Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Peace. :D Sokszor téma a fórumon, hogy így a gyökér szerelő, meg úgy... Persze, vannak, akik lenyúlósak, meg slendrián munkát végeznek, de azért ne essünk már egymásnak rögtön, meg fenyítsük be, meg verjük rá, meg amúgyis, kill mindenkire. :) Tegyük fel, hogy nem hanyagság miatt nem jó a cucc, aztán szépen kijavítják a hibát. :D

Persze, persze. Egy rossz szót nem szóltam, meg csak annyit kértem tőlük hogy nézzék meg mi lehet a baj.Amíg normálisak én meg sem szólalok,

most is illedelmesen megköszöntem hogy fölöslegesen mentem el a megbeszélt időpontra, és lenyelem az útiköltséget majd harmadjára is. Csak legyen jó a végére.

Link to comment
Megosztás:

Ha most azt írom, hogy a rheumatológiára vidd, akkor megsértődsz.

Először a bevált, megbízható autószerelőd lássa a verdát, majd ő szolgál további részletekkel.

Vagy egyeztess Uhuhuval, Wesszel. (Időpontot, mert még a Gyurcsók képességeinek híján vannak!)

A rheumatológián már próbálkoztam de nem fogadtak mert nincs meg a taj kártyálya :D még egyéb ötletgyurcsokkal azárt nem próbálkoztam mert nem oda rendesen a szervóhoz hogy oda tartsam neki a telefont de mint ötlet egész jó :)

mellesleg azért kérdeztem hátha valakinek kellet már vinni ilyen miatt az autót és tud valakit ajánlani aki megcsinálja nem csak ideiglenesen el mulasztja a dolgot.

Link to comment
Megosztás:

A rheumatológián már próbálkoztam de nem fogadtak mert nincs meg a taj kártyálya :D még egyéb ötletgyurcsokkal azárt nem próbálkoztam mert nem oda rendesen a szervóhoz hogy oda tartsam neki a telefont de mint ötlet egész jó :)

mellesleg azért kérdeztem hátha valakinek kellet már vinni ilyen miatt az autót és tud valakit ajánlani aki megcsinálja nem csak ideiglenesen el mulasztja a dolgot.

Én már cseréltem az enyémen szervószivattyút, mert nagyon beteg hangja volt! Ha jól emléxem 25 vagy 30 ezer volt a bontott! Csak azért mertem megvenni, mert ismerős bontotta és azt mondta, hogy tutti!! Azóta is szépen csendben van csak tekerésre hallani kívülről, ami normális!!

Link to comment
Megosztás:

Kormányművet otthon a garázsban, szakértelem hiányában felelőtlenség piszkálni. A szíj cseréből gondolom, hogy nem igazán vágod a témát. Tehát ...

hogy ebbe milyen szervó van azt eddig nem tudtam de kösszönöm a felvilágosítást csak azért a nagy töbségében az autóknak szíjjal szokták hajtani vagy rosszul tudom?

Link to comment
Megosztás:

Én már cseréltem az enyémen szervószivattyút, mert nagyon beteg hangja volt! Ha jól emléxem 25 vagy 30 ezer volt a bontott! Csak azért mertem megvenni, mert ismerős bontotta és azt mondta, hogy tutti!! Azóta is szépen csendben van csak tekerésre hallani kívülről, ami normális!!

köszi akkor megpróbálok valami megbízható helyről bontottat szerezni vagy utána járni mennyiért újjítják fel

Link to comment
Megosztás:

Peace. :D Sokszor téma a fórumon, hogy így a gyökér szerelő, meg úgy... Persze, vannak, akik lenyúlósak, meg slendrián munkát végeznek, de azért ne essünk már egymásnak rögtön, meg fenyítsük be, meg verjük rá, meg amúgyis, kill mindenkire. :) Tegyük fel, hogy nem hanyagság miatt nem jó a cucc, aztán szépen kijavítják a hibát. :D

Egyrészről igazat adok neked, mivel én is inkább békés típus lennék (a látszat ellenére). Másrészről viszont elvi bajom van a dologgal.

Ha te elviszed az autódat egy szervizbe akkor te egy szolgáltatásért fizetsz. Mégpedig a szerelő szaktudásának az autód javából történő felhasználásáért. Ugyanez történik amikor te reggel bemész dolgozni és 1 hónap múlva megkapod a fizetésedet. Ha te a munkahelyeden bármilyen kárt okozol másnak, akkor téged kirúgnak / megbüntetnek stb.. A cégedre pedig ráterhelik az összes hiba miatt felmerült költséget. Általában az sem számít, hogy a te hibádból történt-e az eset vagy sem. Az a fontos, hogy az esetek 99 százalékában neked meg lett volna a lehetőséged, hogy kiszűrd a hibát a munkádból.

A lényeg ott van, hogy kb az autószerelő az egyik olyan szakma ma Magyarországon, ahol próbálgatnak, javítgatnak és ha nem sikerül akkor nincs semmilyen retorzió.

Te elviszed az autódat. Ok. Megjavíttatod. Ok. Kifizeted. Ok.. Vállalod, hogy addig busszal közlekedsz. Idáig tiéd a felelősség és nem tovább. Mivel az autószerelő elvállalta, hogy megcsinálja (meg tudja csinálni) az autódat kötelessége lenne első alkalomra hibátlan autót visszaadni. Ha pedig ezt nem tudja teljesíteni akkor úgymond szerződésszegést követ el és köteles lenne az autó eredeti (hibás) állapotának visszaállítása után ingyen visszaadni az autót. Ez rákényszeríteni az autószervizeket arra, hogy megfelelő szaktudású embereket vegyen fel és adott esetben ne kísérletezgessen a te pénzeden.

Nah ennek így kellene működnie egy "utópikus" világban.

Sajnos ez nem így működik, viszont visszatérve az eredeti problémához: Elvitte az autóm, hogy váltózárat rakjanak bele. Kifizette. Nem sikerült. Innentől kezdve a szerelő többlet bosszúságot (munkaeszköz esetén pénzkiesést!!) okozott a megrendelőnek. Minimum, hogy legalább a közlekedés miatt kieső pénzt megtérítse.

A fent leírtak ellenére viszont én sem fogok soha odaállni egy szerelőhöz, hogy nem fizetem ki a számlát mert nem lett jó az autó, mivel még szükségem lesz a fogaimra. :D

Link to comment
Megosztás:

köszi akkor megpróbálok valami megbízható helyről bontottat szerezni vagy utána járni mennyiért újjítják fel

Szerintem ha kicsit hangosabb a kelleténél akkor az még nem olyan nagy baj, hogy rögtön cseréljük! Fejújítással kapcs. sok mindent nem tudok!

Valami ilyesmi kell neked:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1437784184.html

És ítt helyezkedik el:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1437444766.html

szerk.: motorkód?

Link to comment
Megosztás:

4500 ft ért tömitéskészlet???

ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

soha többet nem veszek autót magyarországon.........

:D :lol:

Csak a tömítés annyi a készlet nem,de nem is azt írtam,hogy a készlet annyi!

Link to comment
Megosztás:

astra g 1.4-es 16 szelepes benzines autó.1999-évjárat.

kérdésem a követkető:

menet közben leáll a motor kigyulad aku-vezérlés-olaj lámpa.

ujra inditásnál az autó remeg olyan mintha nemlenne üzemanyag,vagy nemmene valamelyik henger.

vittem szerelőhöz ráraktuk számitógépre hibátnemirt ki.

javasolták benzin szűrő,gyertya-trafó csere.ez kb 50000 ft.

benzinbe öntöttem adalékot mondták huzassam meg jól,de a problémámtovábra is meg maradt.

van olyan nap hogy észrese veszed jól megy nincsvele semmi baj.

találkozott-e már valaki ilyen jellegü problémával,ha igen akor mittet ,vagy van-e valakinek valami javaslata.

Link to comment
Megosztás:

astra g 1.4-es 16 szelepes benzines autó.1999-évjárat.

kérdésem a követkető:

menet közben leáll a motor kigyulad aku-vezérlés-olaj lámpa.

ujra inditásnál az autó remeg olyan mintha nemlenne üzemanyag,vagy nemmene valamelyik henger.

vittem szerelőhöz ráraktuk számitógépre hibátnemirt ki.

javasolták benzin szűrő,gyertya-trafó csere.ez kb 50000 ft.

benzinbe öntöttem adalékot mondták huzassam meg jól,de a problémámtovábra is meg maradt.

van olyan nap hogy észrese veszed jól megy nincsvele semmi baj.

találkozott-e már valaki ilyen jellegü problémával,ha igen akor mittet ,vagy van-e valakinek valami javaslata.

AGR.

Próbáld meg 2000-es fordulat felett tartani, mikor előjön a remegés.

Ha fordulaton szépen jár, akkor megnyugodhatsz.

Én ilyenkor egy kicsit jobban felpörgetem, később váltok, és helyrerázódik.

1 hónap múlva újra előjön :lol:

Érdekes módon azóta a hibakódot nem írta be.

Link to comment
Megosztás:

4500 ft ért tömitéskészlet???

ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

soha többet nem veszek autót magyarországon.........

B) :D

Amikor nekem hengerfejes volt akkor -nem akarok hazudni, de olyan- 8-10e ft volt csak a hengerfejtömítés. Ugyanez a motor volt ugyanez az évjárat.

A 4500 ft-os tömítéskészlet... :lol: az olyan is.

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Régen jártam erre.. most is csak "beugrottam" hátha valakinek volt már olyan problémája,mint nekem.

1. reggel elindítottam a kocsit, míg kapargattam a jeget ... egyszercsak hallom, hogy a kipufogó furcsán köhög néha..

Beültem, és kissé rázkódott a kocsi, de az alapjárat 1000 felett volt.. Leállítottam, vártam, indít, a hiba megszűnt.

Semmi nem jelzett hibát, kódot nem olvastam, -4 fok volt.

2. már második alkalommal tapasztaltam az elmúlt 4 hónapban, hogy a km óra, gyújtás ráadása után, sercegő hangot ad illetve a sebesség mutató ugrál, elég nagy kitéréssel. Mindez kb 2-3 másodpercig tartott.

Motor: Z14XE, 2001

Minden hozzászólás welcome. Boldogítsatok! :lol:

üdv.

Lecso

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Régen jártam erre.. most is csak "beugrottam" hátha valakinek volt már olyan problémája,mint nekem.

1. reggel elindítottam a kocsit, míg kapargattam a jeget ... egyszercsak hallom, hogy a kipufogó furcsán köhög néha..

Beültem, és kissé rázkódott a kocsi, de az alapjárat 1000 felett volt.. Leállítottam, vártam, indít, a hiba megszűnt.

Semmi nem jelzett hibát, kódot nem olvastam, -4 fok volt.

2. már második alkalommal tapasztaltam az elmúlt 4 hónapban, hogy a km óra, gyújtás ráadása után, sercegő hangot ad illetve a sebesség mutató ugrál, elég nagy kitéréssel. Mindez kb 2-3 másodpercig tartott.

Motor: Z14XE, 2001

Minden hozzászólás welcome. Boldogítsatok! B)

üdv.

Lecso

Ilyen kilóméteróra ugrálásos téma volt itt valakinél ,tavaly évvége körül.Majd ránézünk a keresőben.

Nekem ez a mondat tetszett a legjobban:"Semmi nem jelzett hibát, kódot nem olvastam, -4 fok volt."

Lehet meg volt fázva! :lol: Láza nem volt?Hűtőfürdő,antibiotikum! :D

Link to comment
Megosztás:

2. már második alkalommal tapasztaltam az elmúlt 4 hónapban, hogy a km óra, gyújtás ráadása után, sercegő hangot ad illetve a sebesség mutató ugrál, elég nagy kitéréssel. Mindez kb 2-3 másodpercig tartott.

Motor: Z14XE, 2001

Minden hozzászólás welcome. Boldogítsatok! :lol:

üdv.

Lecso

Nekem egyszer egy másik Astrán indítás helyett csak a műszerfal villogott mint a karácsonyfa, minden összevissza, és a mutatók idegesen föl-le ugráltak. Autó nem csinált semmit.

Kicseréltem az akksit, hibátlanul indult.

Link to comment
Megosztás:

Ez a km óra remegés engem is érdekel,nekem is csinálja néha,igaz akkor mikor gyengébb az aksim.

hoppá!

meg is válaszoltad a kérdésedet....

:lol:

Outsiderként azért javasolnám a generátor és a diódahíd ellenőrzését is. Mert hát nemcsak az akksiban lehet a hiba (sőt, talán tenné is a dolgát). Lehet, hogy "kevés" a tötés.

Link to comment
Megosztás:

Hali skacok!

Ma mentem az új céges géppel, 1.9-es dízel Opel Vivaro kombi. 700km van benne, 1 hónapos a kocsi. Ma az autópályán menet közbe leállt a motor, és kiírta a kijelző, hogy "Injection fault". Azt én is értem, hogy befecskendezés hiba, de mi okozhatja? A szervizben nem találtak semmi nyűgöt, és a cégnél van pár ilyen kocsi, igaz régebbiek, de állítólag azoknak is van hasonló nyavalyájuk. Ja és amikor megy, akkor is van, hogy menet közbe kihagy a motor. Előzésnél ez nayon zsír lehet :lol:

Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baj?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.