Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Na öcsém megoldotta a dolgokat :huh:

Kivárta a 20percet, ráadott gyújtásnál, azt benyomta a kódot :lol:

Na mind1 is az a lényeg hogy már yoo :lol:

Ma jöttem rá, hogy ha hosszan nyomom a Műszerfalon azt a kis gombot amivel le lehet nullázni a napi km számlálót, akkor előjön felül egy olyan hogy 34,2 , alul meg 15ezer vmennyi, ezek milyen adatok lehetnek?

Link to comment
Megosztás:

Na öcsém megoldotta a dolgokat :huh:

Kivárta a 20percet, ráadott gyújtásnál, azt benyomta a kódot :lol:

Na mind1 is az a lényeg hogy már yoo :lol:

Ma jöttem rá, hogy ha hosszan nyomom a Műszerfalon azt a kis gombot amivel le lehet nullázni a napi km számlálót, akkor előjön felül egy olyan hogy 34,2 , alul meg 15ezer vmennyi, ezek milyen adatok lehetnek?

ezt már sokan kérdezték itt, de hivatalosan senki nem tudja...(vagy nem árulja el) :D

Link to comment
Megosztás:

ezt már sokan kérdezték itt, de hivatalosan senki nem tudja...(vagy nem árulja el) :lol:

... Ahogy azt sem, hogy ha megnyomjuk az órán a két gombot egyszerre és nyomvatartjuk, akkor az aktuális sebesség mellett mi az ami megjelenik még...

Még a GM ügyfélszolgálatának is írtam, de ők is kitérő választ tettek :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nem kell semmit csinálni! Nem a kontakt miatt csinálja hidegben hanem mert a gumi alkatrészek a fék vacuumdobban összemennek ezért elmegy a fék vacuum, és mikor motor beindul hirtelen újra megjön ezt nem tudja mire vélni az elektronika. Ugyanis önteszt fut minden indításkor. Ha álló motornál megpumpálod a féket keményre és úgy indítasz akkor minden kontakt ellenére ezt fogod kapni. Ha kontakt hiba van akkor az nem fog kialudni amíg ki nincsen törölve a hibakód.

Most, hogy így visszagondolok, tényleg elég hideg (nekem akkor volt ilyen hibám) volt Augusztusban :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sőt! Jobbat mondok!

Kollégám VW Golf 4-ggyel járt ugyanígy. Akkor az volt a megoldás, hogy az autóval menni kellett 1 órát! Mire Veszprémből Győrbe értünk, addigra éppen beírhatta a kódot (2 éve ködös november volt, Cseszneki szerpentinen járt valamelyőtök? :huh: )

Szóval 1 óra motorjáratás volt a gyári előírás és láss csudát működött!

Egyszer jártam arra. Zsír volt nagyon, és ahogy egyik alföldi ismerősöm mondaná nem csak vízszintesen, hanem függőlegesen is kanyargott az út. Milyen csoda volt ez... :lol:

Ködös nyálas időben lehet inkább nem mennék arra. Ja, és nem vagyok helybeli :lol:

Link to comment
Megosztás:

Fiúk!

Azt vettem észre, hogy a vezető oldali lámpám mintha kicsit lefelé világítana a másikhoz képest (garázsfalon néztem). A motor jó mindkettőben, mert mozog mindkettő ha állítom, de mégsem egyforma valahogy. Lehet ezen állítani?

Nem rég cseréltem égőt benne, lehet ez az oka? Lehet ott elrontani valamit ez ügyben?

ÜDV

Link to comment
Megosztás:

Fiúk!

Azt vettem észre, hogy a vezető oldali lámpám mintha kicsit lefelé világítana a másikhoz képest (garázsfalon néztem). A motor jó mindkettőben, mert mozog mindkettő ha állítom, de mégsem egyforma valahogy. Lehet ezen állítani?

Nem rég cseréltem égőt benne, lehet ez az oka? Lehet ott elrontani valamit ez ügyben?

ÜDV

Én - ahogy írtam - a hétvégén állítottam rajta. Motorháztető felnyit, majd a fényszóró feletti összekötő karosszéria elemen (fogalmam sincs mi a hivatalos neve :huh: ) van egy kis gumi amit ki kell venni. Alatta van egy csavar. Imbusz kulccsal itt lehet állítani a magasságot. A "nagy könyv" nálam fordítva írta. A magasság és az oldal állítót felcseréli.

Link to comment
Megosztás:

Én - ahogy írtam - a hétvégén állítottam rajta. Motorháztető felnyit, majd a fényszóró feletti összekötő karosszéria elemen (fogalmam sincs mi a hivatalos neve :huh: ) van egy kis gumi amit ki kell venni. Alatta van egy csavar. Imbusz kulccsal itt lehet állítani a magasságot. A "nagy könyv" nálam fordítva írta. A magasság és az oldal állítót felcseréli.

Kösz!

u.i: a táblát nem küldöd? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha már lámpa téma, pliz help: áprilisban vettem a verdát, már xenon lámpa volt benne. Ugyan én nem raktam volna bele (vizsga, többi autós vakitása stb), de ha már benn van, maradjon. (átment vizsgán, nem is szóltak érte). A szembe jövôket nem vakítom, mivel tök lefele világít, pont ez a problémám, hogy kicsit feljebb állítanám... A magasságállító motor természetesen nem mûxik, mert ez a gagyibb fajta. Kérdésem, h a KGR kolléga által emlitett módon ennek a magassága is állítható-e, vagy xenonnál semmi állitási lehetôség sincs?

Link to comment
Megosztás:

Üdv.!

Segítséget kérnék elektromosságban jártas klub társtól!

Astra g-re utólagosan felszerelt vonóhorog elektromos bekötését szeretném úgy megoldani,hogy a vontatmány irányjelzőinek müködését visszajelző lámpa a gyári (műszerfalba beépített) val azonosan mőködjön.

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Ha már lámpa téma, pliz help: áprilisban vettem a verdát, már xenon lámpa volt benne. Ugyan én nem raktam volna bele (vizsga, többi autós vakitása stb), de ha már benn van, maradjon. (átment vizsgán, nem is szóltak érte). A szembe jövôket nem vakítom, mivel tök lefele világít, pont ez a problémám, hogy kicsit feljebb állítanám... A magasságállító motor természetesen nem mûxik, mert ez a gagyibb fajta. Kérdésem, h a KGR kolléga által emlitett módon ennek a magassága is állítható-e, vagy xenonnál semmi állitási lehetôség sincs?

Tudomásom szerint betiltják a xenon fényszórókat. Rendőrök figyelmeztették egyik ismerősömet, hogy januártól vadászni fognak az ilyen autókra.

A kérdésedre válaszolva elvileg a foglalatot állítod, szóval ha a fényszóródon van állítási lehetőség, akkor szerintem tudod állítani az előbb leírt módon.

Link to comment
Megosztás:

Fiúk!

Azt vettem észre, hogy a vezető oldali lámpám mintha kicsit lefelé világítana a másikhoz képest (garázsfalon néztem). A motor jó mindkettőben, mert mozog mindkettő ha állítom, de mégsem egyforma valahogy. Lehet ezen állítani?

Nem rég cseréltem égőt benne, lehet ez az oka? Lehet ott elrontani valamit ez ügyben?

ÜDV

Az a H7-es foglalat valami irtó sz@r anyagból van. Minden izzócserénél a foglalatot is cserélnem kellett (kb. 1500-1600 Ft/db), mert a lámpatest fülei mindig lekapták v.melyik pöcköt róla. Teszem hozzá, hogy az egyik lámpám gyári a másik DEPO u.gy. Tehát nem az aljzatban van a hiba. Ismerős a TYC u.gy. lámpával járt így.

Link to comment
Megosztás:

Tudomásom szerint betiltják a xenon fényszórókat. Rendőrök figyelmeztették egyik ismerősömet, hogy januártól vadászni fognak az ilyen autókra.

A kérdésedre válaszolva elvileg a foglalatot állítod, szóval ha a fényszóródon van állítási lehetőség, akkor szerintem tudod állítani az előbb leírt módon.

Rész igazság! :lol:

Csak a már többször kitárgyalt feltételekkel nem rendelkezőket (fényszórómosó, aut. magasságállító, stb).

Hmmm... Ezeket nem is tilthatják be, mivel nem voltak engedélyezve. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Megrémítettetek. 2 gyerekes apuka vagyok én már, sz*rok a xenonra. Hogy rakom vissza a régit? a 2 feszátalakitó dobozt egyszer?en kicsavarom és bele a régi izzót: kész? vagy vmi van ott még?

Csak azt ne mond, hogy a halogénizzós lámpatestbe van betéve a xenon! :lol:

A végén még kihirdetik a statáriumot! icon59.gif

A H7 foglalata más mint a xenoné :huh:

Link to comment
Megosztás:

Csak azt ne mond, hogy a halogénizzós lámpatestbe van betéve a xenon! :lol:

A végén még kihirdetik a statáriumot! icon59.gif

A H7 foglalata más mint a xenoné :huh:

Hát figyi, fogalmam sincs.... ezek szerint vehetek 2 foglalatot, ugyi? mert persze tartalékot nem adott... akkor a kérdés a következô: fesz átalakitó ki, uj foglalat be és kész? végülis az a kérdés, hogy el tudom-e rontani az izzót, ha csak kiveszem a 2 kis dobozkát és a vezeték rá a foglalatra. Ehhez a részéhez nagyon nem értek... Ja, és ha mindent visszarakok, mûködik a magasságállítóm is ? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát figyi, fogalmam sincs.... ezek szerint vehetek 2 foglalatot, ugyi? mert persze tartalékot nem adott... akkor a kérdés a következô: fesz átalakitó ki, uj foglalat be és kész? végülis az a kérdés, hogy el tudom-e rontani az izzót, ha csak kiveszem a 2 kis dobozkát és a vezeték rá a foglalatra. Ehhez a részéhez nagyon nem értek... Ja, és ha mindent visszarakok, mûködik a magasságállítóm is ? :huh:

Vázlatosan ennyi.

A magasságállítónak eddig is kellett volna működni. Ha nagyon antitalentum vagy, akkor inkább szakemberrel nézesd meg.

Link to comment
Megosztás:

Vázlatosan ennyi.

A magasságállítónak eddig is kellett volna működni. Ha nagyon antitalentum vagy, akkor inkább szakemberrel nézesd meg.

Lehet, h az lesz, bár a kisebb dolgokat magamnak is meg tudtam csinálni, csak eddig még izzócserém sem volt. De majd beletanulok...

Link to comment
Megosztás:

Helló, van egy ilyen problémám hogy pár napja észrevettem hogy a pótféklámpa enyhén vibrálva halványan világít, és fékezéskor nem világítanak a féklámpák csak a pót. Most hogy elvittem volna szerelőhöz ránéztem azér, és most semmi baja. Magától gyógyult. Szerintetek mi lehet(ett)? Mitől szűnt meg a probléma?

Link to comment
Megosztás:

Helló, van egy ilyen problémám hogy pár napja észrevettem hogy a pótféklámpa enyhén vibrálva halványan világít, és fékezéskor nem világítanak a féklámpák csak a pót. Most hogy elvittem volna szerelőhöz ránéztem azér, és most semmi baja. Magától gyógyult. Szerintetek mi lehet(ett)? Mitől szűnt meg a probléma?

a testeléssel van a gondod....párás időben kontaktol így nem jut elég fesz az égőkre és még a pótféklámpára sem...keresd meg, azt hiszem vmelyik hátsó lámpánál van egy csavar M%-ös arra van egy kábel saruval felrögzítve...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.