Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

sziasztok tegnap nekiugrottam a fűtésnek mert nincs radiátort szeretnék cserélni

kiszedtem a közép boxot kesztyűtartót

alul a radiátort takaró műanyag eltávolítása nem jött össze(kapcsos) ugyanis valahogy rögzítve van az anyósoldalon a tűzfalhoz nem látszik semmi hogyan távolítható el, eltörni nem szeretném.

valaki aki tapasztalta hogyan oldható megköszönném a segítséget

a másik a GYík ban érdekes dolog van.

a patenttal fém csipeszekkel összefogott fűtés boxhoz behrt írnak

de nekem ilyen van és csúnyán delphi rendszerű a kábelezésem akkor most mi a hiba oka?

ha az összes patentot lepatíntottad akkor menj le aknába és onnan tudod kicsavarozni a 2 db kb 10 cm-es csavart a mi fogja a műanyagot. ha az megvan könnyedén le fog jönni, az összeszerelésnél vigyázz ha nem csatlakoztatod össze rendesen a radiátorod akkor kacsaúsztató lesz a tütüből.sok szerencsét

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem is fém patentokkal van összefogva a fűtés box,de a múltkor mikor kiszedtem a középkonzolt,láss csodát DELPHI felirat van a "kábeleken". (Engem is meglepett a dolog rendesen).

Pedig a patentos az tényleg BEHR rendszerű.

Nekem patentos és Behr. Magára az összepatentolt műanyag dobozra két helyen is rá van írva a Behr felirat, így nagyon könnyű azonosítani a szűrő fajtáját és rendszerét. A gázpedálnál ha nézem a doboz oldalát ahol patentolva van, akkor egészen jobb fent, ahol még kilátszik a középkonzoltól ott az egyik felirat. A másik pedig a középkonzol tároló rekeszét kiszedve lesz látható. Egyébként a motortérben egy csomó minden Delphi nekem, de a fűtés az patentos és Behr.

Link to comment
Megosztás:

Nekem patentos és Behr. Magára az összepatentolt műanyag dobozra két helyen is rá van írva a Behr felirat, így nagyon könnyű azonosítani a szűrő fajtáját és rendszerét. A gázpedálnál ha nézem a doboz oldalát ahol patentolva van, akkor egészen jobb fent, ahol még kilátszik a középkonzoltól ott az egyik felirat. A másik pedig a középkonzol tároló rekeszét kiszedve lesz látható. Egyébként a motortérben egy csomó minden Delphi nekem, de a fűtés az patentos és Behr.

Nekem is BEHR a rendszer de a kompri DELPHI.

Link to comment
Megosztás:

Nekem patentos és Behr. Magára az összepatentolt műanyag dobozra két helyen is rá van írva a Behr felirat, így nagyon könnyű azonosítani a szűrő fajtáját és rendszerét. A gázpedálnál ha nézem a doboz oldalát ahol patentolva van, akkor egészen jobb fent, ahol még kilátszik a középkonzoltól ott az egyik felirat. A másik pedig a középkonzol tároló rekeszét kiszedve lesz látható. Egyébként a motortérben egy csomó minden Delphi nekem, de a fűtés az patentos és Behr.

Na,akkor a fűtésrendszer túl van trágyázva :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Az normális, hogy a vízhőfokom mindig 85-86 fokon van és a mutató sosem éri el a 90-et? Amiket eddig láttam ott mindig gyorsan beálltak 90-re. Vagy csak máshogy nyit a termosztátom?

Szia!

Az en 2.O dti nek sem megy fel 86 fok fölé a fűtés pedig jó. Nyáron nagy dugoba ment fel egyszer 9O fokra.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma végre hozzájutottam egy használható gyertyakulcshoz, ezért neki is láttam a "bontásnak". Az első gyertyát sikerült kiszedni, fekete volt. Próbálom a többit is, de csak egyhelyben forognak, nem lazulnak ki. :lol:

Ennyire belehúzták vagy beleégett volna?

Egyébként NGK 2 pólusó gyertyák vannak benne.

Az okozhatja a gyertyák koxosságát, hogy 4-500km óta csak városban használom rövid távokon és alacsony fordulaton?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma végre hozzájutottam egy használható gyertyakulcshoz, ezért neki is láttam a "bontásnak". Az első gyertyát sikerült kiszedni, fekete volt. Próbálom a többit is, de csak egyhelyben forognak, nem lazulnak ki. :lol:

Ennyire belehúzták vagy beleégett volna?

Egyébként NGK 2 pólusó gyertyák vannak benne.

Az okozhatja a gyertyák koxosságát, hogy 4-500km óta csak városban használom rövid távokon és alacsony fordulaton?

Egyhelyben forognak??? Valamit nem jól csinálsz, komám!

Az alacsony fordulatos használat nem a legjobb a gépnek!

Link to comment
Megosztás:

Egyhelyben forognak??? Valamit nem jól csinálsz, komám!

Az alacsony fordulatos használat nem a legjobb a gépnek!

Alacsony fordulat alatt a 2-3000/percet értem.

Szerintem nem csinálok semmit rosszul, első szépen kijött, a többi meg nem, ennyi az egész.

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet ,hogy kisebbek(másfajták) azok a gyertyák és azért forog át rajtuk a kulcs?

Szemre egyformának tűnnek, 16-os méretű a gyertyakulcs. Nem hinném, hogy kicsi lenne, mivel elég nagy nehézségek árán mozdul meg, de kifelé nem jön. :S

Link to comment
Megosztás:

Halihó! :D Mindenkinek örömmel jelentem, hogy mai nap reggelén az Opel szerviz megoldotta a váltózár beszerelés utáni váltógondokat!

Újra jó a váltom, lehet töfögni 1-es, 2-esben! :lol:

A probléma megoldása a következő volt: A váltó rudazat váltóra rögzítő csavarját oldani kellett, a váltó kart pedig stiftelve jobbra tolva kicsit feszíteni, majd a váltónál a csavart újra meghúzni.

Pedig már azzal ijesztgettek, hogy szét kell szedni a váltót, vagy ki kell flexelni a váltózárat az autóból! Jippé! Jó lett! B)

(Ez furcsa, annak örülök hogy a szerviz rendbe hozta amit elrontott. Ennek természetesnek kellene lennie. De én nagyon örülök.)

Link to comment
Megosztás:

Halihó! :D Mindenkinek örömmel jelentem, hogy mai nap reggelén az Opel szerviz megoldotta a váltózár beszerelés utáni váltógondokat!

Újra jó a váltom, lehet töfögni 1-es, 2-esben! :lol:

A probléma megoldása a következő volt: A váltó rudazat váltóra rögzítő csavarját oldani kellett, a váltó kart pedig stiftelve jobbra tolva kicsit feszíteni, majd a váltónál a csavart újra meghúzni.

Pedig már azzal ijesztgettek, hogy szét kell szedni a váltót, vagy ki kell flexelni a váltózárat az autóból! Jippé! Jó lett! B)

(Ez furcsa, annak örülök hogy a szerviz rendbe hozta amit elrontott. Ennek természetesnek kellene lennie. De én nagyon örülök.)

Na hajrá,egy gonddal kevesebb!

A többivel mi van?

Link to comment
Megosztás:

Alacsony fordulat alatt a 2-3000/percet értem.

Szerintem nem csinálok semmit rosszul, első szépen kijött, a többi meg nem, ennyi az egész.

Pedig, ha meg lenne szakadva a menet, akkor vagy kilőtte volna már a gyertyákat, vagy legalábbis kifújna mellette erőteljesen. Úgyhogy szerintem is inkább

te csinálsz valamit rosszul...

Link to comment
Megosztás:

Na hajrá,egy gonddal kevesebb!

A többivel mi van?

Minden világítás is rendbe jött, még a hamutartóm nyílását is egész jóra sikerült rendbe hozni. futómű sem kopog már.

Még a víz van hátra. Abból annyi derült ki eddig, hogy álló helyben (álló motornál) nem fogy semmi belőle, csak menet közben. Tehát megfigyelés alatt van. Próbálok rájönni mivel van összefüggésben.

És a futóművem a lassú nagy mozgásoknál, rámpa éles kanyar, lankás huppanók nyikorog nagyon. Mondta a szerelő hogy mit kell cserélni, de elfelejtettem. Kicsit még spórolnom kell, hogy fussa ezekre is.

Jövőre meg kellene fékolaj csere, meg vezérműszíj csere a biztonság kedvéért. Remélem addig nem lesz baj. Meg valószínűleg nekem is szelepekkel (EGR, meg fojtó talán ahogy eddig olvastam) lesz gond, mert a tipikus rángatások vannak.

Héten megtankolom, és kicsit kikormolom.

Link to comment
Megosztás:

Pedig, ha meg lenne szakadva a menet, akkor vagy kilőtte volna már a gyertyákat, vagy legalábbis kifújna mellette erőteljesen. Úgyhogy szerintem is inkább

te csinálsz valamit rosszul...

Akkor majd holnap megpróbálom még egyszer, lehet már a hidegben nem figyeltem jól oda :lol:

Link to comment
Megosztás:

azt arra figyeljél hogy a gyertyakulcsban van egy gumi ... lehet hogy abba nem ment bele

Figyeltem rá, hogy ferdén van-e benne, de jól volt. Majd holnap hátha második nekifutásra...

Bár igazából a gyertya jó állapotú, csak meg szerettem volna nézni, mert nemrég vettem a kocsit. Bár most is bennem van, hogy kicserélem gyári GM gyertyára.

Link to comment
Megosztás:

Figyeltem rá, hogy ferdén van-e benne, de jól volt. Majd holnap hátha második nekifutásra...

Bár igazából a gyertya jó állapotú, csak meg szerettem volna nézni, mert nemrég vettem a kocsit. Bár most is bennem van, hogy kicserélem gyári GM gyertyára.

ok.

és helyes hogy gyári gyertyát raksz bele. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Csak gyujtás.Meg azért győződj meg róla,hogy biztos

a jó érintkezőket zárod.

Sok sikert!

Meggyőződtem. Mitől lehet, h semmit nem villog? Rövidre zárom, gyújtást rá, és már akkor sem világit a motorkontroll, valamint később sem villog semmit. Ha kihúzom, akkor újra világit, és ennyi... A hiba: nem megy az egyik henger. Legalább.

Ami még nagyobb probléma, h Ausztriában ragadtam vele.

Link to comment
Megosztás:

Meggyőződtem. Mitől lehet, h semmit nem villog? Rövidre zárom, gyújtást rá, és már akkor sem világit a motorkontroll, valamint később sem villog semmit. Ha kihúzom, akkor újra világit, és ennyi... A hiba: nem megy az egyik henger. Legalább.

Az érintkezők ugyanúgy vannak,mint a leírásban?

Mert azt hiszem kétféle kiosztás van belőle.Valaki írta a multkor,hogy

neki nem úgy vannak a pinek,mint az ábrán.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.