Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Még valami. Azt nem tudom, hogy csinálja, de egyre kevesebbet eszik a kocsi. 7, majd 6,7, most meg 6 litert evett meg átlagosan. Mindhárom mérésperiódus között eltelt legalább 1500km. A vicc az, hogy egyre jobban nyomom neki....ezért nem értem.. :D

várj még pár hónapot és termelni fogja :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, hogy ha befogom a kipufogót akkor szabadna valamilyen hangot kiadnia? Hétvégén lett cserélve a középső dob és azóta nagyon morgós lett a kocsi hangja városban is, de autópályán 130-nál már egyszerűen elviselhetetlen. Befogtam a kipufogót és hallani egy erős sziszegő hangot.

Gyanítóm, hogy a szerelő egy gramm tömítő pasztát nem nyomott az illesztések közé hiába nyomtam a kezébe a tubust (nem igazán lehetett látni, hogy hiányozna belőle)..

Még valami. Azt nem tudom, hogy csinálja, de egyre kevesebbet eszik a kocsi. 7, majd 6,7, most meg 6 litert evett meg átlagosan. Mindhárom mérésperiódus között eltelt legalább 1500km. A vicc az, hogy egyre jobban nyomom neki....ezért nem értem.. :D

lehet nincs -15 fok? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, hogy ha befogom a kipufogót akkor szabadna valamilyen hangot kiadnia? Hétvégén lett cserélve a középső dob és azóta nagyon morgós lett a kocsi hangja városban is, de autópályán 130-nál már egyszerűen elviselhetetlen. Befogtam a kipufogót és hallani egy erős sziszegő hangot.

Gyanítóm, hogy a szerelő egy gramm tömítő pasztát nem nyomott az illesztések közé hiába nyomtam a kezébe a tubust (nem igazán lehetett látni, hogy hiányozna belőle)..

Még valami. Azt nem tudom, hogy csinálja, de egyre kevesebbet eszik a kocsi. 7, majd 6,7, most meg 6 litert evett meg átlagosan. Mindhárom mérésperiódus között eltelt legalább 1500km. A vicc az, hogy egyre jobban nyomom neki....ezért nem értem.. :D

Cseréljük el 1 hónapra hátha az enyémet is "megnevelnéd" hmm??? Aztán ha már 7 körül van akkor jöhet vissza. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szia Lipi-G!

Akkor most frankón összejöttünk itt egy páran ezekkel a problémákkal,de sebaj,Én azt mondom ez legyen a legnagyobb problémánk az autónkkal,csak sajna ez nem ilyen egyszerű,mert valamikor a technika megmakacsolja magát,méghozzá elég rendesen.

Az én részemről,nem tartom problémának,tulajdonképp nem érdekel.

Ezért,hogy nem világít a sz.gyujtóm,egy csavart sem vennék ki :D

A m.fal,fűtés,kijelző,az más tészta.Azért bontanék.

Szerintem a 3 G astrámból,egyiknél sem világított a sz,gyújtó :lol:

Link to comment
Megosztás:

lehet nincs -15 fok? :D

Igen lehet...de nyáron sem szokott ilyen értéket produkálni. Nagy átlag 6,7. Ráadásul mostanában többet járok városban is.. Lehet, hogy valaki a tudtom nélkül megtankolja éjszaka? :D

A kipufogóval kapcsolatban létezik olyan szer amivel ha befújom az illesztéseket láthatóvá válik a tömítetlenség? Ha igen, mi a neve és hol lehet kapni? Vagy egyszerűen borotvahab? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen lehet...de nyáron sem szokott ilyen értéket produkálni. Nagy átlag 6,7. Ráadásul mostanában többet járok városban is.. Lehet, hogy valaki a tudtom nélkül megtankolja éjszaka? :D

A kipufogóval kapcsolatban létezik olyan szer amivel ha befújom az illesztéseket láthatóvá válik a tömítetlenség? Ha igen, mi a neve és hol lehet kapni? Vagy egyszerűen borotvahab? :lol:

Van!

Benyúlsz a zsebedbe és kiveszed a kezed. Fogsz egy rongyot és tenyérrel fojtasz a kipu nyílásán. Persze közben valakinek figyelnie kell a rendszert pl. aknából.

Link to comment
Megosztás:

Van!

Benyúlsz a zsebedbe és kiveszed a kezed. Fogsz egy rongyot és tenyérrel fojtasz a kipu nyílásán. Persze közben valakinek figyelnie kell a rendszert pl. aknából.

Akna nincs.. :lol: Alá fogom bakolni a kocsit. Csak úgy férek be alá.

Egy valamit nem értek viszont... Minek nyúljak a zsebembe, ha utána kell a kezem? :D

Link to comment
Megosztás:

Akna nincs.. :lol: Alá fogom bakolni a kocsit. Csak úgy férek be alá.

Egy valamit nem értek viszont... Minek nyúljak a zsebembe, ha utána kell a kezem? :D

Egyszerűen fogd be a kipuff. végét tenyérrel, ha lefullad, akkor jó a rendszer, ha a motor jár tovább, valahol lyuk, kifújás van. Ráérsz ezek után bakolgatni.

Link to comment
Megosztás:

Egyszerűen fogd be a kipuff. végét tenyérrel, ha lefullad, akkor jó a rendszer, ha a motor jár tovább, valahol lyuk, kifújás van. Ráérsz ezek után bakolgatni.

Ez már megtörtént. Nem fullad...fúúúj.. :D Már csak arra kell rájönnöm honnan...

Link to comment
Megosztás:

Egyszerűen fogd be a kipuff. végét tenyérrel, ha lefullad, akkor jó a rendszer, ha a motor jár tovább, valahol lyuk, kifújás van. Ráérsz ezek után bakolgatni.

Előbb nyomja szét a kipufogórendszert, mint sem lefulladna! Ha mégis lefullad, akkor komoly probléma van a mororban.

Link to comment
Megosztás:

Előbb nyomja szét a kipufogórendszert, mint sem lefulladna! Ha mégis lefullad, akkor komoly probléma van a mororban.

Akkor hogy lehet megnézni, hogy jól tömített-e a kipufogó? Mert aszerint amit te mondasz ha befogod akkor már keletkezik is egy rés/lyuk ahol kifúj..

Gázpedál erős nyomkodásával kell fülelni?

Link to comment
Megosztás:

Amire én gondoltam: alapjáraton ketyegteted a gépet, és szétfeszített tenyérrel befogod a cső végét. Ha elkezd haldokolni, meg érzed a nyomást a tenyereden, akkor tömített a rendszer, ha kb. ugyanúgy jár tovább a motor, akkor valahol kifúj. Ha kifúj, ha nem, ettől nem fog szétmenni semmi.

Link to comment
Megosztás:

Előbb nyomja szét a kipufogórendszert, mint sem lefulladna! Ha mégis lefullad, akkor komoly probléma van a mororban.

Ezt akartam én is mondani.

Ha attól lefullad hogy kézzel befogja a kipufogót, akkor az a motor halott. Talán még egy benzines fűnyírónak sem szabadna ettől leállnia.

Link to comment
Megosztás:

Ezt akartam én is mondani.

Ha attól lefullad hogy kézzel befogja a kipufogót, akkor az a motor halott. Talán még egy benzines fűnyírónak sem szabadna ettől leállnia.

Mindenki ezen a lefulladáson lovagol... :D

Lehet érezni, ha jó a rendszer, meg ha kifúj, mindegy.

Link to comment
Megosztás:

Egyszerűen alá kell menni! Ha kifúj valahol, az hallatszik is, érződik is (kézzel), meg látszik is ott egy kis koromfolt.

Sziasztok!

A legjobb megoldás tényleg egy akna lenne onnan pedig rendesen látni lehet hol is fúj ki(pl.kormozódás).Az meg hogy nincs akna ilyen esetben nem lehet akadály.Csak van valakinek a családban,vagy haveri körben,esetleg egy szakinál is lehet pár fillérért "állapotfelmérés címén "bekéreckedni" egy aknára.

A legpontosabban aknából lehet ezt felderíteni...nem érdemes bakolgatni meg befogósdit játszani.

Szerintem...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A legjobb megoldás tényleg egy akna lenne onnan pedig rendesen látni lehet hol is fúj ki(pl.kormozódás).Az meg hogy nincs akna ilyen esetben nem lehet akadály.Csak van valakinek a családban,vagy haveri körben,esetleg egy szakinál is lehet pár fillérért "állapotfelmérés címén "bekéreckedni" egy aknára.

A legpontosabban aknából lehet ezt felderíteni...nem érdemes bakolgatni meg befogósdit játszani.

Szerintem...

Meg is oldódott a dolog. A hátsó dob és a középső dob csatlakozásánál fúj ki. Kicsit befogtam és el is cseppent azonnal a kondenzvíz onnan. Plusz hidegindításnál a motortérből láttam feljövő füstöt. :lol: A flexibilis csőből jött. Jól láttam, hogy az egybe van építve a katalizátorral és a leömlővel, ami viszont nem olcsó mulatság?

Más. Kicseréltem az aranyárban mért felső hűtővíz gumicsövet (7100ft). Remélem most már megszűnik a hűtővíz folyásom. Reggel kiderül mert most meleg a motor és elpárolog minden róla. A termosztát tetején lévő kis vékony műanyag mi célt szolgál amúgy? Ez közvetlenül megy a kiegyenlítő tartályba (nem megy keresztül a hűtőn). Mintha onnan is eresztene egy nagyon picit (remélem csak beképzelem).

Adtam egy kis wd40-et az ajtóknak és az ülésnek is mert már minden nyikorgott. Most olyan jó csendes lett minden. :D

Mellesleg a vezető oldali ülés kotyogására még mindig nem találtam megoldást. Akárhogy feküdtem alá csak azt láttam, hogy hol mozog ha rángatom, de semmi csavart nem találtam amit meghúzhatnék. :D

Link to comment
Megosztás:

Meg is oldódott a dolog. A hátsó dob és a középső dob csatlakozásánál fúj ki. Kicsit befogtam és el is cseppent azonnal a kondenzvíz onnan. Plusz hidegindításnál a motortérből láttam feljövő füstöt. :lol: A flexibilis csőből jött. Jól láttam, hogy az egybe van építve a katalizátorral és a leömlővel, ami viszont nem olcsó mulatság?

Más. Kicseréltem az aranyárban mért felső hűtővíz gumicsövet (7100ft). Remélem most már megszűnik a hűtővíz folyásom. Reggel kiderül mert most meleg a motor és elpárolog minden róla. A termosztát tetején lévő kis vékony műanyag mi célt szolgál amúgy? Ez közvetlenül megy a kiegyenlítő tartályba (nem megy keresztül a hűtőn). Mintha onnan is eresztene egy nagyon picit (remélem csak beképzelem).

Adtam egy kis wd40-et az ajtóknak és az ülésnek is mert már minden nyikorgott. Most olyan jó csendes lett minden. :D

Mellesleg a vezető oldali ülés kotyogására még mindig nem találtam megoldást. Akárhogy feküdtem alá csak azt láttam, hogy hol mozog ha rángatom, de semmi csavart nem találtam amit meghúzhatnék. :D

hy

most cseréltem flexibilis csövet:

http://bolthely.hu/sprintauto/id/00561_Flexibilis_cso_45x200

+3000ft a behegesztése, tuti lett! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan gondom van hogy valami tönkerment gyújtáskapcsolóba .. Úgy kezdődött a dolog hogy beindítottam és leállítani nem tudtam csak úgy hogy lefullasztottam és folyamatosan rajta van gyújtás a kulcs a forog de semmit sem csinál szerintetek mi mehetett tönkre??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.