Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

...hozzáteszem hogy az említett 5 "vacak műanyag" közül az első 3 neked biztosan nem volna jó amennyiben jobbkormányos autóból származna, ugyanis pont tükörképei a balkormányosba valónak. Igazából sztem a váltó körüli műanyag sem jó, de abban nem vagyok biztos.

Ja és igen: a hamutartó fedele tudtommal nem leszedhető, úgyhogy meg kell venned a komplett hamutartót.

Link to comment
Megosztás:

...hozzáteszem hogy az említett 5 "vacak műanyag" közül az első 3 neked biztosan nem volna jó amennyiben jobbkormányos autóból származna, ugyanis pont tükörképei a balkormányosba valónak. Igazából sztem a váltó körüli műanyag sem jó, de abban nem vagyok biztos.

Ja és igen: a hamutartó fedele tudtommal nem leszedhető, úgyhogy meg kell venned a komplett hamutartót.

köszi az infókat, majd ráfigyelek, ha aktuális

ne mérgelődj két olcsó emberemnél rákérdeztem nem sokára lökök infot az összegről

köszi, várom.

Link to comment
Megosztás:

Egyetértek az előttem szólókkal.

Szerintem is jobban észre lehet venni bizonyos apró hibákat egy tiszta motornál. És ha nem is a szerelőnek, hanem mondjuk neked kell valami apróságot (égőt, biztosítékot, akksit, stb. ) cserélni, akkor nem leszel nyakig riggyós.

ja, viszont megszopathatod magad, hisz egy mai motornál százezer csatlakozó v an, ami beázhat, korrodálhat oxidálódhat... és nem most hanem 1-2 év mulva szopat meg nagyon...

én soha nem mosotk motort, csak letörlöm az ecotec burkolatot...

Link to comment
Megosztás:

ja, viszont megszopathatod magad, hisz egy mai motornál százezer csatlakozó v an, ami beázhat, korrodálhat oxidálódhat... és nem most hanem 1-2 év mulva szopat meg nagyon...

én soha nem mosotk motort, csak letörlöm az ecotec burkolatot...

A Hondákban is ecotec burkolat van? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem ez nagyon tetszik:

nekem ez túl sok.

az astra úgy jó ahogy van max egy pici tuning.

nem csodálkoznék ha pl egy audi fórumon a "cicás autók" topikban hasonló reakciókat váltani ki mint itt a szuszukik.

most sok ember lelkébe tiprok bele de szvsz ha ennyi pénze van miért nem vett egy "olyan" kocsit magának.

rs audi, subaru, végtelen a sor

Link to comment
Megosztás:

nekem ez túl sok.

az astra úgy jó ahogy van max egy pici tuning.

nem csodálkoznék ha pl egy audi fórumon a "cicás autók" topikban hasonló reakciókat váltani ki mint itt a szuszukik.

most sok ember lelkébe tiprok bele de szvsz ha ennyi pénze van miért nem vett egy "olyan" kocsit magának.

rs audi, subaru, végtelen a sor

Nem érzed át az építgetés, tuningolás lényegét :lol:

Link to comment
Megosztás:

nekem ez túl sok.

az astra úgy jó ahogy van max egy pici tuning...

Hasonlóan gondolom én is, magam is minimál-design-ra szavaznék (a piros csíkok a gépen nálam végleg betették a kaput... :D ). Szerintem az az igazán jól sikerült tuning, ha elsőre nem is látszik, nem feltűnő, csak mikor nézegetni kezdi az ember, jön rá, hogy egyedi dologgal áll szemben... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hasonlóan gondolom én is, magam is minimál-design-ra szavaznék (a piros csíkok a gépen nálam végleg betették a kaput... :lol: ). Szerintem az az igazán jól sikerült tuning, ha elsőre nem is látszik, nem feltűnő, csak mikor nézegetni kezdi az ember, jön rá, hogy egyedi dologgal áll szemben... :lol:

riszpekt :D

a videóban szereplő 2 grillrácsot elfogadnám. mást annyira nem.

szerintem az astrát nem erre találták ki.

off példa

Link to comment
Megosztás:

hali 5000ft mind de az ember csak nekem mondott ennyit

ha más címét adom meg neki az nem venné ki magát rendesen mármint a helyzet

postán feladná nekem én küldeném neked kb 2500 ft volna a posta tőle nekem tőlem hozzád

vagy megírod hogy hol laksz és érte jössz .pest megye m0 keleti szektor környékén lakok

kinézetről nem tudok de a kézi alatti takarót karcmentesben még nem láttam

Link to comment
Megosztás:

kiollózva valahonnan, már nem tudom honnan.... egy 2004-es írás :lol:

Mindent egybevetve mindkét autót csak ajánlani tudom. Az két modell közül talán inkább az F való arra, hogy kijárjunk vele a hegyre vagy horgászni, míg a G modell inkább a fiatalos stílus kedvelőinek és a városlakóknak ajánlható. Az F modell sem mutat furcsán az Opera előtt, de "jól néz ki" benne egy kapagép, míg a G modell esetében ez fordítva van.

041008astrak6003.jpg

Link to comment
Megosztás:

UHUHU!

Én egy kicsit elfogult vagyok a skodákkal szembe, de ez azért durva!

http://www.youtube.com/watch?v=xbf_ahMNAK0...feature=related

Nem jártál 15+ éve rallícross futamokon?

Anno egy kategóriában indult a GTI Golffal, stb, de a rajtnál durván leléptek a kotkodák mindenkit.

Hátsó hajtás, reszelt motor. Sokat dumáltunk anno arról, hogy utcán milyen tetü az összes, nem gyorsul, stb, de így is meg lehet faragni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hm, tegnap vettem észre, hogy a jobb hátsó ülés fejtámaszán hátúl van 3 vízszintes csík, vonal, rövidek, úgy 2-3 cm, mintha pillanatragasztó rákeményedett volna. Kapirgáltam ujjal, hátha lejön, de nem, sőőőőt! el is "repedt" ez a megkeményedett rész, lényeg a szövet be is szakadt... :D

Kérdésem lenne, ilyen fejtámaszt vajon lehet kapni vagy csak bontóba? vaterán néztem, nincs.

Esetleg kárpitossal megcsináltatni?

Gőzöm sincs, hogy mitől lett olyan a szövet, igaz szállítottam 1-2 dolgot, de semmi ilyen ragasztós témát nem, egyszerűen nem értem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hm, tegnap vettem észre, hogy a jobb hátsó ülés fejtámaszán hátúl van 3 vízszintes csík, vonal, rövidek, úgy 2-3 cm, mintha pillanatragasztó rákeményedett volna. Kapirgáltam ujjal, hátha lejön, de nem, sőőőőt! el is "repedt" ez a megkeményedett rész, lényeg a szövet be is szakadt... :lol:

Kérdésem lenne, ilyen fejtámaszt vajon lehet kapni vagy csak bontóba? vaterán néztem, nincs.

Esetleg kárpitossal megcsináltatni?

Gőzöm sincs, hogy mitől lett olyan a szövet, igaz szállítottam 1-2 dolgot, de semmi ilyen ragasztós témát nem, egyszerűen nem értem :lol:

Akkor ez mi? :D

Lustaság fél egészség? :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Lenne egy kis problémám remélem tudtok segíteni. Astra G 1.4 16V lenne a gond: általában rövid távon és alacsonyabb fordulaton használom, ha hosszabb útra megyek vagyis tartósan kb3000-3500 körü van a fordulat vagy az felett, akkor elmegy rajta az alapjárat. Vagy pl ha gyorsítok és kb 4000 fölé forgatom utána is. Aztán ez néhány nap múlva megszűnik és újra ok. A computer nem jelez hibát, próbáltam hátha az egr akad meg de az sem. Mi lehet a hiba?

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Lenne egy kis problémám remélem tudtok segíteni. Astra G 1.4 16V lenne a gond: általában rövid távon és alacsonyabb fordulaton használom, ha hosszabb útra megyek vagyis tartósan kb3000-3500 körü van a fordulat vagy az felett, akkor elmegy rajta az alapjárat. Vagy pl ha gyorsítok és kb 4000 fölé forgatom utána is. Aztán ez néhány nap múlva megszűnik és újra ok. A computer nem jelez hibát, próbáltam hátha az egr akad meg de az sem. Mi lehet a hiba?

Előre is köszi!

Alapjárati motort pucold ki. Sztem ott a bibi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.