Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

felébőlharmadából Értemhoygmit ak arszírni%

SZóvalezszok ígylenni,hoyg1400-1500az alapJáratésutána párperecmúlvaejti vissza

800-ra,semibaja az autóNAKetől.

téLLegjólenne mostmár,ha megtanulnálírnirendesen,mánengemiskezdidegeseíteni/pedig híresenmyugotembervagyok%%%%%

maraddoktíztelettel:a törökszul tán.

Ez kész :rolleyes: ;)

Link to comment
Megosztás:

felébőlharmadából Értemhoygmit ak arszírni%

SZóvalezszok ígylenni,hoyg1400-1500az alapJáratésutána párperecmúlvaejti vissza

800-ra,semibaja az autóNAKetől.

téLLegjólenne mostmár,ha megtanulnálírnirendesen,mánengemiskezdidegeseíteni/pedig híresenmyugotembervagyok%%%%%

maraddoktíztelettel:a törökszul tán.

:rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Azt szeretném megkérdezni hogyha elinditom a kocsimat az alapjárat valanikor pár percre megáll 1500-as fordulatom most kérdem én hogy ez normális vagy nem de nem az hohy nagyon ráforditom a kulcsot hanem értitek hogy mit akarok mondani? :rolleyes:

No, akkor beszéljünk komolyan.

Ha nem tanulsz meg rendesen írni, érthetően, úgy mint ahogy a normális emberek szoktak, akkor megvonom Tőled a hozzászólások lehetőségét. ( azaz kitiltalak a fórumról )

Ezt a mondatok elküldöm neked privát üzenetben is, hogy biztosan tudomást szerezzél róla.

Link to comment
Megosztás:

No, akkor beszéljünk komolyan.

Ha nem tanulsz meg rendesen írni, érthetően, úgy mint ahogy a normális emberek szoktak, akkor megvonom Tőled a hozzászólások lehetőségét. ( azaz kitiltalak a fórumról )

Ezt a mondatok elküldöm neked privát üzenetben is, hogy biztosan tudomást szerezzél róla.

Ez qrva jó... :rolleyes: ;)

Link to comment
Megosztás:

No, akkor beszéljünk komolyan.

Ha nem tanulsz meg rendesen írni, érthetően, úgy mint ahogy a normális emberek szoktak, akkor megvonom Tőled a hozzászólások lehetőségét. ( azaz kitiltalak a fórumról )

Ezt a mondatok elküldöm neked privát üzenetben is, hogy biztosan tudomást szerezzél róla.

lehet nem is magyar anyanyelvű...és így megy neki...akkor pedig egész szép teljesítmény... ;) kíváncsi leszek erre mit ír...de uhuhu...ez neked is egész jól megy...."Ezt a mondatok..." :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, h ha szivárog a hűtőm, az cserés támadás lesz e, vagy javitható?

Kb. 1 hete szinte minden másnap után kell tölteni a tartályt...tegnap aláfeküdtem és jobboldalt alul szivárgás tapasztalható.

Valakinek ezzel kapcsolatban vagy hasonló tapasztalata volt már?

Ha cserés, bontóból megéri venni?

Klimás, 2002-es évjáratú a gépezet.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, h ha szivárog a hűtőm, az cserés támadás lesz e, vagy javitható?

Kb. 1 hete szinte minden másnap után kell tölteni a tartályt...tegnap aláfeküdtem és jobboldalt alul szivárgás tapasztalható.

Valakinek ezzel kapcsolatban vagy hasonló tapasztalata volt már?

Ha cserés, bontóból megéri venni?

Klimás, 2002-es évjáratú a gépezet.

Szia!

Lehet kapni tömítő folyadékot. ha nem segít,

hűtő kivesz és megnéz, hogy lehet-e javítani.

Ha nem csere.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem tudom kiolvasni a hibakódot a fék és full gázpedál benyomásával.

Milyen formában lehet még?

Motorkódom: Y20DTH

Évjárat: 2000

Nincs kiégve az izzó... :rolleyes: mielőtt még megkérdeznétek. ;)

Villogtasd ki,itt van az aláírásomban!

Igaz angolul,de azért könnyen el lehet rajta menni!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Lehet kapni tömítő folyadékot. ha nem segít,

hűtő kivesz és megnéz, hogy lehet-e javítani.

Ha nem csere.

Ilyen névvel más válaszra nem is számíthattunk :rolleyes:

Hűtő tömítő folyadék: megállítja a folyást/csepegést, de egyúttal a termosztátnak sem tesz jót, tehát kerülendő!!!!!!

Javítás: ideiglenesen szóba jöhet, de hosszú távon sajnos ugyanúgy el fog kezdeni folyni.

Nekem is hűtőcserés volt a kocsim. 2 komponensű ragasztóval megjavítottam amíg utánajártam a dolognak, de mindenki azt ajánlotta, hogy cseréljem ki.

A javítások helyén ugye gyengül az anyag. Éppen ezért előfordulhat olyan is, hogy egyszercsak autópályán szétnyílik mint a tubarózsa és elengedi a vizet azonnal. Ennek a következményeit gondolom nem kell sorolnom.

Én speciel utángyártott hűtőt rakattam bele 23eFt-ért. Kb 3-4 hónapja történt ez. Azóta semmi gondom nem volt, pedig volt alkalmam 25-28 fokokban végigülni másfél órát egy dugóban vele...

Link to comment
Megosztás:

Én speciel utángyártott hűtőt rakattam bele 23eFt-ért. Kb 3-4 hónapja történt ez. Azóta semmi gondom nem volt, pedig volt alkalmam 25-28 fokokban végigülni másfél órát egy dugóban vele...

Köszönöm a gyors válaszokat!

Ettől féltem, de ugy látszik nem maradt más választásom...cserés lesz a hűtő...

További szép napot mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a gyors válaszokat!

Ettől féltem, de ugy látszik nem maradt más választásom...cserés lesz a hűtő...

További szép napot mindenkinek!

Jobban jársz,ha kicseréled.Nekem is volt már olyan kocsim(Renault Diesel) amibe a csepegés

miatt hűtőtömítőt tettem,időlegesen meg is állt a folyás,de utána

egyszer csak szétnyomta a csövet,még jó,hogy itthon az udvaron!

Link to comment
Megosztás:

Köszi, de nekem az alsó kell, a váltónál, ami egyben van a kinyomócsapággyal. Közben rájártam a vaterára, szóval ilyen. Mondjuk ez nagyon baráti ár érte és az alkatrész-szám is egyezik. Ha a szétszerelés után kiderül, hogy valóban ez a munkahenger a hunyó (nem csak valami elhárítható tömítetlenség), nem is nagyon érdemes forszíroznom a garanciát, ez a vaterás mégiscsak gyári lenne... Egyébként ilyen áraim vannak eddig: gyári GM: 74.381 Ft :rolleyes: , Luk: 56.661 Ft, Delco: 43571, ugy.: 22.961 Ft.

Ma beruháztam a vaterás munkahengerbe, holnap remélem itt is van, és jó is lesz. Közben kiderült, hogy a főtengely-szimeringem is izzad (REINZ), úgyhogy azt is upgrade-elni kell...

Link to comment
Megosztás:

hellooooo Kedves opelos barátok nekem lenni több problémám is.... :rolleyes:

1, hideg motornál 1000-2500 között ugrál a fordulatom. ha nem szeretném hogy ugráljon hamarabb leveszem a lábam a gázről de fix fordulaton megy tovább 10-15m mire a motorfék észbe kap hogy lassítani kellene. van olyan is amikor elkezd rángatni úgy mintha le szeretne fulladni. mi a teendő ???? már 1000 szer ki lett takarítva az injektor a szívó berendezés, meg szeleptisztitó lóttyót is itatok vele de semmi.. ;)( meleg mocinál benyomom a kuplungot váltás végett és ott is csak bög 3-4mp ig mire leesik a fordulat. vilamossági szerelő azt mondta minden tökéletes. az autoszerelő meg azt mondta új injektor kellene bele de az se biztos hogy megoldaná e hibát.

2, kuplung szerkezet lett cserélve ( kinyomócsapágy tárcsa meg még mit tutom én.. amit ilyenkor kell) és szintén hideg állapotban olyan szar hangot ad. persze csak gyorsításnál és 1500-2000 fordulat között... olyan a hang mint ami a tárcsában lévő rugok adnák . a szerelő azt momdta várjunk vele, mert össze kell kopni, meg lehet nem is tárcs hanem a fogaskerekek, de szerintem ez hülyeség... egyetlen autónál sem hallottam ilyenről, hogy egy új alkatrész szar kangot ad ki.

aki tud segiteni az lécci irjon kösz....

csá

Link to comment
Megosztás:

hellooooo Kedves opelos barátok nekem lenni több problémám is.... :rolleyes:

1, hideg motornál 1000-2500 között ugrál a fordulatom. ha nem szeretném hogy ugráljon hamarabb leveszem a lábam a gázről de fix fordulaton megy tovább 10-15m mire a motorfék észbe kap hogy lassítani kellene. van olyan is amikor elkezd rángatni úgy mintha le szeretne fulladni. mi a teendő ???? már 1000 szer ki lett takarítva az injektor a szívó berendezés, meg szeleptisztitó lóttyót is itatok vele de semmi.. ;)( meleg mocinál benyomom a kuplungot váltás végett és ott is csak bög 3-4mp ig mire leesik a fordulat. vilamossági szerelő azt mondta minden tökéletes. az autoszerelő meg azt mondta új injektor kellene bele de az se biztos hogy megoldaná e hibát.

Nekem újkorában volt ilyesmi bajom. Esetleg ECU szoftverfrissítést kéne próbálni, vagy okozhatja valamelyik jeladó hibája is (légtömegmérő pl.).

(Egyébként annó nekem az ilyen tünetek után betérdelt az ECU-m, szerencsére garanciában cserélték. Aláírásodba érdemes kitenni a motorkódodat, úgy behatárolható a motorod.)

Link to comment
Megosztás:

az alapjárati moci megegyezik az injektorral (legalábbis a szerelő ezt mondta) és azt már a szerelő úgy tisztitja nekem mint amilyen sűrűn tankolok 2 hetente. lassan hülyének néznek mindenhol ÉS AZT MONDJÁK CSAK HALUCINÁLOK :rolleyes:

ja és az astrám G z14 xe 1.4 16v sedan confort mint a PGA-nak. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nekem újkorában volt ilyesmi bajom. Esetleg ECU szoftverfrissítést kéne próbálni, vagy okozhatja valamelyik jeladó hibája is (légtömegmérő pl.).

(Egyébként annó nekem az ilyen tünetek után betérdelt az ECU-m, szerencsére garanciában cserélték. Aláírásodba érdemes kitenni a motorkódodat, úgy behatárolható a motorod.)

igen gondolkoztam már a szoftverfrissítésben..... na jó chiptuningban de azt mondják az nem segít. ma egy pesti chiptuningos emberrel beszélgettem e-mailban és elsőre ő is kizárta, de utána átgondolta és lehetségesnek tartja a szoftverkibát. ez nekem mennyire káj ez az ecu-s dolog.

az astrám meg pont olyan mint a tied G z14xe 2001 sedan comfort :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Jobban jársz,ha kicseréled.Nekem is volt már olyan kocsim(Renault Diesel) amibe a csepegés

miatt hűtőtömítőt tettem,időlegesen meg is állt a folyás,de utána

egyszer csak szétnyomta a csövet,még jó,hogy itthon az udvaron!

Elvileg a hűtőtömítő csak arra szolgálna,hogy a segítségével a legközelebbi szerelőig eljussunk.Kb annyi mint a mankókerék.

Link to comment
Megosztás:

az alapjárati moci megegyezik az injektorral (legalábbis a szerelő ezt mondta) és azt már a szerelő úgy tisztitja nekem mint amilyen sűrűn tankolok 2 hetente. lassan hülyének néznek mindenhol ÉS AZT MONDJÁK CSAK HALUCINÁLOK ;)

ja és az astrám G z14 xe 1.4 16v sedan confort mint a PGA-nak. :D

Az alapjárati motor az injektorral??? Ha tényleg ezt mondta, sztem sürgősen keress valami komolyabb szerelőt. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.