott minden rendben, akkor

csak az a baj, hogy sokat megy hidegen a motor.

Link to comment
Megosztás:

Szia Nekem van egy jó műszerész haverom. Megkérdezem tőle hogy megnézné-e mi a hiba (olcsóért dolgozik és nagyon ott van a szeren. Ő szokott segíteni nekem autót szerelni) :(

BP XIV. kerület szélén lakik (EGIS gyógyszergyár fele)

kösz szépen de van nálunk egy orásmester ö megcsinálja a jövöhéten .

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Z16XE motorkódú Astrám van. Olyan problémám támadt, hogy motorfékezés és fékezés után(pl ha egy jelzőlámpához érek) benyomom a kuplungoz akkor leáll az autó és nehezen indul be!. Már kitapasztaltam, hogy előtte kis rángást érzek az autón. Elvittem már egy szerelőhöz aki kipucolt valamit(kipufogáz visszavezetésnél asszem). Jó is lett 150 km-ig. De ma újrakezdte a műsort. Felhívtam a szerelőt és rosszul lettem amikor valami 100-200e forintos elektronika cseréjéről beszélt!

Ha valakinek volt már hasonló problémája és tud valami jó megoldást az jelezzen!

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

az AGR szelep szarakodik.

ha ki akarod cserélni, asszem huszonpárezerért már lehet utángyártottat kapni,

a gyári meg 60 körül van. le is lehet zárni ezt a szelepet, így nem megy tönkre,

bár a zöldkártyán sem biztos hogy átmegy :( Bár a tieden ez már nem segít.

Link to comment
Megosztás:

az AGR szelep szarakodik.

ha ki akarod cserélni, asszem huszonpárezerért már lehet utángyártottat kapni,

a gyári meg 60 körül van. le is lehet zárni ezt a szelepet, így nem megy tönkre,

bár a zöldkártyán sem biztos hogy átmegy :( Bár a tieden ez már nem segít.

Aha...szóval az. Huszonpárezer még belefér :P , egy utángyártottra. Mennyi lehet annak az élettartama?

Ahogy olvasgattam erről, azt írták, hogy kigyullad a sárga lámpa! Nekem viszont nem.

Kösz:T

Link to comment
Megosztás:

Hi All!

Kérdésem a következő:

Akkumulátor hiba lehet az, ha reggelente egy 80 AH 3 hónapos akkumulátor ( Banner Unibull). 0, -1 fokos reggeli hidegben nehézkesen indítja be az 1700 ccm-es DTI autót? Hogyan, és miként lehetne megtundi, miért van ez, vagy mi a biztos okozója....... az autóban 36 000 km-van.

THX!

Üdv: Handbrake

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Régóta olvasgatom az Astra G típussal foglalkozó fórumokat, sokat segítettek az apróbb hibák javításában.

Most szintén előjött egy apró bosszantó gondom, remélem tudtok segíteni!

Tehát: Opel Astra G 1.4 16V 2000 évj.

A középkonzolon kiégett a fűtéstekergető mögötti izzó. Dr. Hans R. Etzold Így csináld Opel Astra G '98 márciustól című szerelési útmutatója alapján megpróbáltam leszedni a középkonzol burkolatát. Sikerült. Amivel nem boldogulok: Azt írja a könyv, hogy a kezelő gombokat ki kell nyomni a burkolatból. Próbáltam, de nem merem vadállat módjára, félek, hogy eltörik.

Van-e valami, ami elkerülte a figyelmem (apró kampó, horog, csavar, stb), amit még meg kell oldani, lazítani? Vagy marad a hülyegyerek módszer és izomból nyomkodni, amíg szét nem jön?

Tudjátok-e, hogy mennyit ér egy ilyen izzó, illetve milyen típusút kell beszerezni?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Nekem az szokott bejönni, hogy finoman (!) feszegetni kezdem, és nézem, hol enged. Ahol nem enged, ott lehet gyanakodni csavarra... :( Egyébként a fűtésvezérlés teljesen önálló "doboz", saját jogon rögzitve a középkonzolban - egyben kijön a burkolatból asszem, mivel csak mögötte van. Csak nem emlékszem, le kell-e húzgálni a forgatógombokat, vagy sem. Ha jól emlékszem sima 5W-os rizsizzó, ez a bedugdosós fajta. Filléres.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.