Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

SOS-be szükségem lenne tanácsra!

Este kellene a kocsi, de aksi nincs lemerülve, de indítózásnál az önindító nem teker!!!

Mi lehet a probléma?

Biztosíték esetleg, vagy valahogy egy kábel lenne lecsúszva, vagy nagyobb a baj?? :-((

Aki tud, legyen olyan jó és segítsen már!!

Előre is hálás köszönet!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

SOS-be szükségem lenne tanácsra!

Este kellene a kocsi, de aksi nincs lemerülve, de indítózásnál az önindító nem teker!!!

Mi lehet a probléma?

Biztosíték esetleg, vagy valahogy egy kábel lenne lecsúszva, vagy nagyobb a baj?? :-((

Aki tud, legyen olyan jó és segítsen már!!

Előre is hálás köszönet!!

Na, ez kilőve! Mert nincs!

Semmi hangja? Egy kattanás sincs?

Láma kérdés: rejtett kapcsoló nincs? Kollégám Trabiját fél óráig tologatták dombra fel s le, mire rájött, hogy a lábával véletlenül átkapcsolta! :excl:

Link to comment
Megosztás:

Végszükségben egy betolást kibír.

A gyújtáskapcsolótól a testkábelen át a behúzótekercsig széles a hibaválaszték. Nem akarlak még jobban lehangolni, de nagy valószínűséggel ezt ma már nem fogod megcsinálni.

Hát...

Kezdem én is úgy érezni...

Majd kitalálok valamit

Azért köszönöm az eddigi segítséget is!!!

Link to comment
Megosztás:

Csak a P126-nak nem volt ilyen gondja. De ahhoz alapfelszerelés volt a seprűnyél. :(

Én kiskalapáccsal jártam hónapokig, aztán vettem a fáradtságot lekaptam az önindítót, szétszedés, takarítás, azóta nincs baja. Azért látni kellett volna az arcokat amikor pölö a a kórház parkolójában behajoltam a kalapáccsal a motortérbe. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Én kiskalapáccsal jártam hónapokig, aztán vettem a fáradtságot lekaptam az önindítót, szétszedés, takarítás, azóta nincs baja. Azért látni kellett volna az arcokat amikor pölö a a kórház parkolójában behajoltam a kalapáccsal a motortérbe. :excl:

Hát a G Astránál hajlonghatnál... :( felülről lehetetlen elérni az önindítót a fél autó lebontása nélkül...

Link to comment
Megosztás:

Üdv skacok!

Remélem kapok használható választ. Az elmúlt pár hónapban azt vettem észre, hogy megnőtt a gépem fogyasztása. Kb 0,8liter átlaggal emelkedett. Most megnéztem az olajat is, és mintha azt s jobban enné. Eddig 0 éves ciklusban ami kb 10ezer km-t jelentett 2 decit ha megevett. Most 8ezer km-nél járok a legutóbbi olajcsere óta és 5 deci hiányzik. 8 éves a gép és 115ezer km van benne. Mi lehet az oka az emelkedett fogyasztásnak? A gép működésén nincs észrevehető változás, nem lomhább (eddig se tudott száguldani :excl: ), nem rángat stb.

Ha van ötletetek szívesen fogadom.

Link to comment
Megosztás:

Üdv skacok!

Remélem kapok használható választ. Az elmúlt pár hónapban azt vettem észre, hogy megnőtt a gépem fogyasztása. Kb 0,8liter átlaggal emelkedett. Most megnéztem az olajat is, és mintha azt s jobban enné. Eddig 0 éves ciklusban ami kb 10ezer km-t jelentett 2 decit ha megevett. Most 8ezer km-nél járok a legutóbbi olajcsere óta és 5 deci hiányzik. 8 éves a gép és 115ezer km van benne. Mi lehet az oka az emelkedett fogyasztásnak? A gép működésén nincs észrevehető változás, nem lomhább (eddig se tudott száguldani :excl: ), nem rángat stb.

Ha van ötletetek szívesen fogadom.

Milyen olajat használsz? (tipus, viszkozitás)

Link to comment
Megosztás:

Üdv skacok!

Remélem kapok használható választ. Az elmúlt pár hónapban azt vettem észre, hogy megnőtt a gépem fogyasztása. Kb 0,8liter átlaggal emelkedett. Most megnéztem az olajat is, és mintha azt s jobban enné. Eddig 0 éves ciklusban ami kb 10ezer km-t jelentett 2 decit ha megevett. Most 8ezer km-nél járok a legutóbbi olajcsere óta és 5 deci hiányzik. 8 éves a gép és 115ezer km van benne. Mi lehet az oka az emelkedett fogyasztásnak? A gép működésén nincs észrevehető változás, nem lomhább (eddig se tudott száguldani :excl: ), nem rángat stb.

Ha van ötletetek szívesen fogadom.

Az a 8 deci nem olyan sok ,azt még valamennyivel több városi menet,pár kihúzatás is okozhatja.

Vagy pl.koszolódó légszűrő,gyengélkedő lambda,puha gumik stb...

Link to comment
Megosztás:

Az a 8 deci nem olyan sok ,azt még valamennyivel több városi menet,pár kihúzatás is okozhatja.

Vagy pl.koszolódó légszűrő,gyengélkedő lambda,puha gumik stb...

Hát éppen a városi menet lett kevesebb, az autópálya lett több, a kihúzatás az lehetséges, a benzint is gondolom az kezdte el enni. (pucoltam az EGR-t :excl: )

Légszűrőt februárban cserélnek majd, akkor jön a következő éves vizsgálat, remélem akkor megoldódik a dolog.

ui: GM 10W40 van benne a kezdetektől

Link to comment
Megosztás:

Hát éppen a városi menet lett kevesebb, az autópálya lett több, a kihúzatás az lehetséges, a benzint is gondolom az kezdte el enni. (pucoltam az EGR-t :( )

Légszűrőt februárban cserélnek majd, akkor jön a következő éves vizsgálat, remélem akkor megoldódik a dolog.

ui: GM 10W40 van benne a kezdetektől

10W40? :excl:

Link to comment
Megosztás:

Délelőtt megnéztem, nem hittem a szememnek. Valami szétrágta a lambda szonda kábelét. "Szerencse" hogy nem vmi fontosabbat szedett szét.

Csak hétfőn tudom szervizbe vinni. Lehet ezzel így közlekedni? Csak ellenőrző szerepe van vagy vissza is hat valamire?

az első vagy a hátsó??

Az első. Jelenleg így néz ki:

IMG_0069_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Utánanéztem kicsit. Bosch szondáról van szó. A szürke és a fekete jelvezeték működőképesnek tűnik. A két fehér fűtőszál szakadt el. A szonda nyilván jó. Lehet csak a kábeleket cserélni? Ha nem muszáj, nem szeretnék 30ezerért komplett szondát venni.

Használhatom ilyen állapotban vagy nem ajánlott?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Klikkelj már rá az Astra G feliratú gombra! Plííííííz!

Sört ne igyak helyetted? :excl:

Jó,de itt minden variáció fel van sorolva a 4+ akcióban(5-10-15W)

és minden motorba azt töltik ami elő van írva a bele vagy amit a tulaj kér esetleg.

Amúgy a hasznos infók motorolajokról-ban is írva vagyon a 2001-utáni motorokba mi köll.

Link to comment
Megosztás:

Jó,de itt minden variáció fel van sorolva a 4+ akcióban(5-10-15W)

és minden motorba azt töltik ami elő van írva a bele vagy amit a tulaj kér esetleg.

Amúgy a hasznos infók motorolajokról-ban is írva vagyon a 2001-utáni motorokba mi köll.

USER v. LOSER. Nem mindegy! :excl:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, tudom hogy nem Opel, de külföldön vagyok, vészhelyzet van, és kéne infó.

1.4 es benzines , 10 éves 4es golf, autópályán elszakadt a vezérműszíj, 28000 nél, minden időben cserélve volt.

A kocsit csinálják, de van egy kérdésem: a motor autópályá párás hűvös időben időnként elveszti a fordulatszámot kb fél éve, leeseik a fordulat 3000ről nullára, érezhetően megtorpan az autó, mintha fékeznék, nem olyan mint amikor elveszem a gázról a lábam. utána megy tovább rendesen. a szíjszakadás előtt is ezt csinálta egy perccel kb.

amelyik szervizzel beszéltem, mind azt mondták, hogy elektronika, ne törődjek vele.

de nem vagyok nyugodt, szerintem a 2 dolog öszefügg.

tud valaki mondani valamit?

holnap mennék tovább.

köszi

Apám B Vectráján is ugyanez történik, ugyanúgy hideg időben, de neked tényleg leesik a fordulatszám, vagy csak a fordulatszámmérő megy le nullára, a motor meg mintha fojtódna? Neki a főtengely jeladó volt rossz (már másodszor, mellesleg)... ugyanezekkel a tünetekkel. De ez nem jelent semmit.

Link to comment
Megosztás:

Az első. Jelenleg így néz ki:

IMG_0069_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Utánanéztem kicsit. Bosch szondáról van szó. A szürke és a fekete jelvezeték működőképesnek tűnik. A két fehér fűtőszál szakadt el. A szonda nyilván jó. Lehet csak a kábeleket cserélni? Ha nem muszáj, nem szeretnék 30ezerért komplett szondát venni.

Használhatom ilyen állapotban vagy nem ajánlott?

Köszi!

Szia!!

Használhatod ilyen állapotban a szervízig...Valószínüleg nyest rágta meg!!!

Egy ügyes villanyász megoldja csere nélkül...

Nyest riasztót meg szerezz be,mert ilyen hidegben imádják a meleget....Több alternatíva van rá...Harisnyába kutyaszőr vagy kürt szerű riasztó ami magas hertzen sípol(emberi fül alig hallja)....

Link to comment
Megosztás:

Üdv skacok!

Remélem kapok használható választ. Az elmúlt pár hónapban azt vettem észre, hogy megnőtt a gépem fogyasztása. Kb 0,8liter átlaggal emelkedett. Most megnéztem az olajat is, és mintha azt s jobban enné. Eddig 0 éves ciklusban ami kb 10ezer km-t jelentett 2 decit ha megevett. Most 8ezer km-nél járok a legutóbbi olajcsere óta és 5 deci hiányzik. 8 éves a gép és 115ezer km van benne. Mi lehet az oka az emelkedett fogyasztásnak? A gép működésén nincs észrevehető változás, nem lomhább (eddig se tudott száguldani :excl: ), nem rángat stb.

Ha van ötletetek szívesen fogadom.

Télen alapból többet fogyasztanak az autók. Volt már téligumi csere? Ha más méretet raktál fel (akár legyen az váltóméret) akkor csalhat egy picit a km óra ami okozhat számításnál kis torzulást. Bár még nem számoltam utána, hogy mennyit jelenthet ez.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.