Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok kérnék egy kis segítséget van egy 1.4 es G astrám menet közben sokszor úgy bepárásodik a szélvédőm h nem lehet kilátni rajta és csak klímával tudom lefújatni, a pollen szűrőt ki cseréltem pedig.

Mi lehet a baja?

Triviális kérdés: belső levegő keringetőt kikapcsoltad?

Nem triviális: hallasz állandó zúgást a kesztyűtartó felől, amikor gyújtást adsz?

Link to comment
Megosztás:

Szép napot mindenkinek.Sajnos újra kérdéssel fordulok opeles társaimhoz. Korábban jeleztem, hogy a G-s astrám hideg reggeli indításnál leejti a fordulatot 3-400-ra kb és dadog,majd megáll. A tanácsok közül a "kiégetést " már megtettem 5 ezres fordulaton kb 50 km-en keresztük,de nem volt eredménye. Kicseréltem a benzinszűrőt,de annak sem volt eredménye:-(. trafóhíd és gyertya csere is volt már , illetve főtengely jeladó is. Kitakarítottam a torkot is,de semmi. az injektor vizsgálat a jövőhéten lesz és még a benzinszivattyú lehet még. Valakinek más ötlete?

A dadogást csak hideg motornál csinálja.

A Transit is ezt csinálja amivel dolgozom.Reggel beindítom és leáll meg úgy rángat,hogy majd kiesek a kocsiból.Sőt van,hogy napközben is leáll ha indítom,van hogy 3.indításra indul be csak.EGR szelep a szar.Már párszor kipucolták a szervízben,de nem akarják kicserélni mert drága.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, szeretném kérdezni, hogy valaki tudja, hogy kell(-e) beállítani a hátsó dobfékeket?! Tisztítás után a kéziféket jóval magasabbra kell húzni... pedig csak az utánállító racsnikat csavargattam el, hogy könnyebben lejöjjön/felmenjen a dob :) Gondoltam egy pár erős fékre taposás után úgyis visszaracsnizza magát, de a jelek nem erre utalnak, pedig kipróbálva működnek rendesen a racsnik. Van a helyes beállításukra valami módszer? Vagy állítsak utána a kézifék bovdennek? De akkor előtte miért volt jó ugyanez a beállítás?

Köszi, ha válaszol valaki!

Link to comment
Megosztás:

Kicseréltem a benzinszürőt!

tényleg nem volt olyan vészes:)

meg a fogóval nekem is síkerült leszedni

köszi a segítséget

Én majd tavasszal cserélem le, s majd szétvágom (nem flexxel :D )... Kíváncsi vagyok, hogy mennyi koszt fog meg. Az LPG szűrőim is szinte tiszták voltak....

Link to comment
Megosztás:

Én majd tavasszal cserélem le, s majd szétvágom (nem flexxel :D )... Kíváncsi vagyok, hogy mennyi koszt fog meg. Az LPG szűrőim is szinte tiszták voltak....

Arra én is kíváncsi leszek, hogy milyen belül a tiéd. Érdekel, hogy másnál is olyan ótvarul néz e ki mint az enyém a nyáron :D :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi a linket, nekem is ez a problémám. Nálam megy a motor, hallani ha átváltom, csak semmi eredménye. Nekem csak annyi lenne a célom, hogy a csappantyút kézzel a külső állásba tegyem, nem használnám utána a belső keringetést. Ezt meg tudom oldani? Hozzáférek a kesztyűtartó felől? Merre keressem? Delphim van.
Link to comment
Megosztás:

Köszi a linket, nekem is ez a problémám. Nálam megy a motor, hallani ha átváltom, csak semmi eredménye. Nekem csak annyi lenne a célom, hogy a csappantyút kézzel a külső állásba tegyem, nem használnám utána a belső keringetést. Ezt meg tudom oldani? Hozzáférek a kesztyűtartó felől? Merre keressem? Delphim van.

Hozzáférni. Kikapod a kesztyűtartot és pont szembenéz veled. :)

Link to comment
Megosztás:

Én majd tavasszal cserélem le, s majd szétvágom (nem flexxel :D )... Kíváncsi vagyok, hogy mennyi koszt fog meg. Az LPG szűrőim is szinte tiszták voltak....

Én még soha nem vágtam szét de lehet megnézem én is menyire koszos :D

Azán majd jön még a tárcsa fékbetét csere!

ahhoz mi kell amúgy???

gondolom cseréltétek már páran!

meg idővel tervezem a toronycsapágy cserét is főleg ha lesz majd rugó összehuzatom is

köszi

Link to comment
Megosztás:

Szia!

A leg specialisabb szerszam a 7mm-es imbuszkulcs. Ha elso tarcsakrol van szo.

Én még soha nem vágtam szét de lehet megnézem én is menyire koszos :D

Azán majd jön még a tárcsa fékbetét csere!

ahhoz mi kell amúgy???

gondolom cseréltétek már páran!

meg idővel tervezem a toronycsapágy cserét is főleg ha lesz majd rugó összehuzatom is

köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Van egy ferdehatu z14 xep motoros g astram.Tudja valaki,hogy a hatso lengescsillapito csavarja mekkora meretu es hogy mekkora meretu torx krova kell a kicsavarashoz?Ahogy neztem az also csavar es a felso nem egyforma

Szia! E18 és E20 Az enyém ugyan lépcsőshátú, de gondolom ugyanaz kell hozzá.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ehhez nem kell legteleniteni. Elso feknel eleg csak visszanyomni barmivel. Nekem a fa kalapacsnyellel is visszament. Csak a hatso feknel kell csavarni nyomas kozben.

Ha mar bontasz, akkor ellenorizd a dugattyu porvedojet, hogy nem-e serult, es a dugattyu szep-e. (mielott visszanyomod!)

Rez pasztaval nem art bekenni a felfekvesi pontokat es az uszo nyereg csuszkajat!

Igen arra gondoltam én is!

de más akkor nem is kell hozzá??!

légteleníteni meg nem kell

ha jól tudom

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.Uraim arra lennék kiváncsi hogy valos adat-e az hogy az y-os motoroknak a vezérlés csere idejük 150000 km. vagy 10év . Most olvastam a hasznos informáciok cimü topikban .kösz a választ .ui. a vez . szijj elmegy 150000km-t?

Szerény véleményem szerint, ez olyan mint a 20 meg 25 ezres olajcsere.

Én 80 ezernél cseréltem először, és most meg 160 ezernél. Legközelebb 210-nél fogok.

Úgy tudom rövidíteni kell a csereperiódusokat, de majd a szakik megmondják.

Olajat 10eként cserélek. Az a tuti... Szerintem.......

Link to comment
Megosztás:

Ehhez nem kell legteleniteni. Elso feknel eleg csak visszanyomni barmivel. Nekem a fa kalapacsnyellel is visszament. Csak a hatso feknel kell csavarni nyomas kozben.

Ha mar bontasz, akkor ellenorizd a dugattyu porvedojet, hogy nem-e serult, es a dugattyu szep-e. (mielott visszanyomod!)

Rez pasztaval nem art bekenni a felfekvesi pontokat es az uszo nyereg csuszkajat!

Éertem köszi a segítséget! ellenörizni fogom

Hogy érted a Hátso féknél csavarni nyomás közbe?

Réz pasztát meg akkor szereznem kell majd vagy vennem még

A féknyereg meg a 7 es imbuszzal van felfogatva a tárcsa meg 1 csavarral azt kész

vagy van még valami amire oda kel fiygelni szétszedéskor?

köszi

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.