Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Sziasztok!

Ha valakit érdekel. Drágállottam a gyári un kutyarácsot:-)

Beütős anya: 329.-/cs Ennek a recés alátét részét kiegyenesítettem:-)

Alucső ezüst színű: 858.- ebből kellett 2 db

M6*100-as menetesszál: 498.- szintén kettő

Kutyaháló: 1.490.-

Ez eddig az anyagszükséglet.

Én is drágállottam. Végül 5000 Ft-ért találtam használatlant a Vaterán. Csak nem az Astra G, hanem a Zafira alkatrészek közt. <_<

Link to comment
Megosztás:

Hy!!!

SEGÍTSÉGETEKRE van szükségem!!!

G Astra Caravan csomagtér ajtó zárját nem nyitja a központi, csak kulcsal tudom kinyitni,és az is "furcsán" mükszik!!!!

Mit lehet csinálni??? <_< :angry:

A szolgálatin ,nálunk is szokta megmakacsolni magát a zár,főleg akkor ha valaki kulccsal nyitja.

Azután nem szereti nyitni- zárni a központi.A multkor úgy jött helyre,hogy jó párszor kulccsal

nyitogattam-zárogattam,közben néha a központival is bezártam és egyszercsak elkapta,azóta jó.(esetleg kis zárolajzó?)

A kollégáknak meg szóltam,hogy ne kulccsal nyissák!

Link to comment
Megosztás:

Hy!!!

SEGÍTSÉGETEKRE van szükségem!!!

G Astra Caravan csomagtér ajtó zárját nem nyitja a központi, csak kulcsal tudom kinyitni,és az is "furcsán" mükszik!!!!

Mit lehet csinálni??? <_< :angry:

Szia! A kulccsal valóban nagyon furcsán működnek ezek. A kezelési könyvben megtalálod az érthető leírását. Én is mindig ott nézem meg ha néhány évente kell a kulcs bele.

Először a könyv szerint állítsd be úgy, hogy vigye a központi, lehet csak az van átkapcsolva. Ha ekkor sem javul meg akkor hallgasd meg, hogy hangja van-e a központi zárásának. Ha van akkor mechanikai szétesett, ha nincs akkor vagy motor vagy kábel.

Link to comment
Megosztás:

A szolgálatin ,nálunk is szokta megmakacsolni magát a zár,főleg akkor ha valaki kulccsal nyitja.

Azután nem szereti nyitni- zárni a központi.A multkor úgy jött helyre,hogy jó párszor kulccsal

nyitogattam-zárogattam,közben néha a központival is bezártam és egyszercsak elkapta,azóta jó.(esetleg kis zárolajzó?)

A kollégáknak meg szóltam,hogy ne kulccsal nyissák!

A kulccsal van olyan állása, hogy a központi ne nyissa. Megfelelő módon azonnal helyreállítható.

Link to comment
Megosztás:

A kulccsal van olyan állása, hogy a központi ne nyissa. Megfelelő módon azonnal helyreállítható.

Nálam igaz nekem 4 ajtó sedan, de a következőképpen működik. Ha vízsintesen van a kulcs nyílás akkor nyitja zárja a kp zár, ha függőben akkor nem nyitja a kp zár. Ha netán rányomtál úgy hogy, függőben volt akkor állítsd vízszintbe majd 2 nyitás zárás után már jó is. Viszont a függőben van és úgy van működtetve a kp zár akkor furcsa koppanó hangot ad, ezért nem tartom kizártnak ha tartósan így van használva akkor tönkremegy kp zár. A vekinél jól megoldották mert ott a csomi ajtó is működtette a kp zárat. Dehát ez az átkozott spórolás miatt az astrába már csak követő motor jutott.

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenki.Ujra opel tulaj lettem(vagyis vauxhall).Olyan gondom akadt,hogy az elsö ablakemelöm kb 3/4 állásban megbillen az üveg elöre,és nem megy feljebb.Megszorul!Csak ugy tudom teljesen felhuzni ha nyomom az üveget kifelé.Elektromos ablakrol van szo.Köszönöm elöre is.

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenki.Ujra opel tulaj lettem(vagyis vauxhall).Olyan gondom akadt,hogy az elsö ablakemelöm kb 3/4 állásban megbillen az üveg elöre,és nem megy feljebb.Megszorul!Csak ugy tudom teljesen felhuzni ha nyomom az üveget kifelé.Elektromos ablakrol van szo.Köszönöm elöre is.

valószínű hogy az ablakvezető sín eltört

vagy az emelőkar adta meg magát levéve a kárpitot látni fogod mi a gond

Link to comment
Megosztás:

Hy!!!

SEGÍTSÉGETEKRE van szükségem!!!

G Astra Caravan csomagtér ajtó zárját nem nyitja a központi, csak kulcsal tudom kinyitni,és az is "furcsán" mükszik!!!!

Mit lehet csinálni??? <_< :angry:

én leszedtem a csomagtérajtó burkolatát és befújtam a motorból kijövő dolgokat. utánna tökéletesen működött.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni, elhatároztam, hogy hátsó ablakemelőt szerelek az autóba a hátsó ajtókba. Sajnos nekem nincsen bekábelezve még B oszlopig se ezért szereztem egy padló és küszöb teljes kábelköteget mibe be van ez is rakva lebontottam a megfelelő kábeleket és be is fűztem. A gondom akkor kezdődött amikor megjött az étvágyam és befűztem a két ülésfűtés megfelelő kábeleit ami az ülés alatt végződnek. A kapcsoló a pozitív és negatív kábeleit megtaláltam és be is kötöttem. A gond két kábel-el van nem tudom mihez valók ez egy barna és egy barna fekete és az ülés alatti kábelstekker 8-as és 7-es pontjára van bekötve de nem jövök rá milyen fogyasztóhoz kellettek. A TIS2000 szerint nem ülésfűtés nem övfeszítő is nem is oldallégzsák. Szerintetek akkor mihez mehet. Addig nem akarom bekötni amíg nem tudom mi az! Ja és csak a bal egyes üléshez volt kikábelezve egy originál érintetlen kábelkötegben. Ja és ha már ezzel végeztem nem tudjátok merre tudok venni ülésfűtés paneleket? Szerintetek a gyári kábelköteget össze lehet házasítani egy univerzális ülésfűtéssel? Úgy, hogy vezérelje a gyári kapcsoló?

Link to comment
Megosztás:

ha a barna fekete az x1es csati (bal lábtérnél nagy zöld csati) 10es pinjéből ered akkor ülés foglaltság jelző kábele arab és japán piacon volt kötelező felszereltség

ez a sofőroldali a másik oldalon anyós felőli

fekete színű és x1 56. pin a helye

a barna meg sima test kábel

mert ebben az x1 49. csatiban egy sima barna kábel van az pedig az ABS keréksebesség érzékelő bal hátsókerék.

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt gagyi is másrészt meg szabálytalan ilyen led-es lámpák felszerelése. Erre harapnak a rendőrök úgyhogy ha rám hallgatsz elfelejted gyorsan.. <_<

megnyugatásként: NEM akarom feltenni, csak láttam újságban, hogy hirdetik és eszembe jutott, hogy láttam ilyet tegnap I-es Golfon, gondoltam, hogy nem gyári

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni, elhatároztam, hogy hátsó ablakemelőt szerelek az autóba a hátsó ajtókba. Sajnos nekem nincsen bekábelezve még B oszlopig se ezért szereztem egy padló és küszöb teljes kábelköteget mibe be van ez is rakva lebontottam a megfelelő kábeleket és be is fűztem. A gondom akkor kezdődött amikor megjött az étvágyam és befűztem a két ülésfűtés megfelelő kábeleit ami az ülés alatt végződnek. A kapcsoló a pozitív és negatív kábeleit megtaláltam és be is kötöttem. A gond két kábel-el van nem tudom mihez valók ez egy barna és egy barna fekete és az ülés alatti kábelstekker 8-as és 7-es pontjára van bekötve de nem jövök rá milyen fogyasztóhoz kellettek. A TIS2000 szerint nem ülésfűtés nem övfeszítő is nem is oldallégzsák. Szerintetek akkor mihez mehet. Addig nem akarom bekötni amíg nem tudom mi az! Ja és csak a bal egyes üléshez volt kikábelezve egy originál érintetlen kábelkötegben. Ja és ha már ezzel végeztem nem tudjátok merre tudok venni ülésfűtés paneleket? Szerintetek a gyári kábelköteget össze lehet házasítani egy univerzális ülésfűtéssel? Úgy, hogy vezérelje a gyári kapcsoló?

Az anyósülésen egyes típusokon van ülésfoglaltság érzékelő. Nem lehet, hogy egy angol kábelköteg, tehát a balos + kábelezés a valójában egy jobbos ülésfoglatág érzékelő?

Nem tudom, csak úgy eszembe jutott.

Ülésfűtés:

A zafirában elkezdtem a beszerelést már vagy két éve. Gyári kapcsolók be, két biztosíték be, meg is jött az áram az ülések alá, .................. vannak is univerzális fűtőpaplanjaim,de nem valószínű, hogy meg tudom majd oldani a szabályozhatóságát, mert szerintem a gyári fűtőpaplan visszajelzést küld a tekergetős kapcsolónak, hogy milyen meleg. Ezt onnan gondolom, hogy bármely állásra +14 V jön az ülés alá, az is csak egy helyre a 4 pólusból.

De ha valaki meg tud cáfolni, szívesen fogadom

Link to comment
Megosztás:

Az anyósülésen egyes típusokon van ülésfoglaltság érzékelő. Nem lehet, hogy egy angol kábelköteg, tehát a balos + kábelezés a valójában egy jobbos ülésfoglatág érzékelő?

Nem tudom, csak úgy eszembe jutott.

Ülésfűtés:

A zafirában elkezdtem a beszerelést már vagy két éve. Gyári kapcsolók be, két biztosíték be, meg is jött az áram az ülések alá, .................. vannak is univerzális fűtőpaplanjaim,de nem valószínű, hogy meg tudom majd oldani a szabályozhatóságát, mert szerintem a gyári fűtőpaplan visszajelzést küld a tekergetős kapcsolónak, hogy milyen meleg. Ezt onnan gondolom, hogy bármely állásra +14 V jön az ülés alá, az is csak egy helyre a 4 pólusból.

De ha valaki meg tud cáfolni, szívesen fogadom

Neki van Audis lapokkal gyári cucc összehozva! Kérdeztem is tőle, hogy hogyan csinálta, de már elfelejtettem!

Annyit tudok, hogy kell valami kis elektronikát összedobni <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.