Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Én nem érzem, hogy bármi gond lenne a kocsival.Azért lepődtem meg.Az összegből 18 a munkadíj a többi meg a toronycsapágy, meg valamilyen szilent gumi vagy mi a szösz.

szia

a toronycsapágy:gyári 4500ft/db toronyszilent 2860ft/db cromaxos ár

14700ft a cucc ami kell bele mind két oldalba!!!+18000 a munkadíj =32720

akkor a szerelő vastagon számolja az alkatrészt :lipssealed: :confused: hogy neki 45-re jött ki.

Link to comment
Megosztás:

szia

a toronycsapágy:gyári 4500ft/db toronyszilent 2860ft/db cromaxos ár

14700ft a cucc ami kell bele mind két oldalba!!!+18000 a munkadíj =32720

akkor a szerelő vastagon számolja az alkatrészt :lipssealed: :confused: hogy neki 45-re jött ki.

Na akkor majdnem jól saccoltam be az árat. :evilgrin:

Vagy már beleszámolta a műszaki árát is... :D

Link to comment
Megosztás:

Valami leírás jó lenne hozzá, ha találsz majd jelezd, hátha összelehet rakni azt az ellenállást más megvehető alkatrészekből.

Csináltam róla képeket:

https://qheetw.blu.livefilestore.com/y2pd3uMU6Vm3GjIqrvgCyZ9M-NY4vuc8UuTKzIfVoSop_Fo1g0DIfImQQFjIwdplFa1imh6xyIreGBfgNGzRbZQ_YtS1ok_-Kn_j4hM1zp_3Ag/P1040466.JPG?psid=1

https://qheetw.blu.livefilestore.com/y2prsKL3wkKGmNPYICYyJl8lPfOVY9s4CNvbkV3ihPB1_rJRbPUF_7moisYjdK2v0tikmSrIWgZx4rJBjfk6tBWnPaJ_hw9l9viWtFPAXaqiZk/P1040465.JPG?psid=1

https://qheetw.blu.livefilestore.com/y2pgSB2kQasmJOhv4AuZXkWdtIWzU4A-ydZEaydqSoPeJKmflxBGtUz5ObLjw6KzPg4xW_6nBTkzxbDvUnhDmCybeLw40qvAxhuofhn9A74DMg/P1040468.JPG?psid=1

https://qheetw.blu.livefilestore.com/y2pmpaPB8Qkt49wT_1PJaudXHcEsYx_Stis8uSJ5oFHy7ZdZelv7WaTEHNRVV6WKhpt7xZfJJ4o-H29CZiWB827pN9N6RsqvaSPaJgbkT6RfH8/P1040472.JPG?psid=1

Megpróbáltam leolvasni a számát az ellenállásnak, de nem sikerült értelmesen, holnap majd szétszedem.

Magyar leírás a leszedésről.

És az orosz:

https://qheetw.blu.livefilestore.com/y2psQoDKyYqFSMlgL6F02yadJtQWfq5NohpyGl_-qhCCRbtb6mZdntgI_EDE2hNI_hNDglfnkOxvMCDXCRwmT2Km7BL2riqC9mVIOvzRNyV8lA/orosz1.jpg?psid=1

https://qheetw.blu.livefilestore.com/y2pD5nQKPkHoHSYhPviDihJ8jPsY72DcrevWiRssyenjHn59nO5gC7XaZjqVsnJG5i0tz5Lcef3OW5bCl57GLQP_9kJN7M8H33eZAtyO6bpGSQ/orosz2.jpg?psid=1

Az oroszban jobbak a képek és olvashatóbb is lenne az egész :)

Nem mértem még rá a motorra, Egy piros és fekete kábel megy ezen keresztül így majd azokra kell - gondolom - amennyire láttam csak onnan kaphat tápot. Valamikor megnézem majd.

De esetleg láttok a képek alapján valamit astra 1- től kaptam tippeket, hogy ezt lehet akár cserélni is - mármint csak a benne lévő ellenállást.

Link to comment
Megosztás:

Csináltam róla képeket:

https://qheetw.blu.livefilestore.com/y2pd3uMU6Vm3GjIqrvgCyZ9M-NY4vuc8UuTKzIfVoSop_Fo1g0DIfImQQFjIwdplFa1imh6xyIreGBfgNGzRbZQ_YtS1ok_-Kn_j4hM1zp_3Ag/P1040466.JPG?psid=1

https://qheetw.blu.livefilestore.com/y2prsKL3wkKGmNPYICYyJl8lPfOVY9s4CNvbkV3ihPB1_rJRbPUF_7moisYjdK2v0tikmSrIWgZx4rJBjfk6tBWnPaJ_hw9l9viWtFPAXaqiZk/P1040465.JPG?psid=1

https://qheetw.blu.livefilestore.com/y2pgSB2kQasmJOhv4AuZXkWdtIWzU4A-ydZEaydqSoPeJKmflxBGtUz5ObLjw6KzPg4xW_6nBTkzxbDvUnhDmCybeLw40qvAxhuofhn9A74DMg/P1040468.JPG?psid=1

https://qheetw.blu.livefilestore.com/y2pmpaPB8Qkt49wT_1PJaudXHcEsYx_Stis8uSJ5oFHy7ZdZelv7WaTEHNRVV6WKhpt7xZfJJ4o-H29CZiWB827pN9N6RsqvaSPaJgbkT6RfH8/P1040472.JPG?psid=1

Megpróbáltam leolvasni a számát az ellenállásnak, de nem sikerült értelmesen, holnap majd szétszedem.

Magyar leírás a leszedésről.

És az orosz:

https://qheetw.blu.livefilestore.com/y2psQoDKyYqFSMlgL6F02yadJtQWfq5NohpyGl_-qhCCRbtb6mZdntgI_EDE2hNI_hNDglfnkOxvMCDXCRwmT2Km7BL2riqC9mVIOvzRNyV8lA/orosz1.jpg?psid=1

https://qheetw.blu.livefilestore.com/y2pD5nQKPkHoHSYhPviDihJ8jPsY72DcrevWiRssyenjHn59nO5gC7XaZjqVsnJG5i0tz5Lcef3OW5bCl57GLQP_9kJN7M8H33eZAtyO6bpGSQ/orosz2.jpg?psid=1

Az oroszban jobbak a képek és olvashatóbb is lenne az egész :)

Nem mértem még rá a motorra, Egy piros és fekete kábel megy ezen keresztül így majd azokra kell - gondolom - amennyire láttam csak onnan kaphat tápot. Valamikor megnézem majd.

De esetleg láttok a képek alapján valamit astra 1- től kaptam tippeket, hogy ezt lehet akár cserélni is - mármint csak a benne lévő ellenállást.

http://www.nethirlap.hu/subshow2.php?m=1464019

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

nekem egy 2001 évjáratú opel astra g 1.4 16 szelepes autom van.mikor az autó elérte a 3000 fordulatot és utána benyomtam a kuplungot az autó leállt ezt a problémát orvosoltuk ez egy egr és egy folytószelep tisztitás volt mert a folytószelep lefolytotta az autót olyan koszos volt viszont egy olyan kérdésem lenne hozzátok hogy miért gyengélkedik az autó mármint úgy értem hogy egyesben szépen húz berakom kettőbe és az autó nem húz csak miután elérte a 2000 fordulatot addig nagyon lassan gyorsul ésa ha kicsit odalépek neki szószerint mintha hörögne nem megy inkább hörög.ha valaki tudja miért lehet ez akkor azt megköszönném ha megosztaná velem.köszi! :)

Link to comment
Megosztás:

Milyen típusú szíj hagyta el magát ennyire? Mennyi idősen/mennyi futás után???

Ha meg szabad kérdeznem, akkor milyen évjárat és motor a Te autód?

Talán Dayco volt, de nem vagyok benne biztos így másfél év után. Az biztos, hogy a helyére is ugyanattól a gyártótól származót tettünk, mert szerintünk nem a szíj volt az ok, hanem már az is okozat lett, amikor arrébb ugrott egy bordával, és dörzsölődni kezdett. Én arra tippelek, hogy az útról valami kavics olyan szerencsétlenül pattant fel (ez 2012 februárjában volt, akkoriban esett itt nagy hó, és szórtak apró kavicsot is az utakra), hogy odakapta a szíjhoz, az arrébb rántotta a szíjat, és onnan indult a dolog. A szíj egyébként pontosan nem tudni, mennyi idős volt, mert egy hónappal előtte vettem az autót, de az előző tulaj adott egy listát, hogy mi mikor volt cserélve, és az alapján ilyen 1,5év/25000km-el előbb volt cserélve - magánszemélytől vettem, korrektnek tűnt az illető, nem vettem azóta sem észre semmit, ami alapján hazudott volna bármiről is. És valóban a szíj ránézésre szinte új volt, tehát én a mai napig elhiszem, hogy az akkor cserélve is volt. Szétszedve, a vezérműszíj is szintén hasonló korúnak nézett ki (lista alapján egyszerre voltak cserélve), nemis szakadt el, csak megfeszült attól, hogy odatekeredett közé és a főtengelyvégi kerék közé a másik szíj foszlánya.

Ez egy OFF 1999-es Renault Laguna 1.6 16V motor, csak azért kérdeztem itt, mert motor-motor, ugyanúgy működnek ezek, és hogy mitől lehet az olajfogyás. Neten utánaolvasva, ezeknél a motoroknál viszonylag gyakori, hogy a hosszbordás szíj sérülése oda vezet, hogy elszáll a vezérlés is. Mi is tettünk egy tarajt a főtengelyvégi szíjtárcsára, hogy ott ne tudjon a szíj a vezérlés felé beljebb ugorni olyan könnyen.

Link to comment
Megosztás:

Talán Dayco volt, de nem vagyok benne biztos így másfél év után. Az biztos, hogy a helyére is ugyanattól a gyártótól származót tettünk, mert szerintünk nem a szíj volt az ok, hanem már az is okozat lett, amikor arrébb ugrott egy bordával, és dörzsölődni kezdett. Én arra tippelek, hogy az útról valami kavics olyan szerencsétlenül pattant fel (ez 2012 februárjában volt, akkoriban esett itt nagy hó, és szórtak apró kavicsot is az utakra), hogy odakapta a szíjhoz, az arrébb rántotta a szíjat, és onnan indult a dolog. A szíj egyébként pontosan nem tudni, mennyi idős volt, mert egy hónappal előtte vettem az autót, de az előző tulaj adott egy listát, hogy mi mikor volt cserélve, és az alapján ilyen 1,5év/25000km-el előbb volt cserélve - magánszemélytől vettem, korrektnek tűnt az illető, nem vettem azóta sem észre semmit, ami alapján hazudott volna bármiről is. És valóban a szíj ránézésre szinte új volt, tehát én a mai napig elhiszem, hogy az akkor cserélve is volt. Szétszedve, a vezérműszíj is szintén hasonló korúnak nézett ki (lista alapján egyszerre voltak cserélve), nemis szakadt el, csak megfeszült attól, hogy odatekeredett közé és a főtengelyvégi kerék közé a másik szíj foszlánya.

Ez egy OFF 1999-es Renault Laguna 1.6 16V motor, csak azért kérdeztem itt, mert motor-motor, ugyanúgy működnek ezek, és hogy mitől lehet az olajfogyás. Neten utánaolvasva, ezeknél a motoroknál viszonylag gyakori, hogy a hosszbordás szíj sérülése oda vezet, hogy elszáll a vezérlés is. Mi is tettünk egy tarajt a főtengelyvégi szíjtárcsára, hogy ott ne tudjon a szíj a vezérlés felé beljebb ugorni olyan könnyen.

Az azért furcsa lenne, ha egy murvától csak úgy arrébb ugrálna a szíj. Ezek csak úgy nem pattognak odébb kavicstól, kismókustól, egyébb idegen tárgytól. Ami inkább lehetett, hogy a feszítőt nem cserélték, és a tárcsa zabálta meg. Nekem is ki kellett anno cseréltetnem, mert a szíj bár jónak tűnt, a feszítője még az életben nem volt cserélve (elég drága, mert állítólag 150-200ekm-t bír, a gyári tényleg annyit bírt), és kézzel hajtva is látványosan ütött, nyolcas volt benne.

Link to comment
Megosztás:

Az normális dolog, hogy egy 6 éves kocsinál ki kell cserélni a toronycsapágyat?Most van 70000Km a kocsiban.Most akartam műszakira vinni, és azt mondta a ######i, hogy ki kell cserélni, és 45.000Ft. szereléssel együtt.

Akkor te még olcsóbban jöttél ki. Nekem erre mondtak 56ot. Igaz nálam toronygumit akartak cserélni, 6 éves 80k Km. és ebből 42 lett volna az alkatrész. (Budaörs)

Ja és hozzátette, hogy ez opel betegség. De se kopogás, se kormány rázás semmi nincs vele. Pér hét múlva viszem másik megyében megnézetni h tényleg kell e.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Az alábbi hibával küzdök, kérem segítsetek vagy kérnék tapasztalatokról beszámolót!!!!

Opel Astra 1.2 1999-es 78 ezer km.

Magas fordulaton megtorpan a motor és világít a a kis sárga motor lámpa a műszerfalon.

100-nál többet nem nagyon akar menni hanem ott megáll és egy pici rángatást érzek de megy.

Hidegen indul vizet nem eszi amúgy minden rendben csak hirtelen gyorsításkor jön elő ez a probléma.

A hibakód minde esetben csak is lambdaszonda.. már kettőt cseréltünk.

Merre induljunk tovább a hiba keresésében.

Előre is köszönöm a válaszokat!!

Üdv!

Szicsu

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Az alábbi hibával küzdök, kérem segítsetek vagy kérnék tapasztalatokról beszámolót!!!!

Opel Astra 1.2 1999-es 78 ezer km.

Magas fordulaton megtorpan a motor és világít a a kis sárga motor lámpa a műszerfalon.

100-nál többet nem nagyon akar menni hanem ott megáll és egy pici rángatást érzek de megy.

Hidegen indul vizet nem eszi amúgy minden rendben csak hirtelen gyorsításkor jön elő ez a probléma.

A hibakód minde esetben csak is lambdaszonda.. már kettőt cseréltünk.

Merre induljunk tovább a hiba keresésében.

Előre is köszönöm a válaszokat!!

Üdv!

Szicsu

Pontosabban mi a hibakód?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Az alábbi hibával küzdök, kérem segítsetek vagy kérnék tapasztalatokról beszámolót!!!!

Opel Astra 1.2 1999-es 78 ezer km.

Magas fordulaton megtorpan a motor és világít a a kis sárga motor lámpa a műszerfalon.

100-nál többet nem nagyon akar menni hanem ott megáll és egy pici rángatást érzek de megy.

Hidegen indul vizet nem eszi amúgy minden rendben csak hirtelen gyorsításkor jön elő ez a probléma.

A hibakód minde esetben csak is lambdaszonda.. már kettőt cseréltünk.

Merre induljunk tovább a hiba keresésében.

Előre is köszönöm a válaszokat!!

Üdv!

Szicsu

Benzinszűrő mikor volt cserélve? Mintha nem tudna elég benzint szállítani a pumpa. Benzinnyomás mérés sem ártana, persze terhelés mellett, nem csak alapjáraton.

Link to comment
Megosztás:

Benzinszűrő mikor volt cserélve? Mintha nem tudna elég benzint szállítani a pumpa. Benzinnyomás mérés sem ártana, persze terhelés mellett, nem csak alapjáraton.

Hogy mikor volt szűrőcserélve, nem tudom, de laikusként én is erre gondoltam még.Ez lesz a következő amit cserélünk, márt otthon van a polcon csak még idő nem volt rá. ;-)

Link to comment
Megosztás:

Elég sok rángatózós, torpanós hiba van. Nálam is néha előfordul, hogy padlózva 4000-4500 környékén finoman gondolkozik egyet. Aztán vagy megy tovább, vagy vegetál 4500-nál és nagyon lassan megy tovább. Azon kívül, hogy a fentebb említett benzinszállítási gondot én is meg fogom nézni (a szűrő már cserélve lett, már csak az AC ellenőrzés és benzinnyomás van hátra) nem lehet ezeket a problémákat rákenni a villanygázpedálra? Vagy azzal nem lehet ilyen gond? Gondolok itt pl. arra, hogy bizonyos gázállásnál valami kontakthiba miatt nem ad jelet az ecu-nak, hogy itt most bizony tiporva van padlóig? Csak ötletelek.

Link to comment
Megosztás:

Hát azt most meg nem tudom neked mondani pontosan, de két szerelő is nézte két fajta műszerrel és mindenkinek mindig lambdaszondát írt. :-(

Többféle hibajel van, ami a lambda szondáról jövő jelre vonatkozik. De olyan hibajel nincs, hogy a lambda szonda hibás. A hibás lambda szonda csak okozhat egy vagy többféle hibajelet, de ugyanazokat okozhatja más is. Pl. ha a lambdáról jövő jel annak ellenére szegény keveréket mutat, hogy a beszívott levegő mennyiségéhez már a táblázatban beállított maximális mennyiségű benzint adja a vezérlő, azt okozhatja hibás lambda szonda is, de ugyanúgy okozhatja alacsony benzinnyomás, koszos légtömegmérő, vagy hibás hőmérsékletszenzor is. Mivel nálad csak terhelésre jelentkezik, ezért a hőmérséklet kizárható, a légtömegmérő nem valószínű, a benzinnyomás viszont valószínűbbé válik - nem érkezik elegendő mennyiségű benzin. Szűrőcsere, aztán ha továbbra is van torpanás, akkor kellene mérni benzinnyomást úgy, hogy közben pl. egy kannába eresztitek is a benzint ki, hogy a pumpának nagyobb mennyiséget kelljen szállítania, nem csak a nyomást tartania. Ha mondjuk kifolyik percenként 3-4 deci, és közben végig megvan a nyomás, akkor a pumpa tud eleget szállítani.

Link to comment
Megosztás:

Többféle hibajel van, ami a lambda szondáról jövő jelre vonatkozik. De olyan hibajel nincs, hogy a lambda szonda hibás. A hibás lambda szonda csak okozhat egy vagy többféle hibajelet, de ugyanazokat okozhatja más is. Pl. ha a lambdáról jövő jel annak ellenére szegény keveréket mutat, hogy a beszívott levegő mennyiségéhez már a táblázatban beállított maximális mennyiségű benzint adja a vezérlő, azt okozhatja hibás lambda szonda is, de ugyanúgy okozhatja alacsony benzinnyomás, koszos légtömegmérő, vagy hibás hőmérsékletszenzor is. Mivel nálad csak terhelésre jelentkezik, ezért a hőmérséklet kizárható, a légtömegmérő nem valószínű, a benzinnyomás viszont valószínűbbé válik - nem érkezik elegendő mennyiségű benzin. Szűrőcsere, aztán ha továbbra is van torpanás, akkor kellene mérni benzinnyomást úgy, hogy közben pl. egy kannába eresztitek is a benzint ki, hogy a pumpának nagyobb mennyiséget kelljen szállítania, nem csak a nyomást tartania. Ha mondjuk kifolyik percenként 3-4 deci, és közben végig megvan a nyomás, akkor a pumpa tud eleget szállítani.

Köszönöm a hosszú, részletes és számomra is érthető leírást.

Megfogadom és ha hazamegyek ez lesz az első amit kipróbálunk!

Majd megírom a fejleményeket hogy okuljanak belőle mások is!

Köszönöm!!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Az alábbi hibával küzdök, kérem segítsetek vagy kérnék tapasztalatokról beszámolót!!!!

Opel Astra 1.2 1999-es 78 ezer km.

Magas fordulaton megtorpan a motor és világít a a kis sárga motor lámpa a műszerfalon.

100-nál többet nem nagyon akar menni hanem ott megáll és egy pici rángatást érzek de megy.

Hidegen indul vizet nem eszi amúgy minden rendben csak hirtelen gyorsításkor jön elő ez a probléma.

A hibakód minde esetben csak is lambdaszonda.. már kettőt cseréltünk.

Merre induljunk tovább a hiba keresésében.

Előre is köszönöm a válaszokat!!

Üdv!

Szicsu

Szia!

Ez a motor x12xe.Nekem ugyan Corsám van,de ugyanez a motor.A leírt jelenségek engem is megtaláltak jó pár évvel ezelőtt.A hiba a légtömegmérő volt.Nagyon valószínű,hogy itt is ez lesz a gond.Sajnos nem olcsó alkatrész.Csak Opel vagy Bosch jöhet szóba!!

Írták a benzin nyomást.Azt könnyű ellenőrizni egy műszerrel.Alapjáraton és emelt fordulaton is 3 bar nyomásnak kell lenni (1-2 % eltérés lehet fel-le).

Link to comment
Megosztás:

Nemrég kipróbáltam egy másik fojtószelep-házat (szintén Delphi, azonos típusszám), de ugyanezt produkálja fogyasztó terhelésekor:

Sőt, ismét visszatért az az állapot, hogy folymatosan ingadozik az 530-750 között, nem rántja vissza az alapjáratot. Nézte egy szaki, mindenféle jeleket vizsgálva (alapjárat, folytószelep egyes pálya, folytószelep kettes pálya). A kettes pálya nem tűnt valami stabilnak volt ingadozása. Arra tippelt, hogy el van programozva a folytószelep. Ha gyújtáskor benyomom a gázpedált, azzal állítólag el lehet állítani a folytószelepet, ugyanis amíg sipol az autó ráadott gyújtásnál akkor állítja be a vezérlő a normál értékre. Ezt az elkalibrációt kb 20 perces akku levétellel lehet resetelni, majd egy rövid ideig alapjáraton járatni. Ez megtörtént és utána egy fordulat esés után nem ingadozott az alapjárat, egyet esett a fordulat, majd visszaállt a normálra. Mentem 35 km-t és utána ismét csinálja a hullámzást..

Mivel minden vizsgálat, lambda, motor hőmérséklet, stb sem mutatott hibát, a tipp a generátor volt (én már próbáltam igaz nem Bosch, hanem Delco-t). Astra G generátorok között lehet valami különbség? Egyik sem szabadonfutós, mindegyik 2 vezetékes, szíjtárcsa átmérő azonos?

Link to comment
Megosztás:

Nemrég kipróbáltam egy másik fojtószelep-házat (szintén Delphi, azonos típusszám), de ugyanezt produkálja fogyasztó terhelésekor:

Sőt, ismét visszatért az az állapot, hogy folymatosan ingadozik az 530-750 között, nem rántja vissza az alapjáratot. Nézte egy szaki, mindenféle jeleket vizsgálva (alapjárat, folytószelep egyes pálya, folytószelep kettes pálya). A kettes pálya nem tűnt valami stabilnak volt ingadozása. Arra tippelt, hogy el van programozva a folytószelep. Ha gyújtáskor benyomom a gázpedált, azzal állítólag el lehet állítani a folytószelepet, ugyanis amíg sipol az autó ráadott gyújtásnál akkor állítja be a vezérlő a normál értékre. Ezt az elkalibrációt kb 20 perces akku levétellel lehet resetelni, majd egy rövid ideig alapjáraton járatni. Ez megtörtént és utána egy fordulat esés után nem ingadozott az alapjárat, egyet esett a fordulat, majd visszaállt a normálra. Mentem 35 km-t és utána ismét csinálja a hullámzást..

Mivel minden vizsgálat, lambda, motor hőmérséklet, stb sem mutatott hibát, a tipp a generátor volt (én már próbáltam igaz nem Bosch, hanem Delco-t). Astra G generátorok között lehet valami különbség? Egyik sem szabadonfutós, mindegyik 2 vezetékes, szíjtárcsa átmérő azonos?

Nekem is ingadozik alapjáraton de -még?- nem ennyit. Eddig 3x tapasztaltam azt, hogy minden rendben működik (semmi előzmény), és ha egy kicsit kigyorsítok (nem váltok el csak mondjuk 3500 környékén), akkor a köv megálláskor leejti az alapjáratot ~500 környékére, és mintha fuldokolna, remegni kezd. Ilyenkor gázt adok neki hogy le ne álljon a lámpánál. Ma is ezt csinálta, és utána hiába haladok vele tovább látszólagosan rendben, üresben ismét ezt csinálja. A parkolóban leállítottam, volt is valami fura (talán sípoló hang miután leállt), és utána elég hosszasan kellett indítanom mire elindult. Indítás után nem ingadozott, beállt 750-re. Igaz, ezt követően aztán némi üresjárati várakozás után leállítottam, nem mentem próbakört, ki tudja hogy most hogy mükszik.

Valaki tapasztalt már hasonlót? (EGR, folyószelep ház?)

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ingadozik alapjáraton de -még?- nem ennyit. Eddig 3x tapasztaltam azt, hogy minden rendben működik (semmi előzmény), és ha egy kicsit kigyorsítok (nem váltok el csak mondjuk 3500 környékén), akkor a köv megálláskor leejti az alapjáratot ~500 környékére, és mintha fuldokolna, remegni kezd. Ilyenkor gázt adok neki hogy le ne álljon a lámpánál. Ma is ezt csinálta, és utána hiába haladok vele tovább látszólagosan rendben, üresben ismét ezt csinálja. A parkolóban leállítottam, volt is valami fura (talán sípoló hang miután leállt), és utána elég hosszasan kellett indítanom mire elindult. Indítás után nem ingadozott, beállt 750-re. Igaz, ezt követően aztán némi üresjárati várakozás után leállítottam, nem mentem próbakört, ki tudja hogy most hogy mükszik.

Valaki tapasztalt már hasonlót? (EGR, folyószelep ház?)

Néha nekem is csinálja a 20-30 km/h-nál visszaváltás pillanatában a fordulat esést (nem fals levegő okozza nálam). Próbáld ki, hogy 4-es ventilátor fokozatot kapcsolsz alapjáraton üzemmeleg motornál. De ne szépen egyesével kapcsolva a fokozatokat, hanem kikapcsolt ventilátor pozícióból egyből 4-esre állítva esik-e nagyot a fordulat (ill. ingadozik-e utána)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.