Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Hát nem az egér rágta ki.:-D Van egy garnitura gyári rögzitöm, bontatlan csomagolásban ha netán kéne. ;-)

Bizony jó volna! Főleg hátulra. Faterék egyszer üllnek be, és mint ahol bomba robbant + egy talicska sár. Most keret sincs ilyesmire, de az is húzós mire eljut hozzám. Azért kösz az ajánlatot.

Link to comment
Megosztás:

Konkrétan a Facebook-on az egyik Opeles csoportban. 1500ft volt a rögzítő, 4500ft meg a szőnyeg. Mindkettő zsír új, fóliában. Ennyiért ajándék volt. :)

Sziasztok!

Az OLX-en is hirdet opel kereskedés 5000ft patentokkal gyári csomagolásban komplett szőnyeg garnitúrát. :D

Link to comment
Megosztás:

Ez a nyomi ablakmosó spricni feldühített rendesen. Ritkán használom de akkor sosem jó. Mindig ha eszembe jut és épp nincs más dolgom, akkor szoktam rajta állítani (elosztva kb az ablak közepére irányítom/állítom), de amikor használni kellene akkor aztán mosok vele mindent csak az ablakot nem (ma az oldalsó ablakra meg a tetőre több jutott mint a szélvédőre). Az F-en sem volt valami fenomenális, de a G-n mintha direkt elcseszték volna. Ez állandóan elállítódik? Mitől/miért? Tudom, építsem át, de nehogymár ne lehessen vele valamit csinálni...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok hol lehet beszerezni jó áron tetőkárpitanyagot, lecsüngött inkább újra huzatom de még nem tudom mivel kéne, fekete sima szürke még nem tudom

Szia!

Nekem van itthon fekete ilyen szövet szerű rendes autókárpitom. ( ragasztható, hőpréssel is ragasztható, stb.) Egyszínű fekete.

Kb 120cm magas. Ha gondolod holnap lemérem pontosan a magasságát. Fényképet is tudok róla csinálni ha érdekel.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok hol lehet beszerezni jó áron tetőkárpitanyagot, lecsüngött inkább újra huzatom de még nem tudom mivel kéne, fekete sima szürke még nem tudom

Anno mikor az F plafonját csináltam, bementem egy kárpitos boltba mondtam mi kéne és mutatták a választékot. 1-2000 Ft-ért meg is vettem az anyagot. Majd vettem ragasztót és megcsináltam magamnak. Ezért nem fizettem 10ezreket egy kárpitosnak. Olyan lett mint új korában a gyárban ;)

Link to comment
Megosztás:

Ez a nyomi ablakmosó spricni feldühített rendesen. Ritkán használom de akkor sosem jó. Mindig ha eszembe jut és épp nincs más dolgom, akkor szoktam rajta állítani (elosztva kb az ablak közepére irányítom/állítom), de amikor használni kellene akkor aztán mosok vele mindent csak az ablakot nem (ma az oldalsó ablakra meg a tetőre több jutott mint a szélvédőre). Az F-en sem volt valami fenomenális, de a G-n mintha direkt elcseszték volna. Ez állandóan elállítódik? Mitől/miért? Tudom, építsem át, de nehogymár ne lehessen vele valamit csinálni...

Akkor szoktunk így járni a régi kocsinál mikor valami kis szemét került a rendszerbe. Megpiszkáltuk állítottuk akkor jó volt egy darabig, majd újra felszívta és félig vagy 1/3 részben eldugította a spricnit. Első körben nézd meg tiszta e a rendszered. Illetve még azt tudom elképzelni hogy az állító ki van kopva a házban és elmozdul benne.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ez a nyomi ablakmosó spricni feldühített rendesen. Ritkán használom de akkor sosem jó. Mindig ha eszembe jut és épp nincs más dolgom, akkor szoktam rajta állítani (elosztva kb az ablak közepére irányítom/állítom), de amikor használni kellene akkor aztán mosok vele mindent csak az ablakot nem (ma az oldalsó ablakra meg a tetőre több jutott mint a szélvédőre). Az F-en sem volt valami fenomenális, de a G-n mintha direkt elcseszték volna. Ez állandóan elállítódik? Mitől/miért? Tudom, építsem át, de nehogymár ne lehessen vele valamit csinálni...

A Peugeot-mon volt jól megcsinálva.

Ott közvetlenül az ablaktörlő lapátra volt felpattintva egy sprickoló, amiból 4-5 lyukon keresztül jött a létyó egyenesen az ablakra.

Elrontani se lehetett :)

Mondhatni az ablaktörlő lapát keze alá dolgozott...

68_0.jpg

Vajon az Astrán át lehetne alakítani ilyenre valahogy?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ez a nyomi ablakmosó spricni feldühített rendesen. Ritkán használom de akkor sosem jó. Mindig ha eszembe jut és épp nincs más dolgom, akkor szoktam rajta állítani (elosztva kb az ablak közepére irányítom/állítom), de amikor használni kellene akkor aztán mosok vele mindent csak az ablakot nem (ma az oldalsó ablakra meg a tetőre több jutott mint a szélvédőre). Az F-en sem volt valami fenomenális, de a G-n mintha direkt elcseszték volna. Ez állandóan elállítódik? Mitől/miért? Tudom, építsem át, de nehogymár ne lehessen vele valamit csinálni...

Insignia fúvókát neki! Ég és föld... megéri lecserélni! ;)

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

5 ajtósnál hátul a spricni/antenna alatti gumit ki lehet cserélni?

Nekem eléggé szét van mállva, nem akarom hogy ott rohadjon a tető, ha még nem kezdte el...

A hátsó fúvókát lehet valahogyí tuningolni?

Nekem azzal van bajom...

Az első eltalálja az ablakot, igaz a kocsi mögé is juttat egy keveset :)

A hátsó teljesen célt téveszt...

Módosítva : outsider
Link to comment
Megosztás:

A Peugeot-mon volt jól megcsinálva.

Ott közvetlenül az ablaktörlő lapátra volt felpattintva egy sprickoló, amiból 4-5 lyukon keresztül jött a létyó egyenesen az ablakra.

Elrontani se lehetett :)

Mondhatni az ablaktörlő lapát keze alá dolgozott...

Vajon az Astrán át lehetne alakítani ilyenre valahogy?

Ha az ablaktörlő lapát felmegy akkor a cső összekötése nem nagy kunszt. Inkább elvezetni szépen azt a csövet az lenne a gond. Na meg a pumpa hogy elég erős e ilyen "hosszú" rendszeren feltolni az anyagot.

5 ajtósnál hátul a spricni/antenna alatti gumit ki lehet cserélni?

Nekem eléggé szét van mállva, nem akarom hogy ott rohadjon a tető, ha még nem kezdte el...

A hátsó fúvókát lehet valahogyí tuningolni?

Nekem azzal van bajom...

Az első eltalálja az ablakot, igaz a kocsi mögé is juttat egy keveset :)

A hátsó teljesen célt téveszt...

Úgy tudom ugyan úgy kell állítani mint az elsőket, vékony tűvel.

Link to comment
Megosztás:

Akkor szoktunk így járni a régi kocsinál mikor valami kis szemét került a rendszerbe. Megpiszkáltuk állítottuk akkor jó volt egy darabig, majd újra felszívta és félig vagy 1/3 részben eldugította a spricnit. Első körben nézd meg tiszta e a rendszered. Illetve még azt tudom elképzelni hogy az állító ki van kopva a házban és elmozdul benne.

Nem hinném hogy dugulás vagy idegen anyag/test úszkálna benne, mert a nyomással és a mennyiséggel nincs gond, az út széli növényeket meg sétálókat simán meg tudom locsolni vele. Az elkalibrálódást nem értem, a tűvel is érzem hogy van tartása mert nem olyan könnyen mozgatható, de lehet hogy mégis elállítódik... Lehet hogy valami más gebasz lesz (pl kitágult a sok állítgatástól a lyuk és ez befolyásolhatja a folyadék útját/terülését).

Insignia fúvókát neki! Ég és föld... megéri lecserélni! ;)

Erre utaltam, hogy nem akarok ekkora barkácsolást, nehogy már Opel-ék 2002-ben nem tudtak összehozni egy egyszerű de működő ablakmosó rendszert... Már ezt is tuningolni kell hogy használható legyen???... Na ne... :icon1:

Módosítva : Janó32
Link to comment
Megosztás:

Hidegen induláskor néha hallható egy pillanatra a hidrotőke. Viszont üzemmelegen 1000-es fordulattól kb 2500-ig folyamatosan jelen van. 2500 felett vagy megszűnik, vagy csak nem hallom már a hangját. Azt vettem még észre, hogy 70-80 fokos (analóg óra szerint) motornál nem "zenél".

Olajnyomásmérés? (lehet h melegen nincs meg az elégséges nyomás és ezért hallható?). Szerelő szerint (hang alapján) 2 hidrotőkével van gond, viszont az összeset illik cserélni. Ina márka esetén 30ezer Ft+szelepszár szimering +munkadíj. Ezeken kívül kell még valamit cserélni? Kérdés, hogy utána megszűnik-e a jelenség.... Olajfogyasztás (márkától, viszkozitástól függetlenül - jelenleg Mobil1 ESP 0W40) 1,4-1,5 dl/1000 km. Ezen fogyasztást leszámítva mi történhet, ha nem cserélem ki a hidrotőkéket? Benzines fogyim 6,1-6,5, egyéb ismert hiba nincs az autóval.

Módosítva : gedikart
Link to comment
Megosztás:

... közvetlenül az ablaktörlő lapátra volt felpattintva egy sprickoló, amiból 4-5 lyukon keresztül jött a létyó egyenesen az ablakra...

Vajon az Astrán át lehetne alakítani ilyenre valahogy?

Üdv,

Nemrégiben egy kamionos boltban bóklászva akadt a kezembe egy olyan fúvóka egység, amin 5 vagy 6 fúvóka volt (valami 1000HUF/db körüli áron). Ez úgy volt kialakítva, hogy az ablaktörlő karra lehetett felerősíteni és nagyjából ennyi.

Módosítva : KMiki
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hidegen induláskor néha hallható egy pillanatra a hidrotőke. Viszont üzemmelegen 1000-es fordulattól kb 2500-ig folyamatosan jelen van. 2500 felett vagy megszűnik, vagy csak nem hallom már a hangját. Azt vettem még észre, hogy 70-80 fokos (analóg óra szerint) motornál nem "zenél".

Olajnyomásmérés? (lehet h melegen nincs meg az elégséges nyomás és ezért hallható?). Szerelő szerint (hang alapján) 2 hidrotőkével van gond, viszont az összeset illik cserélni. Ina márka esetén 30ezer Ft+szelepszár szimering +munkadíj. Ezeken kívül kell még valamit cserélni? Kérdés, hogy utána megszűnik-e a jelenség.... Olajfogyasztás (márkától, viszkozitástól függetlenül - jelenleg Mobil1 ESP 0W40) 1,4-1,5 dl/1000 km. Ezen fogyasztást leszámítva mi történhet, ha nem cserélem ki a hidrotőkéket? Benzines fogyim 6,1-6,5, egyéb ismert hiba nincs az autóval.

Tapasztalatom szerint az Opel motorjai igencsak hidrotőke csattogós formák. Nekem az F-is csattogós lett 14-15 éves korában (de a tágabb családi körben lévő/volt Ascona, A Vectra, A Corsa, 2x F Astra szintén produkálta), de nem erősödött a hang számottevően (hidegen volt csak hangja x másodpercig), 21 évesen úgy adtam el bontatlanul, azóta is fut gond nélkül (tudtommal). A G is kezd csattogós lenni, szelepszár szimering cserekor szerintem nem a megfelelő helyekre kerültek vissza, azóta jelentősen erősebb, bár a mostani olajjal csak pár (4-5) másodpercig hidegen (garázsból kiállva én felhúzom az ablakokat így utána már nem hallom*). Rokon vett egy 1.4i F kombit 1994-es, legalább egyszer tekerték az óráját, most 300 ezer környékét mutatja, csattog -főként hidegen, de akkor nagyon- de gond nélkül jön-megy...

*Több szerelő is tanácsolta nekem (mivel túl érzékeny a hallásom a zajokra/zörejekre), hogy bátran húzzam inkább fel az ablakot és akár kapcsoljam is be a rádiót mert mindenbe csak belehallom a bajt... :icon1: De komolyan: anno, szüleim egy éves autójával mentem amikor mondtam hogy valami huppog. Senki nem hallotta, beálltam a cég telephelyén lévő gumisunkhoz hogy a két hátsó kereket nézzük meg. Második nekifutásra találta csak meg a nem látható de kesztyű nélkül tapintható "hupplit" a belső oldalfalon (kátyú lehetett). Én ezt is kihallottam menet közben, még a gumis srác is csak csóválta a fejét hogy ezt kihallani azért nem semmi...

Módosítva : Janó32
Link to comment
Megosztás:

Ha az ablaktörlő lapát felmegy akkor a cső összekötése nem nagy kunszt. Inkább elvezetni szépen azt a csövet az lenne a gond. Na meg a pumpa hogy elég erős e ilyen "hosszú" rendszeren feltolni az anyagot.

Úgy tudom ugyan úgy kell állítani mint az elsőket, vékony tűvel.

Üdv,

Nemrégiben egy kamionos boltban bóklászva akadt a kezembe egy olyan fúvóka egység, amin 5 vagy 6 fúvóka volt (valami 1000HUF/db körüli áron). Ez úgy volt kialakítva, hogy az ablaktörlő karra lehetett felerősíteni és nagyjából ennyi.

Persze.

Azon a kocsin is cseréltem lapátot.

Le kellett pattintani róla a prickolót, aztán felpattintani az új lapátra.

Sima ügy volt.

Végül is nem egy ilyen lapátot kell venni, csak a fúvókát csővel.

*Több szerelő is tanácsolta nekem (mivel túl érzékeny a hallásom a zajokra/zörejekre), hogy bátran húzzam inkább fel az ablakot és akár kapcsoljam is be a rádiót mert mindenbe csak belehallom a bajt... :icon1: De komolyan: anno, szüleim egy éves autójával mentem amikor mondtam hogy valami huppog. Senki nem hallotta, beálltam a cég telephelyén lévő gumisunkhoz hogy a két hátsó kereket nézzük meg. Második nekifutásra találta csak meg a nem látható de kesztyű nélkül tapintható "hupplit" a belső oldalfalon (kátyú lehetett). Én ezt is kihallottam menet közben, még a gumis srác is csak csóválta a fejét hogy ezt kihallani azért nem semmi...

:D

Link to comment
Megosztás:

Erre utaltam, hogy nem akarok ekkora barkácsolást, nehogy már Opel-ék 2002-ben nem tudtak összehozni egy egyszerű de működő ablakmosó rendszert... Már ezt is tuningolni kell hogy használható legyen???... Na ne... :icon1:

Nem olyan nagy barkácsolás, régi ki, új be kb. 10-15 perces munka :-)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Úgy látszik ez a tetőkárpit dolog engem is utolért, a csomagtér fölött (caravan) szépen elvált a kárpit a bal hátsó sarokban egy 50x50-es foltban meglógott ügyesen és gondolom vinni fogja magával az egészet. Gondolom ezt már vissza ragasztani nem lehet, hanem át kell húzni az egész tetőkárpitot, igaz? Mi lehet egy ilyen mutatványnak az ára?

Módosítva : ftamas0201
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.