Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Indításkor elhalványul minden? Akkor akksi.

Köszi a gyors választ! Miután egyet tekert, a kontroll lámpák nem halványulnak el az olajnyomás visszajelző meg az akksi visszajelzője világít továbbra is. Egyébként előtte pár percet helyzetjelzőn volt az autó. /az akksi közel 8 éves/

Link to comment
Megosztás:

Köszi a gyors választ! Miután egyet tekert, a kontroll lámpák nem halványulnak el az olajnyomás visszajelző meg az akksi visszajelzője világít továbbra is. Egyébként előtte pár percet helyzetjelzőn volt az autó. /az akksi közel 8 éves/

Akksi, nekem is ez volt a jelenség!

Link to comment
Megosztás:

Ez nem Opel probléma. Szinte az összes nem fűthető karter csöves benzines géppel előfordulhat. G Astra még jól is bánik velünk, a nívó pálcát nyomja ki. Más típusoknál a főtengely szimeringet... Ugyanazért trutyisodik, amiét a fojtószelep, alapjárati motor. Ahogy azokat is, ezt is illik rendszeresen ellenőrizni, szükség szerint pucolni. Főleg -10 alatt :D

Nekem két hete történt meg ez. Azt hittem összeesek mikor megláttam mi történt. A szelepdekli felső, hátsó részén található vékonyabb cső szokott elfagyni? Vagy melyik az a cső pontosan? Én tegnap a vastagabbat vettem le és volt benne trugyi összefagyva.

Link to comment
Megosztás:

Nekem két hete történt meg ez. Azt hittem összeesek mikor megláttam mi történt. A szelepdekli felső, hátsó részén található vékonyabb cső szokott elfagyni? Vagy melyik az a cső pontosan? Én tegnap a vastagabbat vettem le és volt benne trugyi összefagyva.

*

Nekem a karter cső körülbelül 40-cm hajlítva szelepfedél hátsó részéből indul ki és a ahol a pillangószelep takaró kerek fedél van odáig ér. Bilincs tartja mindkét végét.Remélem jól írtam le.Ebben a csőben fagy össze a karter trutyi és a vízpára.

Link to comment
Megosztás:

Megoldottam a helyzetet! Akksi töltővel feltöltöttem az akksit. Mint kiderült az ülésmelegítő maradt bedugva és az szívta le az akksit! :D :)

Hogy lehet? Nálam a szivargyújtóban csak gyújtás alatt van áram. Vagy nem oda van kötve? Azért szerencsés vagy, mert egy ilyen fűtőszálas cucc tud meglepetéseket okozni, amit esetleg csak a tűzoltók tudnak orvosolni...

Link to comment
Megosztás:

Nekem két hete történt meg ez. Azt hittem összeesek mikor megláttam mi történt. A szelepdekli felső, hátsó részén található vékonyabb cső szokott elfagyni? Vagy melyik az a cső pontosan? Én tegnap a vastagabbat vettem le és volt benne trugyi összefagyva.

Valaki tudna egy fényképet készíteni, hogy melyik az a cső pontosan? Nekem is kint áll a kocsim és nem szeretnék pórul járni. Ha esetleg megtörténne nálam is, akkor mi a teendő, honnan veszem észre menet közben? Helyszínen meg tudom-e javítani gyorsan?

Link to comment
Megosztás:

Hogy lehet? Nálam a szivargyújtóban csak gyújtás alatt van áram. Vagy nem oda van kötve? Azért szerencsés vagy, mert egy ilyen fűtőszálas cucc tud meglepetéseket okozni, amit esetleg csak a tűzoltók tudnak orvosolni...

Nekem csak akkor nincs áram a szivargyújtóban ha kiveszem a kulcsot. Egyébként mindig van. Hát azért a tűzoltókat inkább kihagynám! :) :D

Link to comment
Megosztás:

Valaki tudna egy fényképet készíteni, hogy melyik az a cső pontosan? Nekem is kint áll a kocsim és nem szeretnék pórul járni. Ha esetleg megtörténne nálam is, akkor mi a teendő, honnan veszem észre menet közben? Helyszínen meg tudom-e javítani gyorsan?

Fentebb már leírtam hogy hol van,ha menet közben kijön a probléma akkor már te nem fogsz semmit se javítani mert akkor már legalább két liter olajat ki nyomott a nyomás, és égett olaj szag lesz,mivel mindent be borít az olaj.Egy lehetőség van a megelőzés, és rendszeres ellenőrzés és tisztítás,addig amíg ilyen hidegek vannak.Egyébként kb 2-3 cm átmérőjű csőről van szó. :D

Link to comment
Megosztás:

akkor hogyan merült le??

másrészt ,spajzoljál be aksit :)

Egyrészt kint állt a hidegben egész éjjel meg napközben is az udvaron, másrészt kb. 30 percet ment az ülésfűtés álló motornál. Szerintem 8 éves aksinál ez elég. :) nem spajzoltam be másik akksit, feltöltöttem ezt és elvileg ez jó lesz addig míg a napokban nem veszek újat. :D

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt kint állt a hidegben egész éjjel meg napközben is az udvaron, másrészt kb. 30 percet ment az ülésfűtés álló motornál. Szerintem 8 éves aksinál ez elég. :) nem spajzoltam be másik akksit, feltöltöttem ezt és elvileg ez jó lesz addig míg a napokban nem veszek újat. :D

Néha nem árt rátölteni az aksikra, még akkor sem ha az ember használja az autót rendszerint akár naponta is.

Link to comment
Megosztás:

Le kellene csüccsenteni a vasat.Létezik valami olyan rugó ami 2-3 cm-t ültet?Több nem kell,mert pattog,meg felakadok vele.

Nézegettem a neten,de csak 4-5 cm-t találok,az meg sok nekem. :D :)

Tipp:

A Coupé pont ennyivel ül lejjebb a sima G Astrához képest. Mármint a szívó (1.8 v. 2.2), mert a Turbo még többel... :)

Csak Coupé rugót nehéz találni, mint ahogy maga a Coupé is ritka.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.