Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

A héten vettem a Corsa mellé egy kombi G Astrát. Az a gondom, hogy a kulcs fején található gombokkal nem tudom működtetni a központi zárat. A kulcson világít a led ha megnyomom a gombot. A 3V-os elemben 3.18van, mégsem működik. Egyik kulcsról sem működik a távirányító.

Mi lehet a baj, mit csináljak, hogy jó legyen?

Link to comment
Megosztás:

Zöld ill. zöld-barna,de ha két csiptetővel rákötsz ideiglenesen 1 hangszórót tuti megtalálod.Egyébként,ha a magnót kihúzod,akkor a hangszóró vezetékeket le tudod pontosítani.A beszerelés több módja az Astra gyári hifi topikban le van írva.Jó munkát. :lol:

Köszi az infót ,sikerült bevezetékelni a hátsó ajtókat.De azért ez pofátlanság az Opel-tól , hogy a csati egyik felén ott van az öt vezeték az ellendarabban meg csak három. Pár száz forinttal került volna többe az ötös csati és nem kéne görcsölni vele.

A szomszédom azt mondta ezért ment csődbe az Opel, ( neki Thaliája van és még hangszórót is raktak a hátsó ajtóiba és mindezt fél millával kevesebbér.)

Mégegyszer köszi

Link to comment
Megosztás:

A héten vettem a Corsa mellé egy kombi G Astrát. Az a gondom, hogy a kulcs fején található gombokkal nem tudom működtetni a központi zárat. A kulcson világít a led ha megnyomom a gombot. A 3V-os elemben 3.18van, mégsem működik. Egyik kulcsról sem működik a távirányító.

Mi lehet a baj, mit csináljak, hogy jó legyen?

Kulcsot a gyújtáskapcsolóba, tedd gyújtásra és nyomkodd meg a gombokat rajta.... újra kell tanítanod a kulcsot.

Elemcserénél is előfordul, hogy újra kell tanítani...

Link to comment
Megosztás:

A héten vettem a Corsa mellé egy kombi G Astrát. Az a gondom, hogy a kulcs fején található gombokkal nem tudom működtetni a központi zárat. A kulcson világít a led ha megnyomom a gombot. A 3V-os elemben 3.18van, mégsem működik. Egyik kulcsról sem működik a távirányító.

Mi lehet a baj, mit csináljak, hogy jó legyen?

Kulcsot a gyújtáskapcsolóba, tedd gyújtásra és nyomva tartsd a gombot rajta ,ha sikerült automatikusan teszt nyitást zárást csinál, akkor végeztél. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

reggeli indulásnál azt vetem észre hogy gyújtáskor is és bindított motornál is megy a hűtő ventillátor illetve a műszer egységen világít az arra vonattkozó hiba lámpa.

Tegnap nem volt semmi mikor haa értem most reggel kezdte el. Kiegyenlítő tartály tele. Viszont a klíma gáz nagyon kevés vagy lehet hogy nincs is már benne egy tömités miatt.

Mi lehet a baj?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az van, hogy júliusban kiruccanunk Horvátországba. Ez oké, de az autóm (17ydti 2004 150.000km) miatt aggódok egy kicsikét. Kuplung még gyári benne, nem tudom mi a hibajelensége csak azt halottam, hogy ilyenkor már ildomos cserélni. Nemrég észrevettem, hogy a reggeli indítás előtt amikor ráadom a gyújtást, nem világít az olajnyomás kontrollámpa, vagy párat villog. Indítás után rendben van, és hallom is amikor felmegy az olajnyomás. Elég érdekes. Meg egyáltalán mi az amit még át kellene nézni? Köszi előre is, Zsolt.

Link to comment
Megosztás:

Hali All!

Volna egy olyan problémám hogy 81000 km van a kocsimba (2003as 1,4 es G) Ilyen korán sajna agyat kellet benne cserélni mert szóllt a kerékcsapágy és hála ennek a szériának egybe van az agy a csapággyal. Nahmármost mióta kicserélték azóta kopogó hangot hallok attól a keréktől ahol cserélve lett, a kerék nem mozog mert elemőn megpróbáltam. Mi kopoghat ott? Rosszul lett beszerelve a kerékagy? Megmozgatva a kocsit álló helyzetbe is hallani onnan a kopogást. Szerelő cseszhetett el vmit???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az van, hogy júliusban kiruccanunk Horvátországba. Ez oké, de az autóm (17ydti 2004 150.000km) miatt aggódok egy kicsikét. Kuplung még gyári benne, nem tudom mi a hibajelensége csak azt halottam, hogy ilyenkor már ildomos cserélni. Nemrég észrevettem, hogy a reggeli indítás előtt amikor ráadom a gyújtást, nem világít az olajnyomás kontrollámpa, vagy párat villog. Indítás után rendben van, és hallom is amikor felmegy az olajnyomás. Elég érdekes. Meg egyáltalán mi az amit még át kellene nézni? Köszi előre is, Zsolt.

Ha eddig rendesen szervízelve volt, akkor semmi különös...ablakmosó folyadék, olajszint, fékfolyadék szint ellenőrzés...gumi nyomás ellenőrzés, talán kellene a nemzetközi zöldkártya és a műszaki vizsgát jól nézd meg egyértelműen be van e írva...(a fél éves) friss műszakis autóval akartak visszafordítani, mert hogy lejárt...az okos a vizsga bázis számát a rendszámon a lejárat évének nézte és nem akart beengedni..mindezt hajnali 3 kor :lol: ...az még léehet rosszabb, ha frissen szerelt géppel akarsz neki indulni...ha eddig nincs bajod, akkor GO és ne agyalj, ne rontsd el ezzel a nyaralást! :D

Link to comment
Megosztás:

Hali All!

Volna egy olyan problémám hogy 81000 km van a kocsimba (2003as 1,4 es G) Ilyen korán sajna agyat kellet benne cserélni mert szóllt a kerékcsapágy és hála ennek a szériának egybe van az agy a csapággyal. Nahmármost mióta kicserélték azóta kopogó hangot hallok attól a keréktől ahol cserélve lett, a kerék nem mozog mert elemőn megpróbáltam. Mi kopoghat ott? Rosszul lett beszerelve a kerékagy? Megmozgatva a kocsit álló helyzetbe is hallani onnan a kopogást. Szerelő cseszhetett el vmit???

1. Neked mi az hogy kerékagy?

2. azt sem írod melyik futóműben cserélték...első-hátsó? jobb-bal? (bár az oldal elvileg mind1)

Pontosíts és utánna tududnk segíteni... :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hali All!

Volna egy olyan problémám hogy 81000 km van a kocsimba (2003as 1,4 es G) Ilyen korán sajna agyat kellet benne cserélni mert szóllt a kerékcsapágy és hála ennek a szériának egybe van az agy a csapággyal. Nahmármost mióta kicserélték azóta kopogó hangot hallok attól a keréktől ahol cserélve lett, a kerék nem mozog mert elemőn megpróbáltam. Mi kopoghat ott? Rosszul lett beszerelve a kerékagy? Megmozgatva a kocsit álló helyzetbe is hallani onnan a kopogást. Szerelő cseszhetett el vmit???

Ha első futóműről van szó, akkor lehet a "kutyacsont" is az oka (Stabilizátor kar összekötő rúd)

aru2_t.jpg

persze nem biztos, de ha ezt az alkatrészt megrángatod a kocsi felemelt állapotában és kotyog, akkor ez is kopoghat. Cserélni kell.

Nem nagy tétel pár E ft-ból megvan 1 db.

Link to comment
Megosztás:

Hi

A tegnapi hűtő ventillátor problémához. Mindkét (klíma hűtő és motor hűtő venti forog) de mostmár nem indul az autó egyáltalán esetleg vmi tipp vkinek. Hőgomba lehet? de akkor indulnia kellene nem? Hőgombás mondat ugrott mert ez nem olyan elvileg de, akinek volt hasonló az tudna írni helept?

Link to comment
Megosztás:

Ha első futóműről van szó, akkor lehet a "kutyacsont" is az oka (Stabilizátor kar összekötő rúd)

http://www.bondauto.hu/arukep/aru2_t.jpg

persze nem biztos, de ha ezt az alkatrészt megrángatod a kocsi felemelt állapotában és kotyog, akkor ez is kopoghat. Cserélni kell.

Nem nagy tétel pár E ft-ból megvan 1 db.

Az enyémnek ez volt a hibája! Csere (mindkét oldalon) és megszűnt a kopogás!

Link to comment
Megosztás:

A minap vettem észre, hogy a szellőztető venti elkezdett nyikorogni óvatosan.

1-2 perc után elhagyta, de idegesít. Hogy lehet ehhez hozzáférni, hogy befújjam valami kenőanyaggal?

Egyáltalán hozzáférhető a tengelye, hogy be tudjam fújni, vagy teljesen kompakt a cucc?

Link to comment
Megosztás:

A minap vettem észre, hogy a szellőztető venti elkezdett nyikorogni óvatosan.

1-2 perc után elhagyta, de idegesít. Hogy lehet ehhez hozzáférni, hogy befújjam valami kenőanyaggal?

Egyáltalán hozzáférhető a tengelye, hogy be tudjam fújni, vagy teljesen kompakt a cucc?

Nekem Delphi rendszerű a szellőzésem, klímám és a kesztyűtartó mögött van a ventillátor háza, de szerintem a Behr-nél is ott van. Szerintem csak úgy fogsz hozzáférni a tengelyéhez ha azt onnan kiszeded, de lehet, hogy elég csak kiszedni a kesztyűtartót majd a "kuktát" szétcsavarozni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem Delphi rendszerű a szellőzésem, klímám és a kesztyűtartó mögött van a ventillátor háza, de szerintem a Behr-nél is ott van. Szerintem csak úgy fogsz hozzáférni a tengelyéhez ha azt onnan kiszeded, de lehet, hogy elég csak kiszedni a kesztyűtartót majd a "kuktát" szétcsavarozni.

Az enyém is Behr. (csak patentok vannak a pollenszűrőnél)

Akkor ezek szerint csak a bányászós módszerrel lehet megtámadni azt a ventit. :lol:

Majd ha lesz időm, kikapom a kesztyűtartót, aztán kiderül.

Az a fura, hogy ilyen problémát nem is olvastam a fórumon, noha itt aztán minden xar előjött már.

Normális ez egy 5 éves verdánál?

Link to comment
Megosztás:

Az enyém is Behr. (csak patentok vannak a pollenszűrőnél)

Akkor ezek szerint csak a bányászós módszerrel lehet megtámadni azt a ventit. :D

Majd ha lesz időm, kikapom a kesztyűtartót, aztán kiderül.

Az a fura, hogy ilyen problémát nem is olvastam a fórumon, noha itt aztán minden xar előjött már.

Normális ez egy 5 éves verdánál?

Ami elromolhat az el is romlik általában sajnos. :lol: Emberek szerelték össze azt is(asszem :lol:).

Link to comment
Megosztás:

Hi

A tegnapi hűtő ventillátor problémához. Mindkét (klíma hűtő és motor hűtő venti forog) de mostmár nem indul az autó egyáltalán esetleg vmi tipp vkinek. Hőgomba lehet? de akkor indulnia kellene nem? Hőgombás mondat ugrott mert ez nem olyan elvileg de, akinek volt hasonló az tudna írni helept?

Mikor én megvettem a paripám nagyszervízt csináltattam rajta. Ha jól emlékszem a haverom mondataira (ő csinált(att)a) nálam is volt ilyen. Mármint a kis sárga hűtőventi lámpácska világított. Bár nálam indult az autó. Elvitte és rádugták gépre, ami kiírt vmi hibakódot és innen nem tudom, mert csak annyit mondott másnap , hogy itt van kész van. Megkérdem tőle mi volt a problematika, azt modom is, ha gyün a válasz... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még új vagyok itt a fórumon. A segítségeteket kérném.

A problémám a következő: 2004 - es astra classic (1.4) az autóm.

A gondom vele: reggel bemegyek dolgozni, az autó áll 8-9 órát majd

beülök és nem indul. Az akkumulátor 1/4 éves teljesen jól működik.

Kínlódom az indításokkal de nem indul, irány bkv-val haza.

Reggel aztán simán indul. Délután is. Hazaérek, 5 perc megállás

újabb indítás és kb. ÖTÖDIKRE indul be, nagy nehezen.

És ezt már 2-szer eljátszotta velem.

Segítségetek előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még új vagyok itt a fórumon. A segítségeteket kérném.

A problémám a következő: 2004 - es astra classic (1.4) az autóm.

A gondom vele: reggel bemegyek dolgozni, az autó áll 8-9 órát majd

beülök és nem indul. Az akkumulátor 1/4 éves teljesen jól működik.

Kínlódom az indításokkal de nem indul, irány bkv-val haza.

Reggel aztán simán indul. Délután is. Hazaérek, 5 perc megállás

újabb indítás és kb. ÖTÖDIKRE indul be, nagy nehezen.

És ezt már 2-szer eljátszotta velem.

Segítségetek előre is köszönöm.

Régen nem volt ennyi kütyü benne (jó akssi ,gyújtás,benzin had szóljon), most kivagy szolgáltatva az elektronikának.Megkell nézni hogy milyen hibakódot dob előszőr, ha nincs akkor a gyújtással kapcsolatos kontaktokat kell ellenőrizni ha jó akkor mikor volt az üzemanyag szürő cserélve? Dugulások is okozhatnak efféle problémát meg még jónéhány más(üzemanyag ellátás,injektor,trafóhíd(ez állítólag gyakori probléma , agr szelep) stb) Ha van egy jó szakid inkább vele nézesd meg.

Link to comment
Megosztás:

Régen nem volt ennyi kütyü benne (jó akssi ,gyújtás,benzin had szóljon), most kivagy szolgáltatva az elektronikának.Megkell nézni hogy milyen hibakódot dob előszőr, ha nincs akkor a gyújtással kapcsolatos kontaktokat kell ellenőrizni ha jó akkor mikor volt az üzemanyag szürő cserélve? Dugulások is okozhatnak efféle problémát meg még jónéhány más(üzemanyag ellátás,injektor,trafóhíd(ez állítólag gyakori probléma , agr szelep) stb) Ha van egy jó szakid inkább vele nézesd meg.

Köszönöm a válaszod.

Az AGR szelepről, ha jól emlékszem nem olvastam olyat, hogy nem indul az autó. Ugyan van 1500-2000 körül néha egy kis rángatás, de nem gyullad ki a kontroll lámpa. A szerelőm azt tanácsolta akkor vigyem ha teljesen megáll, mert akkor tud (gondolom egyszerűbb) rájönni mi a hiba.

Most így induljak el az 1 éves gyerekkel bárhova?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszod.

Az AGR szelepről, ha jól emlékszem nem olvastam olyat, hogy nem indul az autó. Ugyan van 1500-2000 körül néha egy kis rángatás, de nem gyullad ki a kontroll lámpa. A szerelőm azt tanácsolta akkor vigyem ha teljesen megáll, mert akkor tud (gondolom egyszerűbb) rájönni mi a hiba.

Most így induljak el az 1 éves gyerekkel bárhova?

Mennyi km van az autoban?Ez még nem a twinport motoros ugye?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még új vagyok itt a fórumon. A segítségeteket kérném.

A problémám a következő: 2004 - es astra classic (1.4) az autóm.

A gondom vele: reggel bemegyek dolgozni, az autó áll 8-9 órát majd

beülök és nem indul. Az akkumulátor 1/4 éves teljesen jól működik.

Kínlódom az indításokkal de nem indul, irány bkv-val haza.

Reggel aztán simán indul. Délután is. Hazaérek, 5 perc megállás

újabb indítás és kb. ÖTÖDIKRE indul be, nagy nehezen.

És ezt már 2-szer eljátszotta velem.

Segítségetek előre is köszönöm.

Szia!

Ha menet közben nem produkál semmi rendelleneset, csak a melegindítás a problémás, akkor szerintem máshol a baj.

Én inkább a hőszenzorra gondolnék első körben. (a műszerfal hiába mutat jót, nem ugyanonnan kapja a motor a jelet)

Aztán jöhetne az AGR is, mert a nyitva maradt AGR produkálhat indítási gondot, de a tiédben nincs. (ha 2004-es Z14XE)

Hibalámpa nem világít a műszerfalon?

A hőgombák csatijait azért húzd le/dugd vissza, hátha csak kh. (eső bejutott pl)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.